۱۴۹۲۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: تبريز قطب بزرگ فوتبال است

تراکتورسازي و گسترش در يک بازي بسيار حساس فردا به مصاف يکديگر مي روند.برخي ها از اين بازي علاوه بر دوئل تراکتور و گسترش به عنوان دوئل کمالوند و خطبي نيز ياد مي کنند.

ورزش سه: در آستانه بازی با فراز کمالوند که هدایت گسترش را بر عهده دارد گفت و گویی انجام دادیم.

این بازی سه امتیاز دارد

این بازی حساسیت خاصی ندارد و مثل همه بازی ها سه امتیاز دارد.مساوی هم شود بیشتر از یک امتیاز ندارد.امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد برنده بازی باشد بدون هرگونه مسئله حاشیه ای.

تبریز قطب بزرگ فوتبال است

به هرصورت همیشه مردم تبریز هستم آن ها همیشه به من بیش از اندازه لطف داشتند و واقعا مردم قدر شناسی هستند.من برای مردم آذربایجان خوشحال هستم چون تیم شهرشان در جیگاهی که باید باشد هست یعنی صدر جدول.ما همچنین در تلاش هستم که گسترش را نیز از این جای جدول جدا کنیم.و حتی سال آینده شهرداری تبریز هم به لیگ برتر بیاید تا فوتبال تبریز سه سهمیه در لیگ برتر داشته باشد.تبریز همیش یک قطب بزرگ فوتبال بوده همانند خوزستان و اصفهان.تیم های تبریزی همیشه از قطب ها مهم فوتبال بوده اند.

فردا سخت ترین لحظه زندگی من است

از علاقه و عشقی که من به تراکتور سازی دارم همه با خبر هستند.من عاشق این تیم هستم و به هواداران تراکتور عشق می ورزم این تیم بدون هوادار معنا ندارد.این بازی شرایط خاص خودش را دارد.من چه روی نیمکت باشم و چه نباشم از عشقم به تراکتورسازی ذره ای کم نمی شود و خودم را جزوی از این تیم و مردم می بینم.بدون اغراق می گویم سخت ترین لحظه زندگی من از بدو تولدم تا الان فرداست که قرار است روبروی تراکتورسازی قرار گیرم.با تیمی بازی داریم که خاطرات دل انگیزی با آن دارم.خیلی خوشحالم که تراکتورسازی ارائه گر نمایش و نتایج خوب است.

با رسول مشکل ندارم

من نه تنها با رسول بلکه با هیچ کس دیگری در این فوتبال مشکل ندارم.برای خطیبی آرزوی موفقیت می کنم او مربی جوان و آینده داری است امیدوارم بتواند نتیجه بگیرد به شخصه با رسول هیچ خصومتی ندارم او هم همین طور. فقط گاهی اوقات بعضی ها در این بین شیطنت می کنند.

حذف ما به صلاحمان بود

در مورد حذف از جام حذفی هم باید بگویم که ما نمی توانیم سر خودمان کلاه بگذاریم توان گسترش در همین حد بود شاید تمام نیرویمان را هم می گذاشتیم به مرحله بعد صعود می کردیم اما به فینال نمی رسیدیم.ما که با خودمان تعارف نداریم من هم صادقانه این مطلب را می گویم. شاید این حذف شدن قسمت و به صلاح ما بوده تا بتوانیم با قدرت به کارمان در لیگ ادامه دهیم.

بایرامی هیچ جا نمی رود

ما برای نم فصل قطعا ۵ بازیکن جذب می کنیم.فعلا که پیمنتا را گرفته ایم او پسر خیلی خوبی است و مردم تبریز دوستش دارند برای اینکه لئو شخصیت تیم تراکتور سازی را بالا برد این بازیکن می تواند به گسترش هم کمک کند.درباره شایعاتی که در مورد بایرامی شنیده می شد هم باید بگویم که او هیچ جا نمی رود یعنی خودش علاقه مند است که در گسترش بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج