۱۶۲۹۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مقصد بعدی سفر استانی حسن روحانی

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر رییس جمهوری در چهارشنبه هفته جاری به این استان و آثار و برکات آن ، گفت: مردم بی صبرانه منتظر استقبال از دکتر روحانی هستند.

خبرگزاری ایرنا: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر رییس جمهوری در چهارشنبه هفته جاری به این استان و آثار و برکات آن ، گفت: مردم بی صبرانه منتظر استقبال از دکتر روحانی هستند.

' وجه الله خدمتگزار ' در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد سفر دولت تدبیر و امید به استان افزود: شنبه هفته جاری جلسات بسیار خوبی با حضور رییس جمهوری ، معاون اول ایشان و تنی چند از وزراء و مسئولین بلندپایه کشوری برای انجام هماهنگی های نهایی در تهران برگزار شد و دکتر روحانی نیز دستورهای بسیار خوبی صادر کردند.

وی گفت: قطعا تصمیمات و دستورهای رییس جمهوری موجب خشنودی مردم استان خواهد شد که این اخبار خوش را ایشان روز چهارشنبه در جمع مردم استان بیان خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هماهنگی های نهایی با مسوولان کشوری برای سفر هیات دولت به استان به انجام رسیده افزود: خراسان جنوبی و مردم استان بی صبرانه آماده استقبال از رییس جمهوری هستند.

وی به سفر وزراء و معاونین رییس جمهوری به شهرستان های استان اشاره کرد و ادامه داد: قطعا این سفر دارای آثار و برکات بسیار خوب و مناسبی برای استان در ابعاد مختلف بوده و موجب تزریق روحیه نشاط و امید در استان خواهد شد.

وی افزود: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این زمینه از سوی مدیران ذی ربط اجرا شده و امیدواریم تا زمان سفر نیز بتوانیم سایر اقدامات مورد نظر را به انجام برسانیم.

کاروان تدبیر و امید، چهارشنبه سوم دی ماه در یازدهمین سفر استانی دولت به خراسان جنوبی سفر می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج