۱۵۷۶۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۲/ ۰۹ / ۱۳۹۳

فال روزانه 12/ 09 / 1393



فال روزانه 12/ 09 / 1393

فروردین

امروز از شخصیت واقعی خود بیرون بیایید. سعی کنید همه چیز را رو به بهبود پیش ببرید. فرشته های حمایت کننده شما آماده خدمت هستند. وضعیت مالی شما خوب می شود و می توانید آن را به سمت بهتر شدن پیش برانید. اگر فکر می کنید برای پیشرفت به کمک نیاز دارید، هراسی نداشته باشید که از دیگران کمک بخواهید. خودتان هم می توانید با تهیه لیست و زمان بندی آنها به نتایج خوب برسید. حوای خود را روی جزئیات متمرکز کنید. در مسایل عاطفی کمی آهسته قدم بردارید. در کنار عشقتان از همه لحظه ها لذت ببرید. با هم غذا بپزید و حرف بزنید و بگذارید هر ثانیه به بهترین شکل پیش برود.

اردیبهشت

وقت آن رسیده از هر آنچه که شما را خوشحال نمی کند بیرون بیایید. تغییر ایجاد کنید. سفر بروید یا تفریحات هیجان انگیز انجام دهید. از این روال همیشگی بیرون بیایید و این را در خاطر داشته باشید که عمر کوتاه است و باید روش شاد بودن را یاد بگیرید. به ذهن و جسم خود توجه بیشتری داشته باشید. عشق چیزی است که نمی توانید امروز از ذهنتان بیرون کنید. احساساتتان برانگیخته شده است. از این فرصت استفاده کنید تا در مورد حس های واقعی خود با عشقتان حرف بزنید. با هم به مکان های عمومی بروید و بگذارید هیجان زندگی به شما هم منتقل شود و کمی تنوع در زندگیتان ایجاد شود.

خرداد

امروز به آنالیز و تحلیل مسایل علاقه بسیاری دارید. برای شما بسیار آسان است که ذهنتان را طوری تغییر دهید که همه چیز به سمت بهتر شدن پیش برود. پس امروز این کار را انجام دهید. اشتیاقات و هیجانات خود را روی مسایلی که بیشتر موجب خوشحالی شما می شوند، بگذارید. هنرهایی همانند موسیقی یا هنرهای بصری برای الهام گرفتن عالی هستند. پیش از اینکه بخواهید با فرد مورد علاقه تان نامزد شوید، خوب به همه چیز فکر کنید و با خودتان صادق باشید. اگر هنوز کمی شک در دل شما هست، فعلا دست نگه دارید تا بعدها کوچک ترین مشکلات نتواند رابطه خوب شما را بر هم بزند.

تیر

امروز هیجانات و استرس زیادی برای انجام کارها دارید. اما این را در خاطر داشته باشید که لزومی ندارد همه چیز طبق خواسته شما پیش برود. گاهی لازم است به جنبه های دیگر مسایل هم توجه کنید. خلاقیت داشته باشید تا روش های همیشگی را کنار بگذارید. راهکارهای تازه برای انجام کارها بیابید تا در درآمدتان نیز تاثیر مثبت داشته باشد. در جمع های دوستانه حضور پیدا کنید و با آنها به مکان های تفریحی بروید و حسابی خوش بگذرانید. اگر تنها و مجرد هستید، شاید در میان دوستان فردی باشد که بتوانید با او ارتباط دونفره داشته باشید. البته پیش از هر پیشنهادی، خوب به خواسته های خود از یک رابطه عاشقانه مرور کنید تا دچار اشتباه نشوید.

مرداد

بهتر است امروز اصلا شبیه خودتان نباشید. کارهایتان را به روشی متفاوت از همیشه انجام دهید. هر چه تغییرات بیشتر باشند حالتان هم بهتر خواهد بود و می توانید نقشه های بهتری هم برای آینده بکشید. اگر دوست دارید به دیگران کمک کنید، امروز زمان مناسبی است. برای عشقتان هم بهتر است مرز و محدوده تعیین کنید. نگران حل مشکلات نباشید. هر چه بیشتر خودتان باشید و اعتماد به نفس داشته باشید، بیشتر مورد توجه اطرافیان خواهید بود. این مساله در رابطه عاطفیتان هم مصداق دارد. اگر حوصله رمانس ندارید، با دوستانتان قرار بگذارید و تفریحات مورد علاقه خود را انجام دهید. اما عشقتان را هم راضی نگه دارید.

شهریور

گاهی حرف هایی بیان می کنید که اصلا لزومی به بیان آنها نیست. سعی کنید فقط مسایلی که باید را بیان کنید و آنها را هم شفاف سازی کنید. به این توجه داشته باشید که در محل کار باید حرف هایتان را طوری مطرح کنید که بیشترین تاثیر را داشته باشد. نمی توانید از تضاد و اختلاف نظر فرار کنید. پس رفتارها و گفتارهای خود را مدیریت کنید و بدون فکر اصلا حرف نزنید. خوشبختانه در مسایل عاطفی مثبت نگری خوبی دارید و خوش بینی شما بر بدبینی هایتان می چربد. از این فرصت برای عشق ورزی بیشتر و بهبود اوضاع زندگی استفاده کنید.

مهر

سلاح اختصاصی شما امروز، سیاستی است که در رفتار و گفتار خود دارید. توجه خود را روی کارهایی که انجام می دهید بگذارید. در معاشرت با آدم ها حتما به زبان بدن آنها توجه داشته باشید. از این مساله خیلی چیزها دستگیرتان خواهد شد. امروز کمی مرموز رفتار می کنید. خودتان را در هاله ای از ابهام قایم کرده اید تا هرکسی نتواند سر از کارتان در بیاورد. اما این رفتار را با عشقتان نداشته باشید. مسایل شما به هر دویتان مربوط است و باید تفاوتی میان او و دیگران قایل باشید. فقط مراقب باشید که شدت احساساتتان موجب نشود که توقعتان بالا برود و با عشقتان دچار بحث شوید.

آبان

ارتباط های اجتماعی و خضور در جمع برای شما بسیار مهم است. امروز باید برای خودتان مرزهایی تعیین کنید که علاوه بر معاشرت، به کارهایتان هم برسید. در پروژه کاری از دیگران کمک بگیرید. با همکاری و تقسیم کارها متوجه می شوی که تا چه اندازه جلو رفته اید و این مساله بسیار به شما کمک می کند. برای آینده خود چشم انداز چند ساله تعیین کنید و برای آن برنامه ریزی داشته باشید. با داشتن هدف خیلی موثرتر می توانید حرکت کنید. از نظر احساسی در شرایط آرامش هستید و می توانید با عشقتان رابطه خیلی خوبی را تجربه کنید. سلامت روانی رابطه شما امروز در بالاترین حد است.

آذر

امروز توان کاری و برنامه ریزی شما زیاد است. بهتر است اصول همیشگی خود را در هم بشکنید و روش های تازه ای را امتحان کنید تا این تنوع، پیشرفت خوبی در کار و زندگی شخصی شما ایجاد کند. از اعتراض دست بردارید. برای تمرکز روی کارها، همه درها و پنجره ها را ببنید و فقط به خود و وظایفتان فکر کنید. نگذارید هیچ عامل بیرونی شما را از مسیر اصلی دور کند. وقتی کارها تمام شوند، حس فوق العاده ای به شما دست خواهد داد. شما اصلی ترین طرفدار دشمن اصلی خود هستید. امروز در معرض سخت گیری به خود هستید. مراقب باشید شدت احساسات برای شما توقع ایجاد نکند تا دچار ناراحتی و ناامیدی نشوید. اگر مجرد هستید حتما پیش از اینکه فردی را به عنوان شریک عاطفی انتخاب کنید، همه جوانب را در نظر بگیرید. اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و اول از همه به خود و آرامش خود فکر کنید. اگر در رابطه هستید از عشقتان بخواهید حمایتتان کند.

دی

امروز باید فعالیت های خود را بیشتر کنید. فاز رفتاری و کاری خود را نیز تغییر دهید. اول به خودتان عشق بورزید و سپس برای افرادی که برایتان مهم هستند ارزش و اعتبار بیشتری قایل باشید. بگذارید دیگران بدانند چه انسان فوق العاده ای هستید و چه کارها که نمی توانید برای کمک به آنها انجام دهید. وقتتان را در کنار دوستان سپری کنید و انرژی بدهید و انرژی بگیرید. اصراری نداشته باشید روی دیگران تاثیر بگذارید، همین قدر که خودتان هستید، مورد توجه بقیه قرار خواهید گرفت. با عشقتان ارتباط های نزدیک تری داشته باشید و سعی کنید با هم دونفری تفریحاتی داشته باشید که بیشتر به هم نزدیکتان کند.

بهمن

ارتباط و هارمونی با اعضای خانواده و دوستان برایتان بسیار آسان خواهد بود. حس های خوش بینی زیادی دارید و این کمک می کند تا به دیگران بیشتر نزدیک شوید. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که حرف زدن برایتان دشوار بود، به توانایی ها درونی خود مراجعه کنید. از عشقتان هم می توانید برای مشورت گرفتن کمک بگیرید. او نظرهای خوبی دارد که در حل برخی تضاد و تعارض ها برایتان عالی است. شاید امروز کمی دچار سردرگمی هم باشید. اما خوشبختانه در مسایل احساسی بسیار خوش بین هستید و با هر نگاه به عشقتان خدا را شکر می کنید که چنین شریک خوبی در زندگیتان حضور دارد.

اسفند

درست زمانی که در ارتباط های خود احساس آرامش دارید، گردی از شک و تردید در دلتان می نشیند و نمی دانید آیا مسیری که می روید درست است یا خیر. شاید لازم باشد در رفتار و کارهای خود تجدید نظر کنید تا خودتان هم حال بهتری داشته باشید. اگر با خودتان صادق باشید متوجه می شوید که خودتان هم در جاهایی مشکلاتی دارید که باید برطرف شوند. این تغییرات در مسایل عاطفی و خانوادگی نیز لازم است. اگر مجرد هستیدشاید از اینکه فرد مناسب خود را نیافته اید ناامید شوید. این را بدانید که امروز شانس با شما یار است و در جمع دوستان یا مکان های عمومی می توانید با فرد رویاهایتان ملاقات داشته باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج