۱۴۹۶۳۲
۱۹ نظر
۵۰۰۳
۱۹ نظر
۵۰۰۳
پ

عرشیا کوچولو قربانی انتقام زن همسایه شد

زن جوان، برای انتقام از همسایه نقشه قتل پسر سه ساله او را اجرا کرد. او پس از قتل، جسد را داخل زباله‌ها انداخت و با صحنه‌سازی سعی داشت مسیر تحقیقات را منحرف کند.

جام جم آنلاین: زن جوان، برای انتقام از همسایه نقشه قتل پسر سه ساله او را اجرا کرد. او پس از قتل، جسد را داخل زباله‌ها انداخت و با صحنه‌سازی سعی داشت مسیر تحقیقات را منحرف کند.

عقربه های ساعت ۲ بعد از ظهر یکی از روزهای آبان ماه امسال را نشان می داد که زن جوان برای سر زدن به عرشیا به کوچه آمد.

عرشیا مثل سایر بچه های همسایه، گاهی برای بازی به کوچه می آمد و بعد از مدتی با صدای مادر به خانه برمی گشت اما این بار از عرشیا خبری نبود و مادر و همسایه ها به کوچه ها و خیابان های اطراف رفتند، اما هیچ ردی از پسر بچه سه ساله به دست نیامد. تماس با اقوام و آشنایان نیز بی فایده بود، کسی از عرشیا خبر نداشت و تنها راه چاره اعلام این موضوع به پلیس بود.

کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان لرستان از این ماجرا با خبر شدند و تحقیقات را آغاز کردند. در نخستین گام با این احتمال که پسربچه هنگام بازی دچار حادثه ای شده و او را به بیمارستان انتقال داده اند، به استعلام از بیمارستان ها پرداختند اما بررسی ها در این زمینه به نتیجه ای نرسید.

در ادامه این احتمال مطرح شد که عرشیا قربانی کودک ربایی شده است، اما پس از گذشت یک روز آدم ربایی برای مطرح کردن درخواستش با خانواده او تماس نگرفت.

در پایان فرضیه قتل از سوی کارآگاهان طرح شد، به همین دلیل آنها تحقیقات را روی افرادی که با خانواده عرشیا مشکل داشتند، متمرکز کردند. بررسی ها نشان می داد که زن همسایه به نام زیور مدت هاست که با مادر عرشیا اختلاف دارد و همسایه ها شاهد دعوای آنها بوده اند. از طرفی مشخص شد در زمانی که خانواده عرشیا به دنبال پسر سه ساله می گشتند زیور در خانه نبوده است.

به همین دلیل زیور به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد و تحقیقات از او ادامه یافت. زن جوان ابتدا منکر جنایت بود و گفت: «در زمانی که عرشیا ناپدید شد من بیرون از خانه بودم. پس از رفتن به خانه برادرم و خرید به خانه بازگشتم. موسسه کرایه خودرو که از آنجا درخواست ماشین کردم می تواند ادعای مرا تائید کند. همسایه ها نیز شاهد بازگشت من و بسته های خرید بودند.»

کارآگاهان سپس به بررسی ادعای زیور پرداخته و متوجه شدند او راست گفته اما زمانی از خانه خارج شده که عرشیا ناپدید شده بود و او برای جنایت وقت کافی داشته است.

در حالی که زن جوان همچنان ادعاهای خود را تکرار می کرد، پس از روبه رو شدن با مدارک پلیسی به قتل اعتراف کرد و گفت: «با مادر عرشیا اختلاف داشتم، سر هر موضوعی با هم دعوایمان می شد و من نمی توانستم از خودم دفاع کنم. به همین دلیل کینه آنها را به دل گرفتم، روز حادثه وقتی عرشیا را تنها در کوچه دیدم تصمیم گرفتم که انتقام خودم را بگیرم.»

او ادامه داد: «عرشیا مرا می شناخت، مدت ها بود که در همسایگی آنها زندگی می کردیم. عرشیا را به خانه آوردم و سر او را در تشت پر از آبی کردم. بعد از آن که پسر سه ساله خفه شد جسدش را داخل کیسه ای گذاشتم و به آژانس زنگ زدم.

به بهانه رفتن به خانه برادرم سوار خودرو شدم و در نزدیکی سطل زباله ای از راننده خواستم توقف کند. طوری وانمود کردم که داخل کیسه زباله است و جسد را داخل زباله ها انداختم و به خانه برادرم رفتم.»

سرهنگ قدرت الله دالوند، رئیس پلیس آگاهی استان لرستان با اعلام این خبر به جام جم گفت: به دنبال اعتراف زن جوان به جنایت، با راهنمایی های او جسد پسر بچه پیدا شد. متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واااااااااااااای
      چقدر جانی بوده .......

    • ميلاد

      ديگه چرا بازداشت موقت!
      عمدا مرتكب قتل شده اونوقت موقتا بازداشتش كردن؟؟!!
      خسته نباشن واقعا!!!

      پاسخ ها

      • تهران

        عزیز من
        رئیس پلیس که نمی تونه حکم قصاص بده ....... تا روز دادگاه زندانی میشه که بهش میگن بازداشت موقت .........
        بعد قاضی حکم حالا قصاص یا زندانی یا هرچیز دیگری هستش رو ابلاغ می کنه

    • کاربر

      روانی !!! با بچه بی دفاع چیکار داشتی

    • مادر

      الهیییییی بمییییرم

    • امیر

      بی عاطفه

    • بدون نام

      يعني چي اخه؟

    • فرزانه

      باز هم مدافعین حقوق بشر میگن اعدام غیر انسانیه؟آخه مجازات این زن به جز اعدام چی میتونه باشه؟چرا باید برای زنده موندن چنین موجود رذلی کسی بیفته دنبال رضایت گرفتن....

    • آبان

      لعنت هم برات کمه ................

    • آبان

      لعنت هم برات کمه ................

    • بدون نام

      چقدر راحت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • زانا

      مرگت باد;

    • براخاص

      این جور زنها باید مثل همان بچه خفه کرد

    • مادر یه کودک 4ساله

      اخه تو چه جور جونوری هستی که انتقام رو از یه بچه بیگناه میگیری تازه این خاله زنک بازیها مگه انتقام میخواست مرگت باد بی وجدان

    • بدون نام

      خدالعنتش کنه ایشالاتکه تکه بشه اعدامش نکنیدتوی آب خفش کنید

    • yasii

      کارش واقعا غیر انسانی بوده
      ولی بعضی آدمها اونقدر پرخاشگر و هتاک و بهانه جو هستن و واقعا عرصه رو به دیگران تنگ میکنن طوری که اونا نمیتونن تو شرایط عادی تصمیم درستی بگیرن و عکس العملهای بدی نشون میدن

    • ششتمد

      وای به شوهر این زن!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

    • Pouya

      کوذک بیچاره..... ببینید چه افراد داعش مسلکی در میان جامعه هست........!!!!!!!!!!!!!!

    • آتيش پاره

      اخي الهي بميرم يه بچه به اون كوچيكي چه گناهي كرده چجوري دلش اومده...خاك تو سرش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج