۱۵۵۵۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سازمان نظام وظیفه ممنون پای قانون بایست!

سازمان وظيفه عمومي ناجا در اطلاعيه‌اي كه در پايگاه خبري پليس منتشر شد، تأكيد كرد فوتباليست‌هايي كه كارت معافيت‌شان باطل شده تا پايان فصل حق بازي در ليگ برتر را ندارند

خبر ورزشی: بازیکنانی که کارت معافیت آنها باطل شده، سال‌‌ها با این کارت مشغول بازی در باشگاه‌های ایرانی بودند، پول‌های خوب می‌گرفتند و در اردوی تیم‌ملی حاضر می‌شدند و به دفعات هم به بهانه‌های مختلف به خارج از کشور سفر کردند.

هر چند خيلي دير اما قانون به ميان آمد. پرونده‌ها بررسي و متأسفانه اعلام شد كه پرونده بيشتر اين بازيكنان داراي مداركي است كه صوري بوده و صدور كارت معافيت پزشكي از سوي سازمان نظام وظيفه براي آنها به‌حق نبوده است! اين جاي خوشحالي داشت اما بازيكنان خاطي به تيم‌هاي نظامي حواله شده و قرار شده بود كه تاوان خطاي اين بازيكنان تنها جابه‌جايي تيم و بازي در تيم‌هاي نظامي باشد! جالب اينكه اين تغيير و تحولات داشت به سود بازيكنان خاطي تمام مي‌شد!

مثلاً بازيكن از تيم ميانه جدول با تيم صدرنشين قرارداد بست و در رؤياي خود بازي در ليگ قهرمانان آسيا را تصوير‌سازي مي‌كرد كه خوشبختانه سازمان نظام وظيفه در يك اقدام شايسته و تحسين‌برانگيز اعلام كرد بازيكنان سرباز خطا كرده‌اند و بايد به سربازي بروند و حق بازي در هيچ يك از تيم‌هاي ليگ‌ برتر و ليگ يك را نخواهند داشت!

اميدواريم سازمان نظام وظيفه كوتاه نيايد چراكه اين بازيكنان خطا كرده‌اند و دست‌كم مي‌توان لفظ خاطي را براي آنها به‌كار برد! غصه فوتبال را هم نبايد خورد و شايد اين اتفاق منجر ‌به جوانگرايي در فوتبال و ظهور فوتباليست‌هايي شود كه پيش از اين كمتر كسي به آنها توجه مي‌كرد و شايد برخي هم قربانيان پارتي در فوتبال بوده باشند.

قانون معافيت پزشكي هم نياز به اصلاح دارد. براي فوتبال بازي كردن بايد بدن سالم داشت و كسي كه فوتبال بازي مي‌كند به هيچ‌وجه نبايد كارت معافيت پزشكي دريافت كند.

اميدواريم سازمان نظام وظيفه پادرمياني وزارت ورزش و جوانان و همچنين فدراسيون فوتبال را نپذيرد و سخت و سفت پاي اجراي قانون بايستد كه اين در وهله اول به سود فوتبال است چون ديگر كسي به دنبال تقلب در فوتبال نخواهد رفت...

خبر بد براي مشمولان فوتبال: حق بازي نداريد تشريف ببريد خدمت!

سازمان وظيفه عمومي ناجا در اطلاعيه‌اي كه در پايگاه خبري پليس منتشر شد، تأكيد كرد فوتباليست‌هايي كه كارت معافيت‌شان باطل شده تا پايان فصل حق بازي در ليگ برتر را ندارند. در قسمتي از اين اطلاعيه آمده: برابر تصميم مرجع مربوطه مقرر شد فعلاً تا پايان فصل بازيكناني كه كارت معافي آنها باطل شده حق بازي در ليگ برتر و دسته اول را ندارند. نكته جالب ديگري كه در اين اطلاعيه آمده اين است كه فوتباليست‌هاي مذكور در صورتي كه تا ۲۲ بهمن ماه سال جاري براي اعزام به خدمت اقدام كنند و در تاريخ تعيين شده به خدمت اعزام شوند، اضافه خدمت اوليه آنها بخشيده مي‌شود و در غير اين صورت اضافه خدمت مي‌خورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج