جاباما
۱۶۱۳۰
۵۹۸ نظر
۲۱۴۳۹
۵۹۸ نظر
۲۱۴۳۹
پ

چطور شکست عشقی خود را فراموش کنیم؟

رابطه‌ نامزدي كه به قصد ازدواج شروع شده ممكن است به ازدواج ختم نشود، در اين ميان زمان فرد بايد رابطه‌اش را فراموش كند اين كار ساده‌اي نيست، راهكار ما به شما كمك مي‌كند كه از اين مقطع سخت بگذريد.

مجله زندگی ایده آل: هميشه جدايي و پايان يك رابطه مي‌تواند آسيب‌هاي فراواني داشته‌باشد به‌خصوص اگر فرد غافلگير شود و نداند در چنين موقعيتي بايد چگونه برخورد كرد، شايد براي خيلي ازخانم‌ها و آقايان جوان بعد از دوران آشنايي پيش از ازدواج و نامزدي جدايي و پايان رابطه بسيار مشكل باشد.
آنقدر كه هرروز آن را به تعويق بيندازند و تا حد ممكن به‌دنبال راهي براي فرار از چنين موقعيتي باشند ولي قرار نيست بعد از هر خواستگاري ازدواج باشد. گاهي ۲ فرد براي هم مناسب نيستند و بايد هرچه زودتر رابطه را تمام كنند، اين‌كه چگونه بايد به رابطه‌اي پايان داد و بعد از اين پايان و جدايي چگونه همه چيز را فراموش كرد و دوباره به زندگي عادي برگشت سوال خيلي از جوان‌هاست. مسلما كار راحتي نيست ولي مي‌توان با يك نگاه واقع‌بينانه و بدون آسيب رواني زياد زندگي جديدي را آغاز كرد.
چطور شکست عشقی خود را فراموش کنیم؟

همه چيز را نمي‌توان فراموش كرد

نبايد انتظار داشت كه بتوان همه چيز را فراموش كرد. بسيار پيش مي‌آيد كه نمي‌توانيم خيلي از چيزها را فراموش كنيم به‌خصوص اگر خاطرات خوبي با آن فرد داشته باشيد. به هر صورت بخشي از آن خاطرات هميشه همراه ما خواهد بود.براي رها شدن از گذشته بايد ياد بگيريد كه ذهن را مديريت كنيد و هرلحظه نسبت به‌خودتان آگاه باشيد و نگذاريد ذهن هرگاه كه خواست به گذشته سفر كند. اگر دقت كرده‌باشيد بيشتر اوقات ذهن يا در گذشته سير مي‌كند يا در آينده و كمتر پيش مي‌آيد كه ذهن به همان زمان حال فكر كند.

اما چگونه مي‌توان ذهن را به زمان حال آورد؟ بايد اول ياد بگيريد ذهن‌تان را ببينيد و حواس‌تان باشد الان ذهن‌تان در كجاست؟ ذهن مثل كودكي بازيگوش مرتب بين گذشته و آينده گردش مي‌كند، با آموختن روش‌هاي بدست گرفتن افسار ذهن مي‌توانيد مانع سفر آن به گذشته‌هاي نامطلوب شويد.

دستور ايست دهيد

اين روش را روش ايست ذهني مي‌نامم، يعني لازم است خيلي محكم و مقتدر به ذهن‌تان ايست بدهيد تا نتواند به هركجا خواست برود. شايد براي همه ما پيش آمده باشد كه هنگام تماشاي تلويزيون يا در تاكسي يا... يك دفعه ذهن به سمت موضوعي در گذشته منحرف مي‌شود و براي دقايقي يا ساعاتي يا حتي چند روز كنترل ذهن از دست مي‌رود. در حقيقت اگر آگاه نباشيد و نبينيد كه ذهن‌تان در حال سفر به گذشته است نمي‌توانيد جلوي آن را بگيريد اما اگر حواس‌تان باشد به محض اين‌كه ذهن بخواهد به گذشته سفر كند به آن يك ايست محكم مي‌دهيد و از پيشروي آن جلوگيري مي‌كنيد. مي‌توانيد به‌خود بگوييد: «ساكت، ديگر نمي‌خواهم بيشتر فكر كنم! ياهيس» يا در ذهن‌مان روي اين فكرها ضربدر بزنيم و جلوي آن‌ها را بگيريم.

چطور ذهن‌تان را خالي كنيد

گاهي هم پيش مي‌آيد كه ذهن ما آنقدر ازوقايع گذشته‌ و اتفاقات پيش آمده پر است كه انگار ظرف ذهن پرشده و در حال لبريز شدن است و مرتب وقايع در ذهن مرور مي‌شود و نمي‌توان به موضوع ديگري فكر كرد. ذهن تا حد معيني گنجايش دارد و بايد به نوعي از افكار نامطلوب و دوست نداشتني خالي شود. بهترين كار در اين زمان نوشتن است، كافي است هرچه در ذهن داريد بدون هيچ‌گونه انتخابي روي كاغذ بياوريد و هيچ‌چيزي را جا نيندازيد، بايد كاملا بدون سانسور و صادقانه بنويسيد تا ذهن كاملا تخليه شود. بعد وقتي ذهن كاملا خالي شد، آن كاغذها را دور بيندازيد يا حتي بسوزانيد.

از اول به جدايي هم فكر كنيد

وقتي در مراحل آشنايي پيش از ازدواج يا دوران نامزدي هستيد بايد از ابتدا هر ۲ باهم اين توافق را داشته‌باشيد كه ممكن است اين رابطه به دلايل مختلف از جمله تفاوت خانواده‌ها يا تفاهم نداشتن يا. . . به سرانجام نرسد. در حقيقت بهتر است زوجين قبل از ازدواج با هم اين موضوع را روشن كنند كه قرار است مدتي را مثلا ۶ ماه براي بدست آوردن شناخت باهم باشند تا تصميم بگيرند كه براي هم مناسب هستند يا نه! به همين دليل از ابتدا به هم وابسته نشويد. علاوه بر اين، براي پيشگيري از وابستگي از همان ابتدا هر روز و هر ساعت با هم صحبت نكنيد تا مبادا به فضاي احساسي وارد شويد. هرچقدر بيشتر به شناخت رسيديد كم‌كم رابطه را بيشتر كرده و احساسات را وارد رابطه كنيد.

اول شناخت، بعد احساسات

حواس‌تان باشد كه براي پيشگيري از آسيب‌ روحي در اين مدت آشنايي مثلا ۶ ماه بايد شناخت‌تان جلوتر از احساس‌تان حركت كند، اگر احساسات زودتر از شناخت پيش برود ممكن است زود به هم وابسته شويد و ديگر دل‌كندن به اين آساني‌ها نباشد ونتوان نه گفت. در دوران نامزدي و آشنايي پيش از ازدواج هميشه اين خطر وجود دارد كه بين طرفين وابستگي به‌وجود بيايد. من هميشه به مراجعانم توصيه مي‌كنم، دريچه‌هاي احساس‌تان را زود به روي هم باز نكنيد و بعد از چند ماه كم‌كم از نظر احساس نزديك شويد.

صادق باشيد

اگر به هر دليلي در دوران آشنايي قبل از ازدواج و نامزدي به اين نتيجه رسيديد كه به طرف مقابل نه بگوييد، در اين مواقع توصيه مي‌كنيم حتما با طرف مقابل صادق باشيد. بهتر است شما با يك خاطره خوب از هم جدا شويد، بايد به اين بلوغ برسيد كه حتما لازم نيست جدايي‌با دعوا و دلخوري و حرف‌هاي آزاردهنده و... باشد، مي‌توان خيلي آرام و با آرامش از هم جدا شد به‌خصوص اگر همان اول به اين توافق رسيده باشيد و از ابتدا آگاه باشيد كه ممكن است از هم جدا شويد. در واقع هر كدام از شما حق داريد بدانيد چرا اين رابطه نبايد ادامه پيدا كند و همچنين شما بتوانيد با خود كنار بياييد.

توافق‌هاي بعد از جدايي

قبل از جدايي بهتر است با خاطره‌اي خوش با هم توافق‌هايي كنيد، مثلا اين‌كه ديگر با هم تماس نگيريد يا اگر وسايلي ردوبدل يا هديه شده به هم برگردانيد تا هم دوباره خاطرات را يادآوري نكند و هم ديگر بهانه‌اي براي تماس مجدد نداشته‌باشيد. يعني از همان ابتدا همه چيزها را آرام آرام از خود جدا كنيد.

با اقتدار «نه» بگوييد

اگر در دوران آشنايي يا نامزدي وابستگي به‌وجود آمده باشد، جدايي مشكل مي‌شود و حتي گاهي اتفاقات ناگواري مثل افسردگي و حتي خودكشي هم پيش مي‌آيد. هنگام جدايي نبايد تنها به فكر خود باشيم بلكه بايد حواس‌مان به حال و هواي طرف مقابل هم باشد چون وقتي وارد رابطه‌اي مي‌شويم ديگر تنها خودمان نيستيم بلكه مسئول طرف مقابل هم هستيم و نبايد كاري كنيم كه به او آسيبي برسد. اگر قطع يك دفعه‌اي رابطه ممكن است به او آسيب برساند، در اين جور مواقع پيشنهاد مي‌شود به‌تدريج رابطه كم شود. مثلا اگر ۳ روز در هفته با هم صحبت مي‌كرديد حال آن را به يك روز در هفته تبديل كنيد تا آرام آرام طرف مقابل براي جدايي آماده شود. حواس‌تان باشد در اين مواقع از موضع قدرت وارد نشويد مبادا حرف‌هاي نابجا بزنيد و احساس طرف مقابل را زير سوال ببريد، مهم اين است كه شما هنگام جدايي رفتاري انساني داشته باشيد.

زمان و اقتدار به همراه هم كمك مي‌كنند تا بتوانيد وابستگي طرف مقابل را كم كنيد. اگر او ببيندمرتب و مداوم و با اقتدار شما به او «نه» مي‌گوييد و او هر راهي را امتحان مي‌كند ولي باز هم نه مي‌شنود، كم كم كنار مي‌آيد كه از شما دل‌ ببرد.

۳ ماه زمان نياز داريد

وقتي ماشيني با سرعت زياد در حال حركت است، هنگام ايستادن يك خط ترمزي روي زمين به‌وجود مي‌آيد، رابطه نيز چنين است. بعد از پايان رابطه مدت زماني طول مي‌كشد كه شرايط دوباره عادي شود. اين زمان در درجه اول بستگي به ميزان پذيرش شما دارد و بعد باتوجه به راه‌هايي كه براي مديريت ذهن‌تان انتخاب كرده‌ايد مي‌تواند اين زمان طولاني‌تر يا كوتاه‌تر باشد. معمولا ۲ تا ۳ ماه زمان مي‌برد كه فرد بتواند خود را با شرايط جديد وفق دهد، اصولا مي‌گويند، تغييرات رواني بعد از ۳ ماه خودش را نشان مي‌دهد، البته اين زمان در آدم‌هاي مختلف مي‌تواند كمتر يا بيشتر باشد.

فردا سخت‌ تر از امروز است

اگر در دوران آشنايي به شناختي از طرف مقابل رسيده‌ايد و مي‌دانيد بايد رابطه را قطع كنيد ولي به‌دليل وابستگي اين كار براي‌تان راحت نيست با خود بينديشيد كه اگر امروز اين كار نكنيد ممكن است يك ماه ديگر يا يك سال يا حتي ۵ سال ديگر با وضعيت بدتري جدا شويد، پس هرچه زودتر اين اتفاق بيفتد بهتر است. بايد اين بلوغ را در خود به‌وجود بياوريد كه خيلي اوقات اتفاقات زندگي مطابق خواسته شما پيش نخواهد رفت و زمان‌هايي نمي‌توانيد به خواسته‌هاي‌تان برسيد. اگر چنين تحملي را در خود به‌وجود بياوريد و از همان اول به‌خود بقبولانيد كه ممكن است در پايان آشنايي از هم جدا شويد ديگر از جدايي ضربه سنگيني نخواهيد خورد. بنابراين براي جدايي بايد اول در ذهن‌تان تصور كنيد كه اگر امروز جدا نشويد سال ديگر جدايي براي‌تان دشوارتر نخواهد بود؟ بعد بايد سعي كنيد جلوي خودتان را بگيرد و مشغول كارها و فعاليت‌هايي شويد كه كامل ذهن شما را به‌خود مشغول مي‌كند.
چطور شکست عشقی خود را فراموش کنیم؟

انرژي‌ تان را تخليه كنيد

اگر در دوران جدايي فقط در خانه يا تنها باشيد و هيچ كاري هم براي انجام دادن نداشته باشيد مسلما اذيت خواهيد شد. تمام ذهن شما آدمي است كه او را ترك كرده‌ايد و مدام در وسوسه زنگ زدن و ارتباط با او هستيد، پس بايد خودتان را مشغول كرده و دورتان را شلوغ كنيد، خود را در روابط اجتماعي و در بين دوستان‌تان قرار دهيد، به كارها و فعاليت‌هاي موردعلاقه‌تان مشغول شويد تا انرژي شما را به سمت ديگر ببرد چون عشق و دوست داشتن نوعي انرژي است كه به سمت شخص مورد علاقه شما معطوف است پس شما بايد اين انرژي را به سمت ديگري چون ورزش كردن، علاقه‌هاي شخصي، سفر و. . . منحرف كنيد، گرچه ممكن است صددر صد فراموش نكنيد اما مسلما احساس بهتري پيدا خواهيد كرد.

از يك رابطه وارد رابطه جديد نشويد

گاهي پيش مي‌آيد بعد از جدايي از نامزدي قبلي بلافاصله موقعيت ازدواج ديگري پيش مي‌آيد. آيا در چنين مواقعي ازدواج مي‌تواند به فراموشي نامزد قبلي كمك كند؟ مثلا فرض كنيد در رابطه قبلي نامزدتان احترام چنداني براي شما قائل نبود، حالا در رابطه جديد شما به محض ديدن كوچك‌ترين احترامي‌ جذب مي‌شويد و به فاكتورهاي ديگر توجه‌اي نمي‌كنيد و تنها نداشته‌هاي رابطه قبلي را در رابطه جديد جست‌وجو مي‌كنيد. حواس‌تان باشد شما نبايد از رابطه قبلي فرار كنيد و تنها منتظر باشيد بدون فكر به فرد ديگري وابسته شويد. به همين دليل پيشنهاد مي‌كنيم بعد از قطع رابطه‌ نامزدي تا چند ماهي نامزدي جديدي را آغاز نكنيد، بهتر است كمي صبر كنيد تا خودتان را پيدا كنيد و بعد در يك رابطه جديد قرار بگيريد چون در اينجا احتمال اشتباهاتي به‌وجود مي‌آيد كه مي‌تواند براي‌تان سنگين تمام شود.

با كسي حرف بزنيد

گاهي بعد از جدايي آنقدر فرد تحت فشار قرار مي‌گيرد كه بد نيست با يك مشاور صحبت كند چون شايد مشاور بتواند به او كمك كند تا از فضاي وابستگي بيرون بيايد چون گاهي مشاور به تحليل‌هايي از دوران كودكي و شخصيت فرد مي‌رسد كه مي‌تواند بسيار كمك‌كننده باشد، از طرف ديگر فضاي حمايتي جلسات مشاوره مي‌تواند كمك بيشتري هم بكند اما اگر هم فرد چندان تمايل ندارد از يك مشاور كمك بگيرد مي‌تواند احساساتش را با يك دوست صميمي يا يكي از اعضاي خانواده يا. . . در ميان بگذارد همين بيان احساسات و گفت‌وگو مي‌تواند بسيار كمك‌كننده باشد و همچنين خود حرف زدن مي‌تواند بسياري از استرس‌ها و فشارها را از بين ببرد. البته خودتان درذهن‌تان بايد به اين پذيرش رسيده‌باشيد كه قطع اين رابطه به نفع‌تان بوده‌است، در اين حالت ديگران نيز با حمايت‌شان به شما كمك بيشتري مي‌كنند.

به‌دنبال تغيير باشيد

بعد از جدايي هرگونه تغيير محيطي مي‌تواند به شما كمك كند، مثلا سفر يا خريد وسيله‌اي ‌تازه يا... مثلا اگر از مدت‌ها پيش مي‌خواستيد ميز تازه‌اي براي خود بخريد، ‌حالا همان خريد مي‌تواند كمك‌كننده باشد. به سراغ كارهايي برويد كه مدت‌هاست انجام نداده‌ايد و انجام آن‌ها مي‌تواند حس‌هاي جديدي را در شما ايجاد كند، مثلا مي‌توانيد به سراغ كلاس‌هاي موسيقي يا‌سازي‌ كه مدت‌هاست آن را دوست داريد برويد يا آموختن يك زبان تازه يا... برويد تا حسابي مشغول شويد. در واقع به‌دنبال فعاليت جديدي باشيد كه تا به حال به آن نپرداخته‌ايد و مي‌تواند بسياري از انرژي‌هاي‌تان را تخليه كند و ديگر فرصت نكنيد به چيزي فكر كنيد.
چطور شکست عشقی خود را فراموش کنیم؟

نگران حرف مردم نباشيد

متاسفانه آدم‌ها متوجه نيستند كه وقتي به حرف ديگران اهميت زيادي مي‌دهند در واقع خود را تبديل به عروسكي مي‌كنند كه نخ‌هايش در دست ديگران است، چون بايد خود را شبيه حرف ديگران كنند. ما يك‌بار بيشتر به دنيا نمي‌آييم و فرصت كمي هم در اختيار داريم، در اين فرصت كوتاه قرار نيست طبق گفته ديگران زندگي كنيم چون در اين صورت مسلما زندگي خود را باخته‌ايم. آدم‌هايي كه از كمبود خودباوري و اعتماد به نفس رنج مي‌برند و تاييد دروني ندارند معمولا در بيرون و در حرف‌هاي ديگران به‌دنبال تاييد هستند و منتظرند تا ببينند ديگران چه چيزي مي‌گويند تا عمل كنند. اگر بتوانيد خودتان تاييد را به‌خود بدهيد ديگر نيازي به حرف ديگران نداريد.
فرض كنيد در دوران نامزدي به دليل حرف مردم از طرف‌تان جدا نشديد ولي بعد از ۱۰ سال دچار مشكلات زيادي شديد اما در اين موقعيت شما تنهاي تنها هستيد و هيچ كدام از آن‌هايي كه قبلا شما به دليل حرف‌هاي‌شان جدا نشديد حالا حمايت‌تان نمي‌كنند و شما در اوج مسائل و مشكلات‌تان تنها مانده‌ايد. بايد بدانيد مردم حرف‌هاي زياد مي‌زنند و شما بايد فقط به حرف‌هاي خودتان گوش كنيد، شما بايد جايي در زندگي‌تان تصميم بگيريد كه فقط خودتان باشيد؛ بدون نقاب، بدون فيلم بازي كردن و... .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آقای بی نام نامزد خانم بی نام

      متاسفانه بعضی از خانمها خیلی دهن بین هستند و فقط براشون مهمه کی راجه به همسر آیندشون چی میگه! مشاورشون میشه یک دوست حسود که زیرکانه زندگیشونو بهم میریزه
      این تقصیر اونا نیست اینقدر این خانمها ساده هستن که حرف هر کسی رو قبول میکنن در صورتیکه کافیه کمی فکر کنند ببینن مشکل ساز اصلی توی رابطه کیه اگر کسی رو دوست دارید واقعن باید بپاش بمونین نه تا تقی به توقی بخوره باروبندیل جم کنید زندگی بالا و پایین زیاد داره هنوزم عشق واقعی بین مردا هست که همه چیشو براتون بده اگه فقط با یک کلمه حرف حامیش باشید نمیخاد کار زیادتری انجام بدید فقط حامیش باشید و به عهدتون وفادار
      برای همتون آرزوی خوشبختی میکنم

      پاسخ ها

      • مهدی

        دوسال با یه دختر هستم سنمون کمه اما خیلی وابسته هم شدیم من ۱۹سالمه و دختره ۱۷سالشع منو اون دوسال باهمیم اما بنا به دلایلی ک اونا از سطح مالی بالاترن والدینش راضی به رابطه ها نیستن تا الان دوبار مارو از هم جدا کردن اما باز باهم جور شدیم این سری سری سوم از هم دیگ سر تحدیدای خیلی بد خواستن ک جدا کنن و دختره هم بع دلیل از ترس پدرش مجبور ک فراموشم کنه اما اونم نمیتمه من الان یه هفتس دیگ نایی ندارم و نمیتونم فراموش کنم حتی اون هم له خاطر اینکه قبلش کردن نمیتونع به من زنگ بزنه من الان واقعا شکستن راهکاری بگید ک بتونم فراموش کنم

      • علی

        سلام.دوست من بهتره که واقع بین باشی و منطقی عمل بکنی.چون دختره از خودت پولداره شاید به خاطر پولش بهش وابسته میشی . بشین کلاهتو بذار جلوت و به خودت قضاوت کن.اگر بخاطر پول دوستش داری مطمئن باش که خوشبخت نخواهید شد ولی اگر واقعا از صمیم قلب دوستش داری پس بدرد هم میخورید .ممنون

      • Mohmmad

        داداش گل گفتی دقیقا همینجوره

      • ارزو

        سلام منم اسیر یه اقایی شدم که متاا

      • ارزو

        منم اسیر یه عشقی شدم که نباید می شدم اقا متاهل بود ما وابسته هم شدیم اون با کوچیک ترین چیز دعوا میگیره قهر میکنه میره من باید با گریه با اینقد زنگ زدن بیارمش شمت خودم تو رو خدا بگید من با این عشق چیکار کنم

      • وللش

        اقا من با یه پسر رابطه داشتم خیلی دوسم داشت منم خییییییییلی دوستش دارم تا داداشم فهمید و دیگه نذاشت حالا من باید چیکار کنم فراموش نمیشه خیلی کارراهم انجام دادم گریه هامم تمومی نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      یه حیوون خانگی بخرین با اون مشغول بشین !

      پاسخ ها

      • تقریبا عاشقم

        خخخ

      • ناشناس

        با سلام نمیدونم کی هستید ولی انسان بزرگی باید باشید اکثرا سگ شرف داره پیش این ادما پیام بعضی دوستانو که ادم میخونه قلبش میلرزه من که سر بعضی کلی گریه کردم اخه چرا اینقدر راحت با احساس هم بازی میکنید چرا اینقدر راحت دل میشکنید؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      برترین تو این دوره زمونه پر از هوس و تنوع طلبی و شهوت تو عشق پیدا کن من شکستشم به جون میخرم والااااااااااااا............

      پاسخ ها

      • حسین

        عشق منو مبینا
        یه عشق حقیقی ساختیم به کمک هم درضمن عشق حقیقی پیدا نمیشه ساخته میشه

    • بدون نام

      ده دیقه گریه چند ساعت قدم زدن یه روز دپرس بودن یه هفته فکر کردن بهش و بعد زندگی عادی میشه, اگه رابطه درست بود که تموم نمیشد رابطه غلط هم هرچه زودتر تموم شه بهتره

    • علی اصغر رضائی

      هم اون که مقاله را نوشته هم شما دوستان که پیغام گذاشته اید نمی دونید عشق و شکست عشقی چیه؟بابا یعنی واقعا تا حالا کسی را از ته دل دوست نداشتین-چهره اش،رفتارش،صداش،خاطرات و... به این میگن عشق

      پاسخ ها

      • ...

        افرین خوشم اومد

      • آناهیتا

        دقیقن .. تا کسی تو این آتیش که بهش میگن عشق نسوزه ، درکی نداره

      • بدون نام

        واقعا منم نمیدونستم رابطه داشتم نارحت شدم گریه کردم ولی عشق نبود الان با کسی بودم بعد 2 سال رفت همه چیزایی که میگی برام خواطرس صداش چهرش بوی تنش همه چیزش همش تو ذهنمه

    • بدون نام

      من مهرماه تموم کردم - طرف اواسط آبان خبر عروسیشو گذاشت اینستاگرام -اصلا چطوری توی یه ماهو نیم آشنا شده،عاشق شده،عروسی کرده -ینی من اینقددددد بی ارزش بودم واسش که به راحتی فراموشم کرده و رفته با یکی دیگه-امروز همینطور که توی برف قدم میزدم های های گریه میکردم از ناراحتی- باورم نمیشه اینقد بی اهمیت بودم براش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم عین تو .... حاضر بودم براش بمیرم و یا همه چیزش بسازم با وجودی که معتاد بود بیکار بود دخترباز بود اما نمی دونم چراخدا باهام اینکار رو کرد... دیگه نمیخام به هیچ مردی فکر کنم

      • بدون نام

        اخیییی بمیرم الهیییییی نه اون لیاقت تو رو نداشته عزیزچون فهمیده تو خیلی بالا تر از خودشی زودرفته

      • اف

        واقعا راست میگید؟تویک ماه؟من تازه پیامارو میخونم ،شمادخترید یاپسر؟ازاونموقع دوسال میکذره شما چیکارکردید میشه بهم بگید؟

    • بدون نام

      بعد ۸سال برگشته گفته من زندگی آرومی دارم با زنم،آره گفت با زنم؟آخه اگه زندگیت آروم بود ک خیانت نمیکردی ک زندگی منو نابود نمیکردی ک الان دستام بلرزه اشکام بیاد پایین من تورو ب اون بالایی واگذار کردم ،وقتی باعث دراومدن اشک کسی میشید با خدا طرفید دیگه

      پاسخ ها

      • کبری

        عزیرم خدا دوست داشته ک همچین موردی برا واسته از ایندغهت خبر دار بوده .واین قشنگ مشخصه ک ایندهات لاش چی نیشد بنفرت جدایی بعد بدتر میشد برات بذگشتن یخت تر بود برات تا عشق ازدست بدی

      • Melika

        اخی بمیرم برات

      • بدون نام

        اگه میدونسی زن داره و بازم باهاش ادامه دادی پ خیلی آشغال بودی ولی اگه اون بهت نگفته بود پ اون آشغال بوده

      • علی

        به نظر من مقصر خودت بودی.با پنهان کاری کردنت فضا را دادی دست پسره تا خوب خیانت کنه بهت.اگر با راستگویی از بزرگترها مشورت میخواستی این بلاها سرت نمی آمد.اگر فرصتی به یک خائن ندهیم چطور میتونه که خیانت بکنه.مقداری از تقصیرات به گردن خودمونه چون فکر میکنیم که زیاد میدونیم ولی اینطور نیست .افراد فرصت طلب و خائن و مکار و نیرنگ باز همیشه از پنهان کاری دیگران باج میخورندوخدانگهدارتون باشه

    • شادمهر

      عاشق شدن جرم نیست ولی شکست عشقی مجازات زیادی داره.

      پاسخ ها

      • خدا بزرگ است

        حرف حق

      • سمبرا

        امیدوارم واقعا مجازات داشته باشه

      • بدون نام

        راس میگی یکی تجربع من

    • فاطمه

      من ی مدتی تو ی رابطه بودم و الان از طرف مقابل تموم شده ومن الان خیلی تو فکرشم خیلی داغونم سه روز گذشته و نمیتونم خودمو جمع کنم خیلی سخته...

    • بدون نام

      منم قبلا عاشقم بوده ولی الان نیست خستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم خیلی خستم خیلی

      • بی نام

        اره خسته واقعا خسته اونم واسه یه عوضی که از ادامه دادن میترسید

      • بی نام

        آره خسته

        خیلی خسته

    • علی

      بعد از 5سال عشق عاشقی انگشتر دستش کردم البته از اولش هم پدر ماد را در جریان بودن برگرده بهت بگه من کسی دیگه هم اومده خواستگاری 3ماه به دوتا توناون فرست میدم هرکس کاربارش زود تر جور شد اونو قبول میکنم این یعنی چی

      پاسخ ها

      • علی

        دوست عزیز بنظر ینده اگه کم کم فراموشش کنی خیلی بهتره چون اگه واقعا نسبت به شما حسی داشت جز شما کسی رو نمیدید چه برسه به دادن وقت

      • یاسین

        خخخ ... علی جان من تو سال 98 دارم کامنتتو میخونم نمیدونم کجایی و برات واقعاً آرزوی سلامتی دارم ... خیلی تعجب کردم به خدا بعد 5 سال بیاد این حرفارو بزنه خیلی بی لیاقته لابد زیاد بهش فک نکن ... امیدوارم موفق باشی ...

    • بانوی خسته

      منم سه سال از عمرم رو پای کسی گذاشتم که میگفت به جان مادرم از مادرت بیشتر دوست دارم ولی آخرش رفت با یه نفر دیگه دیگه هیچ مردی رو باور ندارم همه خیانتکارن

      پاسخ ها

      • دلتنگ

        آره مرد نیست که نامردن

    • tanha

      توف به هرچی عشق وعاشقی ودوست داشتن که توی این دنیا

      وجود داره لعنت به هرچی نامرد وخیانتکاره لعنت به هرچی پسر که توی این

      کره زمین هست ایشالا خذا نسلشونو از زمین زیشه کن کنه

      تنهایی بهتر از ادمای بی ارزشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایا همه ی خیانتکارا و نامردا رو نابود کن

      • جواد

        پس ما پیرایی که از دخترا شکست خوردیم چی ،من خودم دار و ندارمو دادم ، بعد ۴ سال ولم کرد رفت

      • بدون نام

        ابنکه همه پسرا یا مردا بدن اصلا قضاوت درستی نیست . این قضیه توی هردوتا جنس هست . من خودم پسرم وولی اینیکه گذاشت و رفت طرفم بود نه من . با اینکه دوماه باهاش کلنجار رفتم که نکن ، من واقعا دوست دارم ولی هربار اشتیاق منو بیشتر دید بهونه بیشتری واسه رفتن آورد . به قول سیمین بهبهانی کسی که قصد رفتن دارد را باید راهی اش کرد .

    • نگار

      وقتی تو رابطه هستی فک میکنی محشره عالیه تمومه حله ولی وقتی از تب و تاب عشق میندازت وقتی توقع داره بخاطرش عوض شی خودت نباشی از ی طرف غرور و شخصیتت جریحه دار میشه از یه طرف دل لعنتیت میگ بخاطرش اینکارو بکنم وقتیکبعد یه سال و خورده ای بهش میگی نه و دیگه کشش ندارم و خسته شدم و بعد از گذشت 6 ماه نتونی کنار بیای و شبا دلتنگش بشی و نتونی کس دیگه ای رو کنار خودت حتی تصور کنی!!
      چرا وقتی دو نفر همدیگه رو دوست دارن اینجور همو اذیت میکنن هرکسی ک میخونه خواهشا بچه دار که شدید درست تربیتش کنید جهان سومی بارش نیارید منطقی و روشن فکر و ایده ال و صرف نظر از جنسیت بارش بیارید. عذابه عشقی که تهش ب جایی نرسه. وقتی قراره عشق وصال نداشته باشه بزرگترین حماقت احساسی بشر میتونه باشه

      پاسخ ها

      • ...

        یعنی جهان اولی ها حماقت نمیکنن و هرگز شکست عشقی نمیخورن؟!!؟!!؟

    • مرگ

      بزینم دهنهمتون که عاشق شدید همتون مثه من خرین که باابا چراعاشق میشید فک کردین پیامبرین که می بینید دوربرتون پراز زخم خوردس ولی بازم واردرابطه میشیدوباخودتون میگید منکه شکست عشقی نمیخورم اخه گاومیشا بقیه ام همینومیگفتن که بدبخت شدن دیگه پس فک کردین به امید شکست خوردن واردرابطه شدن؟؟؟ ....

      پاسخ ها

      • سمیرا

        موافقم ولی بعضی وقتها گول میخوری، یهو میبینی عاشق شدی و کار از کار گذشته، نهایتشم هیچی

    • زهرا

      ازهرچی پسره متنفرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به درک

      • خدا بزرگ است

        منم پسرم ولی به هیچ کس خیانت نکردم

      • امیر حسین

        این درست نیست همشون مثل هم نیستن فرق میکنن منم یه شکست عشقی بزرگ خوردم و نمیتونم فراموش کنم ولی نگفتم از هرچی دختره بدم میاد

      • الهام

        خدا خیرتون بده
        بعضی. کامنت ها من رو خیلی خنداند.بیخیال هر چی عشقه بشید برا خودتون زندگی کنید. از تنهایی تون لذت ببرید... در نهایت عاشق خدای بزرگ باشید

      • رز پژمرده

        من از هرچی پسر متنفرم

    • مژده

      من تا حالا عشق واقعی رو تجربه نکردم

      پاسخ ها

      • علی

        سلام تجربه نکتین خیلی بهتره

      • بدون نام

        دا همه پسرا رو نابود کنهخ

    • حمید رضا

      نظرات رو خوندم خیلی ناراحت شدم. چرا باید جامعه ما این قدر بیمار باشه همه به هم ضربه بزنند بعنوان روانشناس راه طولانی در پیش داریم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره واقعا

    • Reza

      شکست اصلش اونجاست بفهمی طرف بخاطر پولت تورو میخاست..
      بخاطرش بهترین رشته تو ترکیه رو میخوندم اینقد اذیتم کرد افسرده شدم کالجو نرفتم اخراج شدم برگشتم ایران...خدا ازت نگذره عشق قلابیم...هیچوقت نمیبخشمت ایشالا یکی عین خودت جلوپات سبز بشه

    • maede

      اين چيزا ك تو سايتع اگ افاقع داشت ك هيچي شكست نميخورذ
      بعد٢سال و ٢ماه چجوري فراموشش كنم

      پاسخ ها

      • Mhdse

        باز خداتو شکر کن ۲ سال بوده

    • F

      یکسال ونیم رابطه پاک داشتم فقط درحدصحبت ب بدترین حالت ممکن ترکم کرد هیچی کم نداشتم...
      بعده کلی جون کندن فک کردم فراموشش کردم ولی
      سه سال بعد اخرین روز دانشگام خیلی اتفاقی عکسش و دیدم ک با یکی ازدوستام نامزد کرده شیش ماه اخری ک بامن رابطه داشت بااونم بود...
      داغ دلم تازه شد دیگ نشد فراموشش کنم...
      آبروش، زندگیش دست من بود... دلم نیومد لطمه بزنم بش بخدا بخشیدمش ...

      بعده اون ب اونا ک شکست عشقی خوردن مشاوره دادم
      ولی زخمش همیشگیه
      دلم سنگ شد
      خیلی داغونم مخصوصا شب ها
      کاش بشه از قلب مریضم بیرون بیادتانفس بکشه قلبم میخوادازجاش دراد....
      مادخترا خیلی ظریف واسیب پذیریم خدارو داریم
      خدابداد پسراودخترای نامرد برسه....

    • س

      نمیگم همه مردها نامردی میکنن چون در این صورت حرفم عادلانه نیست ولی تف به غیرت هر چی نامرده پست فطرته - یک سال تمام به آقایی که چند سال از خودم کوچکتر بود و ابراز علاقه می کرد گفتم به درد هم نمی خوریم و دست از سرم برداره ولی اون هر روز با قسم و دلیل و برهان میگفت دوستت دارم و تحت هر شرایطی تو رو می خوام و کم کم منو به خودش علاقمند کرد ولی حالا خیلی راحت برگشته به من میگه ببخشید خانوادم مخالف ازدواج ما هستن و یکی دیگه رو برام انتخاب کردن - خدا ازت نگذره که اینطوری دل منو شکستی تو رو به خدا واگذار می کنم من با تو صادقانه و با دل و نیت پاک رفتار کردم ولی تو وقیحانه دل منو شکستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم دقیقا تجربه‌ی مشابهی داشتم. پسری بود که چند سال از من کوچیک‌تر بود و بهم علاقه داشت. بهش گفتم تو خونواده‌ی ما فاصله‌ی سنی معکوس حل شده است ولی خونواده‌ی شما. هر روز میگفت خونواده‌ی من هم مشکلی ندارن و من زمین و زمان رو برای به دست آوردنت به هم می‌دوزم و ... چنان به من اطمینان داد که زندگیم اون بود، پشت و پناهم اون بود. ولی یه روز اومد گفت خونواده‌م مخالفن و رفت. خیلی راحت. منم به خدا واگذارش کردم و می‌دونم روی خوش تو زندگی نمی‌بینه

      • Aliireza

        دقیقا عین همین اتفاق برای منم افتاد و بعد اینکه دو سال زندگیمو ریختم به پای این دختر عوضی خیلی راحت گفت خانوادم مخالفن و ده روز بعدشم ازدواج کرد با اینکه همیشه بم میگف تو خیالت راحت من
        راضیشون میکنم ، نامردی دختر و پسر نداره الان چن ماهه میگذره و من روز ب روز داغون ترم

    • .

      خدا به دادمون برسه

    • محمد

      سلام امروز دومین روز جداییمونه اونم باکسی ک تمام دلخوشیم بود سعی میکنم خودمو سر گرم کنم ولی خوب نمیشه میدونین چرا چون عشقم خالصانه عاشقم بود حتی یه بارم بهم دروغ نگفته بود همونجور که من بهش دروغ نمی گفتم ولی به قول خودش بخاطر مصلحت دیروز از خواب باشده بهم بی ام داده ک از زندگی من برو بیرون چون خانواده من ک چی بگم عموی بزرگم مخالفه الان بدجور شکستم جوری ک دیگه فک نکنم نای بلند شدن داشته باشم و بتونم تو زندگیم حتی ب کسی فکر کنم اخه دلم بیشش گیرههههههههههههههههههههه خدا یا اشنامون نکن یا وقتی اشنا شدیم جدامون نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من تعجب می‌کنم خیلی از خانمها هی شکایت میکنن از پسرها که چرا خیانت میکنید چرا پای عهدتون نیستید اونوقت که. نوبتشون میشه خیلی راحت میزنن زیر همه چیز کدوم دختریه حاضره بخاطر عشقش تورو ی خانوادش که هیچ، جراتشو داشته باشه فقط احساسشون رو به خونوادشون بگن؟
        گفت دوسم داره عاشقمه اما همین که ن شنید ازخونوادش سرد شد بعدش خیلی راحت تنهام گذاشت حتی نذاشت سعی خودمو بکنم همش بهونه میوورد من عاشقش بودم اونم دیوانه وار امیدوارم یه روز درک کنه...

      • امین

        تا از مادرش جواب نه گرفت بهم گفت نشد ک بشه دیگ نمیخوام این رابطه رو ادامه بدم ...پس دلی ک اینهمه عاشقش بود چی میشه؟؟
        اون دوستت دارمایی ک بهم گفت چی؟؟هه متنفرم از هرچی عشقه

      • بدون نام

        بعضی ها توی رابطه ی جور رفتار میکنن که انگار فقط خودشون هستن و بس انگار عشق بچه بازیه وقتی نمیتونی ی رابطه رو نگه داری به هر دلیلی غلط میکنی ابراز علاقه میکنی و باعث میشی طرف مقابلت دل ببنده

      • سمیرا

        همون بهتر که اونا به حرف اطرافیانشون گوش کردن، پسرا فقط تا زمانی که از عشق طرفشون مطمئن بشن هستن وقتی بفهمن طرف همه جوره میخوادشون دلشونو میزنه، من چی که بر خلاف نظر خانواده و اطرافیانم به پاش موندم، آخرش بعد دو سال و دو ماه گفت شرایط ازدواج ندارم، اصلا شرایط ازدواج نداری غلط میکنی پیشنهاد ازدواج میدی و طرفو به خودت علاقه مند میکنی و آخرش میگی میخوای بمون میخوای برو

      • بدون نام

        همه مثل هم نیستن خانم سمیرا خانوم شکست عشقی هم درمورد پسرها صدق میکنه و هم درمورد دخترها لطفا کلی نظر ندید.همه مثل هم نیستن

    • بی نام

      من جوری شکستم تاروز مرگم دلشکستم‌ همه پسرا نامردن.آقا من وقتی اون نامرد ت قلبمه چجور برم ازدواج کنم بخداسخته زن یکی باشی امادلت پیشش نباشه بخدا سخته

    • بدون نام

      به دختر ها
      مگر شما کسی رو نمیخایید که عاشقانه شمارو بپرسته و یکی مثل کوه پشت سرتون بایسته؟ پس چرا برای رسیدن به عشقتون هرچند کم تلاش نمی‌کنید؟یا حداقل صبر کنید؟ از نظر من حتی اینکه نظرتون رو درباره عشقتون به خونوادتون بگید کافیه مگه بعدش قراره تیغ بذارن زیر گلوتون؟(البته انصافا دخترایی هستن که پای عشقشون میمونن) عشقم همه چیزو خراب کرد، منم ناخواسته همه چیزو خراب تر کردم منم ازش هیچی نخواستم جز اینکه باور داشته باشه بهم، زود قضاوت کرد و رفت… . با وجود اینکه ادعای عاشقی می‌کرد بهم گفت من بخاطر تو حاضر نیستم آیندمو خراب کنم، هههه منی که حاضر بودم از همه دارو ندارم بگذرم بخاطرش بخدا حق من این نیست. بدم میاد از هرچی عشقه از هرچی آدم دورو. خودم با بقیه حرف میزنم ارومشون میکنم، اما درونم آتیشه…

    • م

      امروز روز اول جداییمه ایشالا خدا ازش نگذره

    • بانوی خسته

      سلام دوستان عزیز من برای بار دوم که اینجا پیام میگزارم به امید اینکه شاید حرف هام التیام بخش دل کسی باشه . منم تجربه شکست خیلی بدی رو داشتم .کسی عاشم شد به قول دوستی عاشق قلابی از هر دری وارد شد که بتونه من رو به خودش علاقه مند کنه .خانوادش هم باهاش همدست شدند از همه لحاظ من به اون برتری داشتم اغراق نمیکنم ولی حقیقت رو میگم . اومد خواستگاری خانواده مخالف بودن اما دیگه من تو چال وابستگی افتادم سه سال صبر کردم که شرایطش درست بشه قابل توجه اونا که میگن صبر کردن خوبه که بزرگترین اشتباه من بود. توی این مدت از هیچ محبتی بهش دریغ نکردم همیشه سعی میکردم براش بهترین باشم و عیار تمام خوبی ها باشم برام. در طول رابطه ما اصلا توهین به همدیگه نبود بسیار عاشقانه
      یکی از روزایی که خیلی عاشقانه بودیم من متوجه شدم که نامزد کردن(البته من مدت ها بود متوجه تغییرات رفتاری ایشون شده بودم اما باور نمیکردم با توجه به تمام محبت هام همچین خیانتی ببینم)
      که خودش و خانوادش بهم خیانت کرده بودن ولی من رو نگه داشته بودن نمیدونم به چه دلیلی.من توی این مدت خواستگارهای زیادی از دست دادم برای وفاداری احمقانه خودم.الان 73روز کاملا قطع رابطه کردم.ولی دوستان صبر کردن توی مسائل عاطفی اوج حماقت هیچ تضمینی وجود نداره که طرفتون بعد از چند سال به حرف هاش پایبند بمونه.من اینقدر به ایشون اعتماد داشتم که احتمال بد بودن خودم رو میدادم نه اون چون حتی طی مدتی که من شک کرده بودم با کسی هست بازم به شکلی قربون صدقم میرفتم که هیچ مردی اون شکلی قربون صدقه خانمش هم نمیره . پس گول حرف رو هم نخورید که هیچ تضمینی نداره. دوستان حرف سند نیست. شاید باور کردنی نباشه براتون از غم زیاد طی مدت 40روز ده کیلو وزن کم کردم. حال خوبی تجربه نکردم اما خدا رو شکر میکنم که تموم شد چون مطمئنم با اون خوشبخت نمیشدم.الانم فراموش نکردم ولی به آرامش نسبی رسیدم و مطمئنم که در آینده نزدیک حال دلم بهتر از قبل هم میشه و امیدوارم که هیچ وقت عشق به اون شکل رو هرگز تجربه نکنم. چون یه شروع غلط قطعا خاتمه غلطی هم داره حتی اگه به ازدواج هم ختم بشه. در ضمن شک نکنید که دنیا دار مکافات کسی که کسی دیگر رو فریب بده قطعا یه روز فریبی از همون جنس به سمتش برمیگرده .مطمئن باشید که خدا جبران کننده است و بهترین ها رو پیش میاره .از پرگویی خودم عذرخواهی میکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منی که عاشقانه عشقم رو می‌پرستیدم کسی رو که اینقدر دوسش داشته بودم که خدای من شده بود ارزش اینو نداشتم که منتظرم بمونه؟ همه مثل هم نیستن...

      • دل سوخته

        سلام خانمی خودتو ناراحت نکن همین بلا رو سر منم اوردن من الان خیلی بزرگ شدم فهمیدم چقد بی ارزش بوده ومن نمیدونستم منم الان ارومم اما دیگه به شوهرمم اعتماد نمیکنم خدا بزرگه حواسش به همه چی هست حتی دلشکسته خدا خودش بهای شکسته دلان هست

      • بانوی خسته

        ممنونم خانم اما من با اینکه نزدیک به سی سالمه اما از لحاظ روحی و احساسی لطمه شدیدی خوردم بااینکه الان تقریبا شده یکسال از گذشت این ماجرا اما دردی که بر روی قلبم باقی مونده هنوز سنگینی میکنه

      • بانوی خسته

        کاشکی درد منم مثل بقیه بود دلتنگی یا عشق زیاد اما من در وجودم عشقی باقی نمونده کاشکی تنفر هم در وجود بود اما
        دیگه من پر از ترسم از جنس مرد پر از تردید و هراسم مثل یه بچه که اگه از چیزی بترسه ترسش مشهوده و چقدر مظلوم میشه اینقدر راجع به جنس مخالفم پر از ترس شدم که حتی برای همکاری هم نمیتونم یه همکار مرد رو کنارم قبول کنم شاید اگر کسی این ترس رو بشنوه تصور کنه منظورم ترس روحی اما من ترسم رو اگر بخوام توصیف کنه واقعا شبیه به کودکی که از شدت ترس زیاد پر از گریه میشه و به مادرش پناه میبره .تو رو خدا اگر با کسی آشنا شدید عشق رو و دوست داشتن رو به گند نکشید که عشق چه واژه مظلومی شده این روزها

      • رویا

        تو بدترین دوران زندگیش ۴ سال باهاش بودم حتی کمک مالی بهش میکردم اون تهران سرباز بود و بااینکه ۴ ماه ب ۴ ماه همدیگه رو میدیدیم ولی ناراضی
        نبودم دست آخرم وقتی رابطمون خیلی خوب بود بهم پیام داد گفت من با کسی ام اگ باور نمیکنی عکسای دونفریمونو برات بفرستم دست از سرم بردار ولم کن با اینکه هم خانواده اون میدونست هم خانواده من و کلی برا ازدواج و زندگیمون حتی وسیله خونه خریده بودیم و کلی برنامه ریزی کرده بودیم ولی تو ی ثانیه جوری اصلا شوکه شدم و هیچوقت نمیتونم باور کنم باهام اینجوری کرد.همه زندگیم پر از جای پاهاش وسیله هاش حرفاشه.اگ از ترس آبروی خانوادم نبود مردنو انتخاب میکردم.جوری منو با حرفاش کوچیک کرد ک ب خواب هم نمیدیدم.هیچکس همچین رابطه تلخیو تجربه نکرده.جوری شکستم ک صدای گریه هام ب عرش میرسید روز اول ۱۳ ساعت پشت سرهم گریه کردم و زار زدم و التماسش میکردم ک بگه این کاراش و حرفاش فقط شوخیه ولی اون فقط میگفت برو بابا ولم کن اصلا نمیدونم چجوری میخام ب زندگی برگردم چجوری ردشو از زندگیم پاک کنم.از مرگ سختتره کل اطراف و دور و برم پر خاطره هاشه ما با هرچیزی ک فکر کنید خاطره داشتیم.چقد با ذوق وسیله های خونمونو خریدیم من چجوری دیگه ب این وسیله ها نگاه کنم.چجوری میخام زندگی کنم خدامیدونه.برام دعا کنید

      • بانوی خسته

        رویا خانم من هیچکس رو تو زندگیم التماس نکردم بمونه من بعد هم نخواهم کرد اما ازمن به شما نصحیت من با اینکه خیلی زیاد احساسیم اما تمام رد پاهاش رو از زندگیم پاک کردم هیچ چیزی نگذاشتم از یادگاری هاش بمونه حتی وسایلی رو هم که با پول خودم بود ولی با اون خریدم از بین بردم الانم اصلن یک درصد ارزو نکردم و نمیکنم که کاش بود من اگه لطمه روحی خوردم به خاطر احساسات و مهربانی خودم که بیش از ارزش اون ادم بهش بها دادم نگران نباش حالت خیلی خوبتر میشه اما جای زخمی که به قلبت زده رو قلبت همیشه میمونه .ماها اشتباه کردیم که سادگی کردیم اعتماد کردیم حالاهم تاوان شم میدیم .

    • Maria

      من تا حالا شکست عشقی نخوردم ینی عاشق نشدم که شکست بخورم ولی یچیزو خوب میدونم و میخام به اونایی که شکست خوردن بگم:چیزی که با زور بدست بیارین،کسیو با زوز کناره خودتون نگه دارین هیچ ارزشی نداره پس بیخیالش شین و به داشته هاتون فک کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گفتن اینکه بیخیالش شی کار اسونیه
        شما هنوز عاشق نشدین که بدونین درد عشق چطوریه آدم احساس میکنه نفسش بالا نمیاد انگار قلب آدم میخاد از جاش بکنه به خصوص شبا، احساس میکنی جایی بین زمین و آسمونی، حق با شماست کسی رو نمیشه بزور نگه داشت اما امان از درد عشق که باعث میشه آدم چه کارایی نکنه، آدم عاشق وقتی معشوقش رو از دست بده مثل دیونه ها رفتار میکنه بدتر از اون اینکه یه جور باید رفتار کنی که انگار حالت خوبه خوبه. عههههه.

    • سکینه

      خدا لعنت کنه هر چی مرد پست ، بی غیرت ، بی عرضه و دروغگو هست و خداوند ازشون انتقام بگیره اونهایی که دل دیگری رو به خودشون وابسته میکنن و بعد دل میشکنن من یکی گذشت نمیکنم و تا عمر دارم نفرین میکنم که هیچ وقت روی خوشبختی نبینه اون مردی که دل منم به بهانه مخالفت خانوادش شکست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم دختر خالم با مخالفت خونوادش پسم زد و الان هم مثل غریبه ها با من رفتار رمیکنه من عاشقشم هر کاری کردم برای اینکه دیگه بهش احساسی نداشته باشم! خواستم ازش متنفر باشم نتونستم! خواستم ازش بدم بیاد نتونستم! خواستم بدی هاشو بیارم جلو چشمم نبود چیزی! شاید هم بود اما من کور بودم و ندیدم! مثل اینکه نفرین شدم فقط ی حس بهش
        داشته باشم اینکه عاشقش باشم کلا عشقش منو از درس و
        زندگی عقب انداخته ولی دیوانشم خیلی نمیدونم تو این کار خدا چه حکمتی هست جز اینکه به کلی بدبخت شدم...

    • فاطمه

      اميدوارم كسي به نام "م" كه يا نامرده واقعي هستش اين جا بياد و اين نوشته رو بخونه كسي كه گفت عاشقمه و فقط قصدش اخاذي بود و پنجاه ميليون تومان سر من كلاه گذاشت و رفت. احساسم رو خجش كردم ، پولهام رفت و حالا يك زن تنهام با كلي قرض و بدبختي و اون داره زندگيش رو با زنش سپري مي كنه . هر كسي را نتوان گفت كه صاحبنظر است عشق بازي دگر و نفس پرستي دگر است.

    • باران

      من تقریباسه ماهه بایه نفرواردیه رابطه شدم.ولی اون قبلایکیودوست داشته.اوایل میگفت فراموش کردم اماالان میگه نتونستم فراموش کنم بااینکه هیچ حسی بهش نداره.همین موضوع باعث شده یکم ازم دوربشه وبخوادبرای مدتی تنهاباشه..لطفاکمکم کنیدچیکارکنم که بتونم بهش کمک کنم فراموش کنه.خودشم خیلی میخوادفراموش کنه

      پاسخ ها

      • بانوی خسته

        دوست عزیز شما قرار نیست به اون کمک کنی که عشق سابقش رو فراموش کنه.از کجا اینقدر مطمئنی که هیچ حسی به اون فرد نداره .از نظر من خیلی وقیحانه است که یک خانم یا اقا با نفر بعدی که وارد زندگیشون میشه در مورد نفر قبلی حرفی بزنه. مطمئن باشید پرونده نفر قبلی هنوز براش کاملا بسته نشده.

      • آناهیتا

        همین اول کاری بی برو برگرد و بی تعارف بذارش کنار .. این طرف فقط براتو بدبختیهاشو آورده و تا معشوقش برگرده تورو کنار و پس میزنه .. بازیچه نکن خودتو

      • آرامش خیال

        دوست من دقیقا شرایط منم مثل توا بهش گفتم تا خودتو پیدا نکنی باهات نمیمونم اول بشین با خودت کنار بیا ببین کجای زندگی قرار داری. بعد رابطه جدید رو شروع کن اگر بخوای با احساست تصمیم بگیری و یا اینکه برای رهایی غم شکست عشقیت دنبال ی تازه واردی که ذهنتو خالی کنه یا بتونه یجوری کمک دهنده باشه برای فراموش کردن عشقت سخت در اشتباهی چون تو هنوز خودتم نمیدونی میخوای جدا بشی از گذشته یا نه؟ اگر تصمیم ب جدا شدن از گذشتتو نداری و نمیتونی و نمیخوای فراموش کنی اینجور خودتم داری مرتکب شکستن دل ی آدم دیگه میشی و این مثل زنجیر ادامه پیدا میکنه.
        دوست من با حرف چیزی درست نمیشه باید عمل کنه که واقعا نمیخواد مثلا اگر رابطه شما بیشتر از ۴ یا ۶ ماه طول بکشه و سردی و فکر گذشتش هنوز وجود داشته باشه بدون نمیخواد بیاد بیرون از اون افکار و بودن شما بیهودست چون خودت فقط ضربشو میخوری. میدونم این پیامو که میدم خیلی وقته گذشته از پیام شما و امیدوارم راه درستی انتخاب کرده باشین تا حالا.

    • عسل

      من هشت سال پیش عاشق دوست پسرم شدم اونم عاشق من شد قرار شد با هم ازدواج کنیم ولی ازدواجمون به این آسونی نبود چهار سال طول کشید با هزار بد بختی با هم ازدواج کنیم و الان دارم با عشقم زندگی میکنم درسته اخلاق های به خصوصی داره که خانوادم میگن با هرکی دیگه ازدواج میکردی بهتر از اون بود ولی من میدونم اگه به عشقم نمی رسیدم میمردم از موقعی که باهاش ازدواج کردم خیلی اذیت شدم سه سال تو خونه ای که داشت سقفش و دیواراش میریخت و خیلی قدیمی بود با مادر شوهرم و خانواده شوهرم زندگی کردم و روزی نبود تو زندگیم دخالت نکن و زندگی رو برام جهنم نکن و شوهرم خیلی سرد باهام رفتار میکرد ولی الان خدا رو شکر خونمونو عوض کردیم و مستقل شدیم تو این سه سال میخواستم خودمو بکشم ولی خوش حالم تحمل کردم فقط به خاطر اینکه عاشق بودم و عشقم باعث شد سختی هارو تحمل کنم آرزو میکنم همه عاشق ها بهم برسن چون زندگی با عشقت خیلی شیرینه با همه سختی هاش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوش به حالت... واقعا خوشبختی من اگه جات بودم روزی دو رکعت نماز شکر می خوندم امروز تو تلگرام عکس پروفایل کسی که ع اش قش بودم رو دیدم که دست تو دست یکی به حلقه و گل گذاشته... دلم میخاد تو صورت دنیا چنگ بندازم

      • دلتنگ

        خوش بحالت تورو خدا برا جوونا دعا کن

    • هدی

      سلام
      به نطرتون از این عشقا هنوز م پیدا میشه
      ۳۰ سال پیش قراربود با فامیل ازدواج کنم خلاصه بگم که چه عشق پاکی بهم داشتیم پاک که میگم یعنی اینکه من حتی نمیتونستم به صورتش نگاه کنم در حالیکه تو یک کلاس درس میخوندیم ...خدا اینو بهتره میدونه که وقتی هم صحبت ازدواج شد فقط خودشو میخاستم باایمان بود ووضع مالی چندان خوبی هم نداشت
      تا مرحله عقد برنامه ردیف شد بعد یهویی خانوادش همه چی رو بهم زدن من و اونو داعون کردن من که هنوز داعونم ازدواج کردم ولی هنوزم .....آه آه پناگاهم سجاده نمازم هست ولی بخدا فراموش نکردم نمیدونم روز حساب منم طلب دارم .... ....یا تازه طرف فعلی من طلبکارم باشه یه عمر با دلشکسته روزهای زندگیموسپری کردم !!!
      هنوز م گرفتارم ....فراموش کردن یعنی چه
      خدا از سر باعث و بانیش نگذره .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این حرفاتون خیلی منو میترسونید منم چند ماهی هست ازش خبری ندارم ولی بخداوندی خدا یک روز هم نشده که بهش فکر نکردم خیلی دوسش دارم خیلی نمیدونم واقعا چیکار کنم که فراموشش کنم هر روز صبح اولین چیزی که میاد تو ذهنم خودشه فرشته یکی یه دونه خودم.

    • بدون نام

      خوشبحالتون بهتون حسودیم میشه کاشکی عشقم یه نمه از شما یاد میگرفت با ی نه شنیدن زد زیر همه چیز خیلی زود نفسش برید.از صمیم قلب براتون ارزوی خوشبختی میکنم.موفق باشد.

    • هلن

      من 4 سال با یکی بودم 2 سالش عاشقانه همدیگه رو دوست داشتیم طوری دوسم داشت که اسممو خالکوبی کرد رو دستش منم اونو خیلی دوست داشتم2 سال بعدی بهم خبر میدادن با فلانی قرار گذاشته اون حاشا میکرد ومنم میدونستم دروغ میگه بازم رو خودم نمیاوردم میبخشیدمش تا اینکه دیشب لایو گذاشت تو اینستا دوستم دید چطور یه دختره براش عشقم عشقم میکرده منم دیدم داغون شدم از داغ دلم تل و اینستا هم پاک کردم نمیدونم چیکار کنم خسته شدم از ادمایی که ارزو دارن باهات باشن تا اینکه ارزو شون برا ورده میشه بیخیال همه چی میشن... خدا فقط یه چیزی میخوام اونم اینکه به حال وروز من بیوفته و درکم کنه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما مطمئنی اونم عاشقتون بوده؟بعنوان یک پسر بهتون میگم اگه واقعا دوستتون داشت حتی برای یه لحظه فکر خیانت به سرش نمیزد .خوب منم عاشق شدم فکر خیانت که هیچ حتی به بقیه دخترا هم نگاه نمیکردم الان هم که جدا شدیم حوصله هیچ دختری رو هم ندارم.دست خودم نیست عاشقشم همیشه فقط اون جلو چشمامه

    • بدون نام

      سال نو به همه دلشکسته های عاشق مبارککککککک
      به امید روزی که سال نو رو با لایقترین ها جشن بگیریم

    • مرتضی

      نامرد بی معرفت تمام آرزوهامو به دلم گذاشت...حتی نذاشت اولین عیدمون رو پیش هم باشیم.... خیلی راحت بعد 10 ماه نامزدی گذاشت رفت.همش الکی بهونه میگرفت..حالا من موندمو این همه خاطرات....من از دوری اون بغض میکنم گریه میکنم...اونم به فکر اینه ک چه جوری منو بده زندان...!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من ۴ماهه که نامزدیم با کسی که واقعا عاشقشم حتی اونو بیشار از عشق اولم که ۴سال با خانواده هامون جنگیدیم و بهم نرسیدیم دوس دارم دیوانه وار همو میخواستیم تا اینکه دیشب نمیدونم چیشد که زنگ زدن مامانمو همه چیو تموم کردن گفتن اخلاقاشون بهم نمیخوره.دروغ میگفتن زنگ زدم ب نامزدم تا بپرسم جریان چیه اون با لحن بدی گف همچی تموم شده خوبی بدی دیدی حلال کن.از دیشب از بس گریه کردمو خودزنی کردم هلاکم تورو قران واسم دعا کنید من هم عشقمو از دست دادم هم غررورمو.من بدون اون میمیرم بخدا

      • اف

        من الان پیامتونو خوندم ،خیلی ناراحت شدم خودمم عاشق کسی ام خونوادش مخالفن یک ماهی هست ازم جداشده

    • بدون نام

      امیدوارم که سال جدید بر همگی مبارک باشه و سال به گل نشستن آرزوهای همگیتون باشه دوستان عزیزم

    • بدون نام

      پاتریکم، میدونیم جنسش با همه فرق داشت،تا ابد پیشه خودم نگهت میدارم....

    • دنیا

      بهم می گفت کائو قلبش من دارم فقط 1 هفته نبودم رفت با یکی دیگه نمی تونم فراموشش کنم

    • ندا

      سلام دوستان من ۸ ماهه با ی اقایی وارد ی رابطه شدم که زن داره میدونم نمیتونه تا اخر با من باشه ولی میخوام رابطه رو تموم کنم مثل مردن میمونه موندم چکار کنم میدونم هر چقدرطول بکشه شکستش سختره دارم دیونه میشم

      پاسخ ها

      • ی

        شما دارین به زندگی ی نفر دیگه آسیب میزنین خیلی زود از این رابطه بیاین بیرون

      • علی

        یا پیغمبر خددددددددددددددددداااااااااااا به دادت برسه

    • بی نام

      درد عشق هیچ درمانی نداره و تا زمانی که زنده ای فراموش نمیشه کاش هیچ وقت عاشق نمیشدم و کاش میدونستم چطور میشه آلزایمر گرفت .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میترسم آلزایمر بگیرم همه رو فراموش کنم بجز عشقم

      • دلتنگ

        آلزایمرم بگیرم اون لعنتیو یادم نمیره

      • بدون نام

        عالی داش

      • رویا

        گذر زمان فرام ش مییشود

    • یه بدبخت

      بعد از هفت سال رابطه یهو زد زیر همه چی...گف من با تو خوشبخت نمیشم و مسئول خوشبختی تو هم نیستم ..الان سه ماهه رفته من موندم یه عالم خاطره

    • S

      من که عشق هیچکس وباور نمیکنم

    • S

      منم یه دختر بیخیال راحت با فامیل بودم واهل دوستی با هیچکس.تا اینکه یکی از پسرهای فامیل خیلی بهم محبت میکرد به طوری که همه بهم میگفتنند تا من کمکم واقعا دیدم همه راست میکنند اونقدر بهم محبت میکرد که خواهر ومادرش نسبت به من حسادت میکردنند ولی من بیخیال مثل همیشه به خاطر اینکه خانواده اش فکر نکنند من مقصرم به اونا میگفتم داداشام چطورنند الان باهام خوبند خوانواده اش ولی پسرشون جایی که من باشم حضور پیدا نمیکنه ولی خوشحالم از اینکه به خاطر من بین من وخانواده اش یکی رو انتخاب نکرد وبرایش ارزوی خوشبختی میکنم چون پسر خوبوایده عالی بود.من یکی از معیار ازدواجم این بود همینطور که پسر ی من میخواد خانوادهاش هم با جان دل من وبخوانند

    • بدون نام

      توزندگیم عاشق یه نفر شدم ولی اول منو وابسته خودش کرد گفت که دوستت دارم واسه ازدواج تورو میخوام بعدش هم منو ول کردو رفت بنظرتون چیکار کنم که عاشقم بشه

      پاسخ ها

      • selda

        شما هیچ کاری نمیتونی بکنی اون دیگه ولت کرده رفته حتی به فکرتم نیست که چیکار میکنی فقط فقط به فکر خودشه و بس.

    • ب

      زددد

    • عسل

      من ۴ماهه نامزدیم دیروز نمیدونم‌چیشد بهمش زدن گفتن اخلاقاشون بهم نمیخوره. ما واقعا عاشق هم بودیم.ولی وقتی دیروز زنگ زدم جریانو بگم ک چرا بهمش زدن با لحن بدی گف هرچی بینمون بود تموم شد خوبی بدی دیدی حلال کن.باورم نمیشع تا دیروز قربون صدقم میرف خانومم خانومم میکرد.از دیشب از بس گریه کردم و خودزنی کردم هلاکم.تورو خدا واسم دعا کنید.من نمیتونم فراموشش کنم.من هنوز تو شوکم ک اینکه مث خر عاشقم بودچیشد پس

      پاسخ ها

      • بانوی خسته

        دوست عزیزم خودزنی نداره اونی که باید کتک بخوره شما نیستی اونه بعدشم این روزها حرف رو همه بلدن بزنن به عمل کردن به حرف که نیست به حرف همه خوبن درحق شما ظلم کرده ولی آخر دنیای شما نیست قوی باش یکیشما رو دوست داشته الان دیگه ندارهبه شما این فرصت رو داده که کسان دیگر رو عاقلانه تر انتخاب کنید
        چیزی که میگم قبولش به عنوان یه احساس سخت ولی به لحاظ منطق بسیار راحت.ذکر یونسیه قلب رو آروم میکنه

    • ترنم

      سلام.کسی که درحد مرگ دوستش داشتم گذاشت و رفت... واقعا مسئولیتی درمقابل احساسم نداشت؟؟؟

    • یه دختر بدبخت

      عشقم دیروز رفت واس همیشه.آخه لعنتی نگفت من چجوری کنار بیام.قرار بود تیرماه عقد کنیم.آخه خدا چرا با من اینکارو میکنی،اینجا کسی واس درد هست با آی دی تلگرام حرف بزنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام عزیزم منم مثل خودتم خعلی تنها خعلی عاشق حتی خانوادم دیگه قبولم ندارم احساس میکنم خعلی محکم زمین خوردم .

      • بدون نام

        بیا پیش خودم همدردیم

    • علی

      لعنت به هر چی خائن و نامرده

    • میلاد

      کلا رابطمون 5 ماه طول کشید که وسطش 45 روز جدا بودیم و من برگشتم طرفش... یه دختر اروم و مهربون و خوشگل و تحصیلکرده ... اما خب نخواست دیگه ...وقتی نمیخوادت جواب پیامتو 5 ساعت یبار میده وقتی نمیخوادت قهر و اشتیت زیاد براش مهم نیست ... وقتی نمیخوادت هر روشی که بکار ببری که عاشقش کنی جواب نمیده ... وقتی نمیخوادت باید ول کنی و بری ... ماه اول از جدایی گذشت و حالم بدتر شده ... اما ایمان دارم خوب میشم و ایمان دارم ازین روزای بد فقط یه سری خاطرات مبهم باقی میمونه ... یه قول به خودم میدم : قدر خودمو بیشتر بدونم ... من لایق اینم که همونقدر که عشق میدم همونقدرم عشق دریافت کنم ... دوستان همه چی دست خودتونه ... این حس میتونه شما رو تا جنون و اعتیاد و افسردگی و پاشیده شدن زندگی پیش ببره و هم میتونه بشه یه تجربه قشنگ که بعد از چند سال وقتی یادش افتادید یه غم لذت بخش بیاد سراغتون ... زندگیمون یه هدیست که نباید خرابش کنیم ... تحصیلات و چهره و خانواده و پول ملاک بهتر بودن عشقتون نیست ...یه نفر وقتی بهترینه براتون که احساسشو نثارتون کنه ... بیاید قول بدیم نذاریم یه تجربه از پا درارمون ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش حرفات کاملا درست و منطقی هستن من خودم روزی صد بار اینارو به خودم میگم اما در نهایت دلتنگش میشم،کاش همونطور که عقل منطق قبول میکرد دل هم همینطور بود اما امان از دل این دل نفهم ترین موجود روی زمینه حالا هی بیا توضیح بده واسش....کاش به همین سادگی بود که میگفتی...

      • سارا

        موافقم واقعا، به این سادگی ها نیست، اگه بود که منم باید ،تقریبا یک سال و نیم پیش میذاشتمش کنار، الانشم با همه اذیت ها و دروغ هایی که بهم گفته حاضرم فقط ازم معذرت خواهی لفظی کنه که بازم به پاش وایسم، با اینکه هنوز در مورد دلیل دروغ هاش توضیحی بهم نداده.ر

      • بدون نام

        چقدر زیبا نوستین

      • اف

        کاش بتونم بابیشتر صحبت کنم،من تازه شکست خوردم تازه پیامتونو دبدم

    • نرگسی

      کاش بمیرم همین...الان پنج ماهه شبو روز ندارم...

      پاسخ ها

      • sohi

        منم همین آرزو رو دارم

    • فریبا

      منم عشقم رفت سه روز قبل سال تحویل
      یدفعه رفت یدفعه نامزد کرد تا روز قبلش با من صحبت میکرد لما در حین صحبت با من رفت خواستگاری و روز سال تحویل عقد کردن و رفتن ماه عسل من موندم و التماسایی که بهش کردم و محل نذاشت و گوشیشو قطع کرد و خاموش من موندم و یه بدن یخ زده که فقط میلرزیدم من بودم و فقط راه رفتن تو حیاط و گریه کردن من موندم و ۴ روز هیچی نخوردن تا کارم رسید به بیمارستان. نمیدونم زندگیشون چی میشه اگه من بودم انقدر میترسیدم که خوشی و زندگیمو توی لحظه ای بنا کنم که میدونم عشقم داره زجر میکشه حداقل یه هفته قطع میکرد رابطه رو و بعد میرفت. سر تحویل سال فقط توی حیاط راه میرفتم و گریه مبکردم تا از حال رفتم.
      از اون موقع تا الان هر موقع چشمامو میبندم خوابشو مبیبنم وقتی صبحها از خواب پا میشم انگار یه غم سنگینی رو دلمه و همش توی اتاقمم و بفکرش دارم داغون میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وایی خیلی سخته خدانصیب هیچ کس نکنه خدا صبر بده بهت من که گریه ام سرازیر شد شما دیگه جای خود داری

      • فرزانه

        سلام به همه دوستان عزیزم بچه ها منم شکست خوردم بد صدای قلبمو شنیدم خیلی درد داشت ولی ادم برای کسی اینجوری میسوزه که طرف بیفته بمیره انقدر حالمون بد شه اونا در نهایت نامردی اذیت کردنو رفتن ما چرا باید این همه غصه بخوریم اخه کسی که رفت ارزش نداشته که رفته

      • علی

        ای خدا من هم اینجوریم اگه خوندی جوابم بده تا من هم کمی اروم بشم

    • کیان ،تنها ی بی چاره

      سلام من چند سال پیش عاشق یه دختری شدم که هم دیگرو خیلی دوست داشتیم ولی اون به زور باباش با یه پسری که اصلا هم دوست نداشتن ازدواج کرد از اون به بعد عاشق هیچ دختری نشدم و به سختی تونستم فراموش کنم حالا خیلی تنها شدم هرچی دنبال یه دختر میگردم نیست نمیدونم چی کار کنم دارم از تنهایی دیونه میشم خداااایا کمکم کن یکی رو شبیه اون پیدا کنم

      پاسخ ها

      • رویا

        سلام واقعا فراموش کردی

      • رویا

        سلام واقعا فراموش کردی؟بعدازچندسال؟

      • اف

        من تازه پیامتونو دیدم الان تووضعیتی ام ک عشقم داره ترکم میکنه لطفا راهنماییم کنید هروز دارم بمرگ فکرمیکنم

    • reza

      بعد مدت ها عاشق یه دختر شدم گفتم مذهبیه و وفا داره و اینا.....اما بعد جدایی تجربه شد که دین تاثیر زیادی تو شخصیت ذاتی ادما که علاقه هاشون چی هستش نداره. ادم خسته میشه از بس نمیرسه باید برم تو کار بیخیالی

    • بانو

      قدیم ها که برای یه مدت گوشی نداشتم خیلی سخت میگذشت بهش هروز زنگ میزد خونمون و به هر بهانه ای که با من صحبت کنه یه سری انقدر زنگ زده بود که کم مونده بود گوشیمون بسوزه یادم میاد خیلی دوسم داشت میگفتی اصلا
      دنیا بدون تو صفا نداره و هروز لحظه شماری میکردم تا ساعت دو بشه خیلی حس خوبی بود یکی عاشقت باشه خاطر خواه داشتم ولی هیچ کدومشون واسم اون نمیشد یک ماه من گوشی نداشتم و مرتبا ساعت دو زنگ میزد کم کم عاشقش شدم بهش وابسته شدم بعضی شبا دیونش میشدم دردش نابودم میکرد دیگه خودم خودمو فراموش کرده بودم فکرو ذکرم فقط اون بود تو اوج این عاشقیا گفت تنها با من نیست بخاطر مشکلی که داشتیم یعنی مشکلی که شده بود دغدغه جفتمون هضمش خیلی سخت بود حرف های مردم ی طرف نرسیدنمون ب همم ی طرف من همش فکر میکردم چون خیلی دوسم داری میخوایی فکرت از سرم بیفته داری دروغ میگی که با کس دیگه در ارتباطی با این باور حال خودمو خوب نگه میداشتم بعد یه مدت دیدم نه مثل اینکه قصیه داره جدی میشه و اون عاشق و فارق میشه وقتی که خوب بود من حالم بد میشد میدونستم که این ارامش قبل طوفانه میدونی افتاده بودم توی یه مرداب که هرچه دست و پا میزدم خلاص ک هیچ بیشتر گرفتارش میشدم گذشت و گذشت شد یک سال این یه سال خیلی سخت گذشت به من خیلی بعد از یه مدت فهمیدم که با دوستم دوست شدن و انگار همم دوست دارن نمیدونم واسه من که خیلی سخت بود ولی شاید باهم خوشبخت باشن نمیگم که منو فراموش کرده نه میگه همش دروغه ولی تصمیم این بود که برم ایا من اشتباه کردم؟؟؟؟

    • بانوی خسته

      گویند که چون میگذر هیچ غمی نیست
      اما که به والله همین درد کمی نیست

    • سعید

      سه سال عاشقانه باهم بودیم صب تا شب از حال هم با خبر بودیم تا اینکه توی یک بیمارستان استخدام شداز یکی از دوستاش پرسیدم سرکار چجوریه رفتارش با بقیه ک عشقم متوجه اینکارم شد و فکر میکرد من با دوستش رابطه داشتم ب جوونیم قسم من فقط در مورد خودش کنجکاو بودم.گفت مهرت از دلم رفت دیگه مث قبل نمیتونم باهات باشم.هی با هم قهر بودیم باز دو سه روز آشتی میکردیم تا اینکه دیدم جلوی روم خیلی عادی داره با دو نفر پی ام بازی میکنه دل و قلوه میگرفت گفتم رابطه رو تموم کنیم خیلی راحت گفت آره ما ب درد هم نمیخوریم درجا خشکم زد.همه جوره بلاک ومسدودم کرد .میگفت تو بهم جنون داری من اینو نمیخام.خیلی راحت ولم کرد.سه شب ک نخوابیدم از فکرش نمیتونم بیام بیرون .لعنت ب عشقی ک انقد الکی دنبال بهانه باشه ک ولت کنه

      پاسخ ها

      • یه پسر

        موندنی راهش رو پیدا میکنه و رفتنی بهانه اش.بعضی وقتا اون کسی که میگفت میمیره برات و بدون تو نمیتونه زندگی کنه یه جوری تنهات میذاره راحت!انگار که هیچی نشده ی .

    • N

      میدونید چیه 4 ساله عاشقانه با یکی دوست هستم.....خیلی دوستش دارم اونم دوستم داره این آخر آخرا خیلی اذیتم میکنه فکر جدایی زده به سرم ولی از اینکه بدون اون قراره به چه روزی بیوفتم منو میترسونه باید باهاش حرف بزنم چون طاقت اذیت کردن رو ندارم.دختری هستم که 4 سال به هیچ پسری نگاه نکردم.این اذیت ها حق من نیست.....

    • بدون نام

      کاش زمانی که میرفتن .. خاطره هاشونم با خودشون میبردن ... منو خاطره هاش میکشه نابودم میکنه ... فقط خاطره هاااااش

    • زمستون سرد...

      سلام من ۶ سال باهاش بودم و بعد بنا به دلایلی و اجازه ندادن پدر نشد که باهم ازدواج کنیم.الان ۲ ساله که ازدواج کردم و تو خونه خودم هستم.اولا زیاد تو ذهنم نمیومد و فکر میکردم فراموش شده ولی الان دارم خیلی عذاب میکشم.دیگه چند ماهه که مربض شدم از فکر و خیال و بهم خوش نمیگذره.همسرم فوق العاده ادم با محبت و مهربانیست ولی من دلم جای دیگست.ناگفته نماند که بعد جواب رد پدرم اول ایشون زن گرفتن و بعد من ازدواج کردم.اون خوش بخته و انگار فراموش کرده همه چیزو ولی من…تو رو قرآن واسم دعا کنید که همه چی از یادم بره و حالم خوب بشه تو را به خدا دعا کنید.اعتماد به نفسمو به طور کامل از دست دادم.واقعا مریض شدم.چکار کنم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهر عزیز هیچ راهی برای فراموش کردنش وجود نداره!اصلا سعی نکنید فراموش کنید چون حالتون بدتر میشه،بجاش سعی کنید با واقعیت های موجود کنار بیایید اینکه بعد از دو سال شما دارید عذاب میکشید ناشی از اینکه هنوز به ایشون علاقه دارید،این علاقه هیچ وقت از بین نمیره اما با سعی و اراده شما میشه کم و کمترش کرد مثل اوایل.خود گولزنی در بسیاری موارد کمک میکنه حداقل من که فقط با این راه تونستم حالمو بهتر کنم.

    • آرزو

      واگذار کنید به خدا.

    • ...

      .........

    • علی

      سلام عشق منم ترکم کرد و رفت الان ۵روزه داغون میشم البته مجبور شد خیلی سختی به خاطر من کشید اونم قلبش پیش منه به هر حال رفت هیچ امیدی واسه زنده موندن ندارم چند بار قسط خودکشی کردم .سه شنبه لعنتی ۲۱سال جدید سگی .ولی نظرات شمارا میخونم یکم اروم میشم لااقل همدرد دارم

    • ف

      سلام ، خیلی دردناکه ، بعضیا چرا دلشون از سنگه دوباره چطوری ارامش روانی به ما برگرده

    • E

      هرچقدر قسم میخورد عاشقمه بجز من با کسی دیگه ازدواج نمیکنه.اولین آخرین عشقم بود بهم خیانت کرده وقتی هکش کردم فهمیدم

    • بی نام

      بعد سه سال عاشقی به من گفت بخاطر شرایط مالیم نمیتونم ادامه بدم که خوشبختت کنم. من بخاطرش همه کاری کردم حتی دانشگاهم رو جایی زدم که شهر اون باشه که کنارش باشم ولی اون منو تنها گذاشت توی این شهر غریب خیلی برام سخته نمیدونم چطور باهاش کنار بیام...قلب دختر و پسر موقع عاشق شدن شکنندس مواظب باشین خدایی هم هست که جواب اشکاشونو بده

    • دختر دلشکسته

      ۱۸ سالمه و نمیگم مذهبی ام ولی چادر میپوشم و به خدا و پیغمبر اعتقاددارم و گاهی اوقات نماز هم میخونم،والدینم از بچگی منو به درس خوندن تشویق کردند و تمام فکر و ذکر من درس خوندن بوده و هرگز وارد دوستی های خیابانی نشدم اما از ۷ سالگیم به پسر دایی ام که چهار سال از من بزرگتر است علاقه مندم او هم همینطور و بارها مادرش به شکل های مختلف از نجابت من و علاقه پسرش به من گفته ، اما مادرم هر بار گفته من مثل خواهرپسرش هستم و من قصد ادامه تحصیل دارم . خانواده آنها مخالف ادامه تحصیل دختر هستند اما پدر و مادر من عقیده دارم دختر باید درسش را کامل کنند آن وقت ازدواج کند، پسر داییم خلاف کاره و با پول خلاف خونه و ماشین خریده و رفیق بازه ولی والدین من هردو کارمندن و افراد متشخصی هستن ، گفتم عیب نداره کمکش میکنم تا آدم بشه ، این رو هم بگم که ما دو تا حتی یکبار هم از زمانی که بزرگ شدیم به هم ابراز علاقه نکردیم چون هر دو تامون آدمای مغروری هستیم .دختر عمویی ۱۹ساله دارم که به خاطر اخلاق مادرش با آنها خیلی رفت و آمد نداریم اما ما از بچگی مثل دو خواهر با هم بودیم و از همه چیز زندگی هم خبر داشتیم. ۴،۵ سال پیش وارد دوستی های خیابانی شد جوری که یک سال به مدرسه نرفت و من درحالی که کوچکتر بودم با دلسوزی هر بار اورا پند میدادم که این کارها آخر و عاقبت ندارند و حتی از بی آبرویی نجاتش دادم . وقتی مادرش فهمید برای اینکه من چیزی از دخترش به بقیه نگویم رابطه را خیلی کمتر از قبل کرد در حالی که من راز دخترش را در سینه ام نگه داشتم . هفته پیش پسرداییم به خواستگاری دختر عموم رفته و این جمعه نامزدی آنهاست. من وقتی امروز این موضوع را فهمیدم خیلی ناراحت شدم و از صبح تا حالا لب به غذا نزدم و فقط گریه میکنم . تعجب کردم از اینکه چطور پسر داییم که از گذشته دخترعموم آگاه بود و همیشه از بدی او پیش ما صحبت می کرد اینقدرعاشق او شده. من از ازدواج آنها ناراحت نیستم فقط دلم به حال خودم می سوزد که از دو تا از نزدیک ترین هایم بدترین ضربه را خوردم.دختر عموی نامردم از علاقه ما دوتا به هم خبر داشت ، حالا چطور شده که انقدر اون رو دوست دارد و بدون توجه به من میخواهد با او ازدواج کند؟ هدفم پزشکی هست و امسال محال است که به آن دست پیدا کنم و میخواهم یکسال پشت کنکور بمانم تا پزشکی تهران قبول شوم اما از طرفی میخواهم هرچه زودتر از این شهر بروم تا بتوانم کمتر به این دو نفر فکر کنم‌ . خیلی حالم بده و شک دارم بتونم خودم رو راضی کنم جمعه برم جشن اونها و بهشون تبریک بگم :(

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا بهتون صبر بده فقط همینو میتونم بهتون بگم غم شکست عشقی حتی از غم از دست دادن عزیز هم بدتره اما اینو بدونید شما هنوز خیلی جوون هستید و راه زیادی در پیش دارید نمیگم در گذر زمان عشقتون رو فراموش میکنید یا علاقتون رو بشون از دست میدید چونکه غیر ممکنه اما این شکست رو بعوان ی تجربه برای اینده تون در نظر بگیرید و بدونید همین که وارد جامعه و دانشگاه بشید قضایا و مسائل زیادی سر راهتون قرار میگیره اون زمان است که قدر این تجربه رو خواهید فهمید.موفق باشید.

      • دهه شصتی

        خدا رو شکر کن که مادر فهمیده ای داری به نظرم پسر داییت ارزششو نداشته سعدی میگه انکه عیب دگران پیش تو اوردو شمرد بیگمان عیب تو پیش دگران خواهد برد

    • آفرين

      منم ٤ ماه با كسي ك ٣ سال ازم كوچيك تَر بود دوست بودم واقعا دوسش داشتم با اينكه از اول ميدونستيم فازمون ازدواج نيس،اما ي ماه اخر خيلي سرد شده بود بهانه هاي الكي مياورد منم خيلي تحمل كردم ولي ديدم ديگه فايده نداره الان ٣ روزه كات كرديم

    • آوا

      چقد رابطه های امروزی بد شده!! همه نظراتو خوندم دلم شکسته بود شکسته تر هم شد!میگفت عاشقمه منو به حد مرگ دوست داره منو وابسته خودش کرد و رفت بعد یک ماه دوباره برگشت و حرفایی زد که دوباره منو خام میکرد ولی من واستادم و جنگیدم به حرفاش اعتماد نکردم الان دو ماهه که برگشته تو این دو ماه دو بار فقط بهش اجازه دادم منو ببینه که تاوان اشتباهشو پس بده بدونه چیکار کرده بدونه اشک یه دخترو دراوردن تاوان داره... شماها هم به هرکسی اعتماد نکنید

    • بدون نام

      ممنونم این متن خیلی کمکم کرد
      از اول بدرد هم نمیخوردیم هی کات میکردم بر میگشتم چون وابستش بودم ولی خانوادهامون اصلا بهم نمیخوردن دقیقا خط قرمز خانواده ما اونا بودن و اینکه خیلی سعی کرد رو نقطه احساسم پا بذار احساساتیم کنه بمونم باش هنوزم دورا دور این کارو میکنه من افسرده شدم چنبارم بقصد کشت قرص خوردم ک بی فایده بود اگ خانومی هست ک این کامنتو میخونه میخوام بهش بگم اگ طرفت بفهمه خیلی حساسی دیگه کارت تمومه سعی کنید خودتونو جلوش کنترل کنید من یکم استرسب بودم نتها کمکم نکرد بلکه بدترم شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانواده هاتون بهم نمیخورن خوب نخورن!مگه قراره شما با خانواده عشقتون زندگی کنید یا برعکس؟؟؟این خونواده ها هم به قول خودشون صلاح بچه هاشونو میخوان اما در نهایت غیر از بدبختی هیچی نصیب بچه هاشون نمیشه. مهم شما و عشقتون هسنید و بس نه پدر و مادر و هیچکس دیگه تا اخر باتون نمیمون تنها کسی که تا خود قبرستون کنارتونه عشقتونه اگه دوسش دارید و دوستتون داره همدیگرو از دست ندید تا یه عمر با حسرت زندگی نکنید.

      • بانوی خسته

        خانواده ها توی ازدواج خیلی مهم هستند وقتی یه آقا و یا یک خانم وارد یک خانواده میشن میشن عروس و داماد که هرکدوم جایگاه خودشون رو دارن و باید به اونها احتراماتی بشه که اگر خانواده ها اون ها رو نخان زندگی براشون به شکلی برزخ میشه ما حق نداریم کسی رو وارد زندگیمون کنیم که خانواده اصن اون شخص رو تحویلات نمیکنن .از نظر من که پذیرش یه فرد به عنوان عروس یا داماد درخانواده همسر خیلی مهمه

      • مولانا

        اگه خانواده ها به هم نمیخورن مطمئن باش شما به درد هم نمیخوردین اکثر ادمهای لاقید دنبال مقیدش میگردن ولی هرکی باید با هم ذات خودش ازدواج کنه

      • بدون نام

        خانواده مهم هست اما تعیین کننده نیست! یه نگاه به دوربرتون بکنید دختر وپسر که عاشق همدیگه میشن معمولا به هم نمی‌رسند و خونواده ها در 90درصد مقصرند، شاید خونواده ها به زعم خودشون صلاح بچه هاشون رو میخوان و اینطور هم هست اما در بیشتر موارد تیرش ون به سنگ میخوره واونطور که زندگی آروم و بی دردسر برای بچه هاشون میخوان جور نمیشه حتی با باوجود اینکه خانواده ها از همه نظر به هم نزدیک باشن. از نظر اسلام مهمترین ملاک ازدواج ایمانه چیزی که الان اکثر خونواده ها از اون غافل هستن. دوستان قدرت عشق رو دست کم نگیرید چه ازدواج هایی رو دیدم که با انتخاب و اجبار خانواده صورت گرفته و به طلاق ختم شدن و برعکس دختر و پسری که برای رسیدن به هم رگهاشون رو زدن اما بعد از اینکه به هم رسیدن یک زندگی ساده و پر از صمیمیت و محبت که خیلیا حسرتشو میخورن، درسته خانواده ها در حالت کلی مهم هستن اما یه استثنا هست و اون اینکه وقتی دو طرف عاشق هم باشن، مگر زندگی همین چند صباحی نیست؟ زندگی با تمام مشکلاتش قشنگه زمانی که یکی شما رو تا سرحد مرگ دوست باشه کنارتون باشه، بخدا اینا تو فیلما نیست یکم اراده یکم جرات هم دختر هم پسر تا یه یک زندگی فوق العاده واس خودشون تشکیل بدن. از اینا که بگذریم مادر عشقم ازم متنفره تحقیرم میکنه اما واسم مهم نیست نه اینکه احساس نداشته باشم نه! اما همش فدای خنده های عشقم خنده هایی که به من آرامش میده نگاه پر محبتش که منو از تمام دنیا بی نیاز میکنه اما حیف که زود نفسش برید. یه نصیحت به خواهرای گلم از اونجا که اکثر پسرای این مملکت(با عرض پوزش) نامرد هستن و همینطور بعد از ازدواج معلوم نیست چه تحفه ای گیرتون میاد اگر از عشق پسری نسبت به خودتون مطمئن هستید ازدستش ندید. درنهایت اینو بگم دنیا داره مکافات چه با عشقت ازدواج کنی چه با غیر اون همیشه مشکل هست! اقتصادی مالی و... ولی زندگی با عشقت با تمام مشکلاتش قشنگه.

      • بدون نام

        دو نفر که عاشق هم میشن و میخان به هم برسن چشمشون کور دندشون نرم باید سختی بکشن حالا هرچی بخواهد باشه تو این دنیا هیچ چیز بدون بها نیست و باید بهاشو بپردازی مخصوصا این عشق نمیشه هم خدا رو داشته باشی هم خرما رو ولی در کل با ناشناس موافقم زندگی پر از مشکلاته و وقتی که عشقت پیشت باشه تا باشه از این مشکلات...

    • شیلا

      الان ده روزه بهم زدم با ۱۱سال وابستگی ، از بس غمگینم ک نه گریه میکنم نه هیچ کاری، البته گریه هامو میخورم بغضهامو نگه میدارم، شرایط روحیم اصلا خوب نیست بی اراده آه میکشم، فقط دوس دارم بمیرم
      اصلا بهم نمیخوردیم ولی همدیگه رو دوس داشتیم، الان دوس دارم معجزه بشه فقط
      یه حالت معلق بین زمین و آسمانم، دوس دارم برگرده و مشکلاتش حل شده باشه ولی میدانم دیگه تمام شد

    • حسین

      با سلام

      میخواستم بگم تو این دنیا هیچ عشقی دیگه وجود نداره من خودم ۳ سال عاشق یه نفری بودم که من رو باید میپرستید به خاطره خیلی موقعیت ها ولی فهمیدم که هوس تو این دورو زمونه حرف اول رو میزنه هیچ کسی از عشق سر در نمیاره

      پاسخ ها

      • سینا

        راس میگی داش حسین من هم مثل تو دقیقن

    • حسین

      با سلام

      میخواستم بگم تو این دنیا هیچ عشقی دیگه وجود نداره من خودم ۳ سال عاشق یه نفری بودم که من رو باید میپرستید به خاطره خیلی موقعیت ها ولی فهمیدم که هوس تو این دورو زمونه حرف اول رو میزنه هیچ کسی از عشق سر در نمیاره

    • حسین

      سلام

      عشقی وجود نداره
      من با ۲۶ سال سن کارهایی کردم برای عشقم که خودش برلی خودش نکرده بود ولی اخر سر من رو زندان هم انداخت لعنت به هر چی عشقه

    • لیلا دیونه

      من تاذع شکست عشقی خوردم الانم عاشق یکی دیگ شدم دیونه نیسم دووووووس دارم دوبارعاشق بشم ...مث خودتون صدبارمیشید

    • بدبخت روانی

      منم عاشق بودم.... همش به فکرش بودم شب و روزم با اون بود تا این که فهمیدم رفته خواستگاری یه دختره و ازش خوشش اومده منم درد شما رو تجربه کردم عشقم یک طرفه نبود اما یهو رابطه ش باهام سرد شد... منم که وسط دانشگاه و درس همش به فکرشم دیگه دووم نمیارم هیچی از درس ها نمی فهمم یه روزم دیدم که مامانش به مامانم گفته که 19 مرداد دعوتید عروسیش چون فامیلای
      مامانم هس واقعا دلم شکست ولی باز دووم نیاوردند وقتی تنها شدم اینقد گریه کردم که وقتی به آینه نگاه می کردم از قیافم می ترسیدم
      هنوزم همش تا میاد تو ذهنم بیمارم میکنه همش به خاطرش مریضیم حتی حاضرم از زندگی دست بکشم... این راه حل ها هم مریضیم منو خوب نمیکنه شما ها نمی تونید کسی که شکست عشقی خورده رو درک کنید .... همه ی این راه ها رو رفتم ولی باز تو فکر مه...
      خواهش می کنم کمکم کنید دارم میمیرم از افسردگی دکتر هم گفت خیلی بد جور مریض شدی. دلم برای خنده هاش تنگ شده...فقط می خوام واسه ی آخرین بار بغلش کنم و برم بمیرم تا حداقل با لبخند چشا مو ببندم ....
      کمکم کنید هیچ راه حلی روم جواب نمیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیالت تخت تخت رو هیچکدوم از ما هم این راه حلها تاثیر نداره منم بعد این همه مدت هنوزم دارم بش فکر میکنم

      • الهام

        سلام
        شما همه چیزتون رو بخاطر یک آدم پست کثیف از. دست دادین...اون بیشعور الان داره با خوشی کنار خانمش خوش میگذرونه و شما مث یک بدبخت خودتون رو آزار میدینبسکنید...بلندشیدخودتون رو جمع و جور کنید. الان بهترین دوران زندگیتان هست....بدرک که رفت ارزش شما رو نداشت..زندگی هنوز آمده داره...موفق باشید...ر

      • peyman

        دقیقا حال و روز منو داری.منم کارم دارە بە خودکشی میکشە

    • شاعري بر سر دار

      يا حضرت عباس والا چي بگم من بدبخت تو غربتم بعد از شكست هاي بدي كه خوردم و فكر كنم ١٨ سال مريم رو ميخواستم تا ازدواج كرد و رفت من موندم سال ها خاطره هاي قشنگي كه مثل خنجر تو دلم ميرفتن تا اينكه به دخترعموم علاقه مند شدم هنوز كه اينجا سر و سامون نگرفتم كه حرفش بشه خواستگاري كنم كه يكي از لندن بلند شد رفت اونجا خواستگاري كرد ازش و حالا ميخوان ازدواج كنن قبل از اين بهش گفتم چقد دوستش دارم تنها اميدم بود رفت ولي لندن دور نيست لعنت به اون شهر كه زندگي منو از هم پاشيد طرف كه زد تو دهنم كه پيام نده نميخوامت آپانديسم تركيد وسط خيابون با شكم پاره تو بيمارستان بودم و هيچ غلطي نميتونستم كنم شده كارم گريه و التماس به خدا و خيالبافي كه اون برگشته ميخواد با من ازدواج كنه تو اين غربت كسي نيست بهش بگم چه مرگه از خدا مرگ خواستم هزار بار ولي هر روز بيدار ميشم و حالم از وحودم تو اين دنيا بهم ميخوره خدايا جان امام حسين ديگه نه تو رو اسمت نه الهي رحم كن من بدبختم الهي نميدونم به حالم خودم گريه كنم يا اين بندهاي بيچاره ات الهي منو برگردون به زندگي الهي نه الهي رحم كن الهي جون امام حسين كم نيست من تو اين غربت نابود ميشم تو رو خدا يكي يه راه حلي بده دارم ديوانه ميشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درکت میکنم داداش دقیقا اون قسمت که صبحا وقتی بیدار میشی حالت از ادم و عالم بهم میخوره همش شبا قبل از اینکه بخوابی ارزو میکنی صبح زنده نباشی...

    • محمد

      من با قانون جذب به عشقم رسیدم با اینکه قبلش شکست عشقی خوردم و عشقم یه طرفه بود میخوام بگم که ناامید نشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش ما عشقمون دو طرفه بود خونوادش مانع شدن وقتی نمیشه هرکاری بکنی باز نمیشه....

      • آناهیتا

        میشه بگید چجوری ؟؟ به چی فکر کردید یا چی کار کردید دقیقن که برگشتید به عشق .. ممنون میشم اگه راهنماایی کنی

    • عاطفه شکلات تخته ای

      بعد ۸ سال از فکرم بیرون نرفتی

    • حال من خوب است اماباور نکن

      من چیکارکنم که ازدواج کردم تو17 سالگی یه عشقه یه طرفه ؟؟؟وحالاکه دوماه دیگه کنکوردارم دنبال کارای طلاقیم..................

    • دختر ساده

      سلام من یه سال و نیم با یکی که خیلی دویش داشتم با وجود اینکه اولش ازش خوشم نمیومد ولی کم کم عاشقش شدم بعدش خیانت کرد بخشیدمش گفت هرکاری میکنه بهم برسیم ولی یروز اومدم دیدم از همه طرف بلاکم کرده حتی دلیلشم نفهمیدم ماتو مبهوت موندم که چیشده چرا رفته ،،،روز قبلش خیلی باهم گفتیمو خندیدیم بعدش گفت خیلی حساسیو یهو رفت

    • ه

      چیبگم اگه یروز بیای ببینی عشقت بلاکت کرده بدون هیچ دلیلی چیکار میکنید؟

    • بدون نام

      بعد از 3ماه رابطه با وجود علاقه شدیدم به اون بهش گفتم میخوام بیام خاستگاریت
      دلیل اورد گفت از تو بزرگترم ; بیکاری نمیتونم باهات ادامه بدم
      بدون اینکه من راضی باشم ازم جدا شد و رفت
      هرشب ک تنها میشدم همش بغض و فکر ...
      ک بعد 6 ماه دوباره سروکلش پیدا شد
      بازهم انغد دوسش داشتم که خودم بهش گفتم بیا باهم باشیم
      اونم بگی نگی از رفتنش پشیمون بود
      وقتی برگشت ی حسی بهم میگفت که این مال تو نیست
      تا ی روز قرار گزاشتیم رفتیم بیرون اونم دوستش رو اورده بود
      من از دوستش خوشم نیومد چون خیلی سر سبک و پرو بود
      بهش گفتم دوست خوبی نداری ازش فاصله بگیر
      از حرف من ناراحت شد
      یکم سرد شد

      چند روز بعدش صبح پیام داد که تصمیمم جدی میخوام ازت جدا بشم
      دیگه نه پیام بده نه نه زنگ بزن
      گفتم باز چیشد به چه دلیل نگفت و منو بلاک کرد
      شبش پیام داد که کارت دارم
      گفت من به این دلیل نمیتونم باهات باشم ڪ
      دوست قبلی من که خاستگارمم بوده دختر بودنم رو از من گرفته
      نه تنها تو بلکه با هیچ کس دیگه ای نمیتونم باشم

      حالا نمیدونم دلم بحال دختر بسوزه از سادگیش*یا نفرت از اینکه منو 1سال تمام تو اوج جوونی بازی داد
      یا لعن و نفرین اون پسر لاشی_که با گول زدن اون دختر *دختر بودنشو ازش گرفته
      یا بخت بده من که تو سن 20سالگی همچین اتفاقی برام بی‌افته


      یه خواهش از همه دارم (لاشی باز در نیارین)

      پاسخ ها

      • محمد

        اگه عاشقش باشی برات مهم نیسسسس....عشق واقعی به این چیزا توجه نمیکنه که

    • س

      کاش هیچوقت این آشنایی ها و دل بستن ها شکل نمی گرفت که حالا این جدایی ها و بی وفایی ها ما رو داغون کنه و کاش میدونستم چطور میشه آلزایمر بگیرم تا همه چیز از یادم بره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتی اگر الزایمر بگیری فکر نکنم باز حالت بهتر بشه میدونی چرا؟؟چون وقتی یه نفر عاشق میشه عشق تو گوشت و خونش جاری میشه بعد از اینکه عاشق شدی دیگه ذهنت درگیر نیست این قلب و روان تو هستش که درگیره،یک انسان بعد از شکست عشقی دیگه یه هیچوجه مثل قبل نمیشه!اون شادی بیدلیل دیگه نیست!اون خنده بیدلیل هم نیست! تنها چیزی که برات باقی میمونه یه قلب سنگی هستش و خروار خروار اشک که باید از بقیه قایم کنی،الزایمر بگیری حالت بهتر نمیشهشاید بتونی همه چیزو فراموش کنی(اگه تونستی که نمیتونی)بازم ته دلت سنگینی میکنه .بعد از شکستم کم نخندیدم اما هیچکومشون مثل قبل عاشق شدنم نبودن حاظرم فقط یکبار دیگه بی دلیل بی ریا فارق ازهرچی نگرانی و ترس از اینده بخندم خیلی دلم واس اونروزا تنگ شده

      • محمد

        منم ارزومه اصن متواد نمیشدم اخه خدا هفت ملیار بنده داری هعی میای حال مارو میگیری؟؟؟؟، خدایا

    • بی نام

      من الان دو روزه که کسی که دوسش داشتم ولم کرد ازم دو سال کوچیکتر بود تو یه دانشگاه درس میخوندیم اولش راضی نبودم فقط به اصرار خودش با اوردن دلیل و هزار جور کلمه و حرف عاشقانه کم کم منم وابسته اش شدم فکد میکردم مرد شده و به بلوغ فکری رسیده ولی بعد از یک سال گفت تو نمیزاری سیگار بکشم من کنارت اروم نیستم بیا تمومش کنیم ...بخاطر یه دو نه سیگار ولم کرد ...البته بیشتر بخاطر این بودکه با وجود من نمیتونست دختر بازی کنه و بعد از یک سال فهمیدم بیشتر از اینکع دوستم داشته باشه جسممو میخواد...لعنت به هرچی دوست دارمه دروغ لعنت به هر چی دل شکستنه ...

    • محمد

      بعد یه سال عشق وعاشقی تو اوج عشق یه ماه رفت بعد یهو عرسی کرد الان دوروز میگزره هرثانیش برام مرگه هرروز میخوام خودم بکشممم ولی نمیتونم از اشکای مادرم میترسم هرکیم میخوا خودشو بکشه میگم از اشکای مادرش بترسه ... به همه میگم عشقی نیس برین زندگیتونو بزارین خونوادتون براتون یه زن خوب پیدا کنه ..... بنطرم بهترین درمان گریس و همین

    • تنها

      این ومینویسم به امید روزی که شاید بیاد اینجا واین متن و بخونه و بفهمه با من چیکار کرده.من وعشقم ۷سال باهم بودیم خیلی همو دوس داشتیم بااینکه عشقم اخلاقش زیاد خوب نبود ولی میتونستم باهاش کنار بیام بعداز۷سال دوستی اومد خواستگاریمو نامزد کردیم گفتن که سه ماه نامزد باشیم بعد عقدمیکنیم ماهمه ی فامیلامون فهمیدن آبرومون رفت ولیدبعداز سه ماه نامزدیمون بهم خورد سر یه چیز الکی خیلی ها پشت سرم حرف زدن که فقط سپردمشون دست خدا.بعداز نامزدی دوباره عشقم برگشت گفت که بیا باهم باشیم قول میدم دوباره همه چی رو درس کنم دوباره منم گول حرفاشو خوردم و رفتم باهاش تقریبا۹ماه بعداز نامزدی هم باهم بودیم ولی بعد قهر کرد بعداز چندروز دوباره زنگیدو گفت بزور خانوادم نامزدم کردن.منم بهش گفتم خانوادت دست وپاتو نبستن که ببرنت خواستگاری نگو به زور خانوادم بگو خودم خواستم.الانم بااینکه نامزده چن وقتی یه بار پی ام میده و دلم نمیاد باهاش بد رفتاری کنم بعدش خودش قهرمیکنه و بلاکم میکنه بعضی وقتاهم که جوابشو نمیدم از دروغ به من میگه زدمش بهم نامزدیمو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما گنه کاریم؟اری.جرم ما هم عاشقیست اری اما انکه ادم هست و عاشق نیست کیست؟قیصر امین پور
        بدم میاد از اینجور ادما که وقتی یه نفر عاشق میشه پشت !سرش خروار خروار حرف در میارن لعنت بهشون!

    • پریسا

      منم امروز دهمین روز جداییم،نمیتونم جلو اشکام بگیرم مخصوصا تو محیط خونه خیلی سخته.منی ک اولین رابطم بود ب خاطرش از همه محدودیتا گذشتم ولی اون چی؟بعد یه مدت دلشو زدم و بی خداحافظی رفت.خدا ازش نگذره

    • خواب زده

      کاش منم خیانت دیده بودم. کاش ترکم کرده بود .کاش بد بود کاش دوسم نداشت حداقل میتونستم خودمو راضی کنم که ادم بدی بود و لیاقت منو نداشت. لعنت به خونوادش لعنت خدا به اونا که بیخود و بی جهت نزاشتن ما به هم برسیم. مهربونم عشق پاک من چجوری میتونم بدون تو زندگی کنم

      پاسخ ها

      • علیرضا

        دقیقا منم همین بلا سرم اومد، بعد دوسال که فهمیدیم واقعا همدیگرو میخوایم و خواستیم بریم خواستگاری خانوادش سنگ الکی انداختن و همه چی خراب شد الان نمیدونم چجوری فراموشش کنم واقعا کاش بد بوووود

    • هنوز میمیرم براش

      منم هشت سال با پسری بودم باهم نامزدهم کردیم ولی جداشدیم الانم زن گرفته ولی هنوز بعضی وقتا بهم پی ام میده خیلی دوسش دارم از فکرم نمیره بیرون

    • shirazi76

      خداروشکر ما صادقانه همدیگه رو میخاستیم هیچوقتم ازش خیانت ندیدم رابطه مونم خیلی خوب بود بخاطر مخالفت خونواده م مجبور شدیم ادامه ندیم ولی خب دلم پیششه...فک میکردم دانشگاه قبول بشم مستقل میشم و خانواده م میزارن برای خودم تصمیم بگیرم...خوندم و خوندم و خوندم تا پزشکی قبول شدم ک ب خونواده م بفهمونم من دخترعاقلی ام و یه خانم دکترم و میتونم برای ازدواجم تصمیم درست رو بگیرم ولی همه چیز بدتر شد خانواده م رو ازدواجم حساستر شدن،سختگیر تر شدن الان دیگه هیییچ امیدی ندارم ک بهم برسیم هنوزم گاهی احوال همدیگه رو میپرسیم ولی بعید میدونم دیگه وصالی درکار باشه...توروخدا توی این ماه پربرکت برای منم دعا کنین :)

      پاسخ ها

      • ناشناس

        نمیدونم شما برای فراموش کردنش دعا میخوای یا رسیدن بش ،من که خیلی دعا کردم بش برسم وقتی هم که نرسیدم دعا کردم فراموشش کنم که البته اونم نشد!نمیدونم چرا!شاید خدا منو دوست نداشته بهر حال من دعا میکنم یه معجزه ای بشه بهش برسی فقط .الهی امین.

    • بدون نام

      یه سوال، هیچکدومتون کسی رو ول نکردید؟ فقط اونا ترکتون کردند، ، همین الان شما شکست خورده ها میتونین ی رابطه سالم با هم داشته باشید چون زخم خورده اید همو میفهمید، یکی از دوستام تو همین نظرات مرد زندگیشو پیدا کرد و خیلی خوشبختن

    • نگار

      میشه کمکم کنید حالم خوب نیست. خلاص پیش باپسرخاله دوستم اشناشدم وازم خواستگاری کرد اما چون از نظر فرهنگی واعتقادیبهم تفاوت داشتیم جواب رد دادم اما درطول این 6سال بارها باهم کات کردیم ودوباره ارتباطمونو ادامه دادیم دل کندن برامون سخت بود تااینکه 9ماه پیش بعداز یکسال بهم پیام داد اما سعی کردم وانمود کنم که بهش علاقه ای ندارم دیگه تابلکه تموم بشه این داستان چون واقعا ازینکه میدونستم نمیتونم هیچوقت داشته باشمش و مال من باشه زجرمیکشیدم میدونستم اگه ازدواج کنیم به 6ماه نکشیده جدامیشدیم ازهم,سعی کرد هرجورشده راضیم کنه باهم باشیم ولی من دیگه برای همیشه تموم کردم چندوقته فهمیدم ازدخترخالش که همون دوست صمیمی منه خواستگاری کرده,حالم خیلی بده داغون شدم مشکلم اینجاست که نمیتونم رابطمو بادوستم قطع کنم تقریبا هفته ای چندبار همو میبینیم ودرجریان رابطشون هستم وهمشم دارم وانمود میکنم که اصلا برام مهم نیست واوناهم فکرکنم باورشون شده اما ازدرون دارم نابود میشم اینم بگم دوستم تو این 6سال درجریان اتفاقات بین منو پسرخالش بوده همیشه.بااینکه شک ندارم مناسب هم نبودیم اما نتونستم هیچوقت فراموشش کنم میدونم حق داره بره دنبال زندگیش. ولی کاش با یکی دیگه نه با صمیمی ترین دوستم که 12سال باهم بودیم. همش میاد جلوی چشمم حرفایی که بهم میزد کارایی که برام میکرد حالا داره واسه دوستم میگه.لطفا بگین چیکارکنم تااروم شم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر نکنم راهی باشه، سعی کن با قضیه کنار بیای رابطتو با دوستت کم کن.در حال حاضر چیزی جز زمان نمیتونه کمکت کنه در ضمن اینو بگم این احساس شما نسبت به اون پسر هیچوقت از بین نمیره درک این موضوع باعث میشه شما بهتر فکر کنی و خودتو با این قضیه وفق بدی

    • تنها و بی کس

      از همه ی پس را متنفرم از همشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم از همه دخترها متنفرم همی دختر ها یک مشت اهن پرست نمکنشناس هستن(خوبه اینطوری بگم) ؟؟؟هممون اینجا زخم خورده ایم...

    • کیمیا

      پسری ک من دوسش دارم منو برگه چغندر حساب کرده واسه خودش هر موقع میاد دوست داره هر موقع میره نمیدونم دوسم داره یا ن فقط نمیدونم فازش چیه منم نمیتونم بش بگم برو دیگه بر نگرد .جواااااب

    • فاطمه

      سلام منم یه نامردی بزرگ باهام کرد عشقم یه نامردی که هیج وقت یادم نمیره اما بااین حالم ولش نکردم اما اون گوشیش کامل روم خاموش کرد هیچ وقت دنبالم نیومد العان چندماه میگذره اما هنوزم دلم نمیاد نفرینش کنم هنوزم دعاش میکنم هنوز دلم تنگ میشه براش انشا الله یه روز از ذهن دلم بره بیرون

    • عاطفه

      یکی به من بگه ۸سال رابطه رو چجور فراموش کنم؟ اخرشم با خیانت و به بدترین شکل ممکن تموم شد...اخره نامردی.خدا لعنت کنه همه نردای اینجوری رو...خدا نابودشون کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیتونی فراموش کنی...

    • بدون نام

      من دوسال با کسی درارتباط بودم فک میکردم خیلی مرده خیلی بهش اعتماد داشتم تااینکه یه دختره بهم زنگ زدو گفت من دوست شم منم تموم کردم خیلی سخته من به سختی دارم کنار میام بااین وضع آخه خیلی باهاش خاطره خوبی داشته ووابستش بودم

    • بدون نام

      سلام دوستان منم خودم سه سال بود باپسري بودم كه فقط ادعاميكرد دوسم داره فقط بخاطرپول بابام امروز ديك كلا ولش كردم سخته ولي بودن به هرقيمتي باطرفت كارمن نيس

    • عسل

      هیچی نمیدونم فقط میدونم خیلی سخته ک عشق سابقت با اون همه حرف جلو چشات یکیو بغل کنه و فقط تو پشت سرشون اروم گریه کنیو فقط ارزو کنی ک اونو خوشبخت کنه ن مث من بدبخت...

    • بی نام

      چجوری دردی رو تحمل کنی که سال ها عاشقش بودی و اون تو رو به چشم یه داداش ببینه
      لعنت به هر چی عشقه

    • یه پسر

      نباید اینجوری میشد، دوسش داشتم، عاشقش بودم، میمردم براش، مهمترین انگیزه ی زندگیم بود، آیندمو باهاش تصور میکردم، و الان خییییلی راحت گذاشت رفت. من هیچ، من نگاه، من گریه، من نا امیدی.
      تو عاشق ترین قلب دنیارو از دست دادی، از ته دلم برات آرزوی خوشبختی میکنم. دوستت دارم.

      پاسخ ها

      • اف

        سلام من بعدیکسال پیامتونو دیدم ،عشقم منو ترک کرده میخام بدونم شماچیکارکردید منم همون کارو بکنم راهنماییم کنید حالم بده

    • ماه بانو

      سلام .من ماه بانو هستم ۳۰ سالمه..ی سالی میشه عاشق مردی شدم ک عالم و ادم بهم گفتن بدردم نمیخوره ..از بس عصبی و زودرنج ..بعصی وقتا ب خودم میگم عاشق چیش شدم ..من هم تخصیلکرده ام هم زیبا هم عاشق واقعی ..تو نگاهم بهش خیانت نکردم اما اون منو نمیخولست..از روز اولم نمیخواست .من خودمو گول زدم .عاشق واقعی همین ک بگه دوست دارم کافیه نیازی نیست کار خاصی کنه ..ی مرد وقعی اسمش رو ی دختر میره باید مردونگیش بیشتر شه ..بخدا موندم شما پسرا جز ی زن زیبا تحصیلکرده ک دستش تو جیب خودشه ک خونواده خوبی داره ک صبح تا شب قربون صدقتون بره چی میخواید

      پاسخ ها

      • Sh

        من یه پسرم ،تنها چیزی که من ازش میخواستم اینه پام بمونه که نموند .هیچی نمیخاستم ازش جز اینکه بمونه اما خوب تنهام گذاشت خیلی راحت انگار که نه انگار!عاشقش بودم خودش خوب میدونست چقد دوسش دارم جونم درمیرفت واسش چون میدونست تنهام گذاشت.هیچوقت بیش از اندازه مهربون نباشید دردسر میشه براتون،تمام ضربه هایی رو که من تو زندگیم خوردم از ادم هایی بود که بهشون محبت کردم...

    • علیرضا

      دو سالو خورده ای باهم بودیم، من همون ابتدا به خانوادم گفتمو سعی کردم راضیشون کنم اونام قبول کردن ولی اون از خانوادش پنهان کردو هی امرزو فردا کرد اخرم گفت من اگه بگم بهم بدبین میشن بی اعتماد میشن باید بیای خاسگاری، بعد دو سال که کارام جور شد خواستم برم خواستگاریش که خانوادش مخالفت کردن چون خانوم یه خواستگار خیلی پولدار داشت و ایشون با اینکه تو این مدت ده کیلو لاغر شده بودو کارش گریه بود مدام و دانشگاهشم بخاطر افسردگی از قطع رابطمون ول کرده بود بازم حاضر نشد به خانوادش ماجرامونو بگه، چن ماه دیگم عروسیشه
      خلاصه رفقا چنتا درس از این داستان خودم گرفتم که به شمام میگم ایشالا بدردتون بخوره ما که به فنا رفتیم
      اول اینکه همون اول رابطه اگر واقعا قصدتون ازدواجه و خانواده طرف واسش تصمیم میگیرن طرفو مجبور کنین با خانوادش حتما مطرح کنه که اگر قراره مخالفت کنن وابسته نشید بهم.
      دوم با افراد ترسو وارد رابطه نشید ضربه میخورید.
      سوم هرکی هرچقدرم گفت دوست دارمو برات میمیرمو فلان و بیسار ولی بهم رسیدنتون زیادی طول بکشه طرف نا امید میشه و میره دنبال موقعیت بهتر.

      پاسخ ها

      • اف

        من الان پیامتونو خوندم خیلی حالم بده اگ میشه ازتجربیاتتون بهم بگید

    • mahla

      عشقو درک نمیکنه اونکه عاشق نباشه هه

    • محبوب

      من یک پسرم از خرداد ۹۰ تا خرداد ۹۷ هفت سال با یک دختر دوست بودیم و همون سال اول بهم دیگه قول ازدواج دادیم سالهای دانشگاهش کنارش بودم همه جوره هواشو داشتم از ته قلبم دوسش داشتم حتی یکبار بهم خیانت کرد و باز بخشیدمش ازبس دوسش داشتم خودم موقعیت شعلیم درامدم خونوادم همه چی عالی بود بخدا قسم میپرستیدمش ولی هفته پیش قهر بودیم پیام دادم بهش خبر داد گفت نامزد کردم بابام مجبورم کرده بابام عاشق فامیل هستش وو اشک تمساح . کسی که عاشق باشه خاستگارشو رد میکنه نه اینکه شبا با خاستگارش تا ۴ صبح چت کنه. خلاصه اون الان فکر خرید لباس عقده و من به مرز جنون و دیوانگی و ازبس قرص میخورم چشام همیشه بسته و واقعا در حال مردنم. تو این دوره زمونه آدما بی وفان خیلی بی وفان به هیچکس خوبی نکنید جوابش بدیه واگزار کنین به خدا. با همممه این بدی ها بخدا باز ارزو خوشبختیشو دارم . ولی افسوس که ذهن من دیگه قفل شده روی اون

      پاسخ ها

      • مژگان

        بلا به دور مگه پسرا هم شکست عشقی میخورن
        نگران نباش داداش خیلی زود فراموش میکنی خدا شما رو خیلی بی رحم آفریده

    • دختر اردیبهشتی

      من دخترم، از سال ۹۰ تا الان با یه پسر در ارتباط بودم، همکلاس بودیم، از لیسانس تا آخر ارشد، یه رابطه فوق العاده احترام آمیز داشتیم، تو این ۷ سال انگشتمونم به هم نخورده، واسش جون میدم، همه جوره پاش ایستادم، زمستون ۹۵ اومد بهم گفت بیا تمومش کنیم، حس میکنم تو علاقه مند شدی، گفتم من میدونم شرایطشو نداری فعلا، ولی مهم نیست، مهم تویی فقط، خودمم نذاشتم ارتباط قطع بشه، دوباره خرداد ۹۶ اومد گفت تمومش کنیم، گفتم آخه چرا، گفت من مشکلاتی دارم که تو نمیدونی، گفتم طوری نیست، درست میشه، مهم تویی به خدا، دوباره اسفند ۹۶ اومد گفت تو چرا خسته نمیشی، چرا امیدواری همچنان، چرا سرتو کردی زیر برف، تو دهتر فوق العاده ای هستی، خیلی خوبی، تحصیل کرده ای، خانوادت از خانواده من بهترن، گفتم نه تو عالی هستی، تو هم این ویژگیارو داری، دوباره خودش این دفعه برگشت سمتم، همه چی مث قبل شد باز، فروردین بردمش بیرون واسه تولدش، همه چی عالی پیش رفت، دوباره یه هفته بعدش گفت بیا تمومش کنیم، من میرم دنبال کارم، گفت تو هم بالاخره خسته میشی، بالاخره کم میاری، گفت هر وقت کارم داشتی بهم زنگ بزن با کله میام، گفت تو واسه من همه کار کردی، منم واست هرکاری میکنم، دوباره بعد از یه روز خودش برگشت، هفته بعدش تولدم بود، اصلا تبریکم نگفت، خیلی سرد شده ولی هنوز هستش، خیلی خیلی دوسش دارم، اصلا نمیدونم باید چی کار کنم، آخه من خطایی نکردم که بخواد اینجوری رفتار کنه، نه شب دارم، نه روز، خیلی داغونم

      پاسخ ها

      • مژگان

        خانوم اردیبهشتی
        عزیز دلم مطمئن باش اون هیچوقت برگشتنش واقعی نیست اگه برگرده موندنی نیست تا بیشتر ضربه نخوردی بیا بیرون ازین رابطه

    • تینا

      نامردپست فطرت توک منونمیخواستی چراب اسم ازدواج اومدی توزندگیم وبعدبارقیبم بریزیدروهمومنوله کنیدچرابااحساسم بازی کردی مگه گناه من چ بود؟؟؟؟کی میخوادجواب دل شکسته منوبده. چطووورتونستی فقط بگوگناه من چی بود ب جزدوس داشتنت ب جز عشقی ک بهت داشتم چراااااااااااا خداچراااااااااااااا اون همه سواستفاده ب اسم عشق وازدواج قیامت برات قیامتی ب پامیکنم نامرددارم میسوزم. چطورتحقیرم کردی چطورتونستی بااحساس پاکم بازی کنی چطورتونستی فقط مرگت آرومم میکنه واگذارت کردم ب خدا آروم نمیشم چ کنم خدا چ کنم پنج ماهه گذشته نمیتونم فراموش کنم موقعیتای زندگیمم ازدست دادم و دارم ازدست میدم ب چه گناااااااااااااااهی؟؟؟خدا

    • ف

      راستش ب این عشقا که نمیشه عشق گفت اگه واقعا پایانش اینطوری باشه .....هیچکی نباید ب این رابطه های یکی و دو روزه عشق گفت عشق یعنی همیشگی و برای خدا

    • نازنين

      همیشه از آدمهای "یهویی"متنفر بودم...
      یهویی میان
      یهویی عاشق میشن
      یهویی مهربون میشن
      یهویی وابسته ت میكنن
      یهویی عصبی میشن
      یهویی زنگ میزنن
      یهویی جواب نمیدن
      یهویی میان بغلت
      یهویی میرن بغلِ یكی دیگه
      یهویی هم میزارن میرن
      از این آدمها بترسید
      چون شما رو هم آلوده ی یهویی هاشون میكنن

    • دخترغمگین۱۳۷۱

      سلام من یه دختر۲۵ساله ام دیپلم دارم
      من باورم نمیشه این پسرا هم عاشق باشن وشکست بخورن چون چیزی جز هوس من ندیدم تابحال ازشون
      ۱۴سالگی بایه نفر آشناشدم فقط بخاطراون گوشی گرفتم اونموقع موبایلم بلد نبودم دس بگیرم۱۶سالگی بهم ضربه زدن رو نتونم اینجا بگم چون صحیح نیست اما یه مرد هوس باز درک میکنه ضربه رو چطوری بزنه
      گفته بود منو میخواد منم تویه شهرکوچیک زندگی میکردم و ساده بار اومده درواقع هنوز بچه بودم که از بچگیم سواستفاده کرد بعد۴سال که خواستگار اومد برام همشهری اون بود فهمیدم منو لو داده چون خواستگارم پسر خالش بوده من نمیدونستم حتی اسمشم بهم الکی گفته بود و خواستگارم گفت طرف زنوبچه داره و گفته چه رابطه هایی داشتین
      من بعد از اون با دیگه نتونستم ازدواج کنم و نمیتونم ازدواج کنم
      ولی شنیدم اون زنشو طلاق داده الانم عقد کرده دوباره
      بعد از اون من با هرکسو ناکسی دوس میشدم تا فراموشش کنم چون نه میتونستم درس بخونم نه تو شهرمون جای تفریح بود نه میتونستم دردمو به کسی بگم نه راه حلی برای مشکلم بلد بودم
      فقط از اباالفظل خواستم مشکلمو حل کنه با کمک مردمی سال ۹۴ رفتم کربلا
      شایداونا معجزه کنن
      ولی افاقه نکرد تنها امیدم کربلا بود
      ناامید شدم
      برگشتم ۱۰کیلوتویک ماه کم کردم و به اباالفضل گفتم وقتی مشکلمو حل نکردی منم از اینی که هستم کثیف تر میشم
      بنابراین همه پسرا رو انتخاب میکردم که باهاشون تفریح کنم یا بهتر بگم به اون فکر نکنم ولی.....وابسته میشدم و رهام میکردن بعضیاشونم ازم سو استفاده میکردن
      من از دیوونگی خودم شماره های الکی رو میگرفتم یه یخ بزارم رو تاول قلبم
      ولی اگه کسی تونست معلم کلاس اولشو فراموش کنه عشق اولشم فراموش میکنه
      من دیگه عاشق نشدم ولی به هر کدوم خیلی وابسته میشدم و کم کم ولم میکردن و من بودمو گریه و لعنت به خودم و دلم خیلیاشون زن دارن الان
      من باید چیکار میکردم وختی بسوزی دنبال مرحمی میگردی وقتی درد داری دنبال مسکن میگردی
      من نامرد نیستم بخدا دلمم تفریحگاه نیست همه اینایی که رفتن خودشون ولم کردن ولی من عاشق یه نفر شدم عشق بچگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدترین راه این بیشتر شکنحه خودت بوده هنه نفرت پیدا میکنن نمیرن تو ادامه اش دادی چطور می تونیستی بذاری بهت دست بزنن تو عاشق نبود .

    • یاسی

      یه عده اصن عاشق نیستن یا تنهان یا تورو واس منافع خودشون میخوانت...طول میکشه باور کنی اونیکه عاشقش بودی و خیال میکردی عاشقته بت خیانت کرده... این موضوع شاید برا هرکس پیش نیاد ولی من....سه روز قبل اینکه خبردارشم تمام این چهار سال با یکی دیگ هم بوده. بم زنگ زد گفت نمیخامت....بعد چهار سال قول و قرار....باورم نمیشد اون عشقم بود همه زندگیم...ولی سه روز بعد نامزدش بم زنگ زد گفت پاتو از زندگی شوهرم بکش بیرون....کی میتونه بفهمه من چقدر شکستم و چقدر قضیه سخت تر میشع وقتی نامزد عشقت دوستت باشه ینی دوستت تمام این مدت بدونه میخایش و عوض اینکه درکت کنه بره با عشقت بریزه رو هم.....من نفرین کردم هردوتاشونو باهم خوشبخت نمیشن یا ب هم خیانت میکنن یا بچه دار نمیشن.....من الان فقط هجده سالمه ولی تا اخر عمرم محاله عاشق شم اول جوونی زمونه کاری باهام کرد ک تا اخر عمر زندگی من تباه شد......من نمیتونم فراموشش کنم ولی برا همتون ارزو میکنم یروز ب ارامش برسین و گریه های شبونه و بغض روزانه تموم بشه هم دوستم بم خیانت کرد هم عشقم تو سایت نوشته برین دوست پیدا کنین با ضربه ای ک از دوست و عشقم خوردم تا اخر عمر تنها زندگی میکنم لعنت ب تمام نامردا........کاش یکم انصاف داشتین

    • تینا

      لعنت ب تموم دروغات آشغال فکرکردی میبخشمت ک هی حرف زیادی میزدی حیف نام حیوون ک بذارم روی تو چ حالی میده قیامت ک دادبزنم وحقموبخوام واااااای خداااااا چهارسال زندگیموب پاش گذاشتم یادسواستفاده هایی ک ازم کردی زندگیموحروووووم میکنه حیف پاکیم ونجابتم حیف دهنم ک آلوده ب کام نجس توشدبعدباوعده ازدواج چ سواستفاده هاکردی حلالت نمیکنم خداااااااااااعدالتتودرحقش نشون بده میسوزم ازتحقیراش آتیش میگیرم یادکاراشوحرفاش میوفتم ای ابوالفضلی ک وعده دادی حق مظلوم وازظالم میگیری ب دااااااااد دلم برس نابودشدم تواین رابطه چ کنم ک عمق دردموهمه بفهمن زندگی ب کامم تلخ تراز زهر منتظرروز عذابتم لعنتی نامرد آشغال خداب راه زندگیت بیاره منو زندگیموب لجن کشیدی لعنت ب تونامرد

      پاسخ ها

      • دختر غمگین۱۳۷۱

        سلام تیناخانوم منم دقیقا مث تو هستم و از اباالفضل خواستم جوابشو بده واسه یه لحظه فکر کردم خودم اینارو نوشتم ولی یادم نیست چون بعد از اون خداروشکر آلزایمرم گرفتم فقط میدونم ۴سال باهم بودیم و آیندمو ازم گرفت بعدم فهمیدم زنو بچه داره و نزاشت جای دیگه ازدواج کنم الا از اون مساله ۱۱سال میگذره ولی همچیو فراموش میکنم الا اون کثافت که سواستفاده کردازم خدا هم هست تو قیامت
        اشک نریز آبجی من موهامو تو ۲۰سالگی سفید شد بخاطرش الا فقط قرص اعصاب میخورم و ۱۵کیلو کم کردم بدون رژیم فقط غصه خوردم که اگه خودش رفت چرا آیندمو به وعده ازدواج تباه کرد اون اسمشو بهم الکی گفت الا شنیدم زنشو طلاق داده یه زن دیگه گرفته وضعشم توپه

      • علی

        تینا
        خدا صبر بهت بده

    • دخترغمگین۱۳۷۱

      شایدم شما درست بگی من عاشق نبودم و نشدم چون سنم کم بود اون زمان و بعد از اونم محبتی بدون هوس ندیدم که بتونم عاشق بشم شایدم چهره اولین عشقم جوری جلوم ظاهر شد که از همه متنفر شدم
      ولی اول من بچه بودم چشم و گوش بسته که میخواستم به هرطریقی دل معشوقمو به دست بیارم همه همینجورن و از خودگذشتگی نشون میدن تا ثابت کنن همه کس و کارش فقط معشوقشه همه اول و آخرش فقط اونه و حاضربخاطرش از همه چی بگذره چون مال هم میدونن خودشونو
      دوم منم چشم و گوش بسته بودم گرگای تو پوست میش رفتن رو نمیشناختم
      سوم الان اراده ندارم بتونم تنها باشم هرچند به اون فکر نمیکنم اما به نفر آخری که تا حدودیه هفته پیش در طول زمان دوماه باهم بودیم و اصلا ندیدمش بجز عکسشو و الان میبینم با یکی دیگست من دوتا خط داشتم که اونو که داشته خاموش کردم فکر میکنه نیستم ببینم باکسی دیگست و به من با مظلوم نمایی گفته میخوام باهات ازدواج کنم
      و هوس باز صفره
      ولی بهش عادت کردم دیگه چیکار میشه کرد خیلی هم افسرده شدم بخاطر نبودش

    • علی خسته

      من زندگی خوبی داشتم تا دختری که زندگیمو تغیر داد الان بد کرد تو حالمون جوری که الان نه رفاقت درست حسابی دارم نه عشقی که باهاش حال کنم آره سوختم حاجی سر دختری ارزش هیچ چیزی رو نداره.اگه از این به بعد نماز می خوانم یا دعا میکنم به خاطر این نیست که آرامشی به دست بیارم بخاطر اینه که آرامش اونو بگیرم

      پاسخ ها

      • دختر غمگین۱۳۷۱

        سلام علی آقا
        منم دقیقا به دو دلیل دعا و نماز میخونم یکی که صبر بهم بده اشک نریزم واسه کسایی که تنهام گذاشتن
        دوم نماز دعا میخونم تا اونیکه آینده و خوشبختیمو ازم گرفت و زنوبچه داشتمن نمیدونستم و توسن۱۴سالگی سو استفاده کرد ازم
        تا خدا تقاصشو از اون بگیره هرچند زنشو طلاق داده یکی دیگه گرفته و فعلاعقده وضع نالیشم توپه ولی؟؟؟ خدا دادیه من که یه دختریتیمم و بی کس و کار و جایی رو بلد نیستم که پناه ببرم و بگم بی گناه بودمو به بازی گرفته شدم و ازم قبول کنم انسان جایز الخطاست خصوصا یه دختر بچه روستایی ۱۴ساله چشم گوش بسته که که دنبال محبت میگشته و بیشتر از سر کنجکاوی بچه گونه این رابطه رو با مردی دوبرابر خودش سن داشته برقرارکرده و گول خورد
        ولی حتما خدایی هست که این دنیام نشونش بدههمیشه شماره سابقشو بعد۱۱سال فراموش نکردم و به اسم بی غیرت ثبت کردم
        ولی اون شانس داره فعلا هم پولدار تر شده هم دوباره زن جدید گرفته و کیف میکنی
        هر سرالایی یه سراشیبی داره منتظرم کی زمین بخوره
        هرچند۱۱سال میگذره

    • تینا

      خوابم نمیبره پنج ماهه تنهام گذاشته اونم باخیانت خیلی تحقیرم کرد خیلی فحش بهم میدادحتی ب پدرم ک سالهاست زیرخاک خوابیده هم فحش میدادمجبوربودم ب خاطرتنهام نذاره سکوت کنم ومثل مارهمیشه ب خودم میپیچیدم بعدهم باتهمت هرزگی وفسادولم کردکجاازش شکایت کنم دادموپیش کی ببرم من فقط نفرینش کردم زندگیم شده لجن ب چه جرمی خدا؟سواستفاده ب اسم ازدواج پول ازم میکشیدخرج کثافت کاریاش میکرد من نمیدونستم واااای آتش انتقام داره مثل کوره منومیسوزونه چ کنم آهای روانشناساواسه من هم راهی دارین نمییییییتونم تحمل کنم خدااااااا این روشاب درد من نمیخوره دارم مبمیرم کمک میخوام خدا انتقام فشاتو خیانتاتوازت بگیره منتظرروزیم ک ب درد من دچاربشی دارم باگریه مینویسم بقرااااان جرمم فقط عشقش بودای خدایادفحشاشو تهمتاش داره نابودم میکنه چ کنم ای خدا آروم نمیشم خدااون دهنتوب خاک بماله نامردچطورتونستی قلبم داره میسوزه خداقلبم داره آتیش میگیره اون همه فحش من دیگه طاقت ندارم آخ منتظرقیامتتم خداااااااااااااااااااا منتظراون عدالتتم خدا چ کنم توخوشبخت نمیشی آرامشموازم گرفتی جواب فحشاتونتونستم بدم جواب نامردیاتو بدون خدایی هست فقط بدونین داره قلبم از زجزایی ک بهم دادآتیش میگیره خداازش انتقام بگیردیگه نمیتونم طاقتم تموم شده دیگه نمیکشم چ کنم؟

    • m2m

      لعنت به اونی که میدونه وابستشی ولی میزاره میره. لعنت به اونی که میدونه صداش باعث ارامشته ولی میزاره میره .لعنت به اونی که حتی با یه اس دادنش روزت بهشت میشه ولی میزاره میره.خدا اون بالاس یادت باشه همونم جواب عذابای این روزمو میده منتطر باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی نفرینات نه!ولی وقتی صداشو میشنویی روزت بهشت میشه ،ههه خیلی وقته رفته من عادت کردم به نبودش ۷ ماه که رفته!

    • دخترتنها

      دیگه نمیتووووووونم دوریتوتحمل کنم عشقم برگرد برگردبرگردبرگرد من بی تونمیییبتونم دارم میمیرم چندماه ازرفتنت گذشته زندگیم آروم جونم برگردمن دیگه نمیتونم صداموبشنوعشقم بیاپیشم دیگه طاقت دوریتوندارم خدااااااااااااااااااااااااااا دل تنگی سخته خدااااجدایی سخته خدااااااا عشق سخته خدااااا دوری سخته عشقمومیخوام برگردعشقم بهم فحش دادی توهین کردی همه چیز ازت دیدم ولی نروووووووووو بی تونمیتونم نمیکشم عشقم برگردعمرمن نفسم برگرد زندگیم آروم جونم نرو

      پاسخ ها

      • دخترغمگین۱۳۷۱

        سلام خانم تنها چرا عغده هاتو با بی ارزش کردن خودت بیرون میریزی بعد اینهمه فحش و بدوبیرا و از همه مهم تر شکستن قلبت دوباره صداش میزنی برگرد؟؟؟؟؟
        لابد منظورت از این جمله که همه چی ازت دیدم اینه که دیدی بهت خیانت کرده
        بعد بازم میگی برگرد؟؟؟
        بابادسخوش تو دیگه کی هستی
        درسته مادخترا خیلی ظریف و آسیب پذیریم ولی اون اگه کمرمون خم کرد بارفتنش ما با یاد خاطرش این کمر خم شده رو نشکنیم
        شاید دوباره بتونیم جوونه بزنیمبنظر من اگه ۶ماه از جدایی تون میگذره به گفته مشاور میتونی هرکی که لایقته رو انتخاب کنی و بقول معروف تو خماری اون نمونی
        از ما گفتن بود آبجی

    • Aida

      فقط از خدا میخوام که عشق یکطرفه نصیبتون نکنه بازم حالا عاشقتون بوده به هم حسی داشتید مثل من اینجوری چشم انتظار و بدبخت نبودید

      پاسخ ها

      • شیرین

        منم عشقم یه طرفه بود

      • Mhdse

        باور کن یه طرفه بودن خیلی بهتر از اینه ک ۷ سال روزا خوب و باهاش بگذرونی روز تولدت بیاد و سوپرایزت کنه یهو بی دلیل ولت کنخ و برا همبشه بره

    • محمد

      من به مشکل برخوردم نمیتونم فراموش کنم لعنتی بس کن دیگه ولش کن بس کن بس کن بسک بس کن بس کن بس کن

    • احسان

      الان چندروز میشه که عشقم باهام قهر کرده همش دارم گریه میکنم نمیتونم فراموشش کنم کمکم کنید

    • jb

      یروز یه دختر پیام داد منم جوابشو دادم تو یه محله بودیم اولش هیچ علاقه ای بهش نداشتم خودش یجوری وانمود میکرد انگار دوسم داره منم گفتم حتما دوسم داره گفتم بهت علاقه مند شدم همینطور همو میدیدیم دیگه دیونه وار دوسش داشتم هنوزم دارم الان بعد سه سال بدون هیچ دلیلی میگه منو نمیخواد حتی شماره ناشناسم پیام میداد اول به اون میگفتم پیامارو هم براش میفرستادم به نظر من هیچوقت یکی رو که از ته دل عاشقشین نمیشه فراموش کرد

    • خسته

      دلم براش تنگ شده دیگه خسته شدم ازانتظارهیچ نشونی ازش ندارم دارم باگریه مینویسم دیگه تحمل این زندگیه پرازغموندارم هشت ماهه رفته آخه کجاست اون روشهای علمی ک میگن حالمونوبهترمیکنه هی الکی چندتاکلاس میرم فقط اون لحظه یه کم خوبم ولی همش جلوچشمامه فقط اظطرابم یع خورده کم میشه هیچ خبری ازش ندارم پست فطرت چطورتونستی من داغونم اون درچ حاله خدانذارخوش باشه شادیشوازش بگیر توروخداواسم دعاکنیددیگه نمیدونم چ کنم هشت ماهه گذشته پس چراحالم خوب نمیشه هیی هرروزدل تنگم کی فراموشم میشه میترسم دردش حالاحالاها خوب نشه چ کنم خدا چ کنم حالم اصلاخوب نیست نیست نیست نیست

    • خسته

      دلم براش تنگ شده دیگه خسته شدم ازانتظارهیچ نشونی ازش ندارم دارم باگریه مینویسم دیگه تحمل این زندگیه پرازغموندارم هشت ماهه رفته آخه کجاست اون روشهای علمی ک میگن حالمونوبهترمیکنه هی الکی چندتاکلاس میرم فقط اون لحظه یه کم خوبم ولی همش جلوچشمامه فقط اظطرابم یع خورده کم میشه هیچ خبری ازش ندارم پست فطرت چطورتونستی من داغونم اون درچ حاله خدانذارخوش باشه شادیشوازش بگیر توروخداواسم دعاکنیددیگه نمیدونم چ کنم هشت ماهه گذشته پس چراحالم خوب نمیشه هیی هرروزدل تنگم کی فراموشم میشه میترسم دردش حالاحالاها خوب نشه چ کنم خدا چ کنم حالم اصلاخوب نیست نیست نیست نیست

    • همتا

      من با پسر عموم نامزد کردم بعد از 6 ماه رفتاراش تغییر کرد البته ما تو این 6 ماه رابطه ای نداشتیم حتی بیرونم نمیرفتیم جون دامادشون فوت شده بود ضیغه نبودیم خانواده منم حساس من خیلیی دوسش داشتم ک خودش میگف تو چقدر ذوق داری 1 سال نامزدیمو طول دادم با اینکه اون گفت بدرد هم نمیخوریم تا ی شب بهم گفت هیچ حسی بهت ندارم الان 4 سال میگذره من فراموشش نکردم تو این 4 سال گاهی وقتا بهش پیام میدادم ک دلتنگیم رفع بشه تا 2 شب پیش بلاکم کرد دلیلشو ک پرسیدم گفت من دوست دختر دارم و عاشقشم و کلییی فحش ناموسی بهم داد با اینکه پسر عموم بود
      دلم خیلییی گرفته اخه من هیچ وقت با هیچ پسری نبودم همه خواستگارامو بخاطر اون از دست دادم
      خدااادد

    • من

      سلام دوستان
      برای همتون ارزوی حال خوب دارم.
      این اتفاق برای منم افتاد
      همکلاسیم که ادعا میکرد عاشقمه و ارزوش ازدواج با من بوده به بهانه ی مخالفت خانوادش ولم کرد.
      اومد خواستگاریم بعدش به خاطر خانوادش ولم کرد البته هشت ماه همه جوره کنارش بودم ولی اون مرد عمل نبود و گفت نمیتونم جلوشون وایسم
      ازش متنفرم
      حتی دیگه آرزو ندارم که داشته باشمش چون وقتی فهمیدم برای همه چیز وابسه ی خانوادس و منو فدا کرد ارزششو نداره که بخوامش
      ازش متنفرم چون میدونست خونوادش مخالفن و به من نگفت
      اگه میگفت من و حتی خونوادم اجازه نمیدادیم بیان خواستگاری
      خیلی بی معرفته
      خیلی راحت کنارم گذاشت
      من با خدا معامله کردم و ازش گذشتم
      ولی اولین بارم بود از یه خوتستگار دفاع کردم و منطقی به خونوادم گفتم این ادم خوبه.تا قبل از اون هیچ کردی رو تایید نمیکردم

    • Hishki :)

      این انگار قانونه :) که کسیو که دوست داری اون دوست نداشته باشه :)

    • سروش

      اینو مینویسم واسه کسایی که میخان تازه یه رابطه رو شروع کنن قبل اینکه به دختری بگی دوست دارم همه جوانب رو بسنج ....
      خلاصه بگم از یه دختر خوشم اومد که خیلی تفاوت فرهنگی و خانوادگی و اجتماعی و کلا از زمین تا آسمون فرق داشتیم من همینجوری بهش گفتم ازت خوشم اومده بیا دوست باشیم اونم قبول کرد دوست شدیم یک ماه دو ماه یه سال دوستیمون شد چهارسال هر شب و روز بیشتر همدیگرو میخاستیم اما بخاطر همون مشکلات و اختلاف شدید خانواده هامون نشد باهم ازدواج کنیم الانم واسش خواستگار اومده و بهم گفت که خانوادش میگن باید قبول کنه و چاره ای هم نداره من مطمئنم ن اون خوشبخت میشه ن من چون چشم مون دنبال زندگی همدیگست امشب واسه آخرین بار بهم پیام دادیم و گریه کردیم

      پاسخ ها

      • دخترغمگین۱۳۷۱

        سلام سروش
        من باهت موافقم باید قبل از اینکه به کسی بگی دوست دارم یا به قلبت راش بدی همه جوانبو بسنجی تا درصد شکستت بیاد پایین
        تاز ه اونم شاید

    • بدون نام

      تو عمرم انقد سبک مغز ندیده بودم والا
      واقعا .... میزنه بالا میگید عشق بعد شکسنم میخورید توش؟
      خاطره میسازید؟
      ادم با ی تیکه سنگم خاطره میسازه

    • بانوی خسته

      نه آقا مطمئن باش اون دختر عاشقت نبوده من خودم دخترم خیلی خوب دخترا رو میشناسم اگر کسی رو بخان همه جوره پاش می ایستن و بعدم ازدواج زوری نیست هیچکس نمیتوته ادم رو زور کنه به ازدواج خانواش بهانه بوده. اینا همش قصه بافی که جدایی تون رو موجه کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دخترا عاشق هم میشن ؟؟ههه خیلی راحت تنهام گذاشت خیلی خیلی راحت انگار که چیزی نشده اما من هر روز صدبار مردمو زنده شدم دیگه کم کم دارم به این باور میرسم که اصلا عشقی وجود نداره عشق یعنی کشک یعنی دوغ یعنی زرشک یعنی .خودتو خر فرض کنی

      • بدون نام

        اوهوم من که شدم یا حالا خر بود عاشق شدم براش زجر کشیدم
        هرکاری کردم بهترین روزای زندگیم رو به گند کشید
        درصد دخترایی که خر میشن بیشتر پسر ا کمتر خر میشن

      • علی

        بانوی خسته
        دلم رو اروم کردی خدا دلت رو ارووم کنه

    • Mehdi

      عشق زن و بچه اس
      الان ک میگین عشق!! اون عشق نیست عادته کات کردین برین با یکی دیگه آشنا شین بگین بخندین خوش بگذرونید قبلی یادت میره

      پاسخ ها

      • دخترغمگین۱۳۷۱

        ولی من با نظر آقا مهدی موافقم
        تا وقتی به پات موند باهوش بمون
        وقتی تو رو گخواست سرتو گرم یکی دیگه کن
        این عادته نه عشق
        دقیقا شده عینهو لباس وقته تنگ شد یا گشاد تا میتونی سعی کن توشو بگیری اندازت بشه ولی وقتی دیدی تنگ شد و تورو نخواست برو ببخشش به یکی که اندازشه و یه لباس نو بخر بزار دیگرانم از لباس قبلیت لذت ببرن

    • بدون نام

      این که بی وجدانی مطلق هزار نفر رو یا هرکه رو دلت خواست زیر و رو کنی بعد هر چندتاشونم خواستی تو اب نمک بزاری بعد بری با یکی دیگه ازدواج کنی که یادت بره نه اقا این دنیا کوتاه ما در برابر همه کارهامون باید جلوی خدا پاسخگو باشیم. اما به غیر از اون هم اگه کسی اصل و نصب داشته باشه و وجدان و ادم حسابی باشه که قلبش دیگ زود پز نیست .بعدشم مگه ادم ماهی که حافظش سه دقیقه باشه . نه اقا اینطورام نیست من به چشم خودم دیدم اقایی رو که تمام عمرش با عذاب وجدان برای همچین عشقایی که به نظر شما ابکی نابود شده بود

    • دختر غمگین ۱۳۷۱

      ولی دخترا هم عاشق میشن چون قلب ظریفی دارن و زود جذب میکنن
      بی انصافی نکن آقا
      اینجا همه شکست خوردن
      اکثرا دخترا شکستاشون جبران ناپذیره یکیش خودم
      خودت تا آخرشو بخون............

    • رومینا

      به نظر من سعی کنید وابسته نشین من خودم یه پسر دیدم و ناخواسته عاشقش شدم اولش دوست عادی بودی دقیق سه ماه و من تو این سه ماه عاشقش شده بودم و به دلیل مسله مسخر رفت و بهش چند بار گفته بودم که عاشقتم و گفت نباش چند ماه جدا بودیم تا. اینکه. بلاخره رسیدم بهش اما بعد ۴روز تموم کرد و منم با دوستش. دوست. شدم و اون موقع. قدر منو فهمیده بود و از سر خل ببودن دوباره رفتم باهاش و بعد بعد یک ماه تموم کرد و دلیلشم نگفت بعد ها فهمیدم عاشق یکی دیگه. شده و همه بلایی هایی که سر من اورد سرش اوردن

      پاسخ ها

      • دخترغمگین71

        چه فایده آبجی وقتی نفهمه از کجا خورده و دلیل این بلاهایی
        که سرش میاد چیه
        من خودم دقیقا عین تو بودم فقط خودمو زجر دادم من رفتم با زن عشقم دوس شدم و به مرور بچه هاشو که به دنیا میومدن میبوسیدم ولی چه فایده فقط موهام سفید توونوجوونی

    • رومینا

      به نظر من سعی کنید وابسته نشین من خودم یه پسر دیدم و ناخواسته عاشقش شدم اولش دوست عادی بودی دقیق سه ماه و من تو این سه ماه عاشقش شده بودم و به دلیل مسله مسخر رفت و بهش چند بار گفته بودم که عاشقتم و گفت نباش چند ماه جدا بودیم تا. اینکه. بلاخره رسیدم بهش اما بعد ۴روز تموم کرد و منم با دوستش. دوست. شدم و اون موقع. قدر منو فهمیده بود و از سر خل ببودن دوباره رفتم باهاش و بعد بعد یک ماه تموم کرد و دلیلشم نگفت بعد ها فهمیدم عاشق یکی دیگه. شده و همه بلایی هایی که سر من اورد سرش اوردن

    • مهدی

      وای دلم اتیش گرف دخترا چقد گناه دارن بیشتر دخترا نظر دادن‌تا پسر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای دلت برای خودت اتیش بگیره ههههه

    • A.Z

      من پسری ۱۷ ساله هستم.من دو ساله که صادقانه عاشق دختر خالم بودم.اولا با هم دیگه خیلی گرم میگرفتیم و واقعا همدیگرو دوست داشتیم.بعد از یک ماه فهمیدم عشقم از یک پسر دیگه در فامیل خوشش اومده .این واقعا منو زجر میداد جلوی من با میرقصیدن و طوری که شب اول تو شوک وحشتناکی بودم وقتی که ازش پرسیدم چرا عوض شدی گفت به تو ربطی نداره بدون این که من کاری انجام داده باشم.بعد چند وقت من هم برای تلافی با دختری دوست شدم.درسته که من با کس دیگه ای بودم ولی هنوز دلم پیش اون بود.جالب این جاست که بعد یک سال اومده با پرویی تمام به من میگه ازت بدم میاد چون با نا محرم دوستی ولی اون روزای خودش رو یادش رفته بود.به از این همه ماجرا عید ۹۷ رفتیم خونشون.این دل بی صاحاب من بازم پیشش گیر کرد . ولی من تو ظاهر نشون میدادم که اصلا ازش خوشم نمیاد و بهش محل نمیدادم ولی اون یه بار اومد پیشم من پس زدمش.بعد این که اومدیم خونمون این قدر حالم بد بود که با مامان رفتم روانشناس اما نگفتم چرا.دوستان بعد اون همه ماجرا و مصرف قرص آرامش بخش احساس من نسبت بهش مرد‌.مطمئن باشید که حس شما هم میتونه بمیره ولی باید قوی باشید

      پاسخ ها

      • دختر غمگین1371

        سلام آقا پسر داستانت شنیدنی بود خواستم بگم زود دل باختی اما یادم میاد خودم ۱۴سال داشتم که بعد سه سال باهم بودن فهمیدم طرف زن دوتا بچه داره دیگه بعد از اون مسکن استفاده کردم ولی نه تنها مسکن دارویی که قرص باشه یا سیگار و مشروب مسکن انسانی از هرپسری واسه مسکن خودم استفاده میکردم و به هیچکدومم خیانت نکردم ولی همه اونا از سوء ظن من فرار میکردن میگفتن تو به ما شک داری
        من گناهی نداشتم چون مارگزیده بودم و از ریسمون سیاه و سفید میترسیدم
        بگذریم من کسی رو تنها نزاشتم و به پیشنهاد خودم با کسی دوست نشدم همه خودشون منو انتخاب کردن خودشونم فراموشم کردن زخمی که با وجود دیگران عمیق تر میشد
        دختر خالت تنوع پذیر بوده سفت دل نبسته به هیچکسم محکم دل نمیبنده
        الانم که برگشته واسه اینکه میدونه هنوز دوسش داری و قلبن میخوایش و میخواد از احساساتت سو استفاده کنه بقول خودمون میفهمه فدایی داره
        تو هم نمیتونی فراموشش کمی وگرنه الان اسمشو اینجا نمیبردی فقط از فکر کردن بهش فرار کردی و خودتو سرگرم دخترای دیگه کردی
        ببین داداش مبادا غرورتو ارزون بفروشی من مث آبجی بزرگتم از رو تجربه میگم دیگه ساده بهش دل نبند
        و بعد از اون وابسته بنی بشری نشو
        احساستو خرج یه نفر کن اونم بعد ازدواج وگرنه امکان داره باز یه دختر وابستت کنه و بعددنتونی خودتو بسازی مواطب باش داداش

      • علی

        دختر غمگین۱۳۷۱
        پاسخت خیلی دل گرمم کرد اگه پیغامم رو خوندی اینجا برام پیام بذار

    • آتن

      منم تازه شکست خوردم یکی رو هفت سال دوست داشتم اما گذاشت رفت

    • فرناز

      اومد با اصرار .عاشقم کرد .وقتی فهمید عاشقم کرده بیمحلیاش شروع شد .وقتی روحمو برده بود فهمیدم زن و بچه داره.اما مطمئن نبودم .چندماه طول کشید تا مطمئن شدم .همون موقع ها که دنبال این بودم که مطمئن شم زن داره یا نه بهم خیانت کرد .داشتم تو داغ خیانتش میسوختم که مطمئن شدم زن داره .دو تا ضربه کاری تقریبا تو یه زمان .جگرم آتیش گرفته .کجا دردمو بگم.روح و جسمم بیمار شده .خدا جوری به زمین بزندش که هم تقاص منو پس بده هم زنشو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا نصفش کنه عجب جانوری بوده شانس اوردی فهمدی هااا اگه باهاش میرفتی زیر یه سقف بعد میفمهمیدی خیلی وحشتناک تر بو

      • دختر غمگین۱۳۷۱

        منم مث توام آبجی اون طرف بلایی سرم اورد که دیگه نباید به آیندم و خوشبختیم حتی فکرم کنم
        مگه اینکه خدا معجزه کنه
        وگرنه زخم کاری اون جاش خوب نمیشه
        من باختم به قیمت جوونی که نه نوجوونیم چون ۱۴سال داشتم
        من باختم به قیمت آبروم که پیش خیلیا رفت که فهمیدن باهاش بودم چون من ظاهرا محجبه واز خونواده مذهبی بودم
        من باختم به قیمت آیندم که دیگه کلمه خوشبختی رو باید❌ضربه در قرمز روش زد
        من بخوامم فراموشش کنم زخمش جاش خوب نمیشه الان متنفرم ازش اما چه فایده تنفر من زخم اونو خوب نمیکنه خدا داغ بچه هاشو نبینه الان زن اولو طلاق داده و چون پولدار شده یه زن دیگه گرفته اما
        من باید تو حسرت ازدواج و خوشبختی بمونم
        میسپارمش به خدا تا دلشو داغون کنه نتونه از فکر ظلمی که بهم کرد بیرون بره من الان11ساله تو از فکر این ضربه کاری که بهم زد به خودم میپیچم اما خدا هم اونو از قبل سالم تر و سرحال تر و پولدار تر کرد
        کار خوبی کردی تموم کردی اون تورو واسه ازدواج نمیخواسته فقط تنوع هوس ودوستی بوده خدا حق تو و زنش رو ازش بگیره خدایا خدایی کن عدالتت کجاست
        چرا فقط باید دخترا ضربه کاری بخورن مردا فقط هوسشون خالی کنن
        خدایا عادل نیستی اگه ظلم اینارو بیجواب بزاری

      • علی

        دختر غمگین۱۳۷۱
        خدا بهت کمک کنه

    • Mahdiye

      بچه ها راهنماییم کنین
      ما شیش ساله ک با هم دوستیم تا حالا نه چیزیو از هم مخفی کردیم ن بهم دروغ گفتیم فقط اون اولای رابطه بهم نگفته بود ک ی خواهر داره و گفته بود تک پسره
      بعدش ک فهمیدم روز اول خیلی ناراحت شدم ولي وقتي دليلشو بهم گفت يكم دركش كردم
      اخه اون پدر مادرش از هم جدا شدن گفت دوست نداشتم از سمتت حس ترحم ببينم
      اين قضيه گذشت
      تا همين چن ماه پيش
      با يه پسري سركار اشنا شد ك زياد ادم درستي نبود دختربازو فلان
      بهش گفتم اگه منو دوس داري از اون فاصله بگير اونم مخالفت نكرد گفت چشم و دگ فقط راجب كار باهاش حرف ميزنمو از اين حرفا خلاصه گذشت تا اينك دوباره خودش اعتراف كرد ك باز با اون پسره در ارتباطه منم ديدم بيشتر حساس شم فك ميكنه چيه گذشتم ازش بخاطر مخفي كاريش
      ولي همين پريروز دوباره يه موضوعي رو ازم مخفي كرد خودم فهميدم ولي ب روش نياوردم تا اينك خودش زنگ زد گفت اگ توام منو ببخشي من خودمو نميبخشم كلي معذرت خواهيو فلانو اين حرفا
      ولي من همه چيو تموم كردم چون دگ طاقت مخفي كارياشو ندارم
      ولي حالم خيلي بده همش چشام پره اشكه دارم دق ميكنم
      اونم ادم بدي نيست ن اهل خيانته ن اهل دود و دمه هيچي
      ولي خانوادش گند زدن تو رابطمون تا الان صدبار بخاطر اونا باهم بحث كرديم
      شما بگيد چيكار كنم كمكم كنيد
      نميخوام تصميم اشتباه بگيرم

    • دخترغمگین۱۳۷۱

      مهدیه جون
      دلت خوشه ها آبجی
      اولا میگی ۶ساله دوستیم مگه هدفتون از دوستی چیه که این همه سال طول کشیده والله بنظرم آدما تو یک ماهم شناخته میشن وخود واقعیشون نشون میدن اگه هدفتون ازدواجه باید دس بکار بشین ولی چرا...
      حتما اون دلیل اورده که نمیتونم فعلا و نمیشه و خونوادم گیر میدن و اونا باهام تفاهم ندارن این چیزا....
      من اینو فقط میگم ۶سال عمر آدمیه یه بچه شیش ساله دیگه میره مدرسه و نوشتن میدونه اون هنوز نتونسته بنویسه میخوامت و همین روزا میام خواستگاریت؟؟؟عجیب والله...
      اینکه پسر خوبیه و اهل دود و دم نیست خوبه اما وقتی مال تو نباشه بقول شاعر 《خونه شاه هم پر از گردو باشه چش به ما میماسه》
      اصلا تو مطمعنی اینی که جدیدا اومده خواهرشه و دوست جدیدش نیست
      چه ترحمی چه کشکی دخترا اکثرا وقتی بدونن دوستشون تو وضعیت بدی قرار داره از خود گذشتگی میکنن و بیشتر محبتش میکنن تا جایگزین بشه یکیش خودمم
      ولی رابطه با اون رفیق نابابش اونو بد نمیکنه دلشه که اگه کسی دیگه رو بخواد خیلی بد میشه
      مواظب باش خواهر من
      رابطه زیاد شاید واسه دخترا وابستگی شدید بیاره اما واسه مردا خستگی شدید میاره
      پس اونارو باید تا آتیش عشق دلشون داغه چسبوند و ازدواج کرد وگرنه به مرور تقاضاشون ازت زیاد میشه و در آخر اگه تقاضاشون برطرف کنی میشی مثه دسمال کاغذی که همه جاشو استفاده کرده
      اگه برطرف نکنی میگن تو چه عشقی هستی که منو دوس داری اما تقاضامو رد میکنی
      پس حواستو جمع کن و یواشکی بپاش اگه یه ماه همش گریه کنی و وزن کم کنی و افسرده بشی بهتره تا تو رو معطل نگه داره نزاره به آیندت برسی
      از ما گفتن بود
      من خودم خام بودم پخته شدم سوختم حالا دیگه نه راه پس دارم نه راه پیش
      تو دیگه مث من نشو

    • Mahdiye

      اونی ک هی بهونه میاره واسه ازدواج منم ن اون
      اخه دلم میخواد دست پر بریم سر زندگی
      چندین بارم گفته ک همین سالای پیش قرار بذاریم بیایم خونتون
      ولی من مخالفت کردم و گفتم اخه الان گیرم رفتیم سر زندگی با کدوم پول میخوایم خودمونو راه بندازیم
      چون خانوادشم طوری نیست ک حامیش باشن ک بگم حداقل اول زندگی کمکش میکنن از ی طرفم دلم میخواد روی پای خودش وایسه
      درسته ما شیش ساله با همیم ولی تازه الان دوساله ک سرکار میره
      خانوادشم مخالفتی ندارن ک مثلا بخوام بگم بخاطر اونه ن اگرم داشتن این اهمیتی نمیداد خودش همیشه میگه
      ولی بعضی وقتا ی کارایی میکنن ادم کفری میشه دلش میخواد بزنه از وسط نصفشون کنه
      اون دخترم واقعا خواهرشه من همشونو دیدم حتی شناسنامه باباشم دیدم ک مطمئن شم
      فقط نمیدونم میتونم با خانوادش کنار بیام یا ن
      اخه خیلی زود عصبی میشم وقتی میبینم کسی کار اشتباهی میکنه و بقیه رو گول میزنه

      پاسخ ها

      • بانوی خسته

        مهدیه خانم چقدر شبیه منی منم همینجوریا بود تمامش دلم برای اون سوخت اما اخر خودم سوختم . کاش هرگز ندیده
        . بودمش

    • Nasim

      من با یه اقایی دوست شدم الان 5سال از عشقمون میگذره الان متوجه شدم زنو بچه داره

      پاسخ ها

      • علی

        خاک تو سرت بشه.اونقدر اسیر هوا و هوس بودی که نتونستی واقعیت را ببینی.گوشت را دادی به دهان گربه الان نشستی زانوی غم بغل کردی که چی بشه.

    • فلورا

      سلام عزیزانم.گاهی وقت ها لازم نیست همه چیز رو فراموش کنید میتونید تفکیکش کنید. عبرت هاش رو یه گوشه از ذهنتون نگه دارید و بدی ها و خیانت هاشو به یاد داشته باشید و خوبی هاش رو به همون میزان از عشق واقعی زندگیتون که الان مال شماست جایگزین کنید و عکسش و رفتارهایی که از اون تو یادتون باقی مونده و غیر قابل فراموش کردن به گذر زمان بسپارید . هر روزتان را پرانرزی تر از دیروزتان شروع کنید.

    • سحر

      بدترین اتفاق زندگیم عشق بود ای کاش هیچ مهری وجود نداشت اخه جواب این دلای لعنتیو کی میخاد بده اره از دستش دادم رفت بدون اینکه پشت سرشم نگاه کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ، بهنه ماندن که تمام شد کافیست . رفتن دلیل نمیخواهد ،

      • Sh

        رفت؟؟؟به درک که رفت!واس دل خودت شاد باش اینقد غصه نخور.

    • بهنام

      خیلی دوسش داشتم باهم دعوامون شد بددوس شدیم باز خواسش دباره تلافی کنه رفته بایکی دوسشوده میگه خشحالم میگم خب خدارو شکره لایک کنین حتما چون من بزرگترین کارانجام دادم بخشیدمش. فقط بخاطر خودم

      پاسخ ها

      • دخترغمگین۱۳۷۱

        بخشیدن آسونه از رو دوسداشتن همه خطاهاشو
        داااش
        میبخشی اما آیا فراموش کردنم آسونه
        شاید واسه شما که پسرید آسون باشه ولی فک نکنم دخترااینجوری و به این آسونی یادشون بره

    • زهرا چشم آبی

      نامرد من 2 سال عاشقت بودم بخاطرت میمردم رسمش این نبود......

    • محمد

      سلام .چیکار کنم تا یه دخترو فراموش کنم این همه کامنت خوندم ولی قانم نمیکنه تروخدا

      پاسخ ها

      • دختر غمگین۱۳۷۱

        آره محمد جان لعنت به حافظه که زووووم کرده رو تصویر قلبببب

    • مملی

      یه دختری ۱۴ ساله رو خیلی وقت بود میخواستم ولی چون یکسره با مادرش بود نمی تونستم نزدیکش بشم .تا گذشت که گذشت اومدن کنار دست ما خونه خریدن .یعنی اولاش فک میکردم شاید خونه واسه اینا نیست ولی خدارو شکر دیدم واسه این اس.من اول واسش یه انگشتر طلا و یه گردنبند گرفتم واسش همه چی گرفتم بهش دادم ولی قبول نکرد من واسش راضی بودم دنیا رو بخرم ولی نمیدونم به خاطر دوره ی سنی که داشت نمی تونست باهام راحت باشه یانه .دوماه یکسره باهم دوست بودیم تا ایکنه رفتم دهات برگشتم دیدم جای دیگه ای خونه خریدن یعنی از اون موقع چیزی نمیتونم بخورم یکسره دارم گریه میکنم خودمو میزنم نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم منو تنها عاشق دنیا بدونین که یهو جدا شدم و از وزن ۹۰ کیلو اومدم ۷۶کیلو یعنی تو یه هفته ۱۴ کیلو کم کردم و همین طور داره و زنم کم میش ترو خدا کسی میتونه از تلگرام پیام بده باهام حرف بزنه آروم شم.توی دوماه ۵ ملیون واسش وسیله گرفتم یه کوشی خریدم ۲ملیون ولی رفته جای دیگه .حرف من اینا که غصه ی من به خاطر رفتنش از کنارمونه وگرنه هرجا بده منم همون جام این شماره منه خواهش میکنم اورگم کنین۰۹۳۹۸۴۹۶۳۴۳بچه قزوینم

      پاسخ ها

      • شبگردتنها

        اون دختره مشخصه فقط میخواسته تیغت بزنه ارزششونداره بی خیال شو هرچند که نمیتونی

    • تهش جداییه چه با مرگ چه با قهر

      این مقاله ای که گزاشتین کاملا یه فلسفه منطقیه در صورتی که عشق منطق نمیشناسه تنها کار کسایی که بعد از مدت ها جدا شدن سوختن وسااختن هستش مگر اینکه واقعا با سرنوشت بجنگید
      مرسی

    • شبگردتنها

      من بایه پسر چهار ماهه که دوستم عاشقش بودم اونم عاشق نشون میداد خودشو از همون اول بهم گفت من برا ازدواج نمیخوامت وهرموقع میخوای ازدواج کن ولی من بازم رابطه رو ادامه دادم باوجود مخالفت خانوادمم نمیتونستم ازش بگذرم حتی به خاطر همین موضوع رفتیم یه جا دیگه خونه گرفتیم بازم من دوسش دارم و هی بهش پیام میدم اونم میگه چراوابستت کنم وقتی نمیتونم بگیرمت اما همیشه میگفت من تاوقتی باهات دوستم ازجونمم برات مایه میزارم ولی حالا به بهانه های مختلف هی قهر میکنه با اوباش خیلی فرق کرده مدام گیرمیده و میگه توبه من خیانت کردی منم راسشوبخوای یه بار واسه این که لجشودربیارم خیانت کردم بش من دلم پیش بود هنوز اونم برگشت اما فهمید که من باعمدابادوستش چت کردم واز اون روز همش بهم شک داره حالا هی قهر میکنه والتماسام فایده نداره یه بار میگه دیگه زنگ نزن یه بار خودش زنگ میزنه میدونم نبایدبش وابسته میشدم من خالم از یه مرده هم خیلی بدترکسی هست درد کشیدع از طریق آیدی تلگرام حرف بزنیم اصلا نمیدونم چطوری فراموش کنم لعنتی نمیشه

      پاسخ ها

      • دختر غمگین۱۳۷۱

        عزیزم تو که اولیش نیستی بنظرمن پسرا دلشون از سنگه واسه همین میگن مرد که گریه نمیکنه
        بازم معرفت داشته بهتفته نمیخوام بگیرمت اما دل وقتی کسی رو دوس داشت واسه باهاش موندن دنباله بهونه است همشلعنت به دل اونم دل یه دختر که چه زود با یه انگشت پسر که تو چت مینویسه《دوست دارم》به بازی گرفته میشه

    • Amir

      از همون اول که دیدمش واسه خاطر نجابتش و رفتارش واقعا شیفته اش شدم وصادقانه هم حرف دلمو بهش گفتم ولی بهم گفت که هیچ حسی بهم نداره ولی من رهاش نکردم تا اینکه راضی شد تلگرامی با هم مث دوست در ارتباط باشیم
      تو تمام این مدت تمام تلاشم این بود که توجهشو به سمت خودم جلب کنم بعد از یه مدت دوباره ازش خواستگاری کردم ولی باز گفت که نظرش راجع به من عوض نشده و منو نمیخواد تمام علاقه ام رو بهش گفتم ولی واقعا بی اعتنا بود تا دیگه خودمم خسته شدم و بهش گفتم از همه جا بلاکم کنه تا دیگه نتونم بهش دسترسی داشته باشم
      اون خودش کلا تلگرام و اینستا شو دیلیت اکانت کرد و گویا شمارش رو هم میخواد عوض کنه چون بهش گفتم نمیتونم فراموشت کنم اونم اینکارو کرد که راحت تر فراموشش کنم و خودشم خیالش راحت باشه
      توصیه من به دوستان بعنوان یه آدم سی ساله اینه که
      زود دلبسته کسی نشید چون دل کندن خیلی سخته
      برای کسی که مطمئن نیستید سهم شما هست خیال پردازی نکنید چون فراموشی این خیالاتی که واسه آیندتون در سر داشتید واقعا زجر آوره

      پاسخ ها

      • دختر غمگین ۱۳۷۱

        آه
        امیر
        امیر
        امیر
        تو الان چی گفتی؟؟؟
        درست شنیدم آیا؟؟؟
        یکی همنام تو بامن همینکارو کرد ولی به بازیم گرفت گفت منو میخواد اما دلش هزارجا بود یه آدم هوس باز بود یه سر و هزار سودا...من میدونستم منو نمیخواد بهش میگفتم من قصد ازدواج باتورو ندارم چون دوسال ازتو بزرگترم
        وقتی به اعتراف کشوندمش که مرتب باکی آنلاینه میگفت هیشکی تو شکاکی دس آخر گفت یه دختری هست از موقع سربازیم قبل از تو باهاش درارتباطم امامث خواهر برادریم اونم نامزدش سربازیه بعد سربازی ازدواج میکنن نگرانیت بی مورده من گفتم خوبه منم با خواستگار قبلیم درارتباط باشم که سه تا بچه داره و همه خواهر برادر صدا کمیم همین که گفتم یه چیزی دستش اومد که تو اونو بیشترازمن دوس داری
        بالاخره گفتم باشه بااون خوش باش من بینتون نمیام فقط منو بلاک کن یا خطتو عوض کن خواهش میکنم واسه اینکه منو زجر بده اینکارو نکرد الانم منم که تمام ظاهرمو از دس دادم لاغرو مردنی شدم ازبس غذا نخوردم و قرص اعصاب میخوردم ساعت
        بازدیدشو که دیدمممم...صبح اول صبح ۱۲محرم امسال یهو خوردم زمین دوتا دندونای جلوییم ازجا کنده شد الان رفته کربلا الان از نجف حرکت کرده گفت برم بمیرم تمام عکسامم حذف کن فقط وویس دادم گفتم از امام حسین بخواه فراموشت کنم اگه گوش داده باشه خوبه ولی حذف میکنه صدامو نامرد
        به امام حسین میسپارمش بخاطر اینکه میخواد بچزونه منو

    • آنیتا

      سلام دوستان ممنون میشم نظرتون را درباره این پیامم بدهید (خصوصا آقایون)
      من با یه آقایی یه مدت خیلی کوتاه حدود سه ماه در ارتباط بودم و از همون اول هم میدونستم هدف از ارتباط ایشون با من برقراری رابطه جنسی هست به همین خاطر از همون اول بهشون گفتم که من دختر نجیبی هستم و هرگز وارد این رابطه ها نشدم و نخواهم شد هیچ وقت برام وقت نمیگزاشتن و صرفا از من میخواستن به منزلشون برم و اونجا ملاقاتشون کنم من هم هیچ وقت این کار رو نکردم تا این که صبرم تموم شد و گفتم از این دخترهایی که شما بخواهید منزلتون ببرید تو خیابون پره یه هفته گذشت و بعد از اینکه پیام دادم گفت دیگه پیام نده من با کسی هستم و منو بلاک کرد حدودا دو ماه البته الان چهار ماه از قطع رابطه ما میگذره و تو اون مدتی که با ایشون بودم فقط یه بار بیرون رفتم و حتی هزار تومن هم برای من خرج نکردند که بگم مدیونشون شدم تو اون زمانی که با کس دیگری گویا بوده بعد از دوماه من رو از بلاکی خارج کرده برام سوال پیش اومده چرا اینکار رو کرده اون که هیچ حسی نداشته و یه دختر نجیب رو کنار گذاشت میتونست بزاره برای همیشه بلاک بمونم
      به نظرتون چرا اینکار رو کرده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتون رو درگیرش نکنید و بهش فکر نکنید، این پسر فقط شمارو برای هوس میخواسته ولابد الان باز دستش خالی شده و فیلش هوای هندوستان کرده این جور پسری که آدم رو فقط به خاطر فیزیکش بخواهد ارزش یک ثانیه فک کردن هم نداره، نه چکش کنید نه چیزی به کل فراموشش کنید، آدم پست بی مقدار ارزش فکر کردن هم نداره

      • یاسین

        به نظر من نه خیر آتینا خانم ... مردی که به راحتی مثه آب خوردن ول میکنه میره و بلاک میکنه و بعدشم بدون دلیل آنبلاک میکنه و ممکنه برگرده اصن تضمینی نیس واسه موندن و نگه داشتنش ...

        و باورت نمیشه من خودم دقیقاً همین مشکلو داشتم ... تو همین ماهم اتفاق افتاد ... رفت نامزد کرد ... اولین (وشاید آخرین!) دختری بود که پیام میداد و زنگ میزد و پیگیر بودو همیشه هر جا میرفتم باید به دونفر جواب پس میدادم یکی مادرم یکی اون ... خلاصه ولش کن ... خخخ راحت رفت ... ایشالا خوش باشه و خوشبخت ...بیشتر به یه بازی شبیه بود ...

    • آنیتا

      سلام ممنون میشم نظر من رو ثبت کنید تا بتونم از نظراته دوستان استفاده کنم

    • تنهای دلشکسته

      سلام من یه دوست دختری داشتم که 5سال باهم دوست بودیم خیلی عاشقش بودم حتی یه بار منو ترک کرد وخودش اومد باهام دوس شد الان2،3ماهه که باهام خیلی سرده و بامن حرف نمیزنه فک کنم دل به کس دیگه ای بسته الان 3ماهه که از گریه و ناراحتی میمیرم بخدا خیلی دوسش داشتم خیلی روز ها تصمیم به خود کشی گرفتم نمیدونم چیکارکنم توروخدا کمکم کنین التماس میکنم

      پاسخ ها

      • محمود

        گریه نکن.هیچ کس ارزش قرمز شدن چشماتو نداره.دیروز عشق من که واسش میمردم رفت و عاشق رفیقم که نون ونمک خورده بودیم شد.اگه واقا عاشقم بود کس دیگه رو نمیدید.عشق یکطرفه باعث نابودی خودمون میشه

    • رضا

      نظر من در مورد موضوع خانوم آنیتا این هستش که اگر اون آقا علیرغم اینکه میدونسته شما با ارتباط جنسی موافق نیستید ولی روی این موضوع اصرار داشته نشون میده که انسان مورد اعتمادی نیست وحتی اگر خودش دوباره بخواد با شما ارتباط بگیره شما نباید بپذیرید
      چون اون از شما در نهایت رابطه جنسی میخواد و دیگر هیچ
      مخصوصا اینکه چون شما از اول قبول نکردید آتیشش رو بیشتر کرده
      مردهایی که شما رو بخاطر خودتون بخوان کم نیستن پس زیاد ذهنتون رو درگیر اون اقا نکنین

    • آنیتا

      جناب رضا از بابت نظرتون سپاسگزارم

    • آنیتا

      جناب رضا از بابت نظرتون سپاسگزارم

    • علی

      دختر غمگین۱۳۷۱
      پاسخت خیلی دل گرمم کرد اگه پیغامم رو خوندی اینجا برام پیام بذار

      پاسخ ها

      • دخترغمگین ۱۳۷۱

        سلام علی جان ببخش
        تو گذشتم خیلی زود اومدم جلو و دیر رفتم عقب و کنار کشیدم
        از شانس شما من الان متوجه پیامت شدم
        آخه گذشته که عجول بودم باختم داداش
        الانم فکر نکنی بی خیال بودم فقط چندباری اومدم دیدم کسی به دردم توجه ای نمیکنه برگشتم تو غمگینی خودم
        من فقط تجربه مو گفتم داداشی خدا کنه هیییچوقت نسوزننت خدا کنه هرگز گرفتار عشق یه طرفه نشی هیچوقت برامنم یادت نره دعا کنی من که دیگه آینده ای ندارم اما این باقی مونده عمرم بجایی نرسم که آرزوم مرگ باشه یا دس به خودکشی بزنم بقران قسم به همین ماه قبل محرم قصد داشتم خودکشی کنم چون دلم از جای دیگه پر بود تو دل مادر پیرم خالی میکردم

      • دختر غنگین ۱۳۷۱

        الان یا آدم ناامید مث من واسه چیه که زندم
        مواظب دلت باش داداشی مواظب قلبت باش چاه توالت نشه بجای صدفی که توش مرواریده دلتو قرص کن جوهر خودتو به هرسنگی نزن اگه میتونی
        من که نتونستم اما شاید تو بتونی
        منو همش چزوندن دنبال پناهگاه میگشتم ولی رفتم تو آغوش گرگ

      • دخترغمگین۱۳۷۱

        الان من نمیدونم شما کدوم علی هستی خخخ

    • آنیتا

      ممنون از بی نام برای ارسال نظرشون

    • بدون نام

      بعد از ۱۰ ماه هنوزم دوسش دارم چیکار کنم بنظرتون اهههههههه

    • شبگرد تنها

      اصلا با این راه هایی که اینجا نوشته نمیشه فراموش کرد آدم تک تک لحظه هاشو درد میکشه تک تک ثانیه ها با عذاب میگذرت شبا بی خوابی روزا گریه اصلا راحت نیست مثل سرطان یا یه بیماری بی درمون میمونه بدترازهمه این که تو عمرتو جونیت تباه میشه ولی طرف مقابلت حالش خوبه واصلا عین خیالش نیست عذاب نمیکشه وراحته بی هیچکس نمیتونی درد دلتو بگی چون یه حرفایی میزنن مثل همین مقاله شما که اصلا آدمو درک نمیکنن شما بگو به من کسیو که همه جوره به حرفاش اعتماد کرده بودم بهش تکیه کرده بودم حالا چجوری فراموش کنم اون حرفا که محال بود دروغ باشن حالا دروغ دراومدن حالا که تو اوج وابستگی هستی طرف خودشو به زور تو زندگیت واردکنه هزار تا قسمو التماسبعدم که عاشقش بشی بگه من دیگه نمیخوامت سخته به خدا سخته حال منو کسی درک نمیکنه شبا نمیتونم راحت بخوابم روزا گریه میکنم کاش یکی فقط یه راه حل داشت

    • بدون نام

      کسی نیست کسی رو ول کرده باشه بعد سریع ازدواج کرده باشه ایا به طرف قبلی بازم فکر کرده؟وجدان درد گرفته؟؟؟ لطفا اقایون نظر بدید

      پاسخ ها

      • یاسین

        سلام عزیزم ... به نظرم هیچوقت اشتباهتو با یه اشتباه دیگه جبران نکن (ینی اینکه بخوای سریع ازدواج کنی)... قبلاً با احساس رفتی جلو الان منطق رو بیار وسط از عقلت کمک بگیر ... عقل و منطق هیچوقت نتیجه ش نامطلوب نخواهد شد ...

    • زری

      سلام من چی بگم که همو اندازه همه دنیا دوست داشتیم یه بار مشد بهرهم بی احتذامی کنیم یه بار نشد بیشتر از یه ساعت قهر باشیم یه بار نشد از خودمون نگذریم به خاطر اونیکی وخیلی چیزای قشنگ دیگه باهم آرامش داشتیم فقط یه بار باهم رفتیم بیرون اصلا توصورت هم نگاه نمیکردیم باهم چتذزیاد داشتیم سیزده ماه ولی بیرون نرفتیم میگفت تو ادمم کردی من قبلا ده تا ده تا باهم رابطه داشتم از وقتی پاکی تورو دیدم دور همه رو خط کشیدم همش سعی میکنم خوب شم خوب هم بود دوستم داشت خیلی زیاد ولی خانواده هامون مخالفت کردن دید اذیتم گفت دیگه فایده نداره نمیتونم بیشتر از این اذیت شدنتو ببینم یکی رو خانواده ام برام نشون کردن اصلا دوسش ندارم ولی برا فراموشیت میخوام قبولش کنم از همین الان حوصله اشو ندارمو... منم دیگه نتونستم بمونم بلاکش کردمو رفتم ولی هنوز حالمو از دوستام میپرسه بعد محرم میخواد برن خاستگاری دوست دارم بمیرم ولی محرم تموم نشه
      باورم نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به این خانواده ها

    • زری

      میخواست یه ماه دیگه برام تولد بگیره گفتم کادو چی بهم میدی گفت نمیدونم الان میخواد خبر نامزدیشو بهم بده.چه درد بدیه،هم منو تو فامیل خوب وغاقل وسربه راه میدونستن اونم تو فامیلش خیلی روش حساب میبردن فقط به خاطر اینکه غریبه بودیم نزاشتن البته منم خیلی کم تلاش کردم ترسو بودم ترسو بودم روم نمیشد بگم میخوامش خانواده ام دوست داشتن دخترو کار زشتی میدونن الان شبو روز ندارم از دلتنگی دلم براش تنگ میشه اونم حالش بهتر از من نیست ولی گفت نمیخوام عروس نخواستنی بشی دوست دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترسو بودی؟پس حقته عذاب بکشی تو این دنیا جایی برای ترسو ها نیست .بترسی باید دور همه چیت خط بکشی حتی جونت.یا علی.

    • ایران من

      فقط ۵ هزار تومن بندازین صندوق صدقات به نیت اینکه برای همیشه فراموشش کنین و از این به بعد زندگی شادی بدون اون داشته باشین ، تموم

    • مژگان

      خواهرای گلم سلام
      گور پدر هر چی عشقه
      یه سال پیش اومدم اینجا با یه حال خراب
      کلی خوندمو گریه کردم نظر گذاشتمو گریه کردم ولی حالا اومدم دارم به همشون میخندم من چقدر احمق بودم که به خاطر یه پسر بی لیاقت که حتی ارزش نگاه کردن نداره و الان سگ در خونمم حسابش نمیکنم اینقدر ناراحتی کردم همکار بودیم هنوزم همکارمه و محل سگ بهش نمیدم
      شش ماه پیش با یکی از همکارام آشنا شدیمو و بعد از دو ماه عقد کردیم چون از قبل منو میشناخت خونوادشم همینطور و الان عاشقانه همو دوس داریم و به خاطر هم جون میدیم
      خدایا شکرت
      ولی تورو خدا همممممه ی کسایی که اومدین اینجا وناراحتین
      مطمئم باشین اونایی که ترکتون کردن هیییییییییچوقت برنمیگردن و شما رو نمیخوان التماس نکنین اگرم برگشتن محل سگ بهشون ندین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مژگان خانم خدا خیرتون بده انشاالله خوشبختیتون پایدار و جاودانه باشه حرفت حس خوبی بهم داد

    • سمیرا

      سلام شما اگه قصه منوبدونیدمیگین چقدرخوشبختین من بدبخت ترین ادم دنیام ازهمه جابریده ودل شکسته موفق باشین فراموش کردن ازمردن هم سخت تره

    • سمیرا

      سلام شما اگه قصه منوبدونیدمیگین چقدرخوشبختین من بدبخت ترین ادم دنیام ازهمه جابریده ودل شکسته موفق باشین فراموش کردن ازمردن هم سخت تره

    • سمیرا

      سلام شما اگه قصه منوبدونیدمیگین چقدرخوشبختین من بدبخت ترین ادم دنیام ازهمه جابریده ودل شکسته موفق باشین فراموش کردن ازمردن هم سخت تره

    • طلا

      من از شکست عشقی قبلم با یه مرد مهربون درددل کردم که اون مرد ضمن راهنمایی و کمک برای رها شدن از دلشکستگی کم کم بهم علاقه مند شد و خواست عشقش باشم با اینکه بهش گفته بودم دلم هنوز در گروی عشق قبلی مه ولی انقدر مهربون و دوست داشتنی رفتار میکرد و انقدر اصرار میکرد که اونو بجای عشق قبلیم دوست داشته باشم و انقدر رفتار حمایتگر و متعصبانه ی شیرین باهام داشت که کم کم عاشقش شدم ولی یهو بهم گفت باید از ایران خارج بشه و بعدا واسم دعوتنامه میفرسته ، منم عصبانی شدم و گفتم داری منو میپیچونی ، مگه میشه بتونی دعوت نامه بفرستی ؟ ما که نسبتی نداریم باهم ، گفت تو میای یه کشور ثالث منم میام اونجا باهم ازدواج میکنیم و نسبت دار میشیم باهمدیگه ، ولی چون فکر کردم الکی میگه یک عالمه بدخلقی و ناسازگاری کردم که عرصه بهش تنگ شد و بدون هیچ اثر و نشونی رفت که رفت

    • یاسین

      بابا خانوم محترم ... اشتباهتو با یه اشتباه دیگه رفتی سرپوش بذاری روش ... آخه چرا با یه مرد دیگه رفتی درد و دل کنی؟ بابا دنیا محل تجربه نیس که هرچیزی رو بری تجربه کنی ... از تجربیات دیگران درس بگیرین ... اگه ایجور بود همه باید میرفتن مواد مخدر و ... رو هم امتحان میکردن ...
      ایییین همه دلنوشته، دل شکسته و آسیب دیده هست، بعد بازم می بینیم فردا همو آش و همو کاسه

    • آنیتا

      ممنون از آقا یاسین برای ارسال نظرشون
      فقط از این ناراحتم که چرا باید آدمای بد سر راه آدمای خوب قرار بگیرند اینکه راحت از یه دختر نجیب میگذرند و چون فقط به دنبال هوسشون هستند

      پاسخ ها

      • یاسین

        نگران نباشین آنیتا خانوم ... انشاالله یه مورد خوب و عااالیش
        نصیبتون میشه ... شاید که نه حتماً خدا خیلی دوستت داشته که مانع شده ...

    • آنیتا

      با اینکه خیلی راحت از من گذشت چون با من نمیتونست نیازهای جنسیش رو برطرف کنه و من نمیخواستم براش مثل یه دستمال بشم شاید باورتون نشه هنوز بعد حدود 4 ماه گاهی وقت ها از خدا میخوام که نزاره سمت گناه بره و برای برطرف کردن نیازش دچار گناه بشه

      پاسخ ها

      • یاسین

        عجب ... خداروشکر منم رابطه جنسی نداشتم باهاش ولی خیلی عجیبه مورد منم که یه دختر خانومی بود خیلی میخواست برم پیشش و ... که من بگم نرفتم کی
        باورش میشه ... واقعاً نرفتم

        اشتباه کرده شما ببخشش ... بزرگ منشی خودتو نشون میدی .... آفرین همیشه
        .... براش خوبی بخواه

    • من

      سلام به همه من ۳ ساله با عشقم ازدواج کردم خیلی خوبه با محبته کنس نیست اما باورتون میشه پول بهم نمیده اخلاقش اینجوریه ک هرچی خواستم باید مبلغشو بهش بگم تا بریزه ب حساب منم از بچگی حتی ب بابام پول نگفتم اون همیشه خودش پول بهم میداد الان خیلی وقتا خیلی چیزا لازم دارم اما پول همرام نیست ک بخرم خیلی اذیتم انگار همه چی شده برام ویترین حسرت شوهرم کارمند بانکه منظورم اینه ک بی پول نیست بهش هرچی میگم انگار درک نمیکنه خیلی دوستش دارم ولی این اخلاقش ادابم میده در حدی ک دارم ب جدایی فکر میکنم ک با یه نامه و بخشیدن تمام حق و حقوقم از زنگیش برم ولی میدونم بعدش میمیرم اما اینجوری موندن هم زره زره اب شدنه من خیلی دلنازکم وقتی از چیزی خوشم میاد پول ندارم اشکم سرازیر میشه بغض میکنم اما نمیتونم اینا رو ب شوهرم بگم گذاشتم روزی بهش بگم ک دیگه رفته باشم

    • آنیتا

      ممنون آقا یاسین انشاءالله که بهترین ها نصیبتون بشه و یه دختر خوب سر راه زندگیتون قرار بگیره
      انشاءالله خدا بهمون کمک کنه که همیشه پاک بمونیم و تلاش کنیم که عزت نفسمون را بالا ببریم
      امیدوارم خدا به وعده ای که داده عمل کنه که زنان پاک برای مردان پاک و زنان ناپاک برای مردان ناپاک

      پاسخ ها

      • یاسین

        ممنووونم آنیتا خانوم ... همین جور واسه شما ایشالا جفت و جور بشه ... خیلی کار خوبی کردی ... نگرشتم خوبه ... من مطمئنم دختر خانم مثه شما زیاده تو ای جامعه ولی خودم حقیقت به مردا (جنس خودم) زیاد اعتمادی ندارم خخخ

    • بدون نام

      یعنی واقعا اینقد این موضوع مهمه که به جدایی فکر میکنی؟ ؟؟متاهلی با مجردی فرق داره آدم که نباید همه چیزایی که خوشش میاد رو بخره شاید میخواد بیشتر پس انداز کنه برا ایندتون برا خوشبختی خودت به نظر منکه اصلا دلیل خوبی برا ناله کردن نیست مشکلات بقیه رو ببین غصه چیو میخوری؟ اگه حتی در حد نیازت هم پول نمیده میتونی بشینی جدی باهاش حرف بزنی بگی ماهانه یا هفتگی اینقد پول بزار فلان جا برام که من هی نگم

    • سلام میشع کمکم کنید؟
      منو دوسپسرم یسالونیمه که باهمیم چن روز پیش دعوا کردیم اون میگه مغروری تو غرورتو بیشتر از من دوسداری ولی نمیدونه ک وختی تخسیر خودشع باید کوتاه بیاد بد گف دیگ اس نده اس بدمم ج نده
      نمیدونم الان تخسیر منه یا اونع؟؟؟؟

    • مژده

      تو اول برو مدرسه ات املا یاد بگیر بعدش دوست پسر بگیر بچه
      آخرش به باد فنا میری

    • دل شکسته

      با یه نفر دوست شدم هیچ علاقه ای بهش نداشتم کم کم با حرفاش عاشقش شدم بهش وابسته شدم شد همه چیزم اون از من خیلی بزرگ تره ولی واسم مهم نبود الان که میرم مدرسه هر روز میبینمش میخوام فراموشش کنم ولی نمیتونم شما کمکم کنین به خدا خسته شدم

      پاسخ ها

      • دختر تنها

        وضعیت منم مشابه به شما هست نه خیلی مشابه ولی تقریبا همینجوره

      • پردیس

        چه جالب منم تو راه مدرسه عاشق یه نفر شدم که از خودم خیلی بزرگتره اما خیلی اذیت شدم چون این عشق یک طرفه بود اون هم خیلی مغرور بود یه مهندس جوونی بود که روبه روی مدرسمون خونه می ساخت من واقعا عاشقش بودم اما وقتی فهمیدم نامزد داره داغون شدم حس میکنم افسردگی گرفته باشم همش گریه میکنم اصلا نمیتونم فراموشش کنم هر ازگاهی ک میبینمش حالم بدتر میشه بعضی وقتا به خودکشی فکر
        میکنم توی دنیای من غم وغصه ها تمومی نداره ترو خدا هرکی میتونه راهنماییم کنه چیکارباید کنم؟

    • دخترغمگین ۱۳۷۱

      من جوابتو بالا دادم علی جان فقط علی آقا و همه کسانی که اسمشون عامیانه است میشه لطف کنن کنار اسمشون یه علامتی چیزی بزارن که مشخص بشه من نمیدونم کدوم علی از من تشکر کرده
      علی خسته
      یا اون دوتا علی معلوم نیست کدومان

    • هی خدا

      الکی به رو همه میخندم اما خدا شاهده پشت خندم یه کوه غمه الکی تظاهر به خوب بودن میکنم اما از درون داغونم تا یه چیزی مربوط به عشقه میبینم یا میشنم خندم میگیره که مگه عشق هم هست خب خدایا چرا اول آشنامون میکنی بعد همه چی خراب میشه خب وقتی مال هم نیستیمو سرنوشت یه چیز دیگه نوشته این وسط آشنا کردنمون داغون کردنمون چیه همیشه آدم پاکه آدمی که سادس معرفت داره در کل خوبه باید شکست بخوره این واقعا قانون عشقه ....!!!؟؟؟؟؟

    • ن

      دو سال با یه پسری تو رابطه منطقی بودم. بعد چند ماه بهم گفت که بیا ازدواج کنیم. هی منتظر شدم که جلو بیاد. ولی هی خواستگاری رو به تعویق مینداخت و ازم میخواست صبر کنم. منم قبول میکردم. آخه خیلی ادم خوب و پخته و مهربونی بود. واقعا دوسش داشتم و اونم منو دوس داشت. بعد دو سال یهو بهم گفت که مشکل مالی دارم و نمیتونم. برو یکی بهتر از من پیدا کن...گفتم من پشتتم باهم مشکلات رو حل میکنیم. قبول نکرد و رفت.... نمیتونستم باور کنم همون ادم پخته و سالم این کار رو با من کرد......نابود شدم......نمیتونم درک کنم. من که همیشه تو مشکلات پشتش بودم و دوسش داشتم....

    • محمد

      من اول به عشق اعتقاد نداشتم ، میخندیدم کسی میگفت شکست عشقی خوردم
      تا اینکه از یه دختری خوشم اومد ، خیلی بی دلیل ، خیلی احساس عجیبیه ، اصلا غیر قابل وصفه
      یک دفه یه اتفاقاتی تو بدنت تو ذهنت میفته که فلجت میکنه
      با اینکه مرد هستم ولی عین دختر بچه ها گریه میکردم ، انگار بخواین به معتاد رو ترکش بدید همونطور بدنم درد میکرد
      ولی از نظر علمی اگر عشق رو مطالعه کنید واقعا یه هورمون هایی تو بدن تشکیل میشه که شما حس عاشقی پیدا میکنید ، مغزتون تعطیل میشه ، طرفو زیبا و دل انگیز میبینید
      دقیقا ماده هایی تو بدن ترشح میشه که عین یک معتاد بدنتون بهش نیاز داره و فقط با وجود اون طرف اینجاد میشه ، برای همینه که فکر کردن به طرف حس خوبی به آدم میده
      برای اینکه شکست عشقی رو فراموش کنید باید عین یک معتاد خودتونو ترک بدید ، واقعا زمان میبره چون واقعا بدنتون به اون طرف معتاد شده
      باید مثل یک معتاد درد بکشید تا به زندگی طبیعی برگردید
      من پیشنهادم اینکه تا میتونید وارد روابط موقت و دوستی نشید ، خودتونو گول نزنید که حالا من 2 سال با این باشم بشناسمش بعد ازدواج کنم ، تو همون 2 سال عاشقش میشید و طرف هیچ پایبندی به شما نداره ، سعی کنید اگر پسر یا دختری باهاتون آشنا شد با خانوادتون در جریان بزارید ، سعی کنید از طریق رسمی و خانواده با طرف ارتباط داشته باشید

      پاسخ ها

      • دخترغمگین1371

        آقامحمد دس به دلم نزار که خونه....

      • محمد

        میدونم دختر غمگین 1371
        خیلی سخته ، منکه مرد هستم پوستم کنده شد تا به حالت اول برگردم ، خب برای شما دخترا که احساسی تر هستید قطعا سخت تره ، ولی خب نشدنی نیست ، باید به این فکر کنی که تجربت بیشتر شده ، حالا میتونی با دقت بیشتری همسر انتخاب کنی ، حالا یاد گرفتی که باید با احتیاط بیشتری وارد رابطه با دیگران بشی و الکی اعتماد نکنی ، دنیا خیلی کوتاهتر از اونکه بخوای بهترین روزای جوونیتو در غم و اندوه بگذرونی ، پس سعی کن بلند بشی و دوباره زندگی جدید بسازی ، از افکار منفی دوری کن ، آدم بعد از شکست فکر میکنه که دیگه دنیا تمومه و بعضیا فکر خودکشی هم میفتن و افسرده میشن ولی این اشتباهه ، تو فقط معتاد شدی به اون پسر و باید خودتو ترک بدی ، پاکیزه شو و دوباره با کسی که لیاقت تورو داره شروع کن ، ما انسان ها خیلی قدرتمند هستیم ، هر تصمیمی بگیریم میتونیم عملی کنیم ، خواستن توانستنه ، انتخاب با خودته ، یا تا آخر عمر به خاطر کسی که معنی پایبندی رو نمیدونی بسوز و تو غم و اندوه زندگی کن و به بدنت آسیب برسون ، یا اینکه ذهنتو پاک کن و با کسی که لیاقت تورو داره شروع کن و تا آخر عمر باهاش زندگی کن و حالشو ببر

      • بدون نام

        محمد آقا واقعا بعد از دوسال آدم روز اول شدین؟؟؟؟؟؟صادقانه . من که بعید میدونم خودم آدم روز اول بشم....

      • دخترغمگین1371

        محمد جان سلام
        ازت ممنونم که نگفته دردمو خوندی شایدم داری از تجربه خودت میگی
        همه حرفاتو به دیده منت قبول دارم میدونم تجربه باعث میشه دوباره اون راه رو نری ولی محمد جان؟داداش گلم؟یوخت یه راهی رو میری اشتباهه دوربرگردون میزنی برمیگردی بعضیا دیر متوجه میشن بعضیا زودتر اما...یه بعضی راها یه طرف است دور برگردون نیست اگه بخوای برگردی هم خلاف جهته یا از بیراهه باید برگردی و خطرشو بجون بخری یا آخر یه راه پرتگاه و تو متوجه پرتگاه نمبشی من چطور برات توضیح بدم منم بچگی کردم و اصلا پرتگاه رو ندیدم و این راهو تا آخر رفتم و از پرتگاه افتادم پایین دیگه فقط زنده ام اما این پرتگاه کسی صدامو نمیشنوه امید بازگشت خیییلی کمی
        داداشم یه کلوم ختم کلوم زخم کاری خوردم راه برگشت نیست زخمشم خوب نمیشه که من بتونم یادم بره براش ارزشی قائل نیستم اما فکر کن یکی پاتو دوراز جون قطع کرده میتونی ازش تجربه بگیری و فراموشش کنی
        آینده من دیگه آینده ای نیست من خودکشی هم بقول تو برام آسونه ولی مقصر نبودم بچگی کردم ولی اون نامرددددددد که زن و بچه داشت سواستفاده کرد

        آقا محمدهمیشه فرصت جبران نیست خداروشکر کن پسری و حق انتخاب داری و رابطه گذشته تو هیچ صدمه به آیندت نمیزنه
        ولی جدیدا همه دنبال دختری ان که گذشته خوبی داشته باشه و دنبال پسری ان که آینده خوبی داشته باشه
        عشق رو از چشمم انداخت مردونگی رو از چشمم انداخت
        الانم خوشو خرمه و پولدارتره و زن طلاق میده و زن میگیره دوباره
        اما من چی دعا میکنم خواستگار نداشته باشم و زودی بمیرم....................
        ...........
        ای کاش پسری که به دختری زخم کاری میزنه خودشم زخم کاری میخورد و آیندش تباه میشد
        واسه اوما یه شب و یا یروز خوشگذرونیه اما واسه دختر تاااااا ابد افسردگی و حسرت گریه است موندن آرزو هاش به دلشه
        مگه دختر آدم نیست؟؟؟؟مردی که قصد ازدواج نداره چرا سواستفاده میکنه از قلب یه دختر
        من که یه دختر سیزده یا چهارده ساله چشم و گوش بسته بودم که از سر کنجکاوی با تلفن با این مردزنوبچه دار آشنا شدم و اونم ۱۲سال پیش اما کاری کرد که فراموشش نکنم خدا اون و امثال اون رو به افسردگی روح و قلب عذاب بده الهی آمین

      • محمد

        سلام خواهر غمگین 1371
        امیدوارم یروز بجای دختر غمگین بنویسی دختر شاد (-:
        خب خیلیا مثل شما هستن و یک نفر ازشون سواستفاده کرده و پاکیشونو ازش گرفته
        ولی خب اولا زمان قدیم نیست که یک پسر بخواد باکره بودن دختر رو شرط خوب بودنش بدونه ، انقدر عمل های جراحی اومده که همچیز رو درست میکنه ، ولی آیا واقعا اون دختر نجیبه؟ نجابت تو ذهن آدم هاست
        مطمئن باش خدا از دل آدم ها خبر داره ، تو همینکه میدونی اشتباه کردی و دیگه تکرارش نکردی یعنی دختر پاکی هستی ،
        خیلی از دوستان من هستن که اصلا باکرگی رو معیار ازدواج نمیدنن ، اونا دنبال دختری هستن که ذهنش باکره باشه قلبش پاک باشه
        فراموش کن که قدیم چه اتفاقی افتاده ، مهم اینکه تو میدونی که عشق و وفاداری چیه ، یجور از خودت نا امیدی که ببخشید عذرخواهی میکنم انگار نیمی از عمر خودت رو به فاحشگی پرداختی ، عزیز من تو 1 بار اشتباه کردی بچگی کردی و دیگه تکرارش نکردی و تا الان پاک بودی ، مهم همینه ، خدا خودش میگه من گناه کسی رو که وقتی به زشتی گناهش آگاه شد و دیگه اون کار رو انجام نداد میبخشم حالا هر گناهی که باشه
        فکرای منفی رو از خودت دور کن که من زخم خوردم و آسیب دیدم و ..
        میددونم فراموش کردنش سخته ولی اصلا غیر ممکن نیست ،
        در ضمن مگر هدفت از زندگی فقط ازدواجه؟ تو اومدی رو کره زمین که فقط ازدواج کنی؟ این همه کار هست این همه نعمت هست ، انقدر زیبایی داره این کره زمین میشه از همش لذت برد ، دنبال علاقت برو از زندگیت لذت ببر
        خود من یجا از نشستن و غصه خوردن خسته شدم ، آخه تا کی بشینم غصه بخورم که لان فلانی داره با شوهرش تو مسافرت کیف میکنه و دپرس بشم و اشک بریزم ؟ من عاشق موسیقی هستم از درد روزگار پناه بردم به پیانو ، کلاس میرم با آدم های مختلف آشنا شدم ، یجا دیگه باید استاپ کنی ، به ذهنت بگو بسه دیگه ، من از الان میخوام دنبال علاقم برم ، عشق که فقط به انسان نیست ، میتونی عاشق همچیز باشی ، عاشق خدا عاشق موسیقی عاشق پدر مادر عاشق کار و ....
        وقتی بلند میشی و میری تو احتماع با یسری آدم جدید آشنا میشی که اصلا فراموش میکنی اون آدم قبلی وجود داشته ، انقدر آدمای مهربون و پاک و خوشگل و خوشتیپ و باحال هستن رو کره زمین
        امیدوارم که حرفام بتونه بهت کمک کنه

      • محمد

        سلام خانم یا آقای بی نام
        کاش اسمتون رو هم ذکر میکردید
        ببین من واقعا خوب شدم و هیچ حسی به اون دختر ندارم
        دو سال طول کشید پوستم کنده شد ولی شد
        اولا اون دختر به من خیاننت کرد ، خب من خدارو شکر میکنم چرا؟ چون اگر ازدواج میکردم و تو زندگی با 2 تا بچه بهم خیانت میکرد اونوقت نابود میشدم ،
        دوما زندگی زیباتر از اینکه خودمون رو زجر بدیم برای کسی که رفته با یکی دیگه خوش میگذرونه و اصلا به تو فکر نمیکنه ، چرا اون خوش بگذرونه و من زجر بکشم؟
        برای همین منم رفتم دنبال علایقم ، تو کسب و کارم موفق شدم ، در کنارش به موسیقی میپردازم و لذت میبرم با آدم های بهتری آشنا شدم ، با یه خانم خیلی زیباتر و نجیب تر و آدم حسابی تر آشنا شدم
        همه اینا بخاطر اینکه بلند شدم و حرکت کردم
        بخوای یجا بشینی و حسرت بخوری و زانوی غم بقل بگیری فقط تا ابد خودتو نابود میکنی

      • دخترغمگین1371

        مجددا سلام آقا محمد بابت اینکه به نظرم اهمیت دادی ممنونم
        ولی آقا محمد تا همه جوانبو نسنجیدی نظر نده عزیز من
        من خوشحالم که تو تونستی سرتو گرم کنی که بهش فکر نکنی منم تونستم فراموشش کنم ولی اتفاقی که برام افتاد رو نمیتونم از خاطرم بیرون کنم
        گفتم تو یه پسری و تا کسی تو موقعیت کسی قرار نگیره نمیتونه درکش کنه مثلا دور از جون به شما بگن نازایی یا بیماری ایدز داری که از طریق یه دختر نامردانه بهت انتقال داده عکس العمل تو چیه اونموقع؟؟؟میگی دنیا فقط ازدواج نیست یا میگی خودمو سرگرم میکنم و دختره رو فراموش میکنم آیا کلاس پیانو آرومت میکنه نمیکنه دیگه بخدا قسم نمیکنه بوالله نمیکنه
        منم مث تو به آهنگ و این چیزا علاقمندم اما زمینش واسم جور نیست که برم بابامو تازه از دس دادم خونواده خیلی تعصبی دارم و وضع مالی خوبی نداریم که بخوام پیگیر دکتر بشم و جایی رو هم بلد نیستم که برم علم درسته پیشرفت میکنه اما من یکی سرجام هستم تو که داداش گلم میفرمایی پسرا واسشون باکره بودن مهم نیست یه لحظه برو بزن اینترنت و کنایه های پسرا رو ببین که حتی با خود مشاور هم با توهین حرف میزنن که اگه پسر خودت یا داداشت بخواد همچی دختری بگیره قبول میکنی
        اگه من جای دکتر بودم میگفتم اگه خواهر خودت و یا دختر خودت به نامردی این بلا رو سرش بیارن آیا همین جوابت بود پسرا به مشاور میگفتن داری خوب راهی دس دخترا میدی عشقشونو بکنن و با یه جراحی همه چیزو حل کنن یه پسری با پررویی تمام میگفت به این درو اون در نزنین من تشخیص میدم واقعی و مصنوعی رو ماهرم....
        آقا تو خودتو جای یه دختر بزار جواب این حرف چیه؟؟؟
        بعضیاشونم میگفتن درسته حق باشماست که یه اشتباه کرده و قابل بخششه اما من نمیتونم غیرتمو نادیده بگیرم و فکر میکنم همیشه منوتوذهنش اون
        فردی که اولین بار اینکارو کرده توصور میکنه یا میگفتن به خانومم که نزدیک میشم چهره اون فردی که اینکارو کرده تو ذهنم میاد و از خانمم تنفر میشم ؟؟؟؟؟؟؟؟

      • دخترغمگین1371

        سلام آقامحمد چرا دیگه پیدات نیست


        شما خیلی به آدم امید میدین

        لطفاباحضورت به بقیه هم کمک کنین ودلداریشون بدین خصوصا
        دخترا

      • بدون نام

        آقا محمد حرفاتون رو قبول دارم اصلا بیراه نمیگین قطعا با تلاش و تغییر شرایط برای ادم گذشته کمرنگ میشه اما نه انقدر کمرنگ که ادم مثل روز اولش بشه درضمن در جامعه ما واسه آقایون امکان انتخاب کردن کیس دلخواهشون خیلی مشکل نیست اما برای یه خانم اینطور نیست در بیشتر مواقع باید اول انتخاب بشه تا بتونه انتخاب کنه که این شرایط انتخاب بهتر رو برای یه خانم سخت تر میکنه مخصوصا تو شرایطی که یکبارهم خیانت دیده باشه.
        خوشبختیتون جاودانه باشه اقا محمد اقا

      • محمد

        سلام بر دختر غمگین 1371
        عذرخواهی میکنم بخاطر مشغله کاری نتونستم جواب بدم به شما
        کاش اسمتون رو مینوشتید ، خود همین اسمی که انتخاب کردی انرژی منفی داره دختر گل
        ببین من قبول دارم برای خانم ها سخت تره اونم تو جامعه ای که ما توش زندگی میکنیم
        ولی خب انسان تطبیق پذیره ، انسان طوری آفریده شده که میتونه به راحتی هر مشکلی رو تحمل کنه
        من دقیقا در عرض 1 ماه هم مادرم رو از دست دادم و هم کسی که 4 سال باهاش بودم و قصدمون ازدواج بود و تمام زندگیمو براش گذاشته بودم ، یعنی نابود شدما یعنی خورد شدم ، یکی دوسال افسرده و دپرس بودم هر کسی منو میدید حالش بد میشد تبدیل شده بودم به یک آدم افسرده و انرژی منفی ، طوری که دوستامو هم از دست دادم ، تنهای تنها شدم ، ولی خب تا کی اینجوری باید ادامه داد؟ ما فقط 1 بار فرصت زندگی داریم ، نباید دنیاتو در 1 آدم که ارزششو نداره خلاصه کنی ، دنیا انقدر چیزای قشنگ برای لذت بردن داره ،
        اگر خونه بشینی و بیکار باشی فکر اون طرف دائم اذیتت میکنه ، من پیشنهادم اینکه بلند بشی و حرکت کنی ، سرتو گرم کن با ورزش با علایقت با کار ، دوستان جدید پیدا کن برید بگردید تفریح کنید ،
        یه نکته خیلی مهم میخوام بهت بگم که خودم دارم روش کار میکنم ، خیلی سخته ولی با تمرین میشه
        سعی کن تمرین کنی که با هر کسی حرف زدی عاشقش نشی ، باید تمرین کنی که تو اجتماع راه بری با همه ارتباط داشته باشی ولی احساساستو کنترل کنی ، خیلی سخته
        من تو محل کارم خیلی دختر هستش ، همشون انقدر ناز و ادا و عشوه میان ولی من باید احساسمو کنترل کنم ، نباید وا بدم نباید عاشق بشم
        شما هم برو تو اجتماع ، ولی هر پسری که بهت رسید سریع دل نده بهش ، تمرین کن احساستو سرکوب کنی تا به شناخت برسی ، تا طرفو نشناختی و تا رسما ازدواج نکردی به کسی دل نسپار
        من بخاطر خلا عاطفی که الان دارم چون هم مادرمو از دست دادم هم کسی که 4 سال باهاش بودم ، یعنی هر دختری یخورده بهم محبت میکنه دلم میلرزه حس میکنم اگر باهاش باشم حالم بهتر میشه ولی این حس اشتباهه
        از شما هم میخوام بخاطر ضعفی که الان تو وجودته و خلا عاطفی مواظب حست باشی و هر کسی که اومد طرفت دوباره اشتباه نکنی

      • محمد

        سلام خانم بدون نام

        با توجه به فرهنگ ایران قبول دارم که زندگی برای خانم هایی که با پسری بودن یا نامزد داشتن یا طلاق گرفتن دشوارتر میشه
        ولی بنظرم شکست عاطفی مرد و زن نداره ، هممون انسان هستیم و نتیجه شکست رومون تاثیر میزاره ، مثلا کسی که بهش خیانت میشه واقعا بدبین میشه و دیگه نمیتونه به کسی اعتماد کنه
        خود من پس از شکستی که داشتم تو رابطم وافعا برام سخته به کسی اعتماد کنم
        ولی این دلیل نمیشه بگیم همه ی آدم ها خائن هستن ، من خیلیارو دیدم پس از شکست میگن همه ی پسرا خائن هستن مردا همشون سر و ته یه کرباسن و ....
        ولی اینجوری نیست

        خیلیا ازدواج میکنن و زندگی خوبی دارن ، پس باید تلاش کنیم با فکر و منطق جلو بریم ،
        باید ببینیم کجا اشتباه کردیم که رابطمون شکست خورده و دیگه اشتباهمون رو تکرار نکنیم ،

        هر انسان سالمی آرزو داره که ازدواج کنه بچه دار بشه ،
        ولی این حرف شمارو قبول ندارم که میگی خانم ها حق انتخاب ندارن
        شما هم میتونی درخواست یک پسر رو برای ازدواج رد کنی و هم میتونی به یک پسر پیشنهاد ازدواج بدی

        کسی به شما زور نمیکنه که حتما با یک پسر ازدواج کنی ، قدیم اینجور بود ولی خداروشکر الان حل شده

        در ضمن شما اگر از پسری خوشت اومد میتونی با رفتارت بهش نشون بدی که دوسش داری ، خانم ها در این زمینه خیلی قوی هستن ، لازم نیست حتما از ش خواستگاری کنی که

      • اف

        من چهارساله با یکپسر درارتباطم میخاد ازم جداشه حالم اصلا خوب نیست ،دیدم شما ازاین دوران گذشتید لطفا راهنماییم کنید ممنون ،چندروزه دارم بمرگ فک میکنم

    • حسین

      دوسال خردی بایکی رفاقت کردم هم دوس داشتیم خیلی اتفاقا افتاد ولی ازهم جدانشدیم دیگ اخراش ازهم خسته شده بودیم همش قهر قهر دوری بعدش بازم برگستم اشتی کردیم گفم یسال کمتر بهم وقت بده میام خاستگاری قبول نمکرد مگف زودتر الان چنروزه فهمیدم دارع ازدواج مکنه حالم اصن خوب نیست

    • علی

      من 2سال با دختری بودم که با یه نگاه عاشقش شدم بی حد به اون علاقه پیدا کردم اونم مثه من دیوونم شده بود
      ولی بعد 1 سال از اول رابطه مون بهم سرد شد و براش تکراری شده بودم
      من رگ دو دسمو زدم و یه نخ مو سیاه تو سرم پیدا نمیکنید بد جوری شکستم دارم دیوونه میششششم
      لطفا راهنماییم کنید فراموشش کنم =/
      من 16 ساله مه و دختره 14

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام دوست عزیزاول اینکه خیلی متاسفم که اینقدر زود شروع کردین اما ادم قرار نیست با هرکس که آشنا شد بعد عاشقش شد ازدواج کنه شما الان ۱۶ ساله هستین تا زمانی که به سن ازدواج برسید که بتونید مسولیت یکنفر دیگر رو قبول کنید ممکنه با خانم های زیادی اشنا بشین مطمئن باشین با باهر دختری بعد از مدتها مراوده عاشقشم میشید ایا قراره واسه همه رگتون رو بزنید؟ نه اقا اینقدر جدی نگیرید... یه ضرب المثل هست که میگه بمیر برای کسی که برات تب کنه .پس خودت رو میخای برای کی نابود کنی در ضمن من میگم نمیر برای کسی هم که برات تب میکنه چون ممکنه تو بمیری اون تبش خوب بشه بره سراغ کسه دیگه همیشه میگم برای همدردی فقط کمی باید داغ بشیم. من الان ۲۹ سالمه میگم زیاد جدی نگیر .این مسائل رو . یه سخنرانی دکتر مجد داره که اسمش هست شکست و جدایی دانلود کن گوشش کن .نگران نباش خوب میشی از یادت میره طوری که دیگه اگه اسمشم شنیدی برات خیلی غریب باشه.

    • دوستانه۱

      سلام دوستان...
      عشق با هوس خیلی فرق داره. مطمئن باش اگه طرف بخاطر هوسش اومد جلو زود با هوس دیگه عوضت میکنه ولی عشق فقط یکیه و حاضره هر طور شده بدستت بیاره چون تو رو واسه وقت گذرونی و خوش گذرونی نمیخواد میخواد همیشه کنارش باشی پس هر کی اومد جلو توی دلت راهش نده گول حرفای قشنگشم نخور گردن خدا هم نزارین تنها کسی که به ما بد میکنه خودمونیم. همیشه با عشق واقعی عاشقی کن همیشه با عشق ازدواج کن همیشه عاشق باش و کسی رو به‌عشق بدبین نکن اگه دلی رو زخمی کردی مطمئن باش یه روزی بدجوری زخمی میشی بعد نگو چراااا واسه من این اتفاق افتاد یادت بیفته به زخمی که زدی...

      پاسخ ها

      • دخترغمگین1371

        سلام
        بنظر میرسه یه دختر باشی که اینقد رومانتیک از عشق حرف میزنی
        درسته عشق مقدس بود اما الان دیگه نیست
        زیاد تنوع طلبی توش اومده یعنی جوری شده که اگه به اشقت نرسی خیییییییلی زیبا تر و دل انگیز تره تا اینکه ازدواج کنی با دوتا بچه به همست مشکوک بشی که آیا همونجور که با من آشنا شد و شبا چت میکرد و خونوادش بی خبر بودن آیا الانم بدون اطلاع من با یکی دیگست یا نه؟؟؟؟
        عشق رو به بازی و گرفتن خصوصا هوس
        اینکه میگی خدارو مقصر ندونیم رو باهات صددرصد موافقم اما....اینکه میگه دلی شکستی وتاوون دادیرو بهش فقط امیدوارم تابحال ندیدم اتفاق افتاده باشی
        آخه عزیزدلم اگه یکی مث من دل شکستن بلد بود که شکست نمیخورد بدون بی تفاوت نبوده که زدن شکستنش حساس بوده
        اتفاقا طرف مقابلش بی خیال بوده و مسلما الان با کسی دیگه است
        و ککشم نمیگزه
        ما که شکست خوردیم شکستن بلد نبودیم و نمیشکنیم و چون خودمون تجربه درد آور شکستن رو داریم

    • یاسمن

      هه با نبودن و و بدون عشقت زندگی کردن عادت کردم اونم خیلیی وقته بعد اون همه عشق و سوختن روم الکی ایراد گذاشتی تا بری با یکی دیگ خاک بر سرمن ک خام حرفای عاشقونت شدم تو هم نامرد بودی نه نفرین میکنم نه میبخشم بدون تو میرم زندگیمو میکنم و میسپرمت دست خدا تا هرچی حقته سرت بیاره لیاقت عشق منو نداشتی لیاقتت همون دختره ولخرجه ک شی و روز کیف پولتو خالی کنه هفت ماهه عادتم شده نباشی نه منتظرت میمونم نه تا اخر عمر بیادتم سر هیچ اخلاقات عوض شد و اخرم گفتی از اول نمیخواستمت عشقت مث درد بود برام تو تموم سالا غصه میخوردم ک نری و ولم نکنی حیف عمرم ک تو عشقت هدر شد برو بدرک

    • ناز1378

      منم از عشقم جدا شدم به اسرارخوانواده ام ما باهم همسایه بودیم وهمدیگه روخیلی دوست داشتیم وقتی خوانواده هامون فهمیدن مارو از هم جدا کردند به خاطراین که خوانواده هامون باهم مشکل داشتندحالا من سه ماهه که ندیدمش خیلی دلم واسش تنگ شده اونم بخاطرمن ازخونه زده بیرون حالا نمی دونم چیکار کنم دوستای عزیزم لطفاراهنمایم کنید

    • زری

      سلام دوماه پیش با حال زار اومدم اینجا یه متن نوشتم چقد حالم بد بودبعد اون با حرفایی که از اینو اون در مورد کسی که دوسش داشتم والکی خانواده هامونو بهونه کردو رفت فهمیدم که حالم خیلی بددددترو بدتر شد شنیدم چند روز بعد اینکه باهم کات کردیم با دونفر دوست شده وحتی رابطه جنسی داشته وقتی فهمیدم تا سه روز فقط میلرزیدم وحتی دندونامم بهم میخوردن بهش فکر میکردم که میگفت یه تار موتو با دنیا عوض نمیکنم و...چند روز بعدشم فهمیدم رفت خاستگاری چهل روز اول خیلی بهم سخت گذشت باورم نمیشد کسی که دنیاش بودم باهام این کارارو کرد ولی بعد دیدم فایده نداره خودمو با ورزشو کارو دانشگاه سرگرم کردم ورزش خیلی تاثیر داره خیلی فکرو ازاد میکنه من اصلا نفرینش نکردم دلم نمیومد ولی گفتم خدایا اگه حرفاش دروغ بودن خودت بهش بفهمون،این چندروزه خیلی بهش فکر نمیکنم یعنی انگار تو خوابو بیداری ام نمیدونم یه حالیه شاید معجزه باشه این حالم فقط خدا کمکم کردکه بهتر شدم فکر کردم بی اون میمیرم ولی نمردم الانم دوسش دارم ولی برام عادی شده دیشب اومد باهام حرف زد وقتی دید بهش رو نمیدم گفت دارم تاوان دل شکستنتو میدم‌...اومد ببخشمش منم بخشیدمش وگفتم دیگه دور وبرم نبینمت
      بدونین هر کی هر بلایی سرتون اورده خیلی زووود چوبشو میخوره فقط منتظر باشیدمن نفرینش نکردم این شد وای به حال روزی که کسیو نفرین کنید به خدا واگذارش کنید ذهن خودتون ارومتره
      فقط خودتون باید حال خودتونو خوب کنین خودتون باید بخواین خودتونو سرگرم کنین هیشکی کمکتون نمیکنه فقط خودتونید پس پاشیدو ایندتونو بسازید زندگی جریان داره ...
      یاحق

      پاسخ ها

      • دخترتنها

        خیلی خوبه که انقدر قوی بودی که تونستی دوباره خودتو بسازی کاش منم میتونستم مثل تو باشم ولی وقتی همه چیزمو ازدست دادم دیگه واسه چی تلاش کنم

    • المیرا

      یکی اومد تو زندگی منو عاشق کرد ولی بعد سه ماه دیدم خیانت کرد رفت الان یه ماه روزی نیس اشک بریزم یعنی ممکنه اونم روزی تاوان پس بده

    • زری

      صد درصددد زمینه گرده منتظر باش چند وقت دیگه اصلا برات مهم نیست ولی اون یه روزی چوبشو میخوره مطمئن باش

    • shirin

      چقدر سخته بعد

    • بنیامین

      سلام یه چی میگم این نظر منه فقط نظر دیگران هم قابل احترامه اهای اون رفیقی که میگی فراموشش کن اهای اون رفیقی میگی بیخیالش شو اهای اون رفیقی میگی خدا دوستت داشت که همینجا تموم کرد رابطتونو حرف درسته ولی رفیق نمیشه به قران نمیشه ۴ ساله میگذره ولی به هیچ دختر دیگه ای اهمیت نمیدی بدت میاد از دنیا ارزوت مرگه اره رفیق همیشه یکی بوده که گونهامونو تر کرده فقط دعامون بوده یه روزی برگرده گریه کردن سیگار کشیدن مشت زدن به دیوار خود زنی گریه های مادرت

      پاسخ ها

      • محمد مردانی

        سلام بنیامین عزیز
        منم دقیقا عین تو بودم 4 سال تو رابطه
        ولی داداش من تا کی میخوای خودتو زجر بدی؟ برای کی؟ برای چی؟ خیلی خوشحالم که تو این زمونه یه پسر میفهمه عشق یعنی چی ، خیلی خوبه که خودتو حفظ کردی و همرنگ جماعت نشدی ، عالیه که میفهمی پایبندی یعنی چی ، ولی مطمئن باش اون لیاقت تورو نداشته ، من هم مثل تو زجر کشیدم ولی الان با دختری آشنا شدم که خداروشکر میکنم که اون رابطه قبل تموم شد و من با این خانم آشنا شدم ، از هر لحاظ که بگی از اون قبلی بسیار بهتره ، پس عجله نکن ، به خدا ایمان داشته باش ، گاهی وقتا ما فکر میکنم که یه چیز برامون خوبه در صورتیکه شر خالصه ، از رابطه قبلیت درس بگیر و سعی کن در رابطه جدید اشتباهات گذشته رو نکنی ، در ضمن زمان ما برای زندگی خیلی کوتاه تر از اونکه بخوای بهترین روزای زندگیتو تو افسردگی باشی برای کسی که اصلا نمیفهمه پایبندی یعنی چی

    • دختر تنها

      به نظرم اگه عاشق شدین اصلا به طرف نشون ندین تو خلوت خودتون بمیرین هم بهتر از اینه که طرف بفهمه دوسش دارین اگه اینو فهمید کافیه که همه چیزتو ازت بگیره این نصیحتو ازمن داشته باشین

    • bardia

      من تابستون قبل به یه طریقی با یه دختر کره ای اشنا شدم،شاید بگید من چقد احمقم،ولی واقعا اونو از ته دل دوسش داشتم،تو اینستا فالووش کرده بودم،دوستامم تو فالووینگ هام دیده بودنش و رفته بودن بهش فش داده بودن،چن مدتی باهام سرد شده بود،خیلی سعی کردم اشتباهمو جبران کنم،هزار تا دروغ بهم بافتم تا دوباره دلشو به دست بیارم،نتونستم،شبا فقط به اون فک میکنم،نمیتونم بخوابم،همش با خودم میگم کاش هیچوقت باهاش اشنا نشده بودم

    • پردیس

      ترو خدا کمکم کنید بدجور شکست عشقی خوردم چون عشقم یک طرفه بود بعدش هم ک فهمیدم نامزد داره داغون شدم خیلی وقته حس میکنم دیگه اون دختر شاد وشنگول همیشگی نیستم همش گریه میکنم اصلا نمیتونم فراموشش کنم کلا یه آدم دیگه شدم شاید هم افسردگی گرفته باشم نمیدونم

      خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکارکنم؟

    • یاسمن

      من اونی بودم که چند ماه پیش این پیامارو میخوندم و زار زار گریه میکردم فکر میکردم دیگه دنیا ب اخر رسیده حالا ک ولم کرده ولی الان دیگع فراموشش کردم بسمه هرچی افسردگی کشیدم و عاشق یکی دیگ بودنشو تماشا کردم و ذره ذره اب شدم الان عشقش ولش کرده و حالا من دیگه نمیخامش میخام بگم عشق واقعی فراموش بشو نیس ولی عشق ما واقعی نبود هرچی دبش خواست پشت سرم گف و راحت ولم کرد این ادم لیاقت عشق واقعی نداشت همین و بس...دیگه دوستش ندارم

    • f

      من بايد چيكار كنم كه طرف فاميله يني

    • دختر غمگین 1371

      سلام آقامحمد
      و همه دوستان


      ممنون از توجه ات ببخش که گفتم بیای اینجا جواب بدی با اون مشغله کاری
      اول متاسفم غم آخرت باشه واسه خاطر مادرت
      دوم خداروشکر که سرکاری و ذهنت بجزچیزای جزئی به کارمشغوله
      اما شاید متوجه اوضاع من نشدی من دختر زیر دیپلمه تو یه شهرکوچیک بدون امکانات وبابیماری مغزواعصاب که از۷سالگیم باهامه اونم بیماری صرع یاهمون تشنج هست قادر به رفتن به هیجانیستم چون تابحال خیلی بهم آسیب جسمی رسونده این دردآخریش همون ماه قبل دوتادندون جلوم افتاد

    • دخترغمگین1371

      آقامحمد از وضعیت مالیم چیزی نگفتم که بابامو از دس دادم و یه خونواده۷نفره هستیم با دوتاخواهرو چهارداداشیم و مادرپیرم هیچکدوم تحصیل کرده و سرکارنیستن
      وهمین باعث درگیری توخونه میشه خصوصا توخونواده مادخترا حق انتخاب ندارن من گذشته تلخی داشتم آقامحمد اگه خونده باشی کسی تو سن۱۴سالگی چهارسال باهام بودفهمیدم زن داره اون منو ازآیندم گرفت بخوام نخوام اون نامرد خوشی آیندمو ازم گرفت وباعث آبروریزیم پیش خواستگارام شد خداهم تقاصشو سرش درنیورد الان پولدارترینه

      پاسخ ها

      • محمد مردانی

        سلام بر خواهر غمگین 1371
        من برای اینکه اسمم با بقیه محمد ها اشتباه نشه فامیلی خودم رو هم نوشتم
        ببین اول اینکه منتظر جوابی برای طرف مقابل که خدا عذابش بده این کاملا اشتباهه ، شما اصلا دیگه نباید بهش فکر کنی ، باید زندگی خودت رو بسازی ، همین که میگی اون پولدار شده و خدا جوابشو نداده یعنی داری بهش فکر میکنی ، میدونم سخته ولی سعی کن کلا از دهنت خارجش کنی ، در ضمن شما یک انسانی ، اگر قرار باشه که شما هم بد دیگران رو بخوای پس تفاوتت با اون پسر چیه؟ هیچوقت کسی رو نفرین نکن ، خود خدا اون بالا کاملا به همچیز آگاهه نیاز به نفرین ما نیست خودش بوقتش اگر صلاح بدونه جواب تمام خوبی ها و بدی هارو میده ،
        اول سعی کن اون فرد رو از تمام دنیات بیرون کنی ، بعد فکر خودت باش که باید چیکار کنی که زندگیت بهتر و شیرین تر بشه ، استعدادهاتو بشناس پرورشش بده و سعی کن ازش درآمد کسب کنی ، شما اگر مشکل مالی داری باید دنبال کار باشی ، بعضی از کارها نیاز به تحصیلات نداره ، بخوای بشینی غصه بخوری که وای چرا من بیمارم چرا تو این خانواده بزرگ شدم چرا پدرم فوت کرد چرا شکست عشقی خوردم اینا هیچوقت باعث پیشرفتت نمیشه بلکه هر روز بیچاره تر میشی ، ببین عزیزم من با شناختی که از خدا دارم اینکه هیچوقت به آدم تنبل و بهانه جو هیچ چیزی نمیده ، خودش میگه از تو حرکت از من برکت ، تو بلند شو دنبال کار بگرد و مطمئن باش معجزاتش رو هم میبینی شک نکن
        فقط خواهش میکنم حرکت کن
        نشین یجا و غصه هاتو بشمار و هی مرور کن
        سخته ولی انتخاب با خودته
        یا کمی سختی رو به جان بخر و حرکت کن و زندگیتو تغییر بده
        یا همینجور بشین و زانوی غم بغل بگیر

    • تنها

      منم شکست خوردم .واقعا بد بود .اون بهم خیانت کرد من با تموم وجود دوسش داشتم .خیلی راحت بم گفت من دوستت ندارم برو .اخه چرا تنهام گذاشت هرچه میخام فراموشش کنم نمیتونم .اخرش خودشم تنها موند دختری که دوسش داشت ازدواج کرد دلشو شکند .......خدایا هرکی به عشقش خیانت کنه از دنبا برش دار .

    • رها

      سلام به همه کسایی که رابطه عشقی موفقی نداشتن وسلام به خودم چون منم مثل شماهابعدازچهارسال رابطم روباکسیکه همودوست داشتیم یافکرمیکردیم داریم تموم کردم مثل همتون روزاوشبای سختی روپشت سرگذاشتم وبه زمین وزمان ناسزاگفتم ولی الان ۸ماه میگذره ومن حالم خیلی خوبه چون مثل اقامحمدهمه ی تلاشم روواسه داشتن حال خوب کردم میخوام بگم بعدازتوکل به خداهیچ کس جزخودتون نمیتونه حالتون روخوب کنه پس دوستای خوبم فقط خودت به فکرخوب کردن حال بدت باش فقط خودت

      پاسخ ها

      • محمد مردانی

        سلام رها جان
        خیلی خوشحالم که تونستی خودتو پیدا کنی
        آفرین
        پیشنهادم اینکه فعلا وارد رابطه ی جدید نشی ، کمی صبر و تحمل کن و انتخاب بعدیتو آگاهانه تر انجام بده
        موفق باشی

    • دخترغمگین1371

      آقای مردانی ممنون از حضور موثروپررنگتون
      و ممنون از راهنماییتون(اتفاقا من معلم ادبیاتم همنام شما بود خیلی سخت گیربود اما من چون ادبیاتو دوسداشتم تحملش میکردم)
      مادرمم نظرشمارو داره میگه بروسرکار اما شما دقیق متوجه منظورمن نشدین وهمه پیامام نیومده
      ببینید قضیه پسره مال۱۱سال پیشه ولی ضربه اون باعث میشه نتونم پیشرفت کنم
      مث اینه که پای یه دونده روبشکنی بگی حالامسابقه بده وفراموش کن کی پاتوشکست
      ضربه کاری اون منو ازپیشرفت گرفته خودش فراموش شده اماضربش هست

    • دخترغمگین1371

      همه چیزایی که فرمودید صحیح
      اما من سرکدوم کاربرم
      مثلامن اهل تئاتروتعزیه اینکارام که توشهرکوچیک ما اصلارسم نیست دخترتئاتر بازی کنه بزور تعزیه رو اجازه میدن بازی کنی تازه اونم مجانی
      کارای دیگه تو شهرما کشاورزیه زن و دختر میرن ازصبح سحرگرجه میچینن این فصل تا۴غروب
      منی که امکان داره هربار یجابخورم زمین و ازخوردن قرص زیادی۲۰کیلو وزن کم کردمو اشتهام کورشده و نای راه رفتن ندارم دندونامم براثرتشنج محرم امسال ضربه خورد ازجاکنده شدن چطوبرم سرکار
      شما بفرمایید

    • دخترغمگین1371

      آقا محمد
      بچه ها
      همه اونایی که دردی مث من دارید
      مشکل من روحی وجسمیه
      روحیم درمقابل بیماریم قویه اخه۱۹ساله باهاش آشنام
      اماخداییش یه نفربهتون بگه دورازجون سرطان یا ایدزدارین وآینده بدی درانتطارتونه
      وقتی هزینه درمانشم نداشتی میخندین میرین سرکار
      بقران اینکارونمیکنین روحیه یه دختر خیلی ظریفه آقامحمد
      من اگه غمگینم واسه آینده تباه شدمه
      نه اون پسره بلانصبت حیوون صفت
      اول تشنجم که هربار یه عیبی توبدنم و صورتم میندازه
      دوم اون ضربه ای که پسره زد منوافسرده کرده

      پاسخ ها

      • محمد مردانی

        سلام
        درسته هیچکس نمیتونه خودشو جای دیگری بزاره
        قطعا ما متوجه نمیشیم و درک نمیکنیم که تو چقدر سختی کشیدی
        ولی خب بقول رها جان که در چند پیام قبل اشاره کرد هیچکس نمیتونه بهت کمک کنه جز خودت
        خواهر گلم فقط غصه نخور ، به خدا توکل کن ، فکر کن بیین برای حل مشکلاتت باید چکار کنی
        اول برای درمان بیماریت قدم بردار ، نشین و بگو من پول ندارم که درمان کنم ، مطمئن باش هنوز انسانیت نمرده و دکترهایی هستن که بدون پول شمارو راهنمایی میکنن
        بعد که بیماریت خوب شد دنبال کار بگرد
        انقدر نشین و نگو نمیشه نمیشه ، بلند شو خواهش میکنم برای هدفت بجنگ ، اگر واقعا میخوای بیماریت خوب بشه پاشو برو دکتر مشکلتو بگو اونم یه انسانه قطعا کمکت میکنه ، اگر میخوای کار پیدا کنی پاشو و دنبالش بگرد و تلاش کن ، این دنیا باید بجنگی برای هرچیزی که میخوای ، تسلیم نشو

    • دخترغمگین1371

      باعرض معذرت یه چیز دیگه که شاید واسه همه اتفاق افتاده باشه
      اماهمه قادر به گفتنش نیستن
      اما من به جرات اعتراف میکنم
      اینکه شمامیگین بی خیال رابطه وطرفو به قلبت راه نده بسیار کارسختیه لااقل واسه من که امیدی به آیندم ندارم
      تنها چیزی که میتونه درگیری فکریمو از دیدن آینده نحسم بکشه بیرون همین رابطه موقته
      البته سوتفاهم نشه فقط چت منظورمه
      میدونم مث لیموشیرین آخرش تلخه وهربار یه ضربه میخورم
      اما اگه نباشه هم من تو مرداب گذشته باناامیدی غرق میشم متاسفانه

    • دخترغمگین1371

      ممنونم آقای مردانی
      سعی میکنم به درمانم ادامه بدم اما بعضی دردا هستن که روت نمیشه به دکتر بگی و دکترش سخت گیرمیاد
      منم مث آبجی رها میتونم فراموش کنم اما زخم رو نمیتونم پاک کنم همین زخم مشکل اصلی منه
      کاش بشه یکی درکم کنه
      التماس دعا....

    • حال بد

      حالم خیلی خرابه اینقدر که به خدا سه بار تا پای خودکشی رفتم . شب ها با گریه خوابم میبره . دیگع خسته شدم نمیدونم چیکار کنم . میشه کمکم کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        .دوست عزیز اول اینکه به خدا توکل کن توکل واقعی ذکر یونسیه رو بگو خیلی اروم کننده است من خودم بعد از سه سال تمام با نامردی ازم جدا شد . اما چی بعد از یکسال تموم خیلی
        سرد شدم پیشنهاد میکنم حتما حتما
        فایل صوتی ناکامی و شکست دکتر مجد رو دانلود کن و گوش
        ‌ .کن حتما ارومت میکنه خیلی خودت رو سرگرم کارایی دیگه کن طوری که خیلی خیلی خسته بشیکه از خستگی خوابت ببره . درست میشه خدا بزرگه

    • m

      دخترفقط بایدفریبشون بدی قدرخوبیونمیدونن ارزوی خیلیابودم قربانی یک حوس بازشدم امشب بیادت توف به زاتت چقدخوبی کردم بهت کاش زندگی دندعقب داشته بعد۵سال نمیتونم چطورازفکرم خیانتش بیرون کنم

      پاسخ ها

      • دختر غمگین1371

        بنظر میاد آقا باشی ماهمگی ضربه خوردیم اگه متوجه بشی بیشتر دختران تا پسرا مرد هم از نظر احساسی قویتره هم از نظر انتخاب کیس جدید
        از هر نظر نگاه کنی دخترا شکست بیشتری میخورن تو هر ده مورد یه دختر فریب میده اما تو هر ده مورد ۹دختر فریب خوردن باور کن
        در کل همه اونایی که اینجان شکست خوردن

    • مهسا

      انقد دوسش داشتم با همه چيش ساختم
      دو هفته ديگه قرار خواستگاريمون بود
      هيچي نداشت
      مني كه انقد توقعم بالا بود همرو براش كنار گذاشتم
      يهو برگشت بهم گفتم خيانتكار
      سر چيزي كه اصلا نفهميدم چي ميگفت
      بعد يساعت برگشت گفت از لجم اينجوري گفتم كلي گفت غلط كردم ديگه دلم سنگ شد
      ديروز تموم شد
      امروز مث ديوونه هام
      نميفهمم كي ام چي ام كجام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام مهسا جان. متاسفانه اینم یکی از مشکلاته بعضی آدماست. نسنجیده حرف میزنن یا توهین میکنند بعد میگن شوخی کردم یا میگن تو حساسی. عجب واقعا ...

    • Frdn -

      :)موندن با خاطراتش و تصورش همجا کنار خودت و خوش بودن با خاطرش بهتر اع فراموش کردنشه:)

    • پسر تنها

      تنهام با کسی نبودم عاشق و احساساتیم لطفا یکی بیاد تلگرام تاابد همیشگیم بشه بخدا قدرشو میدونم با تموم حرفا دوسش میدارم 09330641773

      پاسخ ها

      • دختر غمگین 1371

        آقا پسر تنها تو که اینجایی و شمارتو میدی الان فکر کن ۳۰۰دختر تو این سایتن با کدومش تا ابد میمونی؟اصلا حالا گیریم یکیشو انتخاب کردی این دختر واسه چشه تا ابد با تو تو تلگرام باشه
        تو قصدت خوش گذرونیه و طرفدار پیدا کردن یا از تنهایی در اومدن یا ازدواج

    • دل شکسته

      با خودم گفتم به مرور زمان فراموشش میکنم خودمو با هر کاری مشغول کردم هرچی منو به یادش مینداخت از زندگیم پاک کردم تا خاطراتش از ذهنم پاک بشه ولی نشد که نشد ذهنم هنوز در گیرشه دیگه باید چکار کنم بعد ۱۰ ماه فراموش بشه تورو خدا راهنماییم کنید

      پاسخ ها

      • باران

        سلام دوست عزیز اینکه میگی ده ماه گذشته ولی از ذهنم پاک نشده کاملا طبیعی هیچ وقت هم پاک نمیشه ولی فقط کمرنگ میشه و اینکه وقتی ادم تمام تلاشش رو میکنه چیزی رو فراموش کنه و از فکر خارجش کنه کاملا معکوس عمل میکنه پس تلاشی برای فراموش کردنش نکن .منم تجربه خیلی سختی داشتم قبلا با اسم بانوی خسته اینجا پیام گذاشته بودم اما الان با وجود اینکه یکسال بیشتر هست که از اون ماجرا میگذره هنوزهم اون ادم سابق نیستم که کاملا طبیعیه حالا یه ادم با تجربه ترم.بببین دوست عزیز تمام شکست های ادم نقطه های عطف زندگی ادم هست بعد از اونا که ادم بهتر تصمیم میگیره ا.اما اینکه میگی فراموشش نمیکنم فقط داری به خودت لطمه میزنی اون داره زندگی خودش رو میکنه و اصلا ممکنه به تو فکر هم نکنه اینکار شما شبیه به اینه که جنازه یه مرده رو که دوستش داری دفن نکنی تا مدتها روی شونه هات بگذاری بکشی اینور اونور عزیزمن تموم شده تو باید باور کنی که اون ادم برای تو مرده بعدشما اگرم خیلی ادعای عاشقیت میاد خب ادم عاشق جز خوشبختی عشقش مگه چیزی میخاد اون ادم کنار تو احساس خوشبختی نمیکرده پس باید خوشحال باشی که کسی رو پیدا کرده که کنارش بیشتر احساس خوشبختی میکنه. من که خودم دیگه اصلا برام مهم نیست با اینکه بعد از جدایی بسیار بیمار شدم و عذاب کشیدم .اما اینقدر سعی کردم فعالیت کنم که اصولا شب ها از خستگی بیهوش میشدم اما مثل شما انتظار ندارم که کاملا از ذهنم پاک بشه چون آلزایمر که ندارم. اما در طول زندگیم از ادم های ضعیف متنفر بودم و هستم بنابراین با هرشکستی معتقدم که باید ادم قوی تر بشه

    • دل شکسته

      سلام، باران عزیز حق با شماست حرفاتون باعث دلگرمیم شد تو این چند ماه خیلی عذاب کشیدم جوری که فقط مرگم رو میخواستم تنها از خدا خواستم کمک و آرومم بکنه الانم حالم خیلی بهتر از قبله ولی بعضی وقتا فکرم درگیرش میشه حالمو بد میکنه

      پاسخ ها

      • باران

        دوست خوبم مطمئن باش بهتر از قبل هم میشی. در مواردی امسال ما که اینطور مشکلی پیدا میکنن بهترین کسی که میتونه مارو کمک کنه خودمون هستیم سعی کن خیلی فعالیت داشته باشی فعالیت های متنوع که متفاوت از خاطراتت باشه و دوستای جدید پیدا کنی و اینقدر سر خودت رو شلوغ کنی که گذشته خودش کمرنگ بشه . امیدوارم که خیلی خیلی زود تا سال جدید اینقدر اتفاقای جدید براتون بیفته که که کلا شاد باشید و خدا رو برای جدایی گذشته تون شکر کنید

    • مریم

      با یکی اشناشدم. من 20سالمه اون 30تو تلگرام از روز اول بهش گفتم. ضربه خوردم دنبال رابطه جدیم اون گفت قصدم ازدواجه من خیلی حساسم زود دل میبندم بهش گفتم باخانوادت حرف بزن بعدیه هفته گفت حرف زدم شهریور میایم خ استگاری شهریور شد دیدم حرف نزد بهش گفتم بحث عوض میکرد از لحاظ مالی کارش خیلی خوب بود مطمئن بود مشکل اقتصادی نداره اتفاقی دیدم سایت همسریابی ها فرم میزاره با اینکه میگه عجله نکن همش بحث جنسی دوست داره احساس میکنم اسیره ی زندانم چکار کنم:(؟

      پاسخ ها

      • ترنم باران

        مریم جان مطمئن باش اون اقا قد ازدواج با تو رو نداره فقط میخاد نیازهای جنسیش رو به طریقی تامین کن سعی کن ازش فاصله بگیری و فراموشش کنی چون ممکنه که به تو لطمه ای بزنه که ارزوی ازدواج با هرکسی دیگه تو دلت بمونه خانوم توی اینگونه مسائل مخصوصا از نوع سکس هم که باشه صد درصد خانم که لطمه میبینه من جای تو باشم فقط فرار میکنم از این ادم شیاد حتی کمی هم دلت نلزه که گول حرفاش رو بخوری

    • مریم

      اره منم شک بهش دارم چون همزمان تو همسریابی فرم میزاره همیشه عوض میکنهه بحثو. الان میگه عید میایم خونتون همون بهتر باهاش کاری نداشته باشم

    • Milad

      ا

    • Milad

      ا

    • Milad

      ا

    • دلشکسته

      سلام من تازه فهمیدم که عشقم بایه زنی پیام میدادن که زنه بهش گفته پول بریزبچه م مریضه ببرمش دکتربه نظرتون چکارکنم تازه خودش کمپه

    • Mr alone

      از بیست سالگی عاشقشم تا الان که 25 سالمه با اینکه منو دوست نداره ولی من هنوز دوسش دارم یکساله که ناراحت میشم قلبم درد میگیره حالم بدجوری داغونه کسی ام به حرفام توجه نمیکنه میخندن داغونم داغون

      پاسخ ها

      • Boy

        درکت میکنم امیدت به خدا باشه بهش ابراز علاقه کردی؟
        مشکل اصلیمون اینه بر ترس و خجالتمون غلبه نمی کنیم و حرف دل رو نمیزنیم یا غرورمون این اجازه رو نمیده

    • .....

      یه طرفه بود دارم روانی میشم

      پاسخ ها

      • سامی

        از هر چی عشق و عاشقی حالم بهم میخوره لعنت بهش

    • صبا

      واقعا خیلی غم انگیزه یکی که ادعای عشق و عاشقی میکنه ولت کنه بره من خودم پنج سال با یکی دوست بودم خیلی وابستش بودم بعد پنج سال ولم کرد رفت آلمان من موندم و فقط خاطره هاش و اشک که همدم تنهایی هامه ............... چیکار کنم به نظرتون عشق پنج ساله فراموش شدنیه آیا ؟؟؟؟؟

    • محبوبه

      بعد ۵سال رابطه از وقتی ۱۳سالت بوده حالا،،،خستم خداا من دیگه نمیتونم چن ساله ارزوم شده مرگ ولی هنوزم دوسش دارم نمیتونم کس دیگه ای رو حتی تصور کنم هرشب تا صبح گریه دلم یه اعوش میخواد واسه گریه هام واسه تنهایی هام یه اغوش ابدی مثل اغوش خدا

    • محبوبه

      لعنت به هرچی نامرده

    • مریم

      عشق واسه رسیدن نیست...عشق حسرت رسیدنه

    • محمد

      بنظرم هیچ وقت عاشق نشین چون اگه شکست بخورین یک خط سیاه تو قلبتون نقش می بنده

      پاسخ ها

      • فائزه

        ایول واقعا حرف حقیه هیچوقت هم از بین نمیره

    • مریم

      عشق یعنی بی گلایه .لب فروبستن ..سکوت......

    • فاطمه ۷۵

      دلم برای حسینم تنگ شده.برای کسی که توی دوستیمون ولم کرد ولی دوباره برگشت.الانم قهریم .دوستم نداره.بهم گفت برو ازدواج کن.ینی دلش میاد من مال یکی دیگه بشم؟شاید با یکی دیگه هست.۱۱ماه که قهر بودیم هر شب بالشتم خیس بود.هوای دلم بارونیه.دعام کنید

    • محمد مردانی

      سلام
      اون م مالکیت در حسینم برای من خیلی خنده داره ، البته ببخشید (-: شاید الان تو دلت بهم فحش بدی و عصبانی بشی به خاطر خندیدنم (-: ولی چند سال دیگه متوجه حرف من میشی وقتی سنت بالاتر بره و تجربه کسب کنی و پخته تر بشی

      متاسفانه هیچ چیزی برای ما نیست ، هر چیزی که نسبت بهش مالکیت پیدا کنی یروز از دستت میره و تو بخاطر وابستگیت ضربه سختی میخوری

      پس این جمله طلایی یادت باشه:
      هر چیزی و هر کسی رو دوست بدار ، ولی به هیچ چیزی و هیچکسی دل مسپار

    • مرتضی

      پریساااا این حقم نبود بعد این مدت بفهمم همه حرفات دروغ بوده و تمام اون سرد بودنات و تلخی کردنات به این دلیله که یکی دیگه رو دوس داری و بهش گفتی که منو فقط به عنوان یه دلقک میبینی

      لعنتی دلقکم بودم برات ولی دل که داشتم غرور که داشتم

      خدا ازت نگذره.....دوروزه نخوابیدم و با ۲۵ سال سن عین بچه ها گریه میکنم از اینکه دورم زدی و بااحساسم بازی کردی
      چرا واقعااااااااااااااا

    • محمد

      سه سال عاشقش شدم هی تو سال اول نتونستم چیزی بهش بگم اما بعد از یک سال بهش گفتم که عاشقش شدم و دوسش دارم اما انگتار نه انگار حدود دوسال همش بهش میگفتم دوست دارم لعنتی درکم کن زیون نفهم درکم کن اما دختره ی عوضی میگه از من متنفره بخدا نمیدونم چسکار کنم اما دلیلشو هم نمیدونم چرا کیبگخ ازم متنفره

    • گل ممد

      من کسی رودوس داشتم که دخترهم منودوس داشت ولی خانوادش راضی نبودالانم نامزدکره ولی فکرم بازم پیششه خداکنه خوشبخت بشه خوشبتختیش آرزومه

    • گل ممد

      من کسی رودوس داشتم که دخترهم منودوس داشت ولی خانوادش راضی نبودالانم نامزدکره ولی فکرم بازم پیششه خداکنه خوشبخت بشه خوشبتختیش آرزومه

    • گل ممد

      من کسی رودوس داشتم که دخترهم منودوس داشت ولی خانوادش راضی نبودالانم نامزدکره ولی فکرم بازم پیششه خداکنه خوشبخت بشه خوشبتختیش آرزومه

    • گل ممد

      من کسی رودوس داشتم که دخترهم منودوس داشت ولی خانوادش راضی نبودالانم نامزدکره ولی فکرم بازم پیششه خداکنه خوشبخت بشه خوشبتختیش آرزومه

    • گل ممد

      من کسی رودوس داشتم که دخترهم منودوس داشت ولی خانوادش راضی نبودالانم نامزدکره ولی فکرم بازم پیششه خداکنه خوشبخت بشه خوشبتختیش آرزومه

    • گل ممد

      من کسی رودوس داشتم که دخترهم منودوس داشت ولی خانوادش راضی نبودالانم نامزدکره ولی فکرم بازم پیششه خداکنه خوشبخت بشه خوشبتختیش آرزومه

    • گل ممد

      من کسی رودوس داشتم که دخترهم منودوس داشت ولی خانوادش راضی نبودالانم نامزدکره ولی فکرم بازم پیششه خداکنه خوشبخت بشه خوشبتختیش آرزومه

    • گل ممد

      من کسی رودوس داشتم که دخترهم منودوس داشت ولی خانوادش راضی نبودالانم نامزدکره ولی فکرم بازم پیششه خداکنه خوشبخت بشه خوشبتختیش آرزومه

    • گل ممد

      من کسی رودوس داشتم که دخترهم منودوس داشت ولی خانوادش راضی نبودالانم نامزدکره ولی فکرم بازم پیششه خداکنه خوشبخت بشه خوشبتختیش آرزومه

    • گل ممد

      من کسی رودوس داشتم که دخترهم منودوس داشت ولی خانوادش راضی نبودالانم نامزدکره ولی فکرم بازم پیششه خداکنه خوشبخت بشه خوشبتختیش آرزومه

    • نازی

      دوستان عزیز م الهی قربون دل شکسته همتون بشم منم یه دختری بیست ساله م از شماهایی که شکست عشقی خوردین فقط از خانم فاطمه زهرا میخوام جواب طرف رو بده واسه من استاد دانشگاه م بود که خودشو عاشق و شیفته م نشون میداد من اشتباه کردم وارد رابطه پلیدش شدم توی گذشته نامزد داشته که مال و منال شو بالا کشیده بود حالا خانم برگشته ایشون هم از خدا خواسته میخواد باهاش ازدواج کنه دوباره دلم به شدت گرفت ولی سپرد مش به خدا با احساسات من بازی کرد دوستان چیکار کنم ؟

    • Ali.r

      چرا واقعا
      اخه هر ادمی از وجود و اخلاق خودش که خبر داره
      وقتی میدونی قراره بری تو زندگی کسی و وابسته خودت کنی و بزاری اخرش
      اخه چرا میری
      دل نداری
      درد عشق که فقط کسایی که رسیدن میفهمن
      به خودم قول دادم اگه برنگشت نامردی در حق عالم میکنم
      میشم مثل بنده های دیگه خدا
      خدا؟؟
      کدوم خدا اخه
      خدایی که حرف دل نمیفهمه و بندشو ول کرده خدا نیست که
      یکی مثل همونایی که باعث حال و روزمون هستن...
      خدایا اگه خدایی و وجود داری برش گردون برنگشت یعنی تو خدا............

    • ،،،

      از من میشنوین هیچ وقت یه رابطه ای رو که تموم شده دوباره شروع نکنین هر چند قبلش خوب باشه عالی باشه وقتی تموم شه دوباره شروع شه مثل قبل نمیشه من الان مثل سگ پشیمونم چرا دوباره شروع کردم چون یادم نمیره چقد زجر کشیدم در نبودش دیگه هیچی مثل قبل نمیشه هیچی در صورتی که قبلا همه چی عالی بود

      پاسخ ها

      • بی نام

        آره خراب شه دیگه درست نمیشه بیخیالش

    • م

      خوب بد همه جا هست هرکس خیانت کنه خیانت میبینه این یه قانونه که گریزی ازش نیست ...فقط اینو به همه میگم و خودم هم رعایت کردم ونتیجه صبرم رو هم دیدم ...چه زن چه مرد چه دختر چه پسررر جواب خیانت رو با خیانت ندید ...

    • مریم

      غم یار...غم یار....غممممم یارررررر...

    • دختر تنها

      هیچوقت یادم نمیره که چطوری اومد وبارفتنش نابودم کرد جوری نابودم که حس میکنم فلج شدم حتی توان ندارم که بلندشم ازجام فقط زنده ام فقط نفس میکشم اما زندگی نمیکنم هرشب میاد تو خوابم تک تک سلول های بدنم اسمشو فریاد میزنن تاصبح بیدارم و قلبم گاهی درد میگیره من ازته قلبم دوسش داشتم بدون هیچ توقعی من فقط عشق میخواستم یعنی این زیاد بود جونیم داره ازبین میره من ضربه خیلی بدی خوردم تا آخر عمرم یادم نمیره دیگه نمیتونم کسی رو اینجوری دوست داشته باشم

    • غمگین

      مشکل من اینجاست که اشتباه ازمن بوده و من همش عذاب وجدان دارم و نمیتونم فراموشش کنم من از رو اشتباه وسادگی با دوستاش حرف زدم چون اونا بهم گفتن که این پسری که تو باهاشی با چندتا دختر دیگه هم هست و داره گولت میزنه من از روسادگی حرفشونو باور کردم یعنی فقط جوابشونو دادم بعد از اون دیگه باهام خوب نشد مثل سابق اصلا نیست ولی قبلا همه چیزو بهم میگفت وهمه کار برام میکرد حالا میگه تو خیانت کردی ولی من قصدم اصلا خیانت نبوالان نمیدونم چی کار کنم که منو ببخشه

    • غمگین

      مشکل من اینجاست که اشتباه ازمن بوده و من همش عذاب وجدان دارم و نمیتونم فراموشش کنم من از رو اشتباه وسادگی با دوستاش حرف زدم چون اونا بهم گفتن که این پسری که تو باهاشی با چندتا دختر دیگه هم هست و داره گولت میزنه من از روسادگی حرفشونو باور کردم یعنی فقط جوابشونو دادم بعد از اون دیگه باهام خوب نشد مثل سابق اصلا نیست ولی قبلا همه چیزو بهم میگفت وهمه کار برام میکرد حالا میگه تو خیانت کردی ولی من قصدم اصلا خیانت نبوالان نمیدونم چی کار کنم که منو ببخشه

    • وفا

      5سال عاشقش بودم چندباربابهونه ای میومدمیرفت الان 9ماه رفته هنوزمنتظربرگشتشم شایدمث دفعه های قبل بیادولی نمیتونم فراموشش کنم خیلی بارفتاراش عذابم داده شده مث یه مرده متحرک دیگه مغزم کارنمیکنه چیکارکنم

    • م

      امشب دلم خیلی گرفته بود تا اینکه تو این سایت امدم من پسرم اهل روستا یکی از روستاهای همدان وقتی برا ارشد قبول شدم شمارمو گرفت که ازم کمک بگیره برا منابع و درس خوندن و کلا مشاوره من تا قبل این موضوع عاشق نشده بودم زمان گذشت با حرف زدناش خاطره تعریف کردناش درد دل کردناش بهم فهموند دوسم داره منم کم کم عاشقش شدم جوری شده بود که دیگه من بهش زنگ میزدم اول به ابجییم گفتم میخوام باهاش ازدواج کنم بعد یه ماه همه فهمیدن خانواده اونم میدونستن قرار شد بعد دفاع

    • م

      بعد دفاع قرار شد برم خواستگاری .دانشجو بودم اوضاع اقتصادیم زیاد خوب نبود خونه نداشتم ماشین نداشتم ولی به خاطرش رفتم ثبت نام کردم برای نظام وهم دیگرو تو دانشکده میدیدیم براش کتاب هدیه میخریدم عطر میگرفتم خیلی دوسش داشتم تازه با 23سال سن فهمیده بودم عاشق بودن وکسی رو ازه ته دل دوست داشتن چقد خوبه، شبی نشد که عکسشو نگاه نکنم و بعد بخوابم تو خیالم باهاش همه جا رفته بودم ماشین گرفته بودم خونه داشتیم بچه داشتیم همه شبا کارم شده بود

    • م

      ندگی ساختن با فکر کردن به اینده با این ،واقعا دوسش داشتم حاظر بودم برای خوشبختیش هر کاری بکنم ،گذشت تا اینکه دیگه به تلفنام دیر به دیر جواب داد گاهی اوقات گفت خستم گاهی وقتا گفت مهمون داشتیم ببخشید بعضی وقتا میگفت سرم شلوغ بود ببخشید اینترنت نداشتم ،امتحان دارم وقتی هم که بود دیگه مثل قبل نبود میگفت به نظرم خیلی اختلاف فرهنگی داریم ،تا کی میخوای حالا کار کنی ماشین بخری خونه بخری پس انداز داشته باشی ،خودمو به درودیوار میزدم هم درس میخوندم

    • هم درس میخوندم هم خیاطی میکردم ماشین گرفتم تو اسنپم کار میکردم نمیخواستم هیچ حوره از دستش بدم یه شب بهم گفت به نظرم ما به درد هم نمیخوریم ،بهش گفتم نمیدونم چی شده ولی همه اینارو حل میکنم اگه چیزی از من دیدی بگو کسی بهت حرفی زده اخه چی شده من که دارم همه ت

      ئ

    • داوود

      سلام من داوود هستم دوستان من ۳ماهی میشه دوستدخترم تنهام گذاشته یعنی بهم خیانت شده چجوری فراموش کنم؟؟؟؟؟!!!!

    • دل شکسته

      یادمه پسرداییم فرستاده بودش بیاد تا مخمو بزنه اولش اصن ازش خوشم نمیومد ولی بعد چند ماه با رفت وامدای زیاد عاشقش شدم زندگی بدون اون برام معنی نداشت .ولی خخیلی بهم رروغ گفته بود چون دوسم نداشت بعد 7ماه به خودم اومدم ک اون برای من خوشبختی نمیاره چون هم انگار اعتیاد داشت و خانواده با اصالتی هم نداشت و من تصمیم گرفتم با برادر شوهر ابجیم ک چهار ساله رفت و امد خانوادگی داریم ازدواج کنم و این موضوع رو به اون عشقم گفتم و گفتم ک خخیلی دوسشدارم ولی نمیتونیم

    • ندا

      ینی گریم گرف واس پیام های بعضیاتوون چرا اینقد راحت دل میشکنیم
      تف تو عشقای امروزی
      اگه عاشقی اینه میخوام صد سال سیاه عاشق نشم

    • میترا

      پارسال همین موقع از همسرم جداشدم بعداز سه ماه بایکی اشناشدم اسمش محمد بودوقتی اومدسمتم همون اول گفت قصدش ازدواجه و بعدچهل روزبهم گفت زن داره یه بچم داره اما میگه حق طلاق بازنشه ومدامم دعوادارن به خاطر دوست داشتنم بخشیدم میگه تامیره پام بمون منم میگم توکه اونونمیخوای رابطه هم ندارین من زن دومت میشم امابه حرفم اهمیت نمیده امشب گذاشتمش کنارحالم خیلی بده بارها بهم ثابت شده چه جهنمی داره زندگی میکنه امامن نمیتونم بپذیرم که یه زن کنارشه براهمین ولم کرد

    • Zahra

      تو بعضی از رابطه ها عشق یک طرفه وجود داره من واقعا دوسش داشتم از چشم خانوادم افتادم اما چون سرقرار نتونسام برم باهام دیشب کات کرد واقعا بعضی از پسراامارو بخاطر یه چیز دیگه میخوان
      الهی خوشبخت بشه

    • تنهای

      من می خاهم فراموشش کنم

    • Mostafa

      دوستان این نظر شخصیمه
      عشق چیز پاکیه و باید بسازیش
      اکثر آدمای دهه هشتاد تو مجازی و دو شهر مختلف باهم دوست میشن بعد اسمشم میزارن عشق
      آخه چطور ممکنه ؟ الله اعلم
      عشق ی چیز مقدسه
      و میتونه بزرگترین عذابم باشه
      و مطمئنا کسی ک یهویی میره بدونین ک خیلی وقته ک رفته بوده
      برا فراموش کردنم خودم هنوز نتونسم فراموش کنم تنها دختر زندگیمو و واقعا سخته چ بسا ک خیلی ها تو گذشته میمونن

    • مریم

      دائما یکسان نباشد حال دوران.....غممممم مخور...

    • سرگردان

      منم تجربه شکست عشقی رو داشتم، هنوز نتونستم کنار بیام،حرف زدن در این مورد واسه آدم ها خیلی راحته، ولی به نظر من فقط مرگ آرومم می کنه و بس....فقط اینجوری غم عشقی که وجودم رو گرفته التیام پیدا می کنه...شکست عشقی بدترین تجربه ای هست که یه آدم می تونه تو عمرش تجربه کنه، درست مثل مرگ عزیزان.....هر چند بهم خیانت شد، ولی بازم دوستش دارم و نتونستم با نبودنش کنار بیام.....مردا خیلی سنگدل هستند،عشق حالیشون نیست....

    • نشناس

      سلام دوستا حالتون خوبی : منو یه ناشناس فکر کنید اما من برای شما یه چیزی میگم هر گز عاشق نشوید اما من شمارو درک می کنم چونکه عاشق شدن در اختیار خدمون نیست در اختیار قلبی اما من بهتون میگم که عاشقی در این زمانه یعنی شهوت پرستی است دوستا لعنت میفرستم بر کسانیکه عشقشون را برای پولدار شدن و رعنای چهره انتخاب میکنن پس اون که عشق نیست دوستانم ۲۰ سال طول میکشه که یه مادر از پسرش یه مرد بسازد اما ۲۰دقیقه طول میکشه که یه زن بیوفا از اون یه احمق بسازد تشکر

    • زخمی

      تو روخدا یکی کمکم کنه بیاد پی وی دردودل کسی روندارم باهاش حرف بزنم دیگه جون ندارم میخوام بمیرم tanha000@

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • ناشناس

      سلام من عاشق یه پسری هستم که حاضرم جونموبراش بدم واون پسر هم بهم گفته دوست دارم و عاشقی هست ولی من یک دوست دارم که عشقم رفته بود تو خیابونشون و نگاش میکرو با دوستان آیا دیگه دوستم نداره لطفا کمکم کنید چون دوست دارم

    • پویا

      سلام آقا ترو قرآن کمکم کنید من با یه دختر آشنا شدم اول قصد ازدواج نداشتم.ولی این دختره منو عاشق کرد کلا خیلی وابسته خودش کرد قرار بود برم خاستگاریش بخاطر بعضی مشکلات نشد نمیدونم مشکوک شد یا خانوادش یا چی یا چه گوهی از من سرد شد اومد گفت ما به درد هم نمیخوریم نمیخوام هم.تو بدبخت بشی هم من بخدا خواستم خودمو بخاطرش بکشم ینی اینقدر بهش وابستشم خدا فقط میدونه یکی کمک کنه بهم
      ایدی اینستا pouyeydi
      ایدی تلگرام pouyadead@

    • فاطمه

      ۸ ماه باهاش بودم.متفاوت بود.دوسمم داشت تعجب میکردم چطور یه ادم انقدر خوبه.مثل دوتا دوست صمیمی بودیم،مکمل هم..عاشقش نبودم ولی دوسش داشتم.دلیل مسخره اورد و بلاکم کرد بعد فهمیدم خیانت کرده.هنوزم باورم نمیشه همچین ادمی نبود!هنوز دلم براش تنگ میشه با این وجود.چرا من ک اونقدرا دوسش نداشتم و مدت رابطمون زیاد نبود نمیتونم فراموشش کنم؟امیدوارم فقط وابستگی باشه ن عشق.البته خیلی جوونیم ولی میترسم اون حس شیرینی ک باهاش تجربه کردم دیگه نتونم با کسی تجربه کنم.

    • میم مثل مرگ

      دعا کنید برگردع فقط همین:)))))

    • افشین

      باسلام فکرکنم دخترها راحت تر پسرهاروفراموش میکنن ولی خداوکیلی اینکارو نکنید که طرف مقابل نابود میشه

      پاسخ ها

      • خواب زده

        با نظرتون کاملا مخالف ،دخترها از نظر عاطفی خیلی شکننده تر و آسیب پذیرترن

    • مریم

      ازعجایب عشق:تنها آغوشی آرامت میکند که دلت رابه درد می آورد...

    • sara

      من عاشق یکی بودم اولش که باهم اشنا شدیم دوست دختر داشت منم میدونستم فقط در حد یه اصل ساده بود بعد دوست دخترش ولش کرد اومدو به من گفت که دوست دخترش ولش کرده کرده من رفتم پیش دوست دخترش که بازم اونارو بهم برسونم ولی نشد دوباره اومد پیشم بم گفت باهم رابطه رو شروع کنیم؟قبول کردم نزدیک یه سال باهم بودیم ولی من بش شماره ندادم گیرداده بود بریم وات من از ترس بابام نرفتم اونم گفت تو منو نمیخوای هرچی بش گفتم میخوامت قبول نکردو گفت خداحافظ برای همیشه چکنم؟

    • یه خسته

      از همه ی دخترا متنفرم متنفففففررررر
      با اینکه خودم دخترم !حالم از دخترا بهم میخوره !خودم ۷۰ درصد مغزم پسرونس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن ستیزی. اینم یه بیماریه که بعضی زنا دارن متاسفانه

      • اف

        یعنی چی،؟ترنس اید؟

    • binam

      خواهش میکنم کمکم کنید خلاصه میگم اولش اومدو گفت میخوامت دوست بودیم عاشق بودیم و.... بعد چند ماه گفت من یه پسر ح..ی ام دوروز ولش کردم ولی دوباره اومد گفت قصدم بد نیس ولی داداشم گفت نه فقط داداشم میدونست خودم میخوامش لطفا بگید چه کار کنم (دخترم)

    • ماریا

      من که عاشق شدم اما قسمتم نشد،شوهرم عالیه ولی دوستش ندارم،،خیلی خنده داره ولی میخوام مهاجرت کنم برم کشور غریب،،نمیدونم چرا ولی دیگه دل موندن ندارم،،

    • حسین

      خیلی سخته کسی که میخواستی خوشبختش کنیو با کس دیگه ببینی و براش ارزوی خوشبختی کنی

      دستاش تو دست یکی دیگه فقط از دور بتونی بگی غریبه اهای رفیق مواظب عشقم باش

      پاسخ ها

      • sara

        سخته تحملش همین

    • دل شكسته

      س خوبين

    • دل شكسته

      س خوبين

    • دل شكسته

      س خوبين

    • سحر

      اخه منم عاشق یکی از فامیلامون بودم حالا رابطه مون به هم خورده حالم خیلی خراب قلبم واقعا خیلی درد میکنه دکترم نرفتم ولی بیشتر از این به این فک میکنم اگه ببینمش واقعا خجالت میکشم چکار باید بکنم اخه نمیشه همدیگرو نبینیم فامیلیم میخوام خجالت نکشم چکار کنم

    • یاسی

      حالا هرقدرم ک برات تکراری شده بودم..هرچقدرم ک اون بهتر بود ..تو حق نداشتی در حقم اونکار رو بکنی برای ارامش قلبم بخشیدم ولی سپردم ب خدا خیانتت خیلی قوی بود به خودت افتخار کن هه هیچکس ب این اندازه قلب منو نشکسته بود

    • مریم

      ۵سال بود رابطمون.یه روز خیلی وقیحانه بهم گفت یه دختر رودیدم با بلوز شلوار، تحریک شدم!منم دعوا راه انداختم.آخه کیه اینو بتونه تحمل کنه؟میگفت بزرگش میکنی.مگه سکس کردم باهاش؟!!به قهر کردنم به احساسم هیچ بهایی نمیداد همش هم انتظار داشت حلوا حلواش کنم.منم افتادم رو دور لج ،خواستم حس کنه منو واقعا از دست میده،بهش گفتم نمیخوامت که یکم به خودش بیادو کادوهاشو فرستادم واسش.دیگه هیچی نگفت.دیگه برگشتی نبودآخه اگر دوسم نداشت و دنبال بهانه بود چرا ۵ سال موند؟

      پاسخ ها

      • خسته

        ب نظرم اشتباه از خدت بوده ک نفهمیدی از همون اول نمیخوادت ب جایی ک این امتحانو الان ازش میگرفتی باید اولش میگرفتی منم ی همچین اشتباهی داشتم

    • دل شکسته

      سلام به همه امیدوارم حالتون خوب باشه من دوساله یکیو دوست دارم و نمیتونم بهش بگم از هر طرف شکست خوردم هرکاری کردم جواب نداد ازتون میخوام راهنماییم کنید واقعا از دست میرم حالم خیلی خرابه خیلی گرون تموم میشه واسه من 15 ساله هستم دوستام زود فراموشم کردن جدایی شدیدی بیمون افتاد بهم خیلی وابسته بودیم عین خواهر بودیم واسه هم نمیدونم چی شد که لطفا کمکم کنید

    • حامد

      رابطمون وارد سال 4ام داشت میشد .ولی یه روز گفت یه خواستگار برام اومده که خانواده ام پسره رو دوس دارن .گفت از بس نه گفتم خسته شدم کسی به حرفم گوش نمیده و رفت.هفته ی بعدش برگشتم گفت نامزد کرده .به دختر خاله اش گفته بود چرا میخوای خرابش کنی بابام به چی حامد بگه بله.
      اون رفت و من موندم با سوال
      خودش رازی نبود چطوری وقتی دختر خاله اش خواست خرابش کنه گفت خرابش نکن بابام به چی حامد بله بگه ؟اگر اینا تحقیر نیست پس چیه اگه اینا رازی بودن نیست پس چیه ؟

    • بدون نام

      منم ی شکست خوردهام

    • نگین

      س.من شکست خوردم.خیلی بد.افتضاح.ولی اون شکستم نداد خودم خودمو شکستم.تقصیرخودم بود.عشق چیزپاکیه.لطفاانقدراحت الودش نکنید.خیلی سخته.من بهش نرسیدم.عشقم ازم دورشد.کمرم خم شد.سخته وقتی توهفته هرشب خوابشوببینی.سخته نتونی صداشوبشنوی سخته نتونی صدای نفساشو گرمای تنشو حس کنی..عشق من انقدحقیقیه نمیتونم فراموشش کنم.هیچوقت دوری وجدایی نمیتونه حسموکم کنه هیچ داره بیشترم میشه.هرروز.خدایا همه عاشقاروبهم برسون..ی نگاهی هم ب من کن

    • ایمان

      این عشق چیه خدا آفریده. واقعا نباید عشق های نادرست و ممنوع حتی ایجاد بشه.نمیدونم چرا و چطوری شد که عاشق خواهرزنم شدم، جوری که شب و روز ندارم و فقط بهش فکر میکنم.این عشق از هیچ لحاظ درست نیست باهاش هم صحبت کردم اما منطقی بهم گفت دوستم داره اما نمیتونه به خواهرش خیانت کنه.راست هم میگه،کاملا منطقی صحبت کرد و از لحاظ عقلی درست میگه. اما شب ها خواب ندارم و روزها حواس ندارم و فقط فکرم پیشه اونه.چیکار باید بکنم؟ تورو خدا راهنماییم کنین. دلرم دیوونه میشم

      پاسخ ها

      • ترنم باران

        سلام.اقا من خودم یه خانومم و مجردم دو تا داماد داریم که هردوشون مثل برادر من هستم اخه من تعجب میکنم که اصلن چرا همچین موضوعی به ذهن شما رسیده که حتی بتونیین بهش فکر کنید حتی پیشنهاد هم بدین. قطعا هوسی زود گذر . روزه بگیرین . نماز بخونید و توبه کنید و از خدا بخواه که از وسوسه بد دور نگه داره شما رو . اما من پیشنهاد میکنم برای مدتی دو ر باشید از خانواده خانوم که ایشون رو نبینید و ابنکه به خانمتون خیلی عشق بورزید بهش هدیه بدین گردش ببریدشون و از محبت کلامی گرفته تا هر انچه هست از عشق خرجش کنید بعد مطمئن باشید اون هم متقابلا به شماعشق میده و اینطوری ریشه های عشق بین شما و خانوادتون قوی میشه که نیازی به عشق دروغی و اشتباهی نیست. انشاالله که خدداوند شما رو از شر وسوسه های بد دور نگه بدلره

      • ایمان

        شما درست میگی ترنم خانم. این واقعا اشتباهه. خودم هم میدونم. الان هم مدتیه که سعی میکنم دور باشم. واقعا وقتی میبینمش خواه یا ناخواه ضربان قلبم بالا میره و حالم دگرگون میشه و به خدا دست خودم نیست. فقط باید روانکاوی بشم

    • نگار

      سلام دوستای گلم عشق خیلی قشنگه ،هر کی تجربش نکنه، نصف عمرش بر فناس، اما نباید از خودت توقع داشته باشی اونی ک دوسش داری، مال تو بشه، همین قدر ک عشقو درک کردی، میفهمی ک چقدر زیباس، حتی آگه یک طرفه باشه،...

    • یلدا

      لطفاکمکم کنید چه جوری عشقم رو فراموش کنم

      پاسخ ها

      • ترنم باران

        یلدا جون برو از اول تجربه و پیشنهادات همه رو بخون خیلی کمک میکنه. نترس یادت میره

    • سید

      با سلام.تو دانشگاه عاشقش شدم از ترم اول.ترم دوم هم بود که دیگه رفتن تهران 2 سال نبودش بعد دو سال اومد باهاش تازه اشنا شدم و عاشق شدیم اولا خودش پیام میفرستاد و دوست بودیم تا این که یه مدت قهر کردیم و دوباره من باهاش دوست شدم ولی دیگه باهام گرم نمیگرفت و خشک رفتار میکرد.اون روز هم تو دانشگاه دیدمش با هم صحبت نکردیم اومده بود پیش بچه ها گفته بود خواستگار دارم نمیدونم راست.گفت یا.نه.دو ماهه دیگه براش پیام نفرستادم .به نظر دوباره برم باهاش صحبت کنم?

      پاسخ ها

      • ترنم باران

        دوست عزیز اون رو دیگه رها کن .با یه گزینه تکراری به هیچ کجا نمیرسی. گزینه هایی دیگه هم هستن ما تو ایران زندگی میکنیم ۸۰ میلیون جمعیت داریم کلی ادم مجرد این شانس رو به

    • MOBIN

      بعدسه ماه این دوست داشتن فراموش میشه __و به حس تنفر تبدیل میشع_

    • علی

      لعنت به هر چی دختره عهد شکنه.لعنت به ذات پسر و دختر نامرد که ادمو سرکار میزارن میرن پی یکی دیگه.بهم گفت.تو برام یه گزینه بودی.لامذهب من برات چی کم گذاشتم؟؟؟ نفرینت میکنم.اعصابم خورده.

    • Sara76

      سلام. چن ساعته که دارم همه پیاما رو میخونم کلی انرژی گرفتم و کلی حالمو خوب کردکه تنها نیستم. الان یک ماهه که منم رابطه ام تموم شده بعد یک سالو نیم. ولی خدارو شکر با تموم دل بستگی که داشتم تونستم زود خودمو جمع و جور کنم چون به این باور رسیدم که اون فرد واقعا لیاقت منو نداشته و بهتر که جدا شدیم چون مطمئنم که با اون خوش بخت نمیشدم.اگه رابطه شمام تازه تموم شده سعی کنید رابطه تموم شده تونو با یه دید باز نگا کنید تموم رفتار و کاری که طرف مقابل تون

      پاسخ ها

      • Sara76

        مقابل تون انجام داده رو بسنجدید اون موقع تازه می‌فهمید که طرف تون چه اخلاق و رفتاری داشته که شما فقط چون عاشقش بودین چشمتون رو همش بستین این جدایی رو آگاهانه بپذیرید و مطمئن باشید که این پایان زندگی نیست. به خدا توکل کنید و هر لحظه که یاد اون افتادین از خدا بخواین که مهرشو از دلتون بیرون کنه و وااااقعا هم مؤثره. با خدا حرف بزنین قطعا کمکتون میکنه و دلتونو آروم میکنه و قطعا خودش یکی بهترشو برامون کنار گذاشته

    • فاطمه

      حال من ازهمه شما بچه هاخراب تره من 5سال بود عاشق یه پسری بودم همه کار براش کردم اما خانواده ام مخالف این ازدواج بودن گفت بیاباهم فرارکنیم من نرفتم گفت اگه نیای دیگه اسمم رونیار وباهام قهرکرد واین قهر2سال طول کشید وتواین 2سال چقدرانتظارش کشیدم دوباره بیادصحبت کنه نیومد چندروز پیش فهمید ازدواج کرده یه بچه 4ماه هم داره ومن موندم بایه دنیاغمم

    • Hosna

      با سلام و عرض ادب ، میخواستم بگم که عشق و عاشقی تو این دوره زمونه همش کشکه مزخرفه ، من یک سال با یکی دوست بودم روزی ۱۰ بار باید میگفت دوستت دارم قرآن و تیکه تیکه میکرد بعد اخر که مادر پدرم فهمیدن جا زد ، خلاصه اینو گفتم برام تجربه شد اونی که زیاد قسم میخوره دروغگو تره ، بنظرم بعضی ادما ارزش ندارن ادم بخاطرش خودشو اذیت کنه ، باید زندگی کرد فراموش کردن سخته ولی شدنیه
      تو این زمونه ته همه این عشقا نرسیدنه پس الکی خودتونو اذیت نکنید با تشکر .

    • محدثه

      سلام . من حدود ۱ ساله که با یکی از فامیلامون دوستم و ۱۲ سال ازم بزرگتره من متولد ۸۰ و اون ۶۸ نمیدونم چرا عاشقم و دیونه وار میخامش . شاید چون عشق اولمه. همه میگن ک ازش خیلی سرترم ولی من قلبم فقط اونو میخاد . ب نظرم هیچوقت نتونم فراموشش کنم . پسرای زیادی تت زندگیم بودن ولی هیچوقت حسم بهشون این نبوده . امید وارم هیچوقت با شکست مواجه نشم چون میدونم واقعا میشکنم ....

    • یلدا

      داخل این دوره زمونه پسراعاشق دخترایی میشن که دخترالیاقتوشون روندارن ودختراعاشق پسرایی میشن که پسرالیاقتوشون روندارن مابایددرست انتخاب بکردیم ای کاش دنیادنده عقب داشت مگه نه؟؟؟

    • یلدا

      بچه من راستش داخل یک خانواده مذهبی بزرگ شدم یک روزیه برنامه اینترنتی رونصب کردم داخل برنامه بایک پسررابطه پیداکردم راستش من میترسیدم هویتم روبگم تمام چیزایی که بهش گفتم دروغ بودیعنی اصلمو بعدمن فکرکردم زندگیم خراب شده چون بایک پسردارم پیام میدم بعدازخداطلب کمک کردم وخداوکیلی خودمم نمیدونم چه جوربهمش زدم بعدبازیروحذف کردم قسم خوردم دیگهچنین بازیهارونصب نکنم الان برای خودم تسبیح میگم منتظرظهورامامم صاحب الزمان هستم توبه کردم ومیدانم خداوندمراببخشید

      پاسخ ها

      • پرستار

        الان فک میکنی چون با یه پسر حرف زدی گناه بوده:|؟بچه مسلمون تو اگه حرفت فقط حرف بوده که گناهی نکردی اما حالا که انقد مسلمونی از حرف زدنت نترس که گناه نبوده اما از دروغات بترس که یقینا گناه بوده :)

    • اف

      سلام چهارساله باکسی دوستم یعنی بردار زن داداشم خیلی همو دوستداریم منک عاشقشم یک لحظم بدون اون نمیتونم زندگی رو تصور کنم ،خاهراونو بردارمن باهم ازدواج کردن اوایل خونواده هاخیلی خوب بودن ولی اینا توزندکیشون مشکل دارن بخونواده ها کشوندن ،الانم خونواده ها سایه همو باتیرمیزنن واقعا ما موندیم چیکارکنیم خیلی همو دوستداریم توروخدا راهنمایی مون کنید،چندروزه حرف ازجدایی میزنه ،نفس نمیتونم بکشم

    • اف

      سلام تورو خدا کمکم کنید میگ نمیتونیم ازدواج کنیم بابام راضی نیست من دخترم خاستگارم زیاد ولی اصلا نمیتونم بهش فک نکنم همه خاستگارامو دارم رد میکنم اصلاهم ناراحت نیستم ک ردمیکنم ،فقط دلم براش خیلی تنگ میشه دیگ درد دوریشو نمیتونم تحمل کنم دارم ب خودکشی فک میکنم ،میخام شنبه برم قرص بگیرم بخورم راحت شم ازاین عشق لعنتی،زندگی رو بدون اون نمیتونم تصورکنم اصلا نفسم بالا نمیاو،میخام بمیرم فقط میترسم یوقت نمیرم خیلی بدمیشه

    • اف

      اگ کسی پیام منوخوند لطفا کمکم کنه من دیگ طاقت ندارم میخام خودمو بکشم انگیزه ای برا موندن ندارم ،فقط دنبال یک دارویی ام ک راحت بکشه و راه برگشتی هم نباشه،نمیخام برگردم مایع عذاب خونوادم باشم،جواب دلتنگی های خونوادمم باید بابای عشقم بده ک نزاشت ازدواج کنیم سرنوشت من این شد...

    • نازی

      ببین عزیزم پسری که بخوادت برای داشتن هر کاری میکنه لازم نیس تو خودتو اذیت کنی منم بعد چهار سال عشق و عاشقی بهش گفتم وقتشه که دیگه رسمی بشیم واینکه بابام نمیذاره دیگه خواستگار رد کنم وقتشه بیای با اینکه همه شرایط داشت گذاشت و رفت هیچ کاری برای داشتنم نکرد الانم حال روحیم خوب نیس بدون بخوادت هیچوقت دوست نداره تورو از دست بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخداخیلی سخته خیلی،اهای برادر اهای پسرا ،توروخدا اینکارا رو نکنید مادخترا خیلی زجرمیکشیم وقتی یکی پسمون میزنه ،بخصوص کسی ک دوستش داریم

    • نازی

      کاش یکی بود میگفت با این درد وابستگی چیکار کنم خیلی دلم گرفته؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نازی خانم منم مثل شمام خیلی حالم بده ،بااینک ترکم کرد بازم حالشو فقط میپرسیدم ولی بهم گفت منوازدلو دهنت بنداز بیرون،خیلی دلم شکست من فقط حالشو پرسیدم الان یکهفته است ازش خبرندارم

    • اف

      تاچندوقت پیش فک میکردم منومیخاد بخاطر خانوادش نمیتونه،ولی بعدمحرم میخادازدواج کنم اونم باخونواده ای ک باباش میگ،بهش کفتم یکسال صبرکن من خودمو جموجورکنم بتونم کناربیام میگ نمیتونم اونقد صبرکنم فوقش چندماه ،دارم اتیش میگیرم من بدون منت نزدیک چهارسالو نیم واستادم خاستگار رد کردم باخاهرام دعوام شدبخاطر خاستگاراو....تف بشرف مهدی اگ یروز خوندی این پبامارو تف ب غیرتت هیچوقت نمیبخشمت هیچوقت لحظه لحظه زندگیم دارم زجر میکشم روزو شبم معلوم نیست

    • اف

      میخاستم بخاطرش خودموبکشم ولی تف بشرف و غیرتش ارزش خودکشی رو نداره ،بااینک الانم دوستشدارم ولی این درد همیشه بامنه میدونم یروزاین دوستداشتن جاشو ب تنفرمیده ،لعنت بهت نامرد

    • نازی

      بنظرم خانمی که گفتی حالشو می پرسی بنظرم نپرس من این قد خودمو کوچیک کردم براش عین تفاله پرستم کرد با اینکه چیزی کم نداشتم هم از نظر چهره هم تحصیلات
      کسایی که ازمیدونستتن ما باهمیم می گفتن چطور دلش اومد تو رو ول کنه ولی بنظرم یا باید داغون شی یا کنار بیای راهی نیس

    • نازی

      امیدوارم این پسرایی که اینجور طرف وابسته میکنن بعد ول میکنن یکی هم بعد باهاشون این کارو کنه من دیگه اونقدر اشک ریختم دیگه گریم نمیاد فقط ماتم برده چطور تونست

    • اف

      منم بهمین نتیجه رسیدم ارزش ندارن همچین ادما ازبس منم گریه کردم دیگ گریم نمیادفقط بغض میکنم و قلبم دردمیگیره منم خودمو خیلی کوچیک کردم براش حتی بهش التماس کردم ولی انگارنه انگار،مثل تفاله انداختم دور یکماه دیگم ازدواج میکنه ،واقعانمیدونم چطور چهارسال رو فراموش کرد ،منک نمیتونم بخدا ،الزایمر داره حتما،فقط موندم بااین سوال ک چطورتونست،اگ نمیخاست منو چرا ابرازعلاقه کرد،اگ میخاست چطور فراموش کرد،اخ ک اینجور ادما وجدان ندارن ،فقط بخدا سپردمش

    • نازی

      عزیزم درسته حال روحی خودمم مثل خودته ولی چاره ای نداریم جز اینکه زندگی کنیم اون طرفی که ما رو واقعا بخواد حاضر نیست حتی خودمون واسش کوچیک کنیم مطمئن باش لیاقتت بیشتر از ایناست به خواستکارایی که بعدا بهت میاد فکر کن خودتو تباه کسی که راحت فراموشت میکنه نکن منم بخاطر این چهارسال همه خواستگارام کنار گذاشتم ولی چی شد گذاشت رفت اخرشم گفت شوهر میخوای برو شوهر من جلو نمیام ازدواج الکی نیس

    • نازی

      بعد عزیزم سعی کن جوری خودتو خوشبخت کنی با کس دیگه که حسرت خوشبختیت بمونه تو دلش
      از گریه چیزی درنمیاد جز اینکه چشم آدم ضعیف میکنه من الان یه هفته است چشامم واقعا درد میکنه نمیدونم فکر کنم بخاطر گریه بیش از حد

      پاسخ ها

      • اف

        ادمی ک یذره شعور نداره همچین حرفی رومیزنه ،من بخاطردلم بخاطراینکه دوستشداشتم هم بهش التماس کردم همم خودمو کوچیک کردم بعدش بهم گف توخاستگار نداری براهمون ،بهمچین ادمی چی باید بگی
        خودشم میدید ک برام خاستگارمیادمن بخاطرش ردمیکنم درحالیک

      • اف

        نازی خانم کاربری تونو اگ دوستدارید بزارید بیام تل باهم صحبت کنیم

    • اف

      بحرف اسونه بخدا هرجامیری خاطراتش توذهن ادم مرور میشه اعصاب ادموخورد میکنه ،بعدشم ما فامیلیم هروقت ممکنه هموببینیم اصلا دوستندارم دوباره ببینمش خیلی اذیت میشم ازیطرفم خیلی دلم براش تنگ شده ،ایشالا تقاص کارشو پس بده ،بخدا درکتون میکنم چی میکشیدبمنم همینجوری شد بخدا برگشت بمن گفت من بهت کفتم ازدواج نکنی توخودت خاستکارنداری براهمون گیردادی بمن ،اخ ک باین ادم چی بگی

      پاسخ ها

      • Ww

        .تحمل کن یه خورده زمان بر هس با این مشکلات کنار میای مطئنم
        هر چقدر زمان سپری بشه تحمل این اتفاقات برات آسونتر میشه

    • نازی

      منم مثل تو همه حرفاش توگوشمه دیگه چیکار کنم یا برم بمیرم یا اینکه ...راهی نیس

      پاسخ ها

      • اف

        سلام شماره ای نیست اینجا نازی جان کدوم خط؟

    • نازی

      به اون خط پیام بده عزیزم بعد خط تلگرامیمو برات میفرستم

    • نازی

      ۰۹۹۲۴۴۷۵۸۲۸

    • اف

      نازی جان این ایمیل منه اگ دوستداشتی پیام بزار گلمfatemehforoughi70@gmail.com

    • نازی

      هر چی میفرستم نظرم نیومد یه پیام بده به این خط ۰۹۹۲۴۴۷۵۸۲ اونجا خودم میام خط تلگراممیو میدم

    • شکست خوردا

      سلام من هشت سال با به پسر بودم الان زن گرفته میخام روانی بشم نمیدونم چه جوری خودم جمع کنم دوباره زندگی کنم

    • نازی

      چرا نیومد خواستگاریت
      دلیلش چی بود؟

    • بدبختی

      من ۵سال بایکی بودم ولی رفت باپسرداییش نامزدکرد میگفت جونموبرات میدم هه.ولی منم درعوض براش بدترین دعاهاو بدترین ارزوهارودارم.ازخدامیخوام به خاک سیاه بشینه رنگ خوشیو نبینن به حق پنج تن حاظرم بااین نفرینام خودمم بدبخت بشم ولی اون حتمااینجوری بشه بدبخت شه هیچ ایرادی نداره منکه زندگیم تاریک و سیاه شد اونم بشه دلم اروم میگیره .راضی نیستم خندشو ببینه انشاالله که هیچوقت توروی هم نخندن فقط اشکو خون باشه بینشون چون دل منوشکوندخدادلشوبشکونه

    • نازی

      ما که غصه خوردیم چیزی نشد توهم غصه نخور

    • نسرین

      بعد چهار سال عاشقی گذاشت و رفت الان دوماهه ازم حالی نمی پرسه نمیدونم چیکار کنم همش فکرم پیش اونه روزی نیس که دلم خون نباشه هر جا یاد خاطرات میفتم اشکم در میاد چطور کنار بیام نمیتونم؟

    • بدون نام

      بعد چندین سال آشنایی از دانشگاه تا همین چند ماه پیش اول رابطه گفتم قصدمون ازدواج نباشه اونم قبول کرد ولی بعد از چند سال که سربازی رفتم اون میومد ملاقاتیم خیلی با هم خوش بودیم اواخر گفت با من ازدواج میکنی منه احمق گفتم تو که میدونستی رابطمون ازدواج نبود اون از من یکسال بزرگتر بود چند وقت پیش عقد کرد. من گفتم رابطمون ازدواج نیست ولی نمیدونم چرا احساس گناه و فکرش دیوونم میکنه عاشقش شدم ولی دیر شد همیشه بیادتم .

    • Vahid

      هیچی بدتر از این نیس بی دلیل ول کنع برع

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله خیلی سخته ،فقط زمان حل میکنه

    • آیلار

      دوسال پیش عاشق پسری شدم جونمو براش میدادم اون اعتراف کرد دوسم داره اما بعد از چند ماه مادرش زنگ زد واسع عروسیه اون عوضی دعوتمون کرد چون فامیل نزدیکمون بود داغون شدم هرچی از حالم بگم کم گفتم تا اینکه همین چند روز پیش خبر باباشدنشو شنیدم دارم دیوونه میشم هیچکی حالمو درک نمیکنه حتی رفیقم میخوام بمیرم

    • hadi.boxer2000

      چیزی نگم بهتر هس؟ اونی کع من واسش همه کار میکردم که کامل شم واس او بهترینشم ولی او ب قیمت نان خشک فروخت

    • ن

      چی بگم خدا بهتون صبر بده واقعا درد عمیقیه

    • ن

      من با پسری نبودم تا حالامذهبی هم نیستم از هیچ لحاظم کم ندارم ولی حس میکردم اینایی کا هستن خوشببخترن الان نظر شما هارو خوندم واقعا میخوام خدا بهتون صبر بده خودمم گاهی به سرم میزنه وارد رابطه عاطفی شم ولی دز شکستش میترسم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاالله بهش دچار نشی

    • بدون نام

      من یک دختر ۱۴ساله ام لایک پسره آشنا شدم اسمش فرزانه مامانامون فهمیدن اما ما همو خیلی دوست داریم فرار کردیم اما پیرامون کردن قرار گذاشتیم فرار کنیم از این شهر بریم من تو تهران زندگی میکنم ارسلان گفت میریم اراک منو اون پسر همو خیلی دوست داریم مادرم مجبورم کرده توسن۱۹سالگی با پسر عموم ازدواج کنم ولی من نمیخوام به خاطر همین با عشقم ارسلان میخوام فرار کنم

    • امیر

      سلام من به اشتباه به یه دختر اعتماد کردم و بهش حسمو گفتم
      حالا دلمو شیکونده و باهام کات کرده.
      اصلا هرکاری میکنم نمیتونم از فکرش بیام بیرون چیکار کنم؟
      هنوزم دوسش دارم خیلی دلم میخواد برگرده

    • بدون نام

      خدایا چجوری فراموشش کنم اون عوضی که نمیدونستم زن بچه داره دارم میمیرم از گریه کردن یکی بهم بگه چجوری فراموشش کنم آخه هنوزم احمقانه دوسش دارم

    • پری

      سلام دوستان میشه بگین ازکجامیشه فهمید عاشقی یا وابستشی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وابستگی با گذر زمان از بین میره. مثلا یک ماه طول بکشه از سرت میفته. ولی عشق موندگاره. یکسال هم بگذره باز تو قلبت خونه داره

    • پری

      یه پسری بود که هم محلمون بود وازبچگی منودوس داشت ولی من رونمیدادم بهش چندبارعشقشو اثبات کرد ولی من اهمیت نمیدادم بهش خوشم نمیومدازش خلاصه نمیدونم چی شد رفته رفته خوشم اومدازش ویه روزی بهش زنگ زدم گفتم که من زیاد دوس ندارم رابطه داشته باشیم دوماه میحرفیم بعدش میای خواستگاری اونم قبول کرد ازخداش بود بعدش چندباری بهم گفت که بیا روبروبحرفیم ازنزدیک ببینمت منم نمیتونستم برم یه مشکلی پیش میومد که نمیشد سرهمین بدقولیام باهام کات کرد

    • ali

      سلام من ۷سال باهاش بودم تو مریضی غماش خنده هاش همجوره پشتش بودم ۷ سال خاطره شبو روز ۵ ساله بهش میگفتم بیام ازدواج کنیم ینی عاشقش بودم دوبارم رگمو زدم بخاطر با هر شرایتش ساختم شاید الان بگین مغز خر خوردی دوتا بچه داش ۲۸ سالش بود یه سال از من بزرگ تر مخوام بگم اخه ادم چقد میتونه راحت فراموش کنه این همه خاطراتو الان یک هفته هس ولم کرد نگف دلیلشو گف دیگه شمارتو نبینم تو گوشیم بلاکم کرد من موندمو یه دنیااا چرا بخدا ادم ذره ذره نابود میشه اون جونم بود

    • ali

      میدونین چیه باید بزاری بره اونی که دلش با تو نیس عاشقش بودم میمردم براش دو بار رگمو زدم اخرش چی گفت شمارتو تو گوشیم نبینم بعد بلاک رد تماس من موندم هزاران چرا که رفت بی دلیل رفتنی میره من عاشقشم نمیتونم نفرینش کنم هر روز دعا میکنم خوشبخت بشه دعا میکنم هر روز خدا خدا میکنم پشیمون نشه بیاد سراغم چون عشقمه دوسشدارم بیشتر از جونم نمدونم شاید عشق همین دعای خیر پشت سرشه اگرچه تنهات بزاره با کلی گریه بغض خورد شدن قلبت نابود شدنت شاید عشق دعای پشت سرشه

    • سید

      با سلام توروخدا کمکم کنید .تو دانشگاه عاشقش شدم برای هم پیام میفرستادیم. محجبه بود قیافه خوب و قد متوسطی داشت .یه روز پرسید من چطوردختری ام؟ گفتم خوبی ولی تو نباید این سوالو میپرسیدی. همش با صدای بلند میخندید و میگفت شماره فلان پسر داری. منبهش تذکر دادم که این کارها رو.نکنه اما گفت ناراحتی برام پیام نفرست .دیگه باهام سرد شد و پیام نفرستاد شنیدم تا اینکه ازدواج کرد و من غمگین اینم بگم بعد از ازدواج چادر کنار گاعصابمه نظرتون چیکار کنم اعصابم خورده.

    • ،،،،

      با اونی باش که ثابت کنه دوست داره نه هر بهت بگه دوست دارم&

    • بدون نام

      با کسی وارد رابطه عاطفی نشین. چون غیر از ضربه خوردن چیزی عاید آدم نمیشه. هیچکی موندگار نیست. فقط خداست که میماند. یه دوست معمولی آدم داشته باشه بهتره. التماس دعا

    • نفس

      من بعد از شکست عشقی روی پسرا حساس شدم و زود وابسته میشم
      چیکارکنم؟؟

    • بدون نام

      یه مدت وارد رابطه نشو واز پسرا فاصله بگیر منم اولش مثل تو بودم دوست داشتم از همه پسرا انتقام بگیرم ولی دیدم کارم درست نیس یه شش ماه به رابطه فکر نکن وسمتشون نرو درست میشی

    • بدون نام

      با اینکه بهم بدی کرد داغونم کرد در حد مرگ،،،،،،، ولی بازم دیوانه وار دوسش دارم.... دیگه خسته ام از این روزا
      یکی بهم بگه چیکار کنم خودمو بکشم بهتره یاباهمین حال زندگی کنم؟؟

    • انا

      با یه پسری دوستم خیلی دوسش دارم اونم میگه دوسم داره اما نمیدونم راست میگه یا دروغ خیلی دوس دارم بدونم که حرف وحسابش چیه چهار سال پیش شکست عشقی خورده بهم میگه از وقتی اومدی تو زندگیم زندگیم عوض شده حالا نمیدونم راست میگه یا دروغ تو رو خدا جوابمو بدین

    • بدون نام

      بهش بگو دوسم داری بیا خواستگاری ببین چی میگه بهونه اورد ولش کن

    • ترگل

      من چیکار کنم بعد شکست خوردن از عشق اولم وارد یه رابطه دیگه شدم پسره خیلی خوبه بعد از 3 ماه از تموم شدن رابطه قبلی اولش گفتم میتونم فراموش کنم خیلی هم تلاش کردم ولی نشد الان 4 ماهه باهمیم خیلی هم دوسش دارم همون اول گفته بودم قبلا شکست خورذم.... ولی هنوز نتونستم عشق اولمو فراموش کنم دیگه کم آوردم واقعا خسته ام 9 ماهه ولی اندازه 9 سال پیر شدم چیکار کنم؟

    • dr.mehdi

      سلام.19 سالمه.پزشکی میخونم_زیاد کتاب میخونم_ورزش حرفه ای میکنم_مسئول نیروی انسانی سپاه قائمشهر_ میگم سپاه نه اینکه افراطی باشم.لباسای جذب و اندامی میپوشم.و از جایگاه و ارتباط اجتماعی بالایی برخوردارم و با آدمای زیادی سر و کار دارم تو این سن.میخوام بگم که هیچکس مثل خانواده آدم دل نمیسوزونه.من عاشق برادرام و پدر مادرم هستم و خیلی لذت میبرم.هیچوفت خودمو درگیر این مسائل نکردم با این که موقعیت های بسیااااری بود ولی هیچوقت خودمو درگیر نکردم.

    • dr.mehdi

      سلام

    • sarbaze mehrab

      سلام من یه پسری رو دوسش دارم اونم به گفته ی خودش منو دوس دارع و چون من زیاد از خونه بیرون نمیام یعنی اینکه پدرو مادرم اجازه نمیدن واسه اینکه منو ببینه میگه یا فلان روز میای یا همه چی تمومه و چون اون میدونه من خیلی دوسش دارم و رو رابطمون حساسم همیشه همین اش و همین کاسه اس و من هر سری بعداز شنیدن این حرفش تا چند روز مراسم گریه زاری دارم که نکنه تنهام بزاره.حالا بنظرتون منو دوست داره یانه؟؟

      پاسخ ها

      • ahmad

        رابطه ای که تهدید داشته باشه خوشبختی نداره ، اگه واقعا دوستون داره درک میکنه و شمارو مجبور به بیرون اومدن نمیکنه

    • مهتا

      عاشق نشید عشق اول من خیلی بی رحمانه دو بار خیانت کرد اونقدر بی رحمانه که بار دوم به دلیل خوردن سم بیمارستان بودم و خیانت کرد و حالم خیلی بدتر شد بعد چندماه یه نفر اومد سعی کردم دوسش داشته با زخمی که داشتم اونم بعد 5 ماه گف منو تو به درد هم نمیخوریم دقیقا زمانی که داشت خنده به لبام بر میگشت ولی الان از من یه دختر ساکت ساختن که غرقم تو سکوت خودم
      لطفا عاشق نشید

    • پریا

      واقعا شکست عشقی سخته بدترینش اینه که نتونی دردت رو به کسی بگی

    • بدون نام

      به پسرا یکم روی توش نشون بدی خودشونو گم میکنن پس بیخیال شیم

    • پریا

      سلام بچه ها امیدوارم که مشکل همتون حل بشه من بعد از ده سال با عشقم ازدواج کردم ولی اصلا اون شور و شوق اولیه رو ندارم به عنوان تجربه بهتون میگم فقط نذارید رابطتون طولانی بشه نهایتش یکی دو سال بیشتر نشه به عنوان خواهر کوچیکترتون میگم چون من ده سال غصه می خوردم و دردمو به هیچ کس نمی گفتم خیلی سخته که غم رو داشته باشی مشکلت رو هم به اطرافیانتان نتونی بگی

    • فاطمه

      به سلامتی خیانت که اگه نبود ما وفادارا را نمیشناختیم به سلامتی شکست عشقی که اگه نبود عشق واقعی رو نمیشناختیم به سلامتی تنهایی که اگه نبود عشق رو نمیشناختیم به سلامتی زندگی که اگه نبود ماهم نبودیم پس زندگی کن لذت ببر از زندگیی با کسی باش که باهات باشه درتمام مراحل زندگی سختی راحتی شادی

    • ناشناس

      اگر جوانی عاشق شود و عفت ورزد و با همان عشق بمیردشهیدمرده است .شباهت آن است که : همانگونه که شهید در سختی میدان جنگ رنجور و بدنش نحیف و زخم خورده و ضربت دیده می شود جوان عاشق ساکت نیز در لهیب عشق می سوزد و نحیف می گردد و از خور خواب می افتد و چه بسا بدنش مجروح و بیمار می شود در عین حال برای حفظ ایمانش استقامت می کند و از دایره عفت و پاکدامنی خارج نمی شود .عشق قطعاً می تواند وسیله ای باشد برای تقرب بیشتر به خداوند چرا که مبدأ عشق خداست.

    • ستاره بنفش

      من عاشق کسی نشدم. البته برای سرگرمی این ها را میخوانم و واقعا شما ها را تحسین میکنم. خیلی قوی هستید. خودتان را دست کم نگیرید.

    • بدون نام

      الان همه چی پول شده پسرا دنبال پولن یکی بهتر میبینن میرن پس بیخیال

    • بچع خستع

      عشق
      بعد ی سال ولت کنه بگه ب خاطر خودتع زندگی من خرابع!!!!

    • بچع خستع

      عشق
      بعد ی سال ولت کنه بگه ب خاطر خودتع زندگی من خرابع!!!!

    • پریا

      امیدوارم که مشکل همه حل بشه

    • گمنام

      نه عاشق بشید
      نه عاشق کنید

      هیچ وقت با وارد کردن کس دیگه توی زندگی هاتون نمیتونید اولینتونو فراموش کنید
      ازدواج کردن برا فراموشی یه امر کاملن مضحکه
      یا بگیرین وقتی که نرسیدین تنها باشین
      اون همه خاستتون بده که بهش نرسیدین وبخاطر اون خاسته حاظر
      بودین بقیه ارزو وخاسته هارو کنار بذارینولی الان که نیست خاسته جدید نسازین
      فقط به بقیشون برسین
      فراموش نمیشه
      ولی عادت چرا
      بسپرینش به زمان
      یاحق

    • Mehdi

      دل های پاک خطا نمیکنن. سادگی میکنن.. وامروزه سادگی پاک ترین خطای دنیاست..

    • مجاهد خلق

      من عاشق دختر شده که 5سال عاشق من بود وقتی که من یک هفته رفته سرکار وقتی که ازسرکار برگشت اول با عجله به طرف عشق رفته در رادوست دیدن وقتی دوست درباره عشق یک چیز به من گفت من شروع به گریه کردم بعد که دوست همه چیز برای من تعریف کرد من به دوست گفت عاشق نش

    • یاسی

      کجا باید برم که یکشب فکر تو منو راحت بذاره؟!!!!

    • رستا

      سلام
      وقتی همکار باشیم باید چه کارکنیم چجوری باید فراموشش کنم وقتی هروز چشم تو چشمیمم و نادیده گرفتناش بعد از ۵سال عذابم میده وقتی بی دلیل تموم کرده و نمیتونم تمومش کنم. لطفا با راه حلتون بهم کمک کنید روزگارم زهر شده

      پاسخ ها

      • maryam

        سلام رستای عزیز. من دقیقا سال 97 شرایط تو رو داشتم. بعد از 5 سال رابطه عاشقانه همه چیز تمام شد. اگر بخام درباره اون رابطه صحبت کنم شاید به اندازه یک کتاب یا بیشتر حرف برای گفتن داشته باشم. اما من خاستم بهت بگم که منم مثل تو هرو روز با اون ادم چشم توی چشم بودم و هستم. بنظر من اگر خودش برای تمام شدن رابطه حرفی داشت حرفش رو بشنو ولی تو دیگه ازش دوری کن. 5 سال زمان کمی نبود و اون به طور کامل تو رو میشناسه و میتونست بهتر از هر کسی قدر تو رو توی دنیا بدونه ولی الان نخاسته ووقتی یزی رو با دل نخای دیگه هیچ ارزشی نداره. اون برای رفتن اگر هزار بهانه داشت میتونست برای موندنش یک دلیل پیدا کنه. تو فقط قوی باش و خم به ابروی خودت نیار. شاید این حال بعد سال ها همراه تو باشه ولی تو باید برای بهتر شدن حال خودت تلاش کنی. تو باید به اون ادم بفهمونی که زندگیت و خوشحالیت وابسته به اون نیست. شاید این چیزا الان درکش برات خیلی سخت باشه اما اگر شکستی، اگر ساعت ها مات و مبهوت به یک جا نگاه کردی، اگر شب تا صبح گریه کردی سراغی از اون ادم بی وفا نگیر. عسق اگر عشق باشه همیشه همراه خودش شادی و خوشحالی بهمراه داره. رستای عزیز قوی باش و مطمین باش بعد از این اتفاق قدرت زیادی رو به دست میاری. امیدوارم زودتر به زندگی عادیت برگردی

    • ترنم باران

      سلام سلام دوستان امیدوارم حال همتون خوب باشه یا خیلی زود خوب بشه من برای اولین بار سال ۹۶ اینجا پیام گذاشتم با نام بانوی خسته الان تقریبا سه سال گذشته .مدتعا اینجا سر میزدم و کامنت ها رو میخوندم و مشاوره میدادم به بقیه یکسالیم هست اصن سر نزدم اینجا ولی الان حالم خیلی خوب شده حتی از اولشم بهتر. میخواستم بگم اینقدر خودتون رو عذاب ندین مطمئن باشین که یادتون میره .

    • ترنم باران

      و حتی برگشت ازم خواست ببخشمش ولی دیگه کلا بی تفاوت شده بودم. هنوزم کسی تو زندگیم وارد نشده ولی حالم خوبه. فراموش نکنید که حالتون رو وابسته به شخص نکنید.آدم ها اعتیاد آورند.مطمئن باشید بعد از این شکست و التیام قوی تر از سابق به زندگی برمیگردین. زمان همه چیز رو درست میکنه. براتون آرزوهای قشنگ میکنم و دعای خیرم برای کسی که این صفحه رو ایجاد کرده برای همچین بچه هایی امیدوارم که خدا بهترین ها رو بهشون بده. منم دعا کنید.

    • خان

      من عاشقش بودموهستم بزورشوهرش دادن هنوزدارم دردمیکشم اون نامردجوری اذیتش میکنه وچون میدونه کسیونداره نه طلاق میده نه میذاره راحت زندگی کنه خیلی زجراوره وقتی فکرمیکنم ک کنارشه ومیتونه هرکاری بکنه بدترین ازاین دیگه دردی تودنیانیست

    • سارا

      سلام من یکی رو دوس داشتم اونم عاشق من بود از بچگی ولی من بهش اهمیت نمی دادم اما توی قلبم دوسش دارم حالا یکی اومده تو زندگیم رفته با اون دوست شده چیکار کنم فراموشش کنممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مریم

      شکست عشقی یعنی مرگ تدریجی همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج