۱۴۹۲۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عابدینی: ضرغامی خود را موقت می‌‌داند

عضور هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: ضرغامی به دلیل اینکه می‌داند چند روز دیگر رئیس صدا و سیما نخواهد بود، اقدام جدی انجام نمی‌دهد.

خبرگزاری فارس: امیر عابدینی پس از جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: ما در مورد چند مسئله صحبت کردیم که مهمترین آنها بحث حق پخش تلویزیونی بود. در کنار این موارد تصمیمات منطقی اتخاذ کردیم. یکی از آن موارد این بود که راهکار اصولی با استناد به قوانین برای رسیدن به حق فوتبال در نظر بگیریم. یکی دیگر از آنها این بود که از مدیران نظرخواهی کنیم.

وی افزود: از دیگر مواردی که مورد بررسی قرار دادیم این بود که داوطلبانی که در این مدت در خصوص حق پخش تلویزیونی از طریق ماهواره اقدام کردند بررسی کنید. همچنین این مورد در نظر گرفته شد که شرکت‌هایی بیایند با ما قرارداد ببندند و پس از آن به عقد قرارداد با صدا و سیما بپردازند در واقع ما با آن شرکت‌ها قرارداد مستقیم ببندیم.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ با اشاره به اینکه رئیس سازمان صدا و سیما خود را موقت می‌داند، گفت: ضرغامی فکر می‌کند ۷ - ۸ روز دیگر در این مسند نیست و به همین دلیل اقدام جدی انجام نمی‌دهد. راهکار آنها انقباضی است.

وی افزود: آنها می‌گویند ما چرا هزینه‌ای کنیم که برای مسئول دیگر باری داشته باشد، شاید آن مسئول نخواهد که این هزینه‌ها را انجام بدهد.

باید توجه داشته باشیم که بحث فوتبال ناهنجاری‌هایی را از بین می‌برد. بانوان و افرادی که در خانه هستند نسبت به این موضوع متضرر می‌شود اگر برای ۷۵میلیون سالانه ۲ هزار تومان هزینه کنیم این موضوع برطرف خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا قرار است دیدار دربی به تعویق بیفتد، گفت: ما برنامه‌ای یک ساله داده‌ایم و برای این موضوع هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. نمی‌توان برنامه‌ها را تغییر بدهیم. باید یک جا به قانون و برنامه پایبند باشیم.

عابدینی در مورد معافیت کارت پایان خدمت بازیکنانی که با مشکل روبرو شده بودند، گفت: دستگاه قضایی در این مورد تصمیم می‌گیرد و طبق قانون با آنها برخورد می‌شود که به تیم دیگر بپیوندد یا خیر. آنها تصمیم می‌گیرند و اگر مشکلی نداشته باشند و مجاز باشند می‌توانند به هر تیمی بروند.

وی در مورد برگزاری دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در چارچوب جام حذفی تأکید کرد: نظر ما در این است که بازی در سیرجان برگزار شود اما شورای تأمین استان هم باید در این باره نظر بدهد.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ با اشاره مجدد به ضرر و زیانی که از عدم پخش مسابقات به وجود خواهد آمد، گفت: ضرر و زیان سنگینی فوتبال خواهد دید؛ اما این موضوع را باید بپذیریم. هیچ‌کس حمایتی انجام نمی‌دهد، متأسفانه کمیته ملی المپیک هم کنار این موضوع نبود و وزارت هم آن طور که باید و شاید حمایت نکرد. اگر فوتبال پخش نشود ۱۰۰ میلیارد ضرر خواهیم داد البته این عقب‌نشینی نیست بلکه دورخیز است تا یک جهشی برداریم. من به آقای ضرغامی می‌گویم که مگر برای تولید یک سریال ۳۰ قسمتی ۹۰ میلیارد هزینه نمی‌کنند آن وقت این پول را برای فوتبال حاضر نمی‌شوند بدهند.

عایدینی در مورد اینکه آیا به دنبال پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال است، گفت: من حاضر نشدم کاندیدای رئیس فدراسیون شوم بعد بیایم دبیر کل یک آدم قاطعی مثل کفاشیان شوم. این موضوع را خودتان هم باور نمی‌کنید، به نظر من نبی قربانی یکسری مسائل شد. مشکلاتی وجود دارد اما به نظرم در این مسائل بر روی ضعیف‌ترین‌ها از نظر پرستیژ اجتماعی توجه شد و مشکلات معطوف آنها شد.

عابدینی در مور سحر و جادو در فوتبال گفت: متاسفانه این مسائل وجود دارد و حتی به خود من پیشنهاد دادند و تهدیدم کردند و گفتند اگر آن را نپذیرم دچار مصیبت خواهم شد.

وی در مورد اینکه برای حل مشکل حق پخش توافقی صورت نمی‌گیرد، گفت: هیچ مذاکره‌ای انجام نشده که بخواهیم توافق کنیم. وقتی صحبت نمی‌کنیم دیگر زمان چانه‌زنی هم وجود ندارد. ما پیشنهاد ۱۶۰ میلیارد داده‌ایم آنها گفته‌اند ۲۲ میلیارد. وقتی این موضوع عملی نمی‌شود تبعات آن در همه مسائل دیده می‌شود از جمله تبلیغات پیراهن، تبلیغات دور زمین و غیره.

وی افزود: ما از مجلس توقع حمایت داشتیم اما هیچ‌کس حمایت نکرد و وزارتخانه هم پشت این موضوع را آن طور که باید و شاید نگرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج