adexo3
۱۶۱۳۱۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش فرمانده ناجا به تشییع مرتضی پاشایی

فرمانده ناجا گفت: ناجا از شش ماه قبل فتنه ۸۸ را پیش بینی کرده بود. فرمانده ناجا با اشاره به فوت یک هنرمند و حضور مردم در خیابان‌ها گفت: امروز خیلی جاها واکنش جامعه را نمی‌شود حدس زد ولی باید نشانه‌ها را گرفت و سخت‌ترین سناریوها را نوشت؛ حال ممکن است وضعیت راحت‌تر از آنچه باشد که فکر می‌کردیم.

خبرگزاری نسیم: فرمانده ناجا گفت: ناجا از شش ماه قبل فتنه ۸۸ را پیش بینی کرده بود. فرمانده ناجا با اشاره به فوت یک هنرمند و حضور مردم در خیابان‌ها گفت: امروز خیلی جاها واکنش جامعه را نمی‌شود حدس زد ولی باید نشانه‌ها را گرفت و سخت‌ترین سناریوها را نوشت؛ حال ممکن است وضعیت راحت‌تر از آنچه باشد که فکر می‌کردیم.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه پژوهش دانشگاه علوم با بیان اینکه حفظ موقعیت برتر، ایجاد مزیت رقابتی و حضور در باشگاه قدرت جهانی، تراز نظام ماست، گفت: دانشگاه امین ۴۳۰ عضو هیأت علمی و ۱۹۰۰ عضو همکار از سایر دانشگاه‌ها دارد و ایران در منطقه تنها کشوری است که به دانش بومی دست یافته است.

او در ادامه با بیان اینکه ارتباط ما با جامعه بین الملل باید تقویت شود، گفت: امروز چیزهای زیادی برای عرضه به دنیا داریم و سیاست نظام ما کمک به مستضعفین است و خیلی‌ها تمایل به همکاری با ما دارند.

سردار احمدی مقدم از تقدیم قانون استخدامی جدید ناجا به صورت لایحه به مجلس خبر داد و گفت: امروز با افزایش جذابیت ناجاشاهدیم برای هر رشته ای متقاضی داریم.

او ادامه داد: پلیس باید در خدمت نظام عدالت و در حمایت از جامعه باشد نه سرکوب جامعه. در ایران احتمال چنین چیزی نیست چرا که به برکت ولایت فقیه تارپود نظام و مردم و ملت یکی است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه برخی می‌گویند ما پیروان خط امامیم ولی نه تنها پیرو این خط نیوده بلکه ضد امام به شمار می‌روند، گفت: امام حکیم الهی است و در گذر زمان گفته‌های الهی قدیمی نمی‌شود و مبارزه با فساد و احصای حقوق مردم کهنگی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید طهمورثی

      خداراشکرکه همه چیزقبل ازآنکه چالش درجامعه بوجودآوردتوسط مسئولان مدیریت درست می شودواین خواسته خدا وتوجهات حضرت ولی عصر(عج) است

    • علی کرمانشاه

      نیروی مقتدر انتظامی باید بکوشد که با علم روز همراه بوده و برای حفظ مهمترین گزینه اجتمایی یعنزی حفظ امنیت اجتمایی و اخلاقی بروز باشد و هر گونه عمل خلاف نظم و امنیت را قبل از عملیاتی شدن توسط عدهای فریب خورده پیشبینی ودر نطفه خفه کند و جذب نیروهای سالم و باسواد وبروز را در دستور کار داشته باشد وبا هر گونه بی نظمی و فساد اداری و رشوه و اعمال فنافی اخلاق و آداب اسلامی سریعا برخورد و از دففع وقت و به بایگانی سپردن به این دلیل که گناه دارد یا زن و بچه دارد یا اینکه نان بری است بپرهیزد و سریعا رای مناسب را صادر ونفر خاطی را از سیستم خارج نماید که این بهتریت تصمیم و منطقی ترین است چرا که با غیر از این دید جفا در حق نیروهای مخلص و سالم ووجدان مدار است وگر نه معیار خوب و بعد کدام است به لطف خداوند جامعه اسلامی سرشار از نیروهای مستعد کار با علم روز و سلامت کردار و رفتار است و بهترین گزینه برای جایگزینی نیروهای شرور و بد کردار و رفتار هستند و آن موقع است که فرماندهی محترم واقعا بدون سرشکستگی با اقتدار با نیروی سالم و وفادار به مردم و کشور داخل وخارج نظام اسلامی را مدیریت میکند .بدون دقدقه واین حق مسلم کشور و مردم است اینشاا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج