۱۴۹۲۹۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

افشاگری جدید آقای «پاچینو»

پاچینوی ۷۴ ساله در مصاحبه جدیدش با نشریه LOADED به این اشاره کرد که: «نمی‌خواستم پدرخوانده را کار کنم. نمی‌دانستم دارد چه اتفاقی می‌افتد. فکر می‌کردم "چطور قرار است این نقش را بازی کنم"؟»

کافه سینما: در یکی از سکانس‌های به یاد ماندنی پدرخوانده (فرانسیس فورد کاپولا، ۱۹۷۲)، دون ویتو کورلئونه با پسرش مایکل درباره برنامه‌هایی که برایش داشت صحبت می‌کند و می‌گوید نمی‌خواست مایکل به پدرخوانده آینده تبدیل شود: «همیشه فکر می‌کردم که وقتی نوبت تو برسه، تو باید یکی از اونایی بشی که سرنخ‌ها رو در دست داره.

سناتور کورلئونه، فرماندار کورلئونه. یه همچین چیزی!» حالا، چهل و دو سال بعد از نمایش آن فیلم، آل پاچینو اعلام کرده که خودش هم نمی‌خواست پدرخوانده باشد.

پاچینو که با بازی در نقش مایکل کورلئونه در پدرخوانده جای پایش را در سینما محکم کرد، فاش کرد که در پذیرش این نقش مردد بود، چون به نظرش می‌رسید که فرانسیس فورد کاپولا «کمی دیوانه است.»

افشاگری جدید آقای «پاچینو»

پاچینوی ۷۴ ساله در مصاحبه جدیدش با نشریه LOADED به این اشاره کرد که: «نمی‌خواستم پدرخوانده را کار کنم. نمی‌دانستم دارد چه اتفاقی می‌افتد. فکر می‌کردم "چطور قرار است این نقش را بازی کنم"؟»

علاوه بر آن، کمپانی برادران وارنر که مسئولیت فیلم را بر عهده داشت، در مورد استخدام پاچینو مردد بود چرا که در آن زمان پاچینو شهرت چندانی نداشت. پاچینو در مورد نظر برادران وارنر درباره خودش گفت: «هیچ‌کس مرا نمی‌خواست. به جز کاپولا که فکر می‌کردم کمی دیوانه است. فقط او مرا می‌خواست. حتی گفتم: "داری چه کار می‌کنی فرانسیس؟ آنها مرا نمی‌خواهند". البته که (کمپانی) برادران وارنر می‌گفت: "این بچه کیست؟! چرا این بچه را دوست داری؟ (در او) چه می‌بینی"؟»

طبق گفته آل پاچینو، در آن دوره حتی مارلون براندو هم باید بر شک و تردیدی که در موردش وجود داشت غلبه می‌کرد تا نقش ویتو کورلئونه را به دست بیاورد، چه برسد به جوان نه چندان شناخته‌شده‌ای چون او.

پاچینو در ادامه توضیح داد که چطور نظر کاپولا را به خود جلب کرد: «فرانسیس مرا در نمایشنامه‌ای با عنوان آیا ببر کراوات می‌زند؟ دید. من جایزه تونی را برای آن نمایش بردم و او به من علاقه‌مند شد. باید بگویم خیلی خوش‌شانس بودم، چون او مرد بزرگی است و مرا می‌خواست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی نظیر

    • masoud

      بهترین بازیگر سینمای جهان شک نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج