۱۵۵۸۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آغاز به‌ کار ایرلاین آلمانی در ایران

معاون بازرگانی شرکت ایران ایر با بیان اینکه در فرودگاه‌های اروپا، هواپیماهای ما را از یک جک هم محروم می‌کنند، گفت: باوجود عملکرد کشورهای اروپایی اما در فرودگاه‌های ایران شرکت‌های هواپیمایی مانند لوفت‌‌هانزا و آلیتالیا به وساطت ایران‌ایر در فرودگاه‌های ایران سوختگیری کرده و خدمات دریافت می‌کنند.

خبرگزاری مهر: معاون بازرگانی شرکت ایران ایر با بیان اینکه در فرودگاه‌های اروپا، هواپیماهای ما را از یک جک هم محروم می‌کنند، گفت: باوجود عملکرد کشورهای اروپایی اما در فرودگاه‌های ایران شرکت‌های هواپیمایی مانند لوفت‌‌هانزا و آلیتالیا به وساطت ایران‌ایر در فرودگاه‌های ایران سوختگیری کرده و خدمات دریافت می‌کنند.

محمدرضا خوشنویسان در مراسم آغاز به کار یک ایرلاین آلمانی در ایران با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی در دنیا، موضوع رقابت را به همکاری و رفاقت تبدیل کرده‌اند، گفت: معتقد هستیم ایرلاین‌هایی که به جای همکاری با یکدیگر فقط رقابت می‌کنند، منفعتی نمی‌برند.

معاون بازرگانی ایران‌ایر با اشاره به اینکه از طرف شرکت هواپیمایی هما همکاری خود را با تمام ایرلاین‌های داخلی و ایرلاین‌هایی که در ایران پرواز برقرار کرده‌اند، اعلام می‌کنیم، اظهار داشت: چندی پیش یکی از هواپیماهای ایران‌ایر در یکی از فرودگاه‌های اروپا لاستیک خود را هنگام فرود از دست داد که این کاملا طبیعی است و ما حتی لاستیک اضافه هم در هواپیما داشتیم اما در فرودگاه حتی یک جک به ما ندادند.

وی افزود: با وجود چنین ناعدالتی‌هایی که در حق هواپیماهای ایرانی در فرودگاه‌‌های اروپا می شود اما بازهم ‌‌ایران ایر بهترین خدمات را به ایرلاین‌های خارجی در ایران ارائه می‌دهد، زیرا معتقد به اعمال خوب هستیم و مقابله به مثل نمی‌کنیم.

خوشنویسان تصریح کرد: در همین فرودگاه‌های ایران شرکت‌های هواپیمایی نظیر لوفت‌‌هانزا و الیتالیا به وساطت مدیرعامل ایران‌ایر در فرودگاه‌های ایران سوختگیری کرده و خدمات دریافت می‌کنند.

معاون بازرگانی هما اظهار داشت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران چندی پیش با نمایندگان ایرباس و بوئینگ جلساتی داشت، اینجانب به یکی از نمایندگان کمپانی بوئینگ گفتم‌ با وجود آنکه ۳۰ سال است که تحریم هستیم و قطعات از دریافت نمی‌کنیم اما خلبانان ‌و کارشناسان ایرانی به قدری تبحر دارند که اجازه ندادند ۳۰ سال نام بوئینگ در ایران خدشه‌دار شود.

وی افزود: به مسئولان بوئینگ گفتم که باید به خلبانان ما افتخار کنند که با وجود ارائه هیچگونه خدماتی به هواپیماهای ما، خلبان‌های ایرانی اجازه ندادند کوچکترین حادثه‌ای رخ دهد و ارزش این برندها خدشه‌دار شود، بنابراین زمینه رشد در ایران بسیار فراهم است اما غرب باید دست از لجاجت بردارد تا بتوانیم در عرصه دنیا خود را ثابت کنیم.

در ادامه علی‌اکبر کوکب‌زاده، مدیر این شرکت هواپیمایی در ایران با اشاره به اینکه اولین پرواز این ایرلاین از هامبورگ به شهر مشهد خواهد بود، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته هر هفته‌ ۵ پرواز به ایران داریم که شامل دو پرواز تهران - برلین، دو پرواز دوسلدورف - تهران و یک پرواز مشهد - هامبورگ است.

وی با بیان اینکه در گام دیگر پروازهای گردشگری به شهرهایی مانند شیراز و تهران نیز انجام می‌دهیم، گفت: نرخ‌ بلیت‌های این مسیرها بین نرخ‌ ایرلاین‌های داخلی و ایرلاین‌های خارجی تعیین شده است که در مرحله بعد قصد داریم برای جذب مسافر، نرخ ها را کاهش دهیم.

کوکب‌زاده افزود: این شرکت ۲۵ فروند هواپیما در اختیار دارد که عمر ناوگان آن بین ۵ تا ۱۰ سال است که شامل ۱۰ بوئینگ ۷۰۰-۷۳۷ ، ۹ ایرباس A۳۱۹ و ۵ ایرباس A۳۲۱ می شود.

همچنین در این مراسم مدیرعامل شرکت هواپیمایی جرمانیا افزود: از مدت ها قبل به دنبال راه‌اندازی پرواز از شهرهای آلمان به شهرهای ایران بودیم که براساس برنامه ریزی صورت گرفته از اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی پروازهای آلمان به ایران آغاز می‌شود.

فلوریا اشتال با اشاره به اینکه در آلمان ایرانیان زیادی اقامت دارند که از سفر به مشهد هم استقبال می کنند، بیان کرد: به همین دلیل نخستین پرواز ما به ایران از هامبورگ به مشهد است و قرار است در سه مسیر پرواز منظم به ایران داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج