۱۴۹۵۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نارضایتی هواداران انگلیسی از قیمت بلیت‌ها

بیش از ۹۰ درصد از هواداران فوتبال در انگلیس معتقدند که قیمت بلیت رقابت‌های فوتبال در این کشور بیش از حد بالا است.

خبرگزاری ایسنا: در یک نظر سنجی جدید که توسط اتحادیه هواداران فوتبال انگلیس در بین ۱۳۰ باشگاه این کشور انجام شده، ۷۳ درصد پاسخ دهندگان اعلام کردند که قیمت بلیت‌ها «بسیار گران» است و ۱۹ درصد دیگر قیمت بلیت رقابت‌های فوتبال را «گران» دانستند. در مقابل تنها سه درصد از قیمت بلیت‌ها راضی بودند.

۴۰ درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی اعلام کردند که به دلیل بالا بودن قیمت بلیت‌ها نتوانسته‌اند در بازی‌های تیم‌های محبوب خود حضور داشته باشند و تنها ۲۰ درصد پاسخ دهندگان اعلام کردند که درباره گران بودن قیمت بلیت به باشگاه اعتراض کردند.

مالکوم کلارک رییس اتحادیه هواداران فوتبال انگلیس معتقد است که باشگاه‌های فوتبال این کشور به اندازه کافی ثروتمند هستند و نیازی به بالا بردن قیمت بلیت‌های خود ندارند. وی همچنین اعتقاد دارد که بالا رفتن قیمت بلیت‌ها می‌تواند به بهای خالی ماندن صندلی‌های ورزشگاه‌ها تمام شود.

وی گفت: به لطف حق پخش تلویزیونی و اسپانسرها، پول زیادی به باشگاه‌های لیگ برتری سرازیر شده و دیگر هیچ بهانه‌ای برای بالا بردن قیمت بلیت‌ها وجود ندارد. از صنعت فوتبال نمی‌خواهیم که کاری علیه منافع خود انجام دهد، اما آنها باید توجه داشته باشند که اگر استادیوم‌ها خالی بمانند، دیگر خبری از قراردادهای گران قیمت حق پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ نیست.

همچنین افزایش هزینه‌ تماشای تلویزیونی این رقابت‌ها نیز موجب شده تا علاقمندان فوتبال از راه‌های دیگری بازی تیم‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند. بر اساس این نظر سنجی ۵۹ درصد هواداران اعلام کردند که گاهی اوقات مسابقات فوتبال را به صورت غیر قانونی از طریق اینترنت تماشا می‌کنند و ۴۱ درصد دیگر نیز اعلام کردند که برای تماشای بازی‌ها به رستوران‌ها و مکان‌های عمومی می‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج