۱۵۶۰۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ستاره آرسنال متهم به خیانت

مهاجم آماده آرسنال در تازه ترین ادعای روزنامه های انگلیس به خیانت متهم شده است.

طرفداری: به گزارش دیلی میل، دختر شایسته سابق شیلی ادعا کرده است که الکسیس سانچز به او پیامک می زند و از او درخواست یک دیدار برای شام کرده است.

آندرید کلامیس توضیح داد که الکسیس پیش از جام جهانی عکس هایی از خودش در تعطیلات برای او ارسال کرده است که حتی در آن عکس ها نیز نامزدش لیا گراسی حضور داشته و چند باری نیز ستاره شیلیایی آرسنال با پیامک به او پیشنهاد یک دیدار عاشقانه را داده است.

ستاره آرسنال متهم به خیانت

وی گفت: "الکسیس اولین بار قبل از آنکه شیلی به جام جهانی صعود کند پیشنهادش را مطرح کرد و در حالی که من آن زمان خودم درگیر رابطه دیگری بودم گفت که مایل است با من قراری داشته باشد. پیشنهادش را رد کردم چرا که از نظر من این رابطه درستی نبود، چون می دانستم او با شخص دیگری نامزد است.

آندرید در ادامه افزود:"بار دیگر او در فوریه عکس از خود در دیزنی لند برای من فرستاد که در آن عکس نامزدش لیا نیز حضور داشت و من بعد از دیدنش نمی توانستم جلوی خنده ام را بگیرم. در جوابش به او پیام دادم که چه زیبا و عاشقانه در کنار نامزدت هستی. اما باز هم در جواب من گفت که دختر کناری اش نامزدش نیست و دختر عمویش است و در حال حاضر کاملا مجرد است. با این همه چند روز بعد عکسهای زیادی از او و نامزدش در اینترنت دیده شد. به هر حال همه دختر ها به یک میزان دوست ندارند با فوتبالیست ها رابطه داشته باشند."

دختر شایسته شیلی این طور توضیح داد: "نمی دانم شماره مرا از کجا پیدا کرده بود اما به نظرم پسر مهربان و بامزه ای بود. دوست ندارم خیلی وارد جزئیات شوم اما حتی بار اولی که به من در واتساپ پیام داده بود نمی دانستم که او الکسیس است و حتی یک بار هم او را ندیدم. اما باید بگویم او مرتب برای من پیام می گذاشت و وقتی از دو ماه پیش دیگر پیام های او را جواب ندادم خیلی مسخره است که او دوباره درخواست می کند با هم بیرون برویم آن هم وقتی من می دانم با شخص دیگری در ارتباط است."

کلامیس در پایان گفت: "وقتی شخصی از شما درخواست دوستی می کند هیچ تقصیری به گردن شما نیست. آن هم در شرایطی که من درخواست او را رد کردم. هیچ اتفاقی بین من و الکسیس رخ نداده است و من اگر مایل به رابطه با او بودم همان بار اول پیشنهادش را قبول می کردم."

باید دید در روزهای آتی مهاجم گلزن آرسنال چه عکس العملی به این گفته ها از خود نشان خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج