اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۵۲۴
۳۲ نظر
۵۰۵۸
۳۲ نظر
۵۰۵۸
پ

تجاوز به دو خواهر توسط خواستگار بی رحم

پرونده مردي كه متهم است با ربودن دو خواهر به آنها تعرض كرده است بعد از اتمام تحقيقات مقدماتي در اختيار قضات دادگاه كيفري استان البرز قرار گرفت.

پرونده مردي كه متهم است با ربودن دو خواهر به آنها تعرض كرده است بعد از اتمام تحقيقات مقدماتي در اختيار قضات دادگاه كيفري استان البرز قرار گرفت.

اين دو خواهر ۲۲ و ۲۳ساله كه «سارا» و «سميه» نام دارند، دي سال گذشته مورد تجاوز قرار گرفتند و همان زمان به پليس اعلام شكايت كردند. سارا - خواهر كوچكتر- چندي قبل از اين واقعه با پسري به نام «حميد» به طور اتفاقي آشنا شده و با او رابطه دوستانه برقرار كرده بود.

سارا كه تصور مي‌كرد اين دوستي به ازدواج منتهي خواهد شد در دام پسر متجاوز گرفتار شد و خواهر او نيز مورد آزار جنسي قرار گرفت. اين دو، روز هشت دي سال گذشته وقتي به پليس كرج رفتند، ضمن شكايت از حميد خواستار دستگيري و مجازات او شدند.

سارا در اين‌باره به پليس گفت: «دوستي من و حميد اتفاقي بود. اما بعد از مدتي به او علاقه‌مند شدم. حميد هم مي‌گفت مرا دوست دارد و هدفش ازدواج است. مدتي از شروع دوستي ما گذشته بود كه حميد گفت موضوع را با مادرش مطرح كرده و به زودي به خواستگاري‌ام مي‌آيد.

من هم از اين موضوع خوشحال و راضي بودم و خانواده‌ام را از اين ماجرا مطلع كرده بودم.»دختر جوان ادامه داد: «در حالي كه دوستي ما ادامه داشت، يك روز كه من و خواهرم سوار بر خودروي من بيرون رفته بوديم به‌طور اتفاقي حميد را ديديم.

من كنار خيابان پارك كرده بودم كه او جلو آمد و بعد از سلام و احوال‌پرسي سوار خودرو شد و بار ديگر بحث ازدواج را پيش كشيد. او براي اينكه من را خاطرجمع كند با موبايلش به فردي تلفن زد و ادعا كرد با مادرش صحبت مي‌كند، بعد به شخصي كه پشت تلفن بود گفت بايد هرچه زودتر قرار خواستگاري را بگذاريم.

حميد بعد از قطع‌كردن تلفن گفت مادرش مي‌خواهد با من آشنا شود براي همين الان مي‌توانيم به خانه آنها برويم. من به اين پيشنهاد حميد مشكوك شدم و بهانه آوردم و گفتم فعلا وقت مناسبي نيست.»سارا در ادامه اظهاراتش گفت: «حميد وقتي اين حرف من را شنيد، ناگهان از جورابش يك چاقو بيرون كشيد و آن را روي پهلوي خواهرم فشار داد و از من خواست بدون راه انداختن سر و صدا و جلب توجه حركت كنم وگرنه سميه را مي‌كشد.

ما هر دويمان خيلي ترسيده بوديم و مرگ را در برابرمان ديديم براي همين به خواسته حميد عمل كردم و با راهنمايي او به سمت خانه‌اي راه افتادم. وقتي به مقصد رسيديم آن پسر ما را داخل آپارتمان برد. در آنجا غير از ما هيچ‌كس حضور نداشت.

او درها را قفل كرد و سپس من و سميه را مورد تجاوز قرار داد و حميد از اين صحنه‌ها فيلمبرداري نيز كرد.»سميه-خواهر بزرگتر- نيز در بازجويي‌ها همين حرف‌ها را تكرار كرد و گفت:

«حميد ما را تا نيمه‌شب در خانه زنداني كرد و بعد گفت اگر بخواهيم شكايت كنيم فيلم را پخش مي‌كند. او همچنين تهديد كرد براي اينكه فيلم را منتشر نكند بايد به او چند ميليون تومان بدهيم و در نهايت حميد گفت، مي‌خواهد به خارج از كشور برود و به همين دليل به اين مبلغ نياز دارد، ولي ما تصميم گرفتيم از او شكايت كنيم.»

ماموران بعد از شنيدن اظهارات دو خواهر به محل سكونت متهم رفتند و او را بازداشت كردند. حميد در بازجويي‌ها به جرمش اعتراف كرد و سرانجام پرونده مراحل مقدماتي را پشت‌سر گذاشت و وي به زودي در دادگاه كيفري استان البرز محاكمه خواهد شد.


منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تجاوز به دو خواهر توسط خواستگار بی رحم



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سميرا

      چه خبر شده؟همه دارن به خودشون اجازه ميدن به زنها تجاوز كنن.چرا اوضاع مردم انقدر بهم ريخته است كه دست به هر كاري ميزنن؟

      پاسخ ها

      • احسان

        به خاطر اینکه به هیچ چیز اعتقاد ندارند،نه به وجدان نه به انسانیت و نه حتی به خودشون

    • هومن

      فقط و فقط به زور چاقو حاضر به برقراری ارتباط شدن بابا ادم اگر واقعا ایمان و اعتقاد داشته باشه خودشو میکشه تن به این کار نمی ده البته نمی گم پسره جرمی نداره باید مجازات شه و طبق قانون اسلام هم کامل باید مجازات شه اما خصوصا که دو نفر هم بودن کمی برام سخته باور کنم راحت تسلیم پسره شدن که به اونها تجاوز کنه!

      پاسخ ها

      • پریچهره

        اما اون به خاطر جون خواهرش تسلیم شد/ اشتباه فکر نکن

      • yaser

        داداشه گلم اگه تووشرایطتش قرارگرفتی خودتوکشتی مردی وگرنه تووحرف همه طیب حاج رضایین

      • لیلی

        تو هم اگه یه چاقو زیر گلوت بزارن و ببینی جون یکی دیگه هم در خطره . فکر کن ببین تو اون شرایط از هول و هراس جرات فکر کردن داری. همینجوری نشستی پشت سیستم حرف میزنی...!

    • دانیال

      این ماجرارو من فیلمشو دیدم اسمشو یادم نیست ؟ حالا موندم اون فیلمو ساختن درس عبرتی بشه یا اون آقا پسره یاد بگیره ............؟

      پاسخ ها

      • فاران

        دانیال جان ، چی گفتی ؟؟؟؟

      • مهشید

        دانیال خان نمی دیدی فیلمرو حالا یا اگه دیدی اینجا نمیگفتی!!!!! اگه ماجرا واقعی باشه واقعاً عجیبه که این دو تا از پس اون پسره بر نیومدن،شایدم پسره خیلی غول بوده!!!

    • پریچهره

      یعنی تو راه جلوی آپارتمانش نمیتونست فریادی بزنه/ واقعا نمیدونم.
      ولی هرکی با پسری نشناخته دوست بشه باید منتظر همچین حادثه هایی باشه

    • marmar

      حالا اون بگه قصد ازدواج داره،تو باید باور کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      ای بابا چرا اینقدر ما دخترا ساده لوح و زود باور و اسیر احساساتمونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • nana

      یعنی دوتا دختر حریف یه نر خر نشدن????!!!!!!!¿¿¿
      ای بابا. ای بابا

    • مهدی

      زنگ خطری برای خانمها که اینقدر با لبا سهای ناجور اقایون رو وسوسه نکنند

    • وفا

      می تونست به ماشین جلویی بزنه.پسره هم دیگه کاری از دستش بر نمیومد.

    • niloufar

      cheghadr rahat daran ashghal bodaneshono neshon midan.khoodaya rahm kon

    • eli

      عجب یعنی 2تا دختر از پس 1 پسر بر نیومدن؟؟؟مثلا وقتی پسره داشته به یکی تجاوز میکرده اون یکی کجا بوده؟؟؟ نمیدونم الان ماهایی مه این خبرو میخونیم گوشامون درازه که اینارم میگن بهمون.والاااااااااااااااااااا

    • دالایلاما

      خدا لعنتش کنه
      واقعا ارزش این آدما از حیوونم کمتره
      خواهشن خانم ها تو برقراری ارتباط خیلی خیلی دقت کنن

    • raha

      اخه 2 نفری از پس یه پسر برنیومون جای نعجب داره!!!!!!!!!!!!
      با اقا هومن موافقم قضیه مشکوکه

    • asal

      aslan intor nist chera vase khodetoon ghezavat mikonid akheeeeeee!!!!!!!!!chagho zire galooye khodetoonam bezaran haminkaro mikonid,,,,,,yekam say konid khodetoono jaye oon fard bezarid bebinid chi keshide bad ezhare nazar konid.........hameye adama az ghabl hamo nemishnasan ina ham eshtebah kardan ..ooon aghaye ravani ham bayad zajr bekeshe chonmotmaennam eyne baghie oonayi ke inkaro kardan pashimoon nist,harkasi dige harkari delesh mikhad anjam mide hichkassam be rahe hallesh fekr nemikone

    • somaye

      نمیدونم چرا باورم نمیشه پسره به زور بهشون تجاوز کرده ! اخه دونفری وایسادن همینجور نگاه کردن؟؟ دست بردارین تو رو خدا!!!!

    • محمود

      تا زمانی که احترام به حرف بزرگترها وحفظ حریم خانواده هامانند گذشته نشه وضع بدتر هم خواهدشد. پس والدین کور شده: چشماتونو باز کنید.ازاین دست خبرها زیاده.

    • ناشناس

      چرا مثل کبک سرتون کردین زیر برف و واقعیت کثیف ماجرا رو نمی بینید و برای خودتوم قضاوت میکنید به شما هم میکن انسان....نمی خوام توهین کنم ولی نباید صورت مسئله خط زد اگر خواهر ،مادر ویا خودتون بعنوان یک دختر در این شرایط بودید دوست داشتید همچین جملاتی رو بشنوید نمی دونم چرا ما ایرانی ها اینقدر ماجراها رو سطحی و غیر واقعی می بینیم و بدون در نظر داشتن شرایط قضاوت میکنم و اینرو بدونید که تجاوز به افراد هیچ ربطی به پوشش و احترام نداره بلکه به عقدهای درونی افراد بازمیگرده که باید ریشه ای بررسی بشه و ازطرفی بقول پیامبر اسلام هیچگاه از فردی ایراد نگیر بخاطره اشتباهی که انجام داده، بلکه تازمانی که همون اشتباه رو انجام ندهید از دنیا نمیروی.پس دست از عیب جویی و قضاوت و محکوم کردن و حکم کردن بردارید و منطقی تر فکر کنید.

    • سامی

      آخیییییی سمیراجون نه شما خانما خیلی ساده وبدون جلب توجه خیابوینو گز میکنین ونه اینا تو سواحل انتالیا بزرگ شدن......مقص خانومان

    • صادق

      تنها راه حل اعدام كردن در ملا، عامه . تا ها لا ديدين يك جاي دنيا راه براي يك اشتباه باز باشه اما كسي پيدا نشه كه انجامش بده ؟

    • مریم

      شاید در لحظه تجاوز دخترا زیاد هم با این موضوع مخالفت نکرده باشن چطور ممکنه بلاخره اونا 2 نفر بودن در ثانی در این اینگونه موارد همیشه پسرا محکوم میشن دخترا که در این رابطه همیشه فدا میشن و مظلوم واقع میشن آخرش هم میگن بابا یارو پسر تجاوز کرده واقعا که مسخرس

    • mohammadlove7179

      واقعآکه این ادما از حیوون بدترن...

    • رضا

      بچه ها مطلبو یه بار دیگه بخونین متوجه میشین حمید تنها نبوده دوستش هم کمکش میکرده اونجایی که نوشته. وقتی به مقصد رسیدیم آن پسر ما را داخل آپارتمان برد/ در واقع همون دوست حمید/ خوب بیچاره چی کار میکردن مجبور بودن چون اونا هم چاقو داشتن هم 2تا پسر بودن

    • nasrin

      واقعاازحيوونم بدترن...
      بانظرت موافقم صادق

    • سارا

      ممکنه هر کدوم از خواهر هارو توی یکی از اتاق ها زندانی کرده باشه
      آیا به این مسئله فکر کرده بودین؟؟؟؟؟
      خودتون رو به جای اونها بزارید متوجه میشید آدم توی اینجور مواقع واقعا میترسه و عقلش به چیزی قد نمیده

    • فتا

      سلام من خودم یه زنم ولی چنان با ابهت و محکم تو خیابون البته با حجاب چادر راه میرم که یه روز دایم منو دیده بود جرات نکرده بود بیاد جلو سلام کنه
      حالا اینا چنان با عشوه و قر و اطوار دلبری میکند منتظر چنین روزی هم باید باشن
      در ضمن آدم بمیره بهتره تا آبروش لکه دار بشه کاش همه دخترای ما فیلم جنگاور ترس رو میدیدند آدمی که می ترسه از نظر روانی خیلی وحشی تر می شه مگه اینکه خیلی بی عرضه باشه یا راضی به رضای طرف

    • mahsa

      mi2ni chiye???? vasam soale CHERAAAAAAAAA nazarate man nist????

    • ناشناس

      بانضرسمیهموافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج