۱۴۹۳۷۸
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

زاینده‌ رود به زودی زنده می‌شود

معاون توسعه، مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از آزادسازی آب و به جریان افتادن زاینده‌رود طی چند روز آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه، مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از آزادسازی آب و به جریان افتادن زاینده‌رود طی چند روز آینده خبر داد.

دکترمحمد مجابی با بیان اینکه موضوع آب و حق آبه محیط زیست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: در یک سال اخیر تنش آبی کشور ما در مرحله‌ای بسیار تأمل‌برانگیز بوده است و ان‌شاء‌الله در طی چند روز آینده شاهد زنده شدن زاینده‌روز خواهیم بود.

وی افزود: در منطقه زاینده رود با کاهش میزان بارندگی و افزایش میزان مصرف مواجه بودیم که این امر باعث کاهش منابع آبی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون متر مربع در آن مناطق شده بود.

معاون توسعه، مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مصوبه شورای عالی آب برای احیاء زاینده رود اظهار کرد: طی دو مرحله آزادسازی آب از محل سد زاینده‌رود صورت می‌گیرد و بر این اساس جریان آب در زاینده‌رود به حرکت خواهد آمد.

مجابی در خصوص ادامه این شرایط در زاینده رود گفت: بستگی به وضعیت بحران خشکسالی در کشور دارد. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر در دوران خشکسالی هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه بابت التیام مردم بدبخت و مصیبت زده اصفهان برای مدتی اب توش بندازید تا اسید مسید یادشون بره

    • فریناز

      تو رو خدا آب رودخونه رو دیگه نبندید. رودخونه باید آب داشته باشه/. بخدا همه افسرده شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط اصفهانیها افسرده میشن؟کسی به فکر شهرکردی های مورد ظلم واقع شده نیست که اونها بیشتر افسرده هستند آبی که متعلق به اونهاست را اصفهانی ها صاحب شده اند کمی منطقی فکر کنید من بودم که تا ظهور آقا امام زمان آب را باز نمی کردم بعد هم شکایت ظلم اصفهانیها را به صاحب الزمان می کردم و خواهم کرد

    • milad

      با این انشعاباتی که از زنده رود میگیرن نباید انتظار داشت که اب سد کم نشه . کم شدن اب از بیخ مشکل داره و به مصرف خانگی مردم کمتر ربط داره.
      من خودم بچه لنجان هستم و اگه اب باز نشه سال دیگه هیچ کشت برنجی اونجا صورت نمیگیره. چاه های اونجا تا عمق 150 متری رفتن و دیگه برای سال اینده هیچ ابی در منطقه ای که با کشاورزی زنده ست نیست.

    • اصفهان

      مشکل خشک شدن زاینده رود از خشکسالی نیست و این موضوع رو حتی غیر متخصص ترین افراد میدونند ، مشکل اصفهان تونل های انحرافی هستن که آبش رو به سمت شهرهای میبرن ...
      فارغ از اینکه نام اون شهرها رو ببریم و اساسا اهمیتی هم نداره ، خیلی دوست دارم بدونم این طرح جا به جا کردن آب ، کار کدوم انسان فرهیخته و دانشمند بی نظیر کشورمون بوده ؟ لطفا ایشون رو معرفی کنید تا همچین نبوغی در گمنامی نمونه و تقدیر درخور و شایسته بعمل بیاد از نابغه دوران

    • بدون نام

      به چه قیمتی زنده میشه ؟؟؟؟؟؟؟ به قیمت خشکسالی استان بختیاری ها؟؟؟؟نه نباید نباید......باید جور دیگه ای آب زاینده رود تامین بشه ...دست آخر همه ی سودش برای اصفهانه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج