۱۵۵۵۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بررسی حضور خانواده‌ها در ورزشگاهها

معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: کارگروهی در حال بررسی خانواده ها در ورزشگاهها است.

ایرنا: رباب شهریان در حاشیه مراسم هم اندیشی مسوولان بانوان وزارت ورزش، فدراسیون ها و هیات های ورزشی استان تهران که در اداره کل ورزش و جوانان برگزارشد، به خبرنگار ایرنا گفت: در زمان حاضر نتیجه این طرح آماده نشده و به دست ما نرسیده است.

وی درپاسخ به سوالی مبنی براینکه برای تشکیل سمن های(سازمانهای مردم نهاد)ورزشی چه اقداماتی را وزارت ورزش و جوانان داشته است،گفت:متاسفانه در این بخش اقدامات ضعیف بوده و بخش خصوصی کمتر در بخش بانوان سرمایه گذاری داشته است.

معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص اختصاص یک سالن ورزشی برای بانوان در استانهای کشور، گفت: وزارت ورزش نگاه خوبی به این موضوع دارد و در صدد هستیم از طریق مکاتبات با مدیران کل استانها این امر را هر چه سریع تر محقق کنیم.

شهریان اظهارداشت: یکی دیگر از اقدامات ما در وزارت ورزش و جوانان حضور بانوان به عنوان رییس فدراسیون های ورزشی و هیات های ورزشی با هدف استفاده از تخصص و توانمندی مدیریتی بانوان است.

وی ادامه داد:باید خودباوری میان بانوان ایجاد شود که در مجامع انتخاباتی پیش رو شرکت کنند و توانمندی خود را در عرصه مدیریت نشان دهند.

شهریان با تاکیدبراینکه در تشکیلات سازمانی ادارات کل استانها معاونت بانوان پیش بینی نشده است، اظهارکرد:نبود این بخش موجب شده است تا مشکلات ورزش بانوان بررسی نشود.

وی درپاسخ به اینکه وزارت ورزش چه اقداماتی در این زمینه انجام داده است گفت: با تصویب صدور حکم مشاور مدیرکل در امور بانوان در ساختار ادارات کل استانها این امید است که بسیاری از این مشکلات به مرور زمان حل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج