اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۷۷۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۱۱ خائن ال کلاسيکو +عکس

جابجايي ستاره ها بين تيم هاي رقيب هميشه پر سر و صدا از کار درمي آيد و اين موضوع، وقتي پاي رئال و بارسا در ميان باشد، جنجال بيشتري به همراه دارد.

ورزش سه: در اینجا نگاهی داریم به آخرین ستاره هایی که در دو دهه اخیر، پیراهن هر غول فوتبال اسپانیا را به تن کردند.

11 خائن ال کلاسيکو +عکس

آلبرت سلادس بعد از اینکه نتوانست در ترکیب اصلی بارسا جایگاه ثابتی پیدا کند، راهی سلتاویگو شد و بازی های خوبش در این تیم، توجه رئال را جلب کرد. همزمان با فیگو، به بارسا پیوست اما سر و صدای آن انتقال، باعث شد تا توجه چندانی به او نشود. او در سه فصلی که عضو رئال بود، چندان درخشان کار نکرد.

11 خائن ال کلاسيکو +عکس

آلفونسو پرز نه در بارسا و نه در رئال، بازیکنی کلیدی نبود. او هیچ وقت نتوانست درخشش اش در بتیس را در این دو تیم تکرار کند.

11 خائن ال کلاسيکو +عکس

دنی گارسیا هم پیراهن هر دو باشگاه رئال و بارسا را به تن کرد اما درخشش او برای رئال، بیشتر از دوران حضورش در نوکمپ بود

11 خائن ال کلاسيکو +عکس

گئورگی هاجی دو فصل برای رئال (۹۲-۱۹۹۰) و دو فصل برای بارسا (۹۶-۱۹۹۴) بازی کرد. از بدشانسی او، در سال هایی که رئال و بارسا شرایط خوبی نداشتند، عضو این تیم ها بود.

11 خائن ال کلاسيکو +عکس

خاویر ساویولا در سال ۲۰۰۱ به عنوان یک پدیده از ریور پلات به بارسا پیوست اما هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند. او در سال ۲۰۰۷ به عنوان بازیکن آزاد به رئال رفت اما در دو فصلی که برای این باشگاه بازی کرد، تنها ۵ گل به ثمر رساند.

11 خائن ال کلاسيکو +عکس

سرمربی فعلی بارسا ۶ فصل برای رئال بازی کرد اما به دلیل اختلاف با خورخه والدانو و مدیران رئال، در سال ۱۹۹۶ از این باشگاه جدا شد و به بارسا رفت. او ۸ فصل هم برای آبی و اناری ها بازی کرد.

11 خائن ال کلاسيکو +عکس

انتقال هیچ بازیکنی بین دو باشگاه در چند دهه اخیر به اندازه جابجایی لوئیز فیگو پر سر و صدا نبود. او که بین سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ برای بارسا بازی کرد، یکی از ارکان اصلی این تیم بود اما با انتقالی غیرمنتظره راهی رئال شد. او ۵ فصل هم برای رئال بازی کرد.

11 خائن ال کلاسيکو +عکس

یکی از ستاره های تیم رویایی یوهان کرایوف، بعد از حضور روماریو در نوکمپ، جایگاهش در ترکیب اصلی بارسا را از دست داد و سرانجام راهی تیم رقیب شد. او بین سال های ۹۵ تا ۹۷ برای رئال بازی کرد.

11 خائن ال کلاسيکو +عکس

روبرت پروسینیچکی که با ستاره سرخ بلگراد نامی برای خود دست و پا کرد، بین سال های ۹۱ تا ۹۴ عضو رئال بود اما نتوانست درخشش چندانی داشته باشد. او راهی اوویه دو شد و پس از آن یک سال و نیم برای بارسا بازی کرد.

11 خائن ال کلاسيکو +عکس

رونالدوی برزیلی تنها یک فصل (۹۷-۱۹۹۶) برای بارسا بازی کرد اما وقتی در سال ۲۰۰۲ به رئال پیوست، هواداران آبی و اناری ها را حیرت زده کرد. او چهار سال و نیم عضو رئال بود و در کنار رائول، زوج خطرناکی را تشکیل داد.

11 خائن ال کلاسيکو +عکس

ساموئل اتوئو که در ۱۵ سالگی به رئال پیوست، هیچ گاه در این تیم نتوانست جایگاه ثابتی پیدا کند اما وقتی در سال ۲۰۰۴ راهی بارسا شد، خیلی زود زوج خطرناکی را با رونالدینیو تشکیل داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج