۱۵۵۸۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گوآردیولا: سزاوار باخت نبودیم

سرمربی بایرن مونیخ از شکست برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا ناراحت است. او می گوید شاگردانش شایسته پیروزی در این دیدار بودند و با بدشانسی بازی را واگذار کردند.

خبرگزاری ایسنا: در یکی از دیدارهای حساس دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی توانست در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه سه بر دو برابر بایرن مونیخ به پیروزی برسد تا شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی زیاد کند.

گوآردیولا، سرمربی بایرن مونیخ از این که تیمش نتوانسته در این دیدار به پیروزی برسد، ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما اشتباهات فردی باعث شد تا سه بار دروازه خود را باز شده ببینیم. واقعا از چنین باختی ناراحت هستیم. برای کسب سه امتیاز این دیدار به میدان آمده بودیم. متاسفانه با بدشانسی مواجه شدیم و من واقعا از این که نتواستیم به سه امتیاز برسیم واقعا ناراحت هستم.

او ادامه داد: بازیکنان بایرن مونیخ شایسته شکست در این دیدار نبودند. من واقعا برای آنها ناراحت هستم چرا که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. آنها با این بازی خوب باید به سه امتیاز می رسیدند اما در نهایت این تیم سیتی بود که پیروز میدان شد. به هر حال فوتبال است و چنین اتفاقاتی در آن وجود دارد.

بایرن مونیخ هر چند در این دیدار تن به شکست داد اما با ۱۲ امتیاز صعود خود را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کرده است. منچستر سیتی با این پیروزی ارزشمندی که به دست آورد ۵ امتیازی شد و به تفاضل گل بهتر نسبت به رم و زسکا مسکو در جایگاه دوم قرار گرفت. دو تیم دیگر رم و زسکا مسکو هم ۵ امتیازی هستند و به همین خاطر دیدار آخر رم برابر سیتی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج