۱۵۵۸۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: نتایج بد منتظر ما هستند

سرمربی چلسی می‌گوید نتایج بد روزی فرا می‌رسد و تیمش در نهایت شکست خواهد خورد. او پیروزی پر گل برابر یک تیم آلمانی را در لیگ قهرمانان غیرطبیعی توصیف کرد.

خبرگزاری ایسنا: چلسی با برتری پنج بر صفر برابر شالکه توانست صعودش را به عنوان تیم نخست گروه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کند.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پس از پیروزی پر گل تیمش برابر شالکه گفت: پیروزی بسیار مهمی را کسب کردیم. شاید اگر این تیم به لیگ اروپا می‌رفت می‌توانست قهرمان شود، ولی لیگ اروپا چیزی نیست که ما به دنبال آن هستیم. می‌خواهیم در بالاترین سطح باشگاهی فوتبال در اروپا رقابت کنیم. رقابت با بهترین تیم‌ها در اروپا انگیزه زیادی به ما می‌دهد و به رشد تیم ما کمک می‌کند و البته برای اعتبار باشگاه لازم است. خوشحالم که توانستم خیلی زود صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم. حالا بازی آخر ما کاملا تشریفاتی است و این به ما کمک زیادی می‌کند؛ چرا که در یک ماه آینده بازی‌های فشرده‌ای در لیگ برتر داریم. خوشحالم که دیگر نیازی به بازی با اسپورتینگ نداریم. البته در آن دیدار هم برای کسب برد به میدان خواهیم رفت ولی صعودمان به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعد قطعی شده است.

با شکستی که بایرن‌ مونیخ برابر منچسترسیتی متحمل شد، چلسی در حال حاضر تیم بدون شکست چهار لیگ معتبر فوتبال اروپا محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد مورینیو از عملکرد تیمش در چند بازی گذشته کاملا راضی است.

او در ادامه نشست خبری گفت: بازیکنانم بازی بسیار خوب و بی‌نقصی را به نمایش گذاشتند. تمام بازیکنان با تجربه هستند و می‌دانند چگونه در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند. کسب پیروزی پنج بر صفر خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا طبیعی نیست و بردن یک تیم آلمانی آن هم در خانه خودش دیگر اصلا طبیعی نیست. تمام بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و اصلا به حریف اجازه ندادند تا صاحب موقعیت جدی شوند. ما در حال حاضر خیلی خوب دفاع می‌کنیم و خیلی خوب هم در حمله حضور داریم؛ چرا که به خودمان باور داریم. در حال حاضر تیم خیلی خوبی هستیم ولی قرار نیست که در همه بازی‌ها پیروز شویم. قطعا یک روز شکست می‌خوریم. نتایج بد منتظر ما هستند ولی حقیقت این است که در حال حاضر خیلی خوب بازی می‌کنیم و اعتماد به نفسمان بالا رفته است.

مورینیو درباره قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: قهرمانی در اروپا نتیجه یک فصل خوب و درخشان نیست. لیورپول و چلسی در حالی قهرمان لیگ قهرمانان شدند که در لیگ برتر پنجم شدند و فصل خوبی را سپری نکردند. مرحله حذفی لیگ قهرمانان پیچیدگی خاصی دارد که به هیچ وجه نباید در این مرحله تیمی را دست کم گرفت. در حال حاضر تنها به بازی بعدی تیمم فکر می کنم و از الان به فکر بازی‌های آینده در لیگ قهرمانان نیستم.

هدایت شالکه را روبرتو دی‌ماتئو بر عهده دارد که روزی موفق شد چلسی را قهرمان لیگ قهرمانان کند. حالا در صورتی تیم آلمانی به مرحله بعد لیگ قهرمانان راه خواهد یافت که چلسی در خانه اسپورتینگ را شکست دهد.

مورینیو در پایان گفت: من فکر می‌کنم باشگاه چیزی به دی ماتئو بدهکار باشد. او در چلسی خدمات خیلی زیادی ارائه داد و توانست نام خودش را در تاریخ باشگاه حک کند. فکر می‌کنم کسب پیروزی ما برابر اسپورتینگ و کمک به شالکه برای صعود کاری باشد که ما باید برای دی ماتئو انجام دهیم. امیدوارم آنها هم بازی آخرشان را ببرند تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.

چلسی شنبه در هفته‌ سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه "لایت" مهمان ساندرلند است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج