۱۴۹۷۱۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گلایه پدر قربانی اسیدپاشی از برخی رسانه ها

آخرین وضعیت این قربانی اسیدپاشی را از پدرش جویا شدیم که صحبت های وی را در ادامه می خوانید.

خبرگزاری تسنیم: سهیلا جُرکش، یکی از قربانیان اسیدپاشی که در نهم مهرماه در حالی که سوار بر خودروی شخصی در میدان بزرگمهر ورودی خیابان مشتاق در حال صحبت با تلفن همراهش بود، مورد حمله اسیدپاشی از سوی یک مرد قرار گرفت که پس از این حادثه سریعاً دختر جوان به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شد.

سهیلا بر اثر این سانحه از ناحیه هر دو چشم دچار آسیب جدی شد که با اصرار پدرش از بیمارستان اصفهان مرخص و به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شد.

وی پس از بستری در بیمارستان تهران به دلیل شدت آسیب دیدگی یکی از چشمانش را از دست داد و تلاش پزشکان برای درمان یکی دیگر از چشمان سهیلا ادامه دارد تا وی را از نابینایی کامل نجات دهند.

سهیلا که برای درمان تخصصی تر و به دستور وزیر بهداشت به بیمارستان فارابی منتقل شد قرار است فردا مجدداً به زیر تیغ جراحان برود.

آخرین وضعیت این قربانی اسیدپاشی را از پدرش جویا شدیم که صحبت های وی را در ادامه می خوانید:

ناصر جُرکش پدرسهیلا، قربانی اسیدپاشی گفت: دخترم در حال حاضر کماکان بستری است و چندی پیش عمل گراف را نیز انجام داده است و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه قرار دارد به همین دلیل زیاد نمی توانیم در کنارش باشیم.

وی افزود: فردا مجدداً باید عمل دیگری را انجام دهد که با توجه به موفقیت آمیز بودن عمل گراف امیدوارم عمل چشم دخترم نیز با موفقیت انجام شود.

پدرسهیلا در ادامه در خصوص هزینه های درمان گفت: تاکنون مبلغی از ما دریافت نشده و پس از حضور هاشمی وزیر بهداشت وعده داده شد همه هزینه های درمان را متقبل شوند.

ناصرجرکش در ادامه در خصوص آخرین وضعیت پیگیری قضایی پرونده اسیدپاشی اظهار داشت: پلیس آگاهی اصفهان کاملاً پیگیر این موضوع است و دائماً با ما در ارتباط هستند و مطمئن هستم به زودی دستگیر خواهد شد.

پدرسهیلا با گله از برخی رسانه ها که این جنایت را با برخی مباحث دیگر همچون بدحجابی مرتبط کردند، گفت: نمی دانم در پاسخ به برخی شایعات و صحبت های که حتی در رسانه ها اعلام می شود چه باید بگویم اما تنها می توانم بگویم که دخترم تازه از سفر مشهد بازگشته بود و دایی وی نیز سیدرسول موسوی شهید حرم است و زمانی که در حرم امام رضا(ع) بمب گذاری شد به شهادت رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین دخترم زمانی که این جنایت برایش رخ داده است در خودروی شخصی خود بوده و در حال مکالمه با مادرش بوده که به یکباره مقدار زیادی اسید در داخل ماشین و بر روی بدن وی ریخته می شود.

پدرسهیلا با اشاره به اینکه باید با عامل این جنایت به گونه ای برخورد شود که دیگر کسی حتی جرأت تصور این کار را نیز نداشته باشد گفت: هرگز از قصاص اسید پاش نخواهیم گذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مادر

      خدایا چقدر براشون سخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج