۱۵۷۹۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شيث و ضربات مهلکي که به خودش زد

شيث رضايي در آستانه کناره گيري از تيم راه‌آهن است. او که مصدوم شده است، احتمالا از راه‌آهن کناره گيري مي‌ کند تا راه‌آهني يک جاي خالي در فهرست نفرات خود داشته باشند.

ورزش سه: شیث رضایی متولد ۱۳ فروردین ۱۳۶۳ است و امسال ۳۰ ساله است. او صاحب چند عملکرد عددی منحصر به فرد است، حضور در تیم‌ملی نوجوانان قبل از اینکه در هیچ کدام از باشگاه های رسمی حضور داشته باشد و دیگری بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس برای اولین بار در ۲۳ سالگی تا به نوعی یکی از جوان ترین کاپیتان های تاریخ لیگ‌برتر و باشگاه پرسپولیس در طول تاریخ این تیم باشد ... بعدها رکورد جوان ترین گلزن تاریخ پرسپولیس به حقیقی رسید.

شیث رضایی پدیده ای بود که در تیم فوتبال پرسپولیس سال ۸۲، اولین تیم فوتبال رسمی باشگاهی خود را تجربه کرد. در سال ۸۶ برای اولین بار کاپیتان پرسپولیس بود. در سال ۸۷ قطبی او را نخواست و او به صبا رفت، سال ۸۸ به پرسپولیس برگشت، در سال ۱۳۹۱، علی دایی او را جزو فهرست مازاد پرسپولیس قرار داد. او به تیم های شهرداری تبریز رفت و با این تیم به لیگ‌برتر صعود کرد اما ماجرای تخلف و تبانی شهرداری تبریز یک بدشانسی دیگر در زندگی ورزشی بود که باعث شد او به مس برود، او امسال به راه‌آهن رفت و مصدومیت، بار دیگر بخشی عمده از حیات فوتبالیش را زایل کرد.

شیث رضایی، فرصت های بسیاری را به دلیل حاشیه ها سوزاند، در حالی که قلعه‌نویی به او اعتقاد بسیار داشت و در دوران مربیگری اش در تیم‌ملی از وجودش بهره می‌ برد، در حالی که آری هان با آوردن شیث به دفاع راست اعلام کرد او می‌ تواند بهترین فوتبال ایران در این پست باشد و یک سرمربی خوش فکر مجتبی تقوی او را بهترین دفاع راست فوتبال ایران می‌ داشت اما حاشیه ها، به او ضربات مهلکی زد، استفاده از بلندگوی هواپیما و ترساندن مسافران، حرکتی عجیب بود که نشان از بی اطلاعی او در مرز روابط اجتماعی ـ فرهنگی داشت و رفتار غیراخلاقی با محمد نصرتی که مهمترین حاشیه لیگ سال ۹۰ بود و ولی‎الله حسنی قاضی دادگستری برای این حرکت، قائل به شلاق و حبس بود، از بی توجهی او به اصول رفتاری نشأت می‌ گرفت، درگیری با مربیانی مثل دایی و قطبی او را در ۲ مرحله از پرسپولیس حذف کرد در حالی که می‌ توانست با بودن در پرسپولیس ضمن آنکه با تداوم ۱۱ ساله اش می‌ توانست مهره ای شایسته برای سرخپوشان باشد که با حفظ آمادگی و تمرین می‌ توانست در ۳۰ سالگی که سن پختگی است. برای تیم‌ملی هم یک مهره قابل تکیه باشد. یادتان باشد که در جام‌جهانی ۲۰۱۴ ، ۱۱ بازیکن تیم‌ملی از او مسن تر بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج