۱۶۱۵۶۳
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

گوش بریده زن جوان هدیه مرد به همسرش!

ساعت ۷.۵صبح ۲۳ آذرماه رهگذران در بزرگراه الغدیر یافت‌آباد تهران با جسد نیمه‌سوخته زن جوانی روبه‌رو شدند که در گوشه‌ای روی زمین افتاده بود.

روزنامه ایران: ساعت ۷.۵صبح ۲۳ آذرماه رهگذران در بزرگراه الغدیر یافت‌آباد تهران با جسد نیمه‌سوخته زن جوانی روبه‌رو شدند که در گوشه‌ای روی زمین افتاده بود.

وقتی ماجرای این جنایت آتشین به پلیس مخابره شد خیلی زود بازپرس بستان زاده از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران و تیمی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی خود را بالای سر جسد زن ناشناس رساندند و دیدند زنی ۳۰ ساله نه تنها به طرز فجیعی کشته شده بلکه قاتل با بریدن گوش‌های وی و ریختن نفت روی لباس‌هایش زن جوان را به آتش کشیده و سپس به این بزرگراه انتقال داده است.

در حالی که بازپرس جنایی دستور داده بود تا مشخصات زن نیمه‌سوخته شناسایی شده و کارآگاهان پرده از جزئیات قتل بردارند همزمان عامل قتل یک راننده آژانس در شهرک ولیعصر دستگیر شد و با اعترافات هولناکی ناباورانه پرده از قتل زن ناشناس برداشت.

قتل راننده آژانس

روز ۴ مردادماه سال‌جاری جسد مرد ناشناسی در بزرگراه آزادگان پیدا شد که تجسس‌ها نشان داد قربانی «احسان مقامی» نام داشته و راننده آژانس خودرو در شهرک ولیعصر بوده است که آخرین بار در اقدامی عجیب مسافر خود را ناگهان از خودرویش پیاده کرده بود.

کارآگاهان پی بردند همان روز جنایت، احسان ۱۰ دقیقه پس از سوار کردن یک مسافر از برابر آژانس، وی را پیش از رسیدن به مقصد پیاده کرده و به طرز مرموزی ناپدید شده است.

وقتی خودروی پراید احسان چند روز بعد و به صورت رها شده در شهرک ولیعصر پیدا شد تجسس‌های کارآگاهان جنایی تهران که با دستور قاضی دادسرای فشافویه واردعمل شده بودند مشخص کرد احسان با مرد ۲۴ ساله‌ای به نام مجید اختلاف مالی شدید داشته و مجید ۶۰۰ هزار تومان به وی بدهکار بود.

وقتی مجید تحت تعقیب گرفت کارآگاهان با فرار مجید و زندگی پنهانی‌اش روبه‌رو شدند و اقدامات اطلاعاتی برای ردیابی مخفیگاه و پاتوق‌هایش کلید خورد.

همین کافی بود تا مجید ساعت ۱۰و۵ شب ۲۴ آذرماه در حالی که سوار بر پرایدی در شهرک ولیعصر تردد می‌کرد به محاصره پلیس درآید و ناچار به تسلیم شد.

سرنخی در مخفیگاه

کارآگاهان که برای یافتن سرنخ‌هایی از قتل راننده آژانس بلافاصله به مخفیگاه مجید رفته بودند در بازرسی‌های خود با سرنخی باور نکردنی روبه‌رو شدند که از بی‌رحم بودن این جنایتکار پرده برداشت و رازگشای دومین جنایت شد.

مأموران در خانه مجید که در شهرک اندیشه قرار داشت به محتویات یک قوطی پر از الکل مشکوک شده و در بررسی‌های بیشتر دیدند دو گوش متعلق به انسان داخل آن قوطی الکل قرار دارد و باتوجه به شکل و شمایل بویژه سوراخ لاله گوش مخصوص گوشواره مطمئن شدند که متعلق به یک زن است.

حل معمای جسد نیمه سوخته زن

وقتی گوشی موبایل زن جوان نیز از خانه مجید به دست آمد این مرد چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: چندماه پیش با زنی به نام معصومه آشنا شدم، وی تنها بود، رابطه ما خیلی زود آشکار شد و رفتارهای معصومه باعث شروع اختلافات شدید من با همسر و خانواده‌ام شد. وقتی از او خواستم از زندگی‌ام بیرون برود نپذیرفت تا اینکه روز قتل با چاقو چند ضربه به معصومه زدم و برای ثابت کردن حرف‌هایم به همسرم، تصمیم گرفتم گوش‌های وی را بریده و به خانه ببرم تا به همسرم نشان بدهم و وی دست از سرم بردارد.

مجید درخصوص قتل راننده آژانس نیز گفت: ۶۰۰ هزار تومان بدهی باعث شده بود من از دست احسان فراری شوم تا اینکه روز قتل به وی زنگ زدم و خواستم سر قرار بیاید و پولش را بگیرد، وقتی آمد به او گفتم پول ندارم، با هم دعوا کردیم و من با چاقو وی را هدف قرار دادم، سوار بر پرایدش فرار و سپس خودرو را در گوشه‌ای رها کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شناس

      همش دعوا و علت/فقر

    • sana

      فقر چیه؟چی میگی؟من کسایی رو میشناسم که به نون شب محتاجن.اما بزرگوارانه زندگی می کنن؟این یارو میگه رابطه با زن دیگه.مشکل ما فقر مالی نیست.فقر شعوریه.الان هر زن و مرد متاهلی روابط خارج از عرف دارن.تو ادارات هم با هم مشغولن.چرا؟چون خودشونو جای شخصیت های آشغال ماهواره می بینن.فقر آدمو وحشی نمیکنه.بی حیایی وحشی میکنه.وای بر بچه هایی که زیر دست این پدر و مادرا بزرگ میشن.

      پاسخ ها

      • Lili

        واقعا وای بر بچه های اینا

      • مجید

        ایول آبجی من دربست با شما موافقم.

      • احسان

        دقیقا
        بی حیایی.

    • زهرا

      خدایا خوت کمک کن
      واقعا ما داریم به کجا میریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان اوني كه منفي داده منظورش چي بوده 1- خدايا كمك نكن 2- ما به كجا نمي رويم

    • sara

      خب انگار طرف همه ی دعواها رو با قتل تموم میکنه.مثل بعضیا که با آشتی تمومش میکنن !!

    • منصور

      این آقا اگرفرصت کنه چندوقت دیگه گوش این خانوم رو هم برای کسه دیگه میبره

    • سحر

      خدای من
      به کجا داره میره انسانیت..
      چطور بعد از کشتن 2 نفر راحت میخوابیده؟بالفطره، جانی بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج