۱۵۶۰۹۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۱۰ ترانسفر ناامیدکننده رئال مادرید

رئال مادرید همواره به دلیل جذب ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال در کانون توجهات قرار دارد.

خبرگزاری فارس: تمام ستارگانی که آرزوی حضور در باشگاه رئال مادرید را در سر دارند با حضور در بین قو‌های سفید برنابئو با مشکلاتی مواجه می‌شود که تأثیر مستقیم روی نمایش و کیفیت بازی آنها می‌گذارد.

در این بین کسانی هستند که با در نظر گرفتن شرایط موجود و با مقداری دوراندیشی از حضور در برنابئو صرف‌نظر می‌کنند و ترجیح می‌دهند دنیای ورزشی خود را با ریسک در معرض خطر قرار ندهند.

در این‌جا به ۱۰ ترانسفر ناموفق رئال ماردید نگاهی گذار می‌اندازیم.

مایکل اوون: مهاجم تند و تیز تیم ملی انگلیس در سال ۲۰۰۴ در ازای ۱۲ میلیون یورو از لیورپول راهی مادرید شد. وی در ۳۶ بازی ۱۳ گل به ثمر رساند و پس از سپری کردن یک فصل ناموفق راهی نیوکاسل شد.

10 ترانسفر ناامیدکننده رئال مادرید

توماس گراوسن: هافبک جنگنده دانمارکی در فصل ۲۰۰۵ با مبلغ ۶ میلیون یورو از اورتون راهی مادرید شد. وی در ۳۴ بازی به میدان رفت و پس از تنها یک سال حضور در برنابئو در ازای ۳.۵ میلیون یورو راهی سلتیک اسکاتلند شد.

10 ترانسفر ناامیدکننده رئال مادرید

کریستوف متزلدر: مدافع تنومند تیم ملی آلمان در سال ۲۰۰۷ در ازای ۶.۵ میلیون یورو وست فالن را به مقصد اسپانیا ترک کرد اما مصدومیت‌های متوالی اجازه نداد تا او نمایش خوبی داشته باشد و پس از ۳ فصل حضور در مادرید تنها ۲۳ بار پیراهن این تیم را به تن کرد و در نهایت در سال ۲۰۱۰ به شالکه منتقل شد.

10 ترانسفر ناامیدکننده رئال مادرید

هونتلار: مهاجم گلزن هلندی که با ۹۲ بازی و ۷۶ گل زده در آژاکس به چهره‌ای درخشانی در اروپا تبدیل شده بود در سال ۲۰۰۹ با اصرار رئالی‌ها در ازای ۲۰ میلیون یورو راهی برنابئو شد اما نتوانست روند درخشان خود را ادامه دهد و در ۲۰ بازی تنها ۸ گل به ثمر رساند و در نهایت در اوج ناکامی راهی آث‌میلان شد.

10 ترانسفر ناامیدکننده رئال مادرید

آنتونیو کاسانو: یاغی ایتالیایی‌ها که با سروصدای زیادی به رئال مادرید پیوست در ادامه نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و در عین ناکامی در حالی که با ۲۴ میلیون یورو به جمع قوهای سپید اضافه شده بود در ۱۹ بازی تنها ۲ گل به ثمر رساند و مجبور به بازگشت به ایتالیا و سامپدوریا شد.

10 ترانسفر ناامیدکننده رئال مادرید

مایکل اسیین: ستاره تیم ملی نیجریه در سال ۲۰۱۲ با درخواست مورینیو در ازای ۲۴ میلیون یورو پیراهن ققنوس‌ها را به تن کرد و در یک فصل حضور در مادرید تنها ۲۰ بار پیراهن رئال را به تن کرد و در پایان فصل با پرواز مستقیم راهی لندن و باشگاه چلسی شد.

10 ترانسفر ناامیدکننده رئال مادرید

جاناتان ودگیت: مدافع خوش‌فکر انگلیسی در سال ۲۰۰۴ با مبلغ ۱۸ میلیون یورو به رئال پیوست تا مشکلات خط دفاع این تیم را بطرف کند اما در ۲ و نیم حضورش در باشگاه اسپانیای تنها ۹ بار برای رئال وارد میدان شد و پس از ۲ سال در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل دوباره به لیگ جزیره برگشت و پیراهن میدلزبورو به تن کرد.

10 ترانسفر ناامیدکننده رئال مادرید

جولیان فوربت:‌ هافبک راست باشگاه وستهام در نیم فصل سال ۲۰۰۹ با مبلغ ۷ میلیون یورو از وستهام به رئال پیوست و تنها ۲ بار پیراهن پرافتخار این تیم را به تن کرد و سپس به لیگ ترکیه منتقل شد.

10 ترانسفر ناامیدکننده رئال مادرید

واتر ساموئل: مدافع آرژانتینی که در سال ۲۰۰۴ در بین برترین مدافعان جهان قرار داشت در ازای ۲۵ میلیون یورو از رم به مادرید آمد و پس از اینکه ۳۰ بار برای مادرید بازی کرد در پایان فصل در ازای ۱۷ میلیون یورو به اینتر منتقل شد.

10 ترانسفر ناامیدکننده رئال مادرید

نیکولاس آنلکا: مهاجم فرانسوی بعد از اینکه با پیراهن آرسنال آقای گل لیگ برتر انگلیس شد با اصرار رئیس وقت رئال، پرس در ازای ۳۵ میلیون یورو پیراهن رئال مادرید را به تن کرد او که در ۱۰ بازی تنها ۲ گل زده بود در بدترین فرم بدنی ممکن با مبلغ ۳۴ میلیون یورو مادرید را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

10 ترانسفر ناامیدکننده رئال مادرید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج