۱۵۶۲۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خطیبی: امروز بدترین روز زندگی ام بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگر تیم ما کامل بود، به پیروزی می‌رسیدیم و ای کاش این مسابقه بعد از فرصت نقل و انتقالات برگزار می‌شد.

ایسنا: رسول خطیبی پس از حذف از رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بالای ۸ موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و تیم پدیده سه بار به سمت دروازه ما هجوم آورد که در دو صحنه پنالتی اعلام شد و اعتقاد دارم پنالتی اول تیم پدیده درست نبود.

وی افزود: می‌توانستیم پیروز بازی باشیم و ما هر روز در تمرین‌ها برای گلزنی تمرین می‌کنیم. اما در این مسابقه موقعیت‌های ما با بی‌دقتی مهاجمان به گل تبدیل نشد و این بازی باید ۴ بر ۲ یا ۵ بر ۲ تمام می‌شد و در جام حذفی جای جبران وجود ندارد و باید تمام تمرکزمان را روی بازی‌های لیگ بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: ما نواقصی داریم که اول فصل هم به آن‌ها اشاره کرده بودم و هنوز خواسته‌های من برآورده نشده است. البته نمی‌خواهم باخت امروز را توجیه کنم اما اگر تیم ما کامل بود، در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم و ای کاش این مسابقه پس از مهلت نقل و انتقالات برگزار می‌شد.

خطیبی درباره اتلاف وقت بازیکنان پدیده بیان کرد: بعضی از تیم‌ها غیر فوتبالی و ناجوانمردانه بازی می‌کنند و من دوست دارم تیم من فوتبال بازی کند و اگر این گونه ادامه داشته باشد، ما هم مجبوریم مثل تیم‌های دیگر بازی کنیم.

وی با انتقاد از تبدیل نشدن موقعیت‌های تیمش به گل اظهار کرد: فکر می‌کنم بیش از اندازه تمرین چارچوب کردن هم ضرر دارد و سعی می‌کنیم از این پس کمتر تمرین گلزنی کنیم زیرا بازیکنان در تمرین اشباع می‌شوند و باید کاری کنیم که که در بازی‌ها تشنه گلزنی باشند.

خطیبی درباره وضعیت بازیکنان سرباز گفت: در یکی دو روز آینده باید با باشگاه صحبت کنیم تا تکلیف سربازان مشخص شود و اگر ببینیم وضعیت آن‌ها مشخص نشد، سراغ دیگر بازیکنان می‌رویم. من به آقای نظمی نیز گفتم که مشکلات باید حل شود و من نمی‌توانم به تنهایی کاری بکنم.

سرمربی تراکتورسازی افزود: نظمی تلاش خودش را می‌کند اما باید بیشتر با هم تعامل داشته باشیم. من دو مشاور در کنار خودم دارم که از اول فصل حتی یک ریال هم به آن‌ها نداده‌ایم و من دیگر به عنوان سرمربی خجالت می‌کشم که به آن‌ها زنگ بزنم و امیدوارم این مشکلات حل شود.

وی درخصوص وضعیت احمد آل نعمه نیز خاطرنشان کرد: هر کس می‌خواهد در تراکتور بماند، باید افتخار کند که پیراهن این تیم را می‌پوشد. آل نعمه نیز مصدوم شده است و هنوز فکسی از سوی هیچ باشگاهی به دست ما نرسیده است و اگر پیشنهادی به دست ما برسد، ما بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و همین جا اعلام می‌کنم هر بازیکنی دوست داشته باشد برود، مانعی ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز بدترین روز زندگی من بود اما هر کاری بکنیم، دیگر جام حذفی برای ما تمام شد و می‌دانم که هواداران‌مان نیز بسیار ناراحت هستم و امیدوارم در لیگ برتر جبران کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج