۱۵۴۸۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشای تماس یک سرمربی با ملی‌پوش فولاد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید شرایطی ایجاد شده که تیم‌های نظامی مدام با بازیکنان فولاد تماس می‌گیرند.

خبرگزاری مهر: حسین ابن قاسم درباره شکست تیم فولاد برابر صبای قم در هفته پانزدهم لیگ برتر با بیان مطالب فوق اظهار کرد: ما لیگ را با باخت شروع کردیم و متاسفانه نیم فصل را با شکست هم به اتمام رساندیم. در حالی که می‌توانستیم مقابل صبا برنده باشیم ولی متاسفانه روز ما نبود.

وی افزود: برابر صبا بد باختیم در حالی که می‌توانستیم با پیروزی صدر جدول را بگیریم. یکی، دو موقعیت ما توسط بازیکنان صبا از روی خط دروازه بیرون آمد و یک توپ هم به تیرک خورد.

سرپرست فولاد با اشاره به مشکلاتی که برای کارت معافیت بازیکنان این تیم بوجود آمد، گفت: چند سال است که بازیکنان ما با این کارت بازی می‌کنند و حتی سفر خارجی می‌روند. بازیکنان ما دانشجو بودند و اصلا نیازی هم به معافی نداشتند. خیلی‌ها هم که پدرشان حداقل برای چند ماه در جبهه بوده است. آنها حتی اگر ۲۴ ساعت در مناطق جنگی بوده باشند، قداست دارد. باید به این موضوع حرمت گذاشته می‌شد نه اینکه اینطور برخورد می‌کردند.

ابن قاسم با بیان اینکه فردی که این مسئله کارت پایان خدمت را مطرح کرد قصد داشت از چه کسی انتقام بگیرد، اظهار کرد: فقط فوتبالیست‌ها که نبودند. همانطور که خودشان اعلام کردند تعداد زیادی هستند که از این نوع کارتها دارند. چرا فقط به فوتبال پرداختند و در فوتبال هم فقط فولاد را به دادسرای نظامی بردند و بازیکنانش را بازداشت کردند؟

وی تاکید کرد: فولاد حتی با این مسائل هم زمین نمی‌خورد. به امید خدا و با تکیه بر آکادمی و بازیکنانی که خودمان پرورش داده‌ایم زمین نخواهیم خورد.

سرپرست فولاد در پاسخ به این سئوال که جدایی چند بازیکن دیگر از این تیم قطعی است و قرار است چند بازیکن جدید جذب شوند، گفت: منتظریم نیم فصل تمام شود تا ببینیم آیا دست از سر ما بر می‌دارند یا خیر و هر بازیکنی را که می‌خواهند ببرند. اسکوچیچ باید چه کسانی را تمرین بدهد؟ باید کدام بازیکنان را ارنج کند؟ آیا بازیکنان فولاد با این شرایط اصلا روحیه دارند که بازی کنند؟

ابن قاسم افزود: باور کنید قبل از بازی و در رختکن بحث این بود که کدام بازیکنان به فجر یا سایر تیم‌های نظامی بروند؟ آیا با این وضعیت روحی بازیکنان می‌توانند برای ما بازی کنند؟ تیم‌های نظامی هم که مدام با بازیکنان فولاد تماس می‌گیرند.

وی سپس به افشای تماس سرمربی یکی از تیم‌های مطرح با بازیکن ملی پوش فولاد پرداخت و ادامه داد: قبل از آنکه احمد عبدالله زاده با تیم امید به قطر برود، سرمربی یکی از تیم‌ها با او تماس گرفت و گفت که در ایران بماند و به تیم وی برود. وقتی عبدالله زاده به فرودگاه رفته بود، کارتش باطل شد و سپس او را برگرداندند. خب اینکه سرمربی یک تیم چنین ماجرایی را می‌دانسته و فدراسیون و سازمان لیگ بی خبر بوده‌اند چه معنایی می‌دهد؟

سرپرست فولاد درباره اینکه آیا سروش رفیعی هم به خاطر کارت معافیت باید از فولاد جدا شود یا خیر، اظهار کرد: هر بازیکنی در هر زمانی که معافیت گرفته است، زیر سئوال است. متاسفانه تمام معافیت‌هایی که خود نظام وضع کرده بود از جمله تک فرزندی، سه برادری، کفالت پدر و مادر، همه را می‌گیرند. واقعا خودمان هم چیزی نمی‌دانیم. هر دم از این باغ بری می‌رسد.

ابن قاسم در پایان تاکید کرد: از این همه سازندگی در فوتبال ایران چه چیزی نصیب ما شد؟ فقط یک جام به ما دادند که آن جام هم در خانه خاک می‌خورد. امیدوارم مسئولان قوانینی وضع کنند تا تیم‌های سازنده متضرر نشوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج