۱۵۵۷۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دانلود برنامه Facebook Groups برای iOS

به جای استفاده از اپلیکیشن اصلی فیسبوک و گشت و گذار در منوها و تنظیمات پیچیده آن، از این پس می توانید برای کنترل گروه های خود از طریق اپلیکیشن اقدام کنید. تصاویری که مشاهده می کنید به خوبی بیانگر ظاهر جذاب این اپ هستند.

دانلود برنامه Facebook Groups برای iOS



برترین ها :

غول دنیای شبکه های اجتماعی، ساعاتی پیش از پنجمین اپلیکیشن امسال خود با نام Facebook Groups رونمایی کرد که به گفته شرکت، ماهانه تقریبا ۷۰۰ میلیون کاربر دارد. همانطور که انتظار می رود، این اپلیکیشن که برای اندروید و iOS منتشر شده، قابلیت کنترل بیشتر روی گروه های فیسبوکی را برای کاربرانش در نظر گرفته است.

به جای استفاده از اپلیکیشن اصلی فیسبوک و گشت و گذار در منوها و تنظیمات پیچیده آن، از این پس می توانید برای کنترل گروه های خود از طریق اپلیکیشن اقدام کنید. تصاویری که مشاهده می کنید به خوبی بیانگر ظاهر جذاب این اپ هستند، بنابراین بعید نیست اگر تا به حال گروهی در فیسبوک نداشته اید، با این اپلیکیشن به ایجاد یکی از آن ها علاقه مند شوید.

برای ساختن گروه، تنها باید روی عبارت Create کلیک کنید تا وارد پروسه ایجاد آن شوید. اما اگر می خواهید به یک گروه از پیش ساخته شده وارد شوید، باید از طریق بخش Discover به جستجو بپردازید که اطلاعات آن از طریق میزان محبوبیت و افراد اطراف شما تامین می شود.

همانند دیگر اپلیکیشن های فیسبوکی، بخش نوتیفیکیشن در این اپ وجود دارد که قابلیت تنظیم هم دارد، بنابراین بابت هر پیامی به شما اطلاع داده نمی شود. اما Messenger چه می شود؟ در حقیقت این دو اپلیکیشن قرار نیست رقابتی داشته باشند. Groups بیشتر برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که معمولا چندین گروه مختلف را دنبال می کنند و می خواهند نظم خاصی برای شان در نظر بگیرند. بنابراین اگر گروه های فیسبوکی مراجع خبری برای شما به حساب می آیند، Groups شما را در این یک مورد از Messenger بی نیاز می کند.

فیسبوک طی ۹ ماه گذشته اپلیکیشن های Paper ،Slingshot ،Rooms و Mentions را عرضه کرده بود و Facebook Groups پنجمین دستاورد گروه Creative Labs این شرکت است.

دانلود برنامه Facebook Groups برای iOS دانلود برنامه Facebook Groups برای iOS



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج