۱۶۱۸۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توضیحات افجه ای درمورد جراحی رمضانی

سخنگوی باشگاه استقلال تهران در واکنش به اخبار برخی رسانه ها مبنی بر اینکه باشگاه هزینه های درمانی علیرضا رمضانی بازیکن مصدوم این تیم را پرداخت نمی کند گفت: رمضانی هنوز به شرایط جراحی نرسیده و باشگاه مشکلی برای پرداخت هزینه های درمانی وی ندارد.

ایرنا: سید سعید افجه ای عصر چهارشنبه اظهارداشت: تا جایی که اطلاع دارم، قرار شده بعد از فروکش کردن ورم زانوی رمضانی و انجام برخی استراحت ها توسط وی، عمل جراحی بر روی زانوی رمضانی انجام شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: رمضانی، بازیکن استقلال است و اینکه به او گفته شود هزینه ها را پرداخت نمی کنیم، حرفه ای نیست.

افجه ای در پاسخ به این سئوال که گفته می شود قرار بوده حدود سه هفته پیش بر روی زانوی رمضانی عمل جراحی انجام شود افزود: چنین موضوعی صحت ندارد و هنوز رمضانی به شرایط جراحی نرسیده است. البته طی چند روز آینده این شرایط حاصل شده و عمل جراحی انجام می شود.

سخنگوی باشگاه استقلال تهران اضافه کرد: باشگاه ۱۰۰ درصد هزینه های جراحی رمضانی را پرداخت می کنیم. حتی با یک سری بیمارستان ها طرف قرارداد هستیم و مشکلی از نظر انجام عمل جراحی و پرداخت هزینه ها وجود ندارد.

افجه ای تاکید کرد: رمضانی بازیکن استقلال محسوب می شود و قبل از مصدومیت نیز بسیار خوب برای استقلال کار کرد.

به گفته سخنگوی باشگاه استقلال تهران، پس از تایید پزشکان مبنی بر رسیدن رمضانی به شرایط عمل جراحی، زانوی وی عمل خواهد شد.

علیرضا رمضانی، بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال است که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط زانو از همراهی این تیم محروم شده است.

گفته می شود وی این روزها در حال رفت و آمد به باشگاه استقلال است تا بلکه بتواند هزینه جراحی پای خود را بگیرد اما مسئولان باشگاه استقلال به این بازیکن اعلام کرده اند پولی در باشگاه نیست تا هزینه های درمان وی را پرداخت کنند.

برخی رسانه ها اعلام کرده اند مسئولان باشگاه استقلال به رمضانی گفته اند که باید هزینه درمانش را شخصا پرداخت کند در حالی که این بازیکن و خانواده اش از عهده هزینه های درمان برنمی آیند و هم اکنون وی در خوابگاه کمپ استقلال مستقر است. گفته می شود این بازیکن باید سه هفته پیش جراحی پای خود را انجام می داد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج