۱۴۷۶۳۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کشتی گردشگران کره جنوبی در بندرعباس

کشتی حامل حدود ۲۰ گردشگر از کره جنوبی در بندر شهید باهنر شهرستان بندرعباس پهلو گرفت.

خبرگزاری ایرنا: کشتی حامل حدود ۲۰ گردشگر از کره جنوبی در بندر شهید باهنر شهرستان بندرعباس پهلو گرفت.

این گردشگران در بدو ورود به ایران مورد استقبال معاون استاندار هرمزگان، مسوول نمایندگی وزارت امور خارجه در هرمزگان و جمعی از مسئولان استان هرمزگان قرار گرفتند.

صالح دریانورد معاون برنامه ریزی استانداری هرمزگان در آیین استقبال از سرنشینان این کشتی افزود: سفر گردشگران کره ای به بندرعباس از راه ابریشم آبی و برای احیای این مسیر انجام شده است.

وی با خوشامدگویی به گردشگران خارجی به دروزاره تجارت ایران گفت: راه ابریشم آبی در گذشته یکی از مهمترین مسیرهای تبادل های اقتصادی و فرهنگی بین جوامع مختلف بشری بوده که هنوز نیز می تواند به خوبی این وظیفه را ایفا کند.

معاون امور بین الملل استان «جئونسانگبوک - دو» کره جنوبی نیز که گردشگران این کشور را همراهی می کند، گفت: از سفر به ایران و استان هرمزگان خوشحال هستم و از مسوولان این استان به خاطر این استقبال سپاسگزاری می کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان نیز در حاشیه این مراسم گفت: کشتی هانبادا ( HANBDA) حامل ۱۵۰ سر نشین است که حدود ۲۰ نفر آنان گردشگران کره جنوبی هستند.

عباس نوروزی ادامه داد: این گردشگران سال گذشته راه جاده ای ابریشم را طی کرده بودند و امسال سفر خود را از راه آبی ابریشم و با هدف احیاء این مسیر انجام داده اند.

وی ادامه داد: گردشگران کره ای در مسیر سفر خود از کشور های، چین، هند، مالزی، اندونزی عبور کرده اند و بندرعباس مقصد نهایی آنان است.

نوروزی اضافه کرد: از ۱۵۰ نفر سرنشین این کشتی حدود ۵۰ نفر سرنشین، حدود ۲۰ نفر گردشگر و بقیه دانشجویان نیروی دریایی کره جنوبی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان یادآور شد: این افراد در مدت حضور خود در ایران از شهرهای شیراز و اصفهان بازدید خواهند کرد.

وی اشاره کرد: برای معرفی استان هرمزگان به این گردشگران لوح فشرده حاوی اطلاعات مربوط به جاذبه های تاریخی و فرهنگی هرمزگان به همراه دو قلم از صنایع دستی هرمزگان شامل «بادبزن» و «سبد حصیری» به آنان هدیه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج