۱۵۵۱۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورحیدری: قلعه‌نویی برکنار نمی‌شود

عضو هیئت مدیره استقلال غرور را عامل شکست استقلال مقابل پرسپولیس دانست.

خبرگزاری تسنیم: منصور پورحیدری درباره شکست ۲ بر یک استقلال مقابل پرسپولیس گفت: هر دو تیم فوتبال محکم و باانگیزه‌ای را به نمایش گذاشتند و این دربی با دربی‌های اخیر تفاوت زیادی داشت و شاهد بازی جذابی بودیم.

وی با بیان اینکه استقلال در نیمه اول بازی را خوب آغاز کرد، افزود: بازیکنان ما به خوبی به دروازه حریف نزدیک شدند و موفق شدند با پیروزی به رختکن بروند. در نیمه دوم هم استراتژی استقلال مثل نیمه اول بود و باز هم به خوبی به دروازه نزدیک می‌شدند اما در ۱۵ -۲۰ دقیقه بی‌انگیزه شدند و با غرور بازی کردند. بی‌نظمی در فوتبال استقلالی‌ها دیده می‌شد و نتوانستند کار دفاعی را به خوبی انجام دهند.

عضو هیئت مدیره استقلال تاکید کرد: غرور عامل شکست استقلال مقابل پرسپولیس بود. بازیکنان ما تصور کردند بازی را برده‌اند و با اشتباهات‌شان باعث شکست تیم شدند. استقلال فرصت داشت که بازی را برگرداند و حتی یک توپ به تیر دروازه زد اما چون باور نداشتند که عقب افتاده‌اند، احساسی بازی کردند و نتوانستند نتیجه را تغییر دهند.

پورحیدری در مورد اینکه برخی‌ها امیر قلعه‌نویی را مقصر شکست استقلال در دربی می‌دانند، گفت: شکی نیست که پس از شکست، سرمربی را مقصر می‌دانند و این مسئله در همه جای دنیا دیده می‌شود. نمی‌خواهم از قلعه‌نویی دفاع کنم اما دست او برای دربی بسته بود و بازیکنی نداشت که از آن استفاده کند.

وی در خصوص نتایج ضعیف استقلال در هفته‌های اخیر عنوان کرد: کسب ۶ امتیاز از ۸ بازی جای دفاع ندارد و نتایجی بدی در هفته‌های اخیر گرفته‌ایم.

پورحیدری درباره بحث برکناری امیر قلعه‌نویی و اولتیماتومی که هیئت مدیره استقلال پیش از دربی به قلعه‌نویی داده بود، به تسنیم گفت: من عضو هیئت مدیره هستم و تا جایی که می‌دانم هیچ اولتیماتومی به قلعه‌نویی داده نشده است. می‌پذیریم که در هفته‌های اخیر نتایج بدی گرفته‌ایم اما تغییر کادر فنی و اولتیماتوم به قلعه‌نویی فایده‌ای ندارد چون در چنین شرایطی باید کاری کرد که تیم به وضعیت گذشته برگردد.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد جریمه بازیکنان تصریح کرد: این مسئله به تصمیم بهرام افشارزاده برمی‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج