۱۵۵۱۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سباستين فتل، در مسير اسطوره شدن

سباستين فتل با كسب چهار عنوان قهرمانى در رقابت هاى اتوميبل رانى فرمول ۱، هم اكنون نيز از بهترين هاى تاريخ اين مسابقات به شمار مى رود. اما وى با پيوستن به فرارى مى تواند به جايگاهى برسد كه پيش از اين نيز شايسته آن بوده است.

طرفداری: از لحاظ آمار و ارقام سباستين فتل آلمانى مدت ها پيش قله اوج مسابقات اتومبيل رانى فرمول ۱ را فتح نموده است،‌ وى موفق به فتح چهار قهرمانى متوالى در اين رقابت ها بين سال هاى ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ شده و نام خود را در كنار بزرگان اين رشته ورزشى همچون شوماخر، سنا و پروست مطرح نموده است. با اين وجود او هرگز در مسابقات اتومبيل رانى فرمول ۱ به جايگاه و اعتبارى كه شايسته آن بوده، نرسيده است.

سباستين فتل، در مسير اسطوره شدن

در برخى موارد حتى شك و ترديدهايى به قابليت ها و توانايى هاى واقعى سباستين فتل از سوى منتقدين وارد شده است، از نظر آنها وى در سال هاى اخير همواره بهترين اتومبيل هاى حاضر در فرمول ا را در اختيار داشته و اين موضوع باعث شده كه سباستين فتل بردهايى بدون زحمت را در رقابت هاى اتومبيل رانى فرمول ۱ به دست آورد، البته در اين زمينه نمى توان سباستين فتل را مقصر دانست.

حال در فصل آينده با پيوستن به فرارى فرصتى مغتنم براى سباستين فتل جهت نفى كردن چنين اتهاماتى فراهم شده است. حضور در فرارى وظيفه اى بسيار سخت و پر زحمت براى فتل به نظر مى رسد، چون اين شركت افسانه اى در مسابقات فرمول ۱ از وضعيت چندان خوبى برخوردار نيست و تصور موفقيتى سريع براى اين باشگاه بسيار سخت به نظر مى رسد.

اگر سباستين فتل نخواهد تنها از نظر آمارى به ميشائيل شوماخر الگوى خود نزديك شود، او مجبور است كيفيتى نظير شوماخر نيز از خود بروز دهد تا در فصل آينده مسابقات اتوميبل رانى فرمول ۱ علاوه بر كسب پنجمين عنوان قهرمانى خود بار ديگر فرارى را به دوران اوج بازگرداند. قدم اول براى اسطوره شدن را سباستين فتل با پيوستن به فرارى برداشته است، ‌باقى مسير را او مى بايست با نشستن در اتومبيل فرارى بپيمايد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج