۱۵۳۳۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اشتیلیکه: ما تیم مقتدری نیستیم

سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی از بازی دوستانه با ایران ابراز خرسندی کرد.

خبرگزاری تسنیم: اشتیلیکه سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی در کنفرانس خبری پیش از دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی عنوان کرد: در وهله اول تشکر می‌کنم خوشحالم که برای ما این فرصت فراهم شد تا مقابل تیم رده اول در آسیا بازی کنیم.

وی افزود: ما یک نتیجه بسیار خوب مقابل اردن به دست آوردیم و به همین دلیل با اعتماد به نفس بالایی وارد ایران شدیم. می‌دانیم اگر می‌خواهیم مقابل ایران پیروز میدان باشیم کار سختی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چه هدفی از بازی مقابل ایران دارد، گفت: نمی‌توانم بگویم بازی ۲ تیم مقتدر، چرا که کره جنوبی در رده چهارم رنکینگ آسیا قرار دارد و ما تلاش می‌کنیم تا در نحوه بازی کردن تیم تاثیرگذار باشیم و بتوانیم شرایط ذهنی بازیکنان را تغییر دهیم.

اشتیلیکه ادامه داد: تصور می‌کنم در راه مهمی قدم می‌زنیم. این چهارمین بازی است که به عنوان سرمربی کره جنوبی روی نیمکت می‌نشینم. ما پیش از این ۲ برد و ۲ شکست داشته‌ایم و دو بازی تدارکاتی مقابل پاراگوئه و کاستاریکا داشته‌ایم.

وی گفت: معتقدیم ما می‌توانیم پیشرفت بسیار زیادی داشته باشیم و ما هم مثل تیم ایران و کارلوس کی‌روش به موفقیت و صعود در جام ملت‌های آسیا فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی درباره اینکه چه شناختی از فوتبال ایران دارد گفت: می‌توانم بگویم شناخت مناسبی از فوتبال ایران دارم. به طور مثال با اشکان دژاگه آشنایی کامل دارم چرا که او در تیم زیر ۱۷، زیر ۱۹ و زیر ۲۰ ساله‌های آلمان بازی کرده و به همین دلیل او را به خوبی می‌شناسم. همچنین روی شکل‌گیری سیستم ایران نقطه نظراتی دارم که می‌توانم به خوبی درباره فوتبال ایران تحلیل کنم.

اشتیلیکه در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم ملی ایران را در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را چگونه دیده است، اظهار داشت: ما می‌توانیم در خصوص همه تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی اظهار نظر کنیم. باید بگویم تیم ایران مقابل آرژانتین بازی بسیار نزدیکی انجام داد و همه را شگفت‌زده کرد. اما در مجموع تیم‌های آسیایی عملکرد خوبی در این دوره از رقابت‌های جام جهانی نداشتند که امیدوارم در آینده بهتر شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج