اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۵۰۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شکست تیم‌های حدادی و کامرانی در چین

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین، تیم ارسلان کاظمی با بازگشت او به پیروزی رسید اما تیم‌های حامد حدادی و مهدی کامرانی مغلوب حریفان شدند.

ایسنا: در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین تیم‌هایی که ملی‌پوشان ایرانی را در اختیار دارند به مصاف حریفان خود رفتند. چونگ پینگ ارسلان کاظمی را در اختیار دارد اما در چند بازی گذشته پادشاه اسلم دانک را در اختیار نداشت و برابر حریفانش یکی پس از دیگری می‌باخت امروز بالاخره ملی‌پوش ایرانی‌اش را در اختیار داشت و در نبردی نزدیک برابر ژیجیانگ ۱۲۰ بر ۱۱۶ به پیروزی رسید.

ارسلان کاظمی که برای تمدید ویزای خود به آمریکا سفر کرده بود در این مسابقه ۴۳ دقیقه در میدان بود و ۱۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۵ پاس منجربه گل و ۲ توپ ربایی به نام خودش ثبت کرد.

جیانسو که مهدی کامرانی را در اختیار دارد در شب درخشش این ملی‌پوش ایرانی با نتیجه ۹۵ بر ۸۷ برابر شانگهای تن به شکست داد. مهدی کامرانی ۴۱ دقیقه برای تیمش بازی کرد و ۱۹ امتیاز، ۲ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ‌ربایی انجام داد.

شینگ‌دائو نیز در شب درخشان حامد حدادی برابر حریفش تن به شکست داد. یاران حدادی به مصاف شان‌دونگ رفتند و در پایان با نتیجه نزدیک ۱۰۵ بر ۱۰۱ مغلوب شدند. ارزشمندترین بسکتبالیست‌ آسیا ۴۳ دقیقه برای تیمش بازی کرد و ۲۵ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۲ پاس منجربه گل و ۳ بلاک شات به نام خودش ثبت کرد. حدادی در این دیدار بهترین ریباندر و دومین بازیکن امتیازآور میدان بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج