adexo3
۱۶۱۸۸۴
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

صد بازیکن برتر سال ۲۰۱۴ جهان (۲)

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۱۴ میلادی و انتخاب بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴، بر آن شدیم تا لیستی از صد بازیکن برتر فوتبال در سال ۲۰۱۴ را برای شما تدارک ببینیم

طرفداری: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۱۴ میلادی و انتخاب بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴، بر آن شدیم تا لیستی از صد بازیکن برتر فوتبال در سال ۲۰۱۴ را برای شما تدارک ببینیم که در قسمت دوم، نام بیست بازیکن رده های هشتاد تا شصت را مشاهده خواهید کرد.

۸۰ - ادینسون کاوانی

مهاجم ۲۷ ساله و اروگوئه ای پاریسن ژرمن، فصل نسبتا خوبی را در تیم باشگاهی خود داشت. او در لوشامپیونه ۲۵ بار به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت و ۱۳ گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل نیز ثبت کرد. در لیگ قهرمانان اروپا نیز وی برای تیمش ۸ بار به میدان رفت و ۴ بار گلزنی کرد. او در جام جهانی نیز در تمامی بازی های اروگوئه به طور ثابت بازی کرد و یک گل به ثمر رساند. حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، حضور در مرحله دوم جام جهانی و قهرمانی در لیگ فرانسه، جام حذفی این کشور و سوپرکاپ فرانسه دستاوردهای تیمی این بازیکن بود. او در فینال جام حذفی نیز هر دوگل تیمش برابر لیون را به ثمر رساند.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۷۹ - اسکار

این هافبک جوان و برزیلی تیم چلسی، فصل گذشته فصل خوبی را در چلسی و تیم ملی برزیل پشت سر گذاشت. او در ۲۸ بازی در لیگ برای چلسی ۸ گل و ۲ پاس گل و در ۹ بازی در لیگ قهرمانان ۱ گل و ۴ پاس گل از خود برجای گذاشت. او در جام جهانی نیز در برزیل ۷ بار به میدان رفت که دو گل و دو پاس گل ثبت کرد. یکی از گل های او تک گل وی در تحقیر تیم کشورش در برابر آلمان بود. او با چلسی نتوانست جامی کسب کند و در برزیل نیز به عنوان چهارمی جهان رسید.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۷۸ - گونزالو هیگواین

این بازیکن آرژانتینی ناپولی، انتقال موفقی از رئال مادرید به این تیم داشت و در ۲۸ بازی در لیگ آمار ۱۷ گل و ۷ پاس گل را ثبت نمود. او در ۵ بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا نیز ۴ گل به ثمر رساند و در لیگ اروپا نیز در ۴ بازی ۱ گل زد. این بازیکن ۲۷ ساله جام جهانی موفقی نداشت و در ۷ بازی تنها یک گل به ثمر رساند. بزرگترین حسرت او گل او در برابر آلمان در فینال جام جهانی بود که قبول نشد. او با ناپولی به مقام قهرمانی در کوپا ایتالیا و سومی در لیگ رسید و با تیم ملی کشورش نیز نائب قهرمان جهان شد.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۷۷ - روملو لوکاکو

مرد ۲۱ ساله بلژیکی، فصل گذشته را به صورت قرضی در اورتون سپری کرد و به یکی از ارکان اصلی این تیم تبدیل شد. او در ۲۹ بازی برای تافی ها ۱۵ گل و ۶ پاس گل به ثمر رساند ولی در جام جهانی به اندازه کافی خوب نبود و در دو بازی خود در این جام تنها یک گل به ثمر رساند و در اواسط جام جای خود در ترکیب اصلی را به دیووک اوریگی داد. وی در ابتدای فصل با قراردادی دائمی به اورتون پیوست.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۷۶ - ژروم بواتنگ

مدافع ۲۶ ساله آلمانی بایرن مونیخ فصل بسیارخوبی را سپری کرد. او با تیم باشگاهی اش به بوندسلیگا، جام حذفی آلمان، جام باشگاه های جهان و سوپرکاپ اروپا رسید و با تیم ملی کشورش قهرمان جهان شد. این بازیکن سیاه پوست در فصل گذشته ۲۶ بار در لیگ و ۹ بار در لیگ قهرمانان به میدان رفت که حاصل کار او ۱ گل و ۱ پاس گل بود و ۷ بار نیز پیراهن تیم ملی اش را در جام جهانی بر تن کرد.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۷۵ - نمانیا ماتیچ

این هافبک صرب نیم فصل اول را در بنفیکا سپری کرد و در ۱۴ بازی در لیگ برای این تیم ۲ بار گلزنی کرد. در لیگ قهرمانان نیز برای این تیم پرتغالی ۶ بار به میدان رفت و یک بار گلزنی کرد. او در ژانویه ۲۰۱۴ با قراردادی به ارزش ۲۱ میلیون پوند به چلسی آمد و ۱۷ بار در لیگ به میدان رفت که عملکرد خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشت و ۴ بار پاس گل داد.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۷۴ - دانیله ده روسی

مرد ۳۱ ساله ایتالیایی، باز هم همانند همیشه یکی از ارکان اصلی تیم رم و تیم ملی ایتالیا بود. او در تیم باشگاهی اش ۲۶ بار در لیگ به میدان رفت و ۱ گل و ۱ پاس گل برجای گذاشت و همراه با رم به عنوان دومی سری آ رسید تا باردیگر به همراه این تیم به لیگ قهرمانان اروپا برود. او اما جام جهانی موفقی نداشت و به همراه تیم ملی ایتالیا در دورگروهی این جام از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۷۳ - استیون جرارد

" کاپیتان فنتستیک" لیورپولی ها، نقشی عمده و اساسی در اوج گرفتن دوباره تیم باشگاهی اش شد و با به ثمر رساندن ۱۳ گل و ارسال ۱۳ پاس گل، که بیشترین تعداد در لیگ برتر در فصل گذشته بود، به دوم شدن تیمش و صعود دوباره آن ها به لیگ قهرمانان کمک شایانی نمود. شاید بزرگترین حسرت او در فصل گذشته لیز خوردن وی در بازی برابر چلسی بود که منجر به گلزنی دمبا با و به عبارتی از دست رفتن قهرمانی شد. ولی او همانند دیگر اعضای تیم ملی انگلیس جام جهانی خوبی نداشت و نتوانست در این جام موفق باشد و در پایان این جام از بازی های ملی خداحافظی کرد.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۷۲ - تیم هاوارد

مرد ۳۵ ساله آمریکایی تیم اورتون، بازی های درخشانی در طول فصل گذشته در رده های باشگاهی و ملی انجام داد. او برای تیم باشگاهی اش ۳۷ بار به میدان رفت و ۱ پاس گل ارسال کرد و به همراه تافی ها به عنوان پنجمی لیگ برتر رسید. در رده ملی نیز او بازی های خوبی در جام جهانی به نمایش گذاشت که بهترین آن ها بازی در برابر بلژیک بود که علیرغم شکست تیمش، سیوهای پیاپی او در یادها باقی مانده است.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۷۱ - فیلیپه لوئیس

مدافع حال حاضر باشگاه چلسی، فصل گذشته را در اتلتیکو مادرید سپری کرد و توانست با این تیم لالیگا را فتح کند و به عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دریابد. او ۳۲ بازی در لالیگا انجام داد و ۲ پاس گل ارسال کرد و در لیگ قهرمانان نیز در ۱۰ بازی ۱ گل و ۱ پاس گل از خود برجای گذاشت. البته او در لیست انتخابی لوئیز فیلیپه اسکولاری برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نبود و این جام را از دست داد.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۷۰ - آنتووان گریزمان

این بازیکن ۲۳ ساله فرانسوی در فصل گذشته از عناصر اصلی تیم رئال سوسیداد بود و در ۳۱ بازی برای این تیم ۱۶ گل و ۳ پاس گل از خود برجای گذاشت. او در لیگ قهرمانان اروپا نیز ۶ بار به میدان رفت. در جام جهانی برزیل نیز او در تیم ملی فرانسه حضور داشت که ۵ بار برای این تیم بازی کرد و نمایش خوب و تاثیرگذاری را از خود برجای گذاشت. او در ابتدای این فصل به اتلتیکومادرید پیوست.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۶۹ - برانیسلاو ایوانوویچ

این بازیکن صرب چلسی، مثل همیشه در فصل گذشته عملکردهای خوبی را برای آبی ها به نمایش گذاشت و در ۳۶ بازی برای این تیم، سه گل و ۱ پاس گل به ثمر رساند. او ۱۱ بار نیز در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و ۱ پاس گل نیز ارسال کرد. این بازیکن نتوانست عنوان خاصی را با چلسی بدست آورد اما عملکردهای خوب او دلیل حضور وی در این لیست است.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۶۸ - میرالم پیانیچ

این بازیکن ۲۴ ساله بوسنیایی رم، فصل خوبی را در زمینه ملی و باشگاهی سپری کرد. او در رم ۳۳ بار به میدان رفت که ۶ گل و ۵ پاس گل حاصل کار او بود و در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز برای بوسنی در سه بازی ۱ گل و ۱ پاس گل برجای گذاشت. او توانست با رم به رتبه دوم سری آ دست یابد اما تیم ملی کشورش در جام جهانی در مرحله گروهی حذف شد.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۶۷ - مسوت اوزیل

اولین فصل این بازیکن آلمانی در آرسنال، فصلی نسبتا خوب بود. او ابتدا طوفانی آغاز کرد و در بازی های اول خود عملکرد بسیار خوبی داشت اما رفته رفته از فروغ او کم شد و انتقادات علیه وی شدت گرفت. او برای آرسنال در ۲۵ بازی، ۵ گل و ۹ پاس گل در لیگ و در ۸ بازی، ۱ گل و دو پاس گل در لیگ قهرمانان برجای گذاشت و با این تیم به عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس رسید. در آلمان نیز او جام جهانی نسبتا خوبی را داشت و در ۷ بازی ۱ گل و ۱ پاس گل را از خود برجای گذاشت و با تیم ملی آلمان به مقام قهرمانی جهان دست یافت.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۶۶ - خوزه کایخون

این بازیکن اسپانیایی در ابتدای فصل از رئال مادرید به ناپولی پیوست و فصل اول خوبی را در این تیم داشت. او در لیگ ۱۵ گل و ۶ پاس گل در ۳۲ بازی برای ناپولی داشت و در لیگ قهرمانان نیز در ۶ بازی دو گل به ثمر رساند. همینطور ۴ بار نیز در لیگ اروپا به میدان رفت اما او به تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی دعوت نشد.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۶۵ - پابلو زابالتا

این مدافع راست آرژانتینی، سال خوبی را پشت سر گذاشت. او نمایش های خوبی در ۳۲ بازی خود در لیگ و ۷ بازی خود در لیگ قهرمانان برای سیتی داشت و در جام جهانی هم ۷ بازی انجام داد و به همراه تیم ملی آرژانتین نایب قهرمان جهان شد. او به همراه منچسترسیتی نیز موفق به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه شد.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۶۴ - وینسن کمپانی

کاپیتان سیتیزن ها همیشه یکی از ستون های این تیم بوده است. او فصل گذشته نیز در قهرمانی تیمش نقشی مهم ایفا کرد و ۲۸ بازی خود در لیگ برای تیمش ۴ گل به ثمر رساند. او ۴ بار نیز در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و یک بار گلزنی کرد. در جام جهانی نیز، این بازیکن بلژیکی از عناصر اصلی تیمش بود و در مسیر صعود تیم ملی بلژیک تا مرحله یک چهارم نهایی ۴ بازی انجام داد.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۶۳ - دالی بلیند

بازیکن فعلی منچستریونایتد، فصل گذشته را به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار در تیم آژاکس و تیم ملی هلند سپری کرد. او در آژاکس در لیگ ۲۹ بازی انجام داد و یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند و ۶ بار در لیگ قهرمانان اروپا و دوبار در لیگ اروپا به میدان رفت و با این تیم عنوان قهرمانی لیگ هلند را جشن گرفت. در جام جهانی نیز عملکردی درخشان داشت و در ۷ بازی ۱ گل و سه پاس گل داد که شاخص ترین پاس گل او، پاس او برای رابین فن پرسی بود که آن گل برای جایزه پوشکاش نیز کاندید شد. او با هلند نیز به مقام سومی جهان رسید.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۶۲ - فرانچسکو توتی

اسطوره بی چون و چرای باشگاه رم، برای یک بار دیگر ستاره تاثیرگذار این تیم بود. این بازیکن ۳۶ ساله، در ۲۶ مسابقه ای که در فصل گذشته برای گرگ ها انجام داد، موفق به زدن ۸ گل و ارسال ۱۰ پاس گل شد که جایزه بیشترین پاس گل فصل را برای او به ارمغان آورد. او در فصل گذشته از مرز ۷۰۰ بازی برای رم نیز گذشت.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)

۶۱ - بلیز ماتوئیدی

آخرین نفر این لیست، باز هم از باشگاه پاریسن ژرمن است. بلیز ماتوئیدی ۲۷ ساله و فرانسوی فصل بسیارخوبی را در تیم باشگاهی و ملیخ ود سپری کرد. او به همراه پاریسن ژرمن قهرمانی در لیگ فرانسه، جام حذفی این کشور و سوپرکاپ فرانسه را جشن گرفت و با فرانسه تا مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بالا آمد. وی در ۳۵ بازی خود برای پی اس جی ۴ گل و ۲ پاس گل در لیگ داشت و در لیگ قهرمانان نیز در ۹ بازی ۱ گل و سه پاس گل ارسال نمود. او در فرانسه نیز عملکرد درخشانی داشت و در ۵ بازی یک گل به ثمر رساند و بازی های خوبی را به نمایش گذاشت.

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (2)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج