جاباما
۱۶۲۷۹
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

در زمستان هم مي‌توان خوش‌پوش بود

زیبایی گرم و نرم و چرم!

شايد خيلي از خانم‌ها فكر كنند، با لباس‌هاي زمستاني نمي‌توان خوش پوش بود ولي مابه شما ثابت مي‌كنيم كه لباس‌هاي زمستاني مي‌توانند زيباترين و آراسته‌ترين لباس‌ها باشند.

زیبایی گرم و نرم و چرم!

حالا شما خانم‌ها به لباس‌هاي زمستاني احتياج داريد كه با كمترين وزن بيشترين گرماي ممكن را داشته باشند. علاوه براين، بايد نكاتي مثل تركيب رنگ و تناسب جنس را هم درنظر بگيريد تا هماهنگي لباس‌تان كامل شود. شايد خيلي از خانم‌ها فكر كنند، با لباس‌هاي زمستاني نمي‌توان خوش پوش بود ولي مابه شما ثابت مي‌كنيم كه لباس‌هاي زمستاني مي‌توانند زيباترين و آراسته‌ترين لباس‌ها باشند.


زیبایی گرم و نرم و چرم!

اگر چرم پوش هستيد

پالتوهاي چرمي براي گرم نگه داشتن بدن انتخاب مناسبي هستند به‌خصوص رنگ قهوه‌اي آن كه در فصل زمستان طرفداران زيادي در ميان خانم‌ها داشته و خوشبختانه در بازار هم تنوع زيادي دارد.

يادتان باشد، تركيب رنگ‌هاي كرم و قهوه‌اي هميشه زيبا و خاص است، بنابراين شما مي‌توانيد اين پالتو را مطابق سليقه‌تان با پوتين و كيف كرم يا قهوه‌اي هماهنگ كنيد و از پوشيدن اين لباس زيباي زمستاني لذت ببريد. شال‌هاي كاموايي رنگي هم در كنار اين تركيب، باعث مي‌شود لباس وجهه محبوب‌تري پيدا‌كند.

اگر سرمايي هستيد حتما در زمستان پوتين را انتخاب كنيد چون پاهاي‌تان را گرم‌تر نگه مي‌دارند به‌خصوص اگر داخل آن‌ها از خز استفاده شده باشد. عاج‌‌دار بودن كف پوتين هم نكته ديگري است كه نبايد هنگام خريد از آن غافل بمانيد اين عاج‌‌ها به شما اجازه مي‌‌دهند در روزهاي سرد زمستاني با اطمينان قدم برداريد.

دستكش‌هاي چرمي گرماي دست‌تان را حفظ مي‌كند و از خشك شدن پوست‌تان جلوگيري مي‌كند پس اگر جزو طرفداران لباس‌هاي چرمي هستيد اين گزينه را از دست ندهيد.


چرم را گرم نكنيد

اگر پالتوي چرمي، كيف يا پوتين‌تان خيس شد آن را خيلي نزديك به حرارت قرار ندهيد چون خشك و شكننده مي‌شود. براي پاك كردن پوتين و كيف‌هاي چرمي از واكس‌هاي بي‌رنگ مخصوص استفاده كنيد و در آخر با يك برس نرم آن‌ها را براق كنيد.


زیبایی گرم و نرم و چرم!

هماهنگي گرم‌ها

اين مدل در حقيقت يك مانتوي زمستاني به حساب مي‌آيد، اگر دقت كرده باشيد امسال مانتو و حتي پالتوهاي طرح جين در انواع متنوعي و با تركيب چرم به چشم مي‌خورد. اگر خيلي سرمايي نيستيد با پوشيدن يك لباس متناسب با فصل زير اين مانتو بدن‌تان كاملا گرم مي‌ماند.

جنس جين هم مانند چرم هيچگاه يكنواخت نمي‌شود بنابراين شما مي‌توانيد با هماهنگ كردن كيف و شالي كه متناسب با كمربند چرمي اين پالتو است ظاهري اسپرت و به روز داشته باشيد. البته جنس جين دست شما را در انتخاب هر رنگ شال و كيفي باز مي‌گذارد.

ساق‌هاي انگشتي يكي از انتخاب‌هايي است كه در روزهاي سرد زمستان به كارتان مي‌آيد. مدل‌هاي متنوع اين ساق‌ها كه در رنگ و طرح‌هاي مختلف به چشم مي‌خورند دست شما را براي انتخاب باز مي‌گذارند. شايد فكر كنيد كه اين ساق‌ها خيلي دست را گرم نمي‌كند اما بر عكس جنس كاموايي آن باعث مي‌شود، هم احساس مطلوبي داشته باشيد و هم به‌راحتي كارهاي‌تان را انجام دهيد. اين مدل‌‌ مي‌تواند جايگزين مناسبي براي دستكش‌هاي معمول باشد.


با لباس‌هاي‌تان مهربان باشيد

لباس‌هاي گرم انواع واقسام مختلفي دارند كه پالتوها هم جزئي از آن‌ها هستند و خودشان دنيايي از طرح شمرده مي‌شوند. از آنجايي كه پالتوها از جنس‌هاي متفاوتي هستند نگهداري از آن‌ها با توجه به جنس‌شان فرق مي‌كند، مثلا هرگز نبايد لباس چرمي‌تان را در ماشين لباس‌شويي بيندازيد يا آن‌ها را چنگ بزنيد يا مچاله كنيد. هيچگاه لباس چرم‌تان را روي لوازم گرم‌كننده قرار ندهيد چون باعث خشك شدن چرم مي‌شود. هر لباسي براي شست‌وشو نكات و دستورات مخصوص به خودش را دارد، اگر به داخل برچسب لباس‌ها توجه كنيد اصولا نكاتي مختصري در مورد شست‌وشو و اتوي لباس روي آن آمده است.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

زیبایی گرم و نرم و چرم!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • haleh

      عالی بود.مرسی

    • 09386390919

      20

    • زهره

      بد نبود

    • نفس

      سلام مطالبتون خوب بود اما من یه پالتوی سفید چرمی دارم که یقش خز داره،چون سفیده زود کثیف میشه :( لطفأ توضیح بدین از چه روشی برای تمیز کردنش استفاده کنم که خراب نشه..ممنونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج