جاباما
۱۵۵۳۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برنامه‌ های دهمین سفر استانی روحانی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان گلستان، برنامه‌های سه روز سفر هیئت دولت و رئیس جمهور را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: علی اصغر طهماسبی صبح امروز در دیدار با مشاوران جوان فرمانداری‌های استان گلستان، گفت: دیدار دکتر روحانی با مردم مهم‌ترین برنامه روز نخست سفر رئیس جمهور به استان گلستان است که با استقبال پرشور از رئیس جمهور به جهانیان نشان می‌دهیم که همواره پشتیبان دولت هستیم.

او گفت: دیدارهای جداگانه با سرمایه‌گذاران، دیدار با نخبگان، جوانان، ایثارگران و برگزیدگان و دیدار با علما و روحانیون شیعه و اهل سنت استان گلستان از دیگر برنامه‌های روز نخست سفر رئیس جمهور به استان گلستان است.

رئیس کارگروه امنیت و استقبال سفر رئیس جمهور به گلستان گفت: در روز دوم سفر ، میزبان رؤسای جمهور کشورهای قزاقستان و ترکمنستان هستیم که به همراه رئیس جمهور کشورمان در مراسمی که در مرز ترکمنستان برگزار می‌شود، شاهد افتتاح خط راه آهن اتصال جمهوری اسلامی ایران به کشورهای آسیای میانه هستیم.

طهماسبی گفت: پس از آن در منطقه مرزی اینچه برون در استان گلستان، نمایشگاه مرزی و مصاحبه مطبوعاتی رؤسای جمهور سه کشور برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: پس از برگزاری مراسم در ایستگاه راه آهن اینچه برون، جلسه مشترک دو و سه جانبه با حضور رؤسای جمهور ایران، ترکمنستان و قزاقستان در گرگان برگزار می‌شود.

او گفت: در ادامه ضیافت شام مشترک با حضور روسای جمهور سه کشور و دیگر میهمانان داخلی و خارجی پایان برنامه‌های روز دوم سفر است.

طهماسبی همچنین برگزاری جلسه شورای اداری استان گلستان و پس از آن، مصاحبه مطبوعاتی رئیس جمهور پایان بخش، سفر 3 روزه هیئت دولت به استان گلستان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: صرف نظر از نتیجه مذاکرات هسته‌ای، باید به جهانیان ثابت کنیم که مردم ما حامی و پشتیبان رئیس جمهور منتخب خود هستند و همواره از دولت حمایت می‌کنند.

طهماسبی گفت: شور، نشاط و انرژی سرمایه‌ای است که در جوانی در اختیار انسان قرار دارد، پس قدر این فرصت بزرگ را در زندگی خود بدانید و خودباوری را در خود تقویت کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج