۱۶۳۶۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چه کسی زیرآب بازیکن استقلال را زد؟

از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان که ما به این نتیجه رسیده‌ایم که یک ملی‌پوش استقلالی‌ به طرز دهشتناکی (!) مشغول زیرآب‌زنی است.

خبر ورزشی: از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان که ما به این نتیجه رسیده‌ایم که یک ملی‌پوش استقلالی‌ به طرز دهشتناکی (!) مشغول زیرآب‌زنی است.

اين واژه زيرآب‌زني هم خيلي قشنگ است. ادبياتي است و يك خاصيتي دارد و ما فكر مي‌كنيم يعني احتمال مي‌دهيم كه در خون بعضي بازيكنان است و مي‌تواند باعث پيشرفت شود! آري، از آنجايي كه ما حرف غير مستدل نمي‌زنيم الان براي شما يك استدلال جور مي‌كنيم؛ البته قبول داريم كه اميرحسين صادقي با كادر فني فعلي استقلال و برخي هواداران خاص (!) روي سكوها به مشكل خورده اما اين اختلاف سليقه آن‌قدر نبود كه باعث قرار گرفتن كاپيتان آبي‌ها در ليست مازاد شود. با اين وجود چنين اتفاقي افتاد و اميرحسين صادقي در آستانه جدايي از استقلال قرار گرفت تا خيلي‌ها از خود بپرسند چه كسي زيرآب اميرحسين را زد؟ از ما نشنيده بگيريد اما مي‌گويند طرف يك ملي‌پوش استقلالي است كه اخبار اردوي تيم ملي در اردوي آفريقاي جنوبي و زمزمه‌هاي در گوشي را به تهران راپورت داده است. در واقع ماجراي شوخي يكي از استقلالي‌ها و گفتن جمله «وايبر مي‌زنم جواب نمي‌دي...» و متلك يكي ديگر از ملي‌پوشان به يك بزرگوار را همين آقا لو داده است! اتفاقي كه گفته مي‌شود باعث دلخوري اغلب ملي‌پوشان شده كه چرا اخبار خصوصي اردوي تيم ملي را به گوش ديگران مي‌رساند و ...

با شنيدن حكايت بالا ياد يك داستان نه چندان قديمي اما جالب افتاديم. يك بازيكن يك زماني لطف كرد و حرف‌هاي خصوصي سيدمهدي رحمتي را به گوش جواد نكونام رساند تا استارت اختلاف عميق اين دو بازيكن معروف زده شود. هنوز فراموش نكرده‌ايم دامنه اين اختلافات به قدري بالا گرفت كه به خداحافظي عجولانه‌ سيدمهدي رحمتي انجاميد تا اين دروازه‌بان جام‌ جهاني را از دست بدهد و در تمام اين ماجرا رد پاي يك ملي‌پوش استقلال در ميان بود. بازيكني كه بيشترين بهره را در دعواي بي‌دليل رحمتي و نكونام و سپس رحمتي و كروش برد!

نتيجه‌گيري اخلاقي: چيزي كه عوض دارد گله ندارد!

نتيجه‌گيري نهايي: هميشه پاي يك ملي‌پوش استقلال در ميان است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج