۱۵۴۸۷۵
۱ نظر
۵۰۳۷
۱ نظر
۵۰۳۷
پ

«فاطما گل»، «چنار» و «کوزی» در فیلم ایرانی

پیش از این اخبار ضد و نقیضی در این باره و در رابطه با پروژه های مختلف سینمایی و تلویزیونی شنیده شده بود اما این بار گویا کار بیخ پیدا کرده است. محسن محسنی نسب در گفتگویی از ساخت یک فیلم سینمایی محصول مشترک ایران و ترکیه خبر داد.

«فاطما گل»، «چنار» و «کوزی» در فیلم ایرانی




هفته نامه تماشاگران امروز: پیش از این اخبار ضد و نقیضی در این باره و در رابطه با پروژه های مختلف سینمایی و تلویزیونی شنیده شده بود اما این بار گویا کار بیخ پیدا کرده است. محسن محسنی نسب در گفتگویی از ساخت یک فیلم سینمایی محصول مشترک ایران و ترکیه خبر داد.

«فاطما گل»، «چنار» و «کوزی» در فیلم ایرانی

او که پیش از این فیلم «شانه دوست» را ساخته بود (که هنوز رنگ پرده را به خود ندیده) به تازگی پروانه ساخت فیلم جدیدش به نام «مجانی» را دریافت کرده است. نکته جالب درباره این فیلم این است که محسنی نسب می خواهد بازیگران معروف سینما و تلویزیون ترکیه را در این فیلم به خدمت بگیرد: «با سه تا از بازیگران مشهور ترک برای این فیلم به توافق نهایی رسیدیم و تنها منتظریم بتوانیم زمان بندی کار را جوری با آنها هماهنگ کنیم که سر کار نباشند و مشکلی برای حضور در این فیلم نداشته باشند.»

او از بازیگران نقش های شناخته شده «فاطما گل»، «کوزی» و «چنار» نام برد و گفت: «این بازیگران قرار است در «مجانی» جلوی دوربین بروند و می خواهم چند بازیگر ترک دیگر را هم به این فهرست اضافه کنم.»

«فاطما گل»، «چنار» و «کوزی» در فیلم ایرانی

محسنی نسب درباره داستان این فیلم هم به «تماشاگران» می گوید: «این فیلم داستان بچه های جنگ سوریه است که به کشورهای همجوار مهاجرت کرده اند و در آنجا قاچاقچی های انسان از پسران سوءاستفاده کرده و اعضای بدن شان را به فروش می رسانند و دختران را هم به فحشا می کشند. در این بین یکی از پسران عاشق یکی از دختران می شود و ماجراهایی اتفاق می افتد تا او را نجات بدهد.»

محسنی نسب می گوید این فیلم یک اکشن حادثه ای و عاشقانه است و اضافه می کند: «با این فیلم تمام مردم با سینما آشتی می کنند و این فیلم پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران خواهد شد!»

بنا به گفته های او «مجانی» در کشورهای ایران، ترکیه و یونان فیلمبرداری خواهد شد و بازیگر ایرانی نخواهد داشت چرا که همه به زبان ترکی صحبت می کنند. تنها یک بازیگر ایرانی در این فیلم ایفای نقش می کند که محسنی نسب در گفته هایش اشاره کرد آن بازیگر در خارج از کشور و آمریکا زندگی می کند و بناست با او صحبت های مقدماتی را انجام دهد.

از او پرسیدیم که بازیگرانی که نام برده از پردرآمدترین بازیگران کشور ترکیه هستند و قطعا دستمزد بالایی برای حضور در پروژه یک کارگردان ایرانی طلب می کنند. او در پاسخ گفت: «مشکلی از این لحاظ ندارم چون با یک شرکت ترکیه ای برای ساخت این فیلم مشارکت دارم.»

«فاطما گل»، «چنار» و «کوزی» در فیلم ایرانی

او همچنین عنوان کرد: «این فیلم یک فیلم مستقل است و از هیچ نهاد و سازمانی برای ساختنش پولی نخواهم گرفت و با سرمایه شخصی آن را خواهم ساخت.»

این کارگردان که نویسنده و تهیه کننده «مجانی» خواهد بود، در پایان درباره زمان بندی کلید خوردن این پروژه گفت: «ما به یک پیش تولید برنامه ریزی شده نیاز داریم و تصور می کنیم بتوانیم بهمن ماه کار را کلید بزنیم. قصد دارم این فیلم را برای جشنواره سال آینده آماده کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیه

      من فقط میخوام بدونم چرااین بازیگرای ترک اینقدخوشکلن بخصوص کوزی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج