۱۴۹۳۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«چنگيز وثوقی» زیر تیغ می رود

چنگيز وثوقي مدتي است دچار آسيب از ناحيه پا شده و اين روزها در انتظار جراحي ديگري به سر مي برد، عنوان كرد:«سه ماه پيش زانوي پاي راستم را جراحي كردم و خداروشكر بهتر مي توانم راه بروم.

بانی فیلم: چنگيز وثوقي مدتي است دچار آسيب از ناحيه پا شده و اين روزها در انتظار جراحي ديگري به سر مي برد، عنوان كرد:«سه ماه پيش زانوي پاي راستم را جراحي كردم و خداروشكر بهتر مي توانم راه بروم.

۱۰ آبان هم جراحي ديگري خواهم داشت و بعد از آن هم فيزيوتراپي دارم و بعد از استراحت كوتاهي كه خواهم داشت، اميدوارم بتوانم باز هم در خدمت هنر اين مرز و بوم باشم».

«چنگيز وثوقی» زیر تیغ می رود

وثوقي كه اين روزها كه مشغول استراحت است، شاهد بازپخش سريال«سربداران» است، در ادامه گفت:«وقتي اين سريال و فيلم«شانس زندگي» را مي بينم، تازه بعد از اين همه سال متوجه مي شوم كه چه كار با ارزشي داشتم و چه انرژي زيادي روي كارهايي كه بازي كردم، گذاشتم. بدون اينكه جنبه مادي و شهرت اين كار را در نظر داشته باشم.

بازيگري يكي از حرفه هايي است كه علاقه مندان بسياري دارد، اما به جرأت مي توانم بگويم كه بازيگري ظاهري ساده اما عمق پيچيده اي دارد. بازيگر با تمام وجودش كار مي‌كند. چون هنر بازيگري هنر تكنيكي نيست، هنر دروني است».

بازيگر فيلم «حرفه اي» در پايان درباره خلاقيت در اين حرفه گفت:« كسي كه وارد اين حرفه مي‌شود و يا اصطلاحاً خود را هنرمند مي داند، اول بايد خودش را پاك كند و انسان باشد و بعد قابليت هاي خودش را بشناسد.

در اين صورت است كه مي تواند خدا را درون خودش احساس كند و در كاري كه انجام مي دهد خلاقيت ايجاد كند. از اين نظر مي گويم بازيگري هنر پيچيده اي است».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج