اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۳۷۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جام‌جهانی کشتی در شیراز؟

رییس فدراسیون کشتی گفت: شهر شیراز را به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۶ به اتحادیه جهانی کشتی پیشنهاد داده ایم.

خبرگزاری ایرنا: رییس فدراسیون کشتی گفت: شهر شیراز را به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۶ به اتحادیه جهانی کشتی پیشنهاد داده ایم.

رسول خادم پنج شنبه در هشتمین سمینار هیات کشتی استان ها اظهار کرد : از آنجا که استان فارس پایگاه اصلی کشتی به ویژه در رشته فرنگی است بنابراین پیشنهاد میزبانی شیراز برای جام جهانی کشتی فرنگی سال 2016 و یا جام باشگاههای کشتی فرنگی جهان را داده ایم تا این استان بتواند قابلیت های خود را بیشتر در عرصه های جهانی نشان دهد.

وی اظهار داشت: روسیه و آمریکا هم برای میزبانی این مسابقات نامزد شده اند با این حال امیدواریم شهر شیراز برای برگزاری این رقابت ها از سوی اتحایه جهانی کشتی معرفی شود.

خادم ادامه داد: سرمایه گذاری ما قابل مقایسه با روسیه و آمریکا نیست و اگر موفقیتی هم برای کشتی ایران بدست می آید تنها با غیرت کشتی گیران است که با همه سختی پا به پای بهترین قهرمانان این کشور ها پیکار می کنند.

رییس فدراسیون کشتی همچنین گفت: سال هاست در کشور تجربه تهیه سند راهبردی داریم اما این اسناد با چالش روبرو است چرا که بیشتر کیفی تهیه می شوند اما در عملیاتی کردن کاربردی ندارند.

وی افزود: در مجموع آسیب هایی که اکثر وزارتخانه ها با آن روبرو هستند اینکه با حجم زیادی از طرحهای مطالعاتی مواجه هستند که به عنوان اسناد و طرح های جامع وجود دارد اما هیچ دردی را دوا نمی کند.

خادم افزود: تلاش کردیم در سند راهبردی کشتی رویکرد و اهداف چشم انداز را تا سال ۱۴۰۵ متناسب با نیازها ترسیم کنیم و در این سمینار نیز باید نظرات روسای هیات ها را لحاظ کنیم.

وی اضافه کرد : زمانی می توانیم مدعی عملیاتی کردن سند راهبردی باشیم که بودجه سنواتی را با سلسله مراتب طی کنیم ضمن اینکه سند راهبردی و عملیاتی کشتی متناسب با سند راهبردی و چشم انداز کشور است.

رییس فدراسیون کشتی گفت: به دلیل اینکه قابلیت تهیه بودجه عملیاتی در کشور نداریم همیشه در برآورد ها و تامین اعتبارها ناچاریم در بهترین شرایط، هزینه تمام شده ملاک قراردهیم که البته این امر در ورزش بیشتر است.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته بودجه فدراسیون کشتی حدود 620 میلیارد ریال بود که با تلاش های انجام شده برای سال جاری 20 درصد افزایش پیدا کرد.

خادم اظهار داشت :جای یک تیم باشگاهی از استان فارس در لیگ کشور خالی است و اگر چه شهرداری ها رویکرد شان همگانی کردن ورزش است اما آنها می توانند با توجه به ظرفیت هایی که دارند در جذب حامی مالی برای ورزش کمک کنند و امیدواریم سال آینده فارس درلیگ کشتی کشور نماینده داشته باشد.

خادم بیان داشت :به کار های زیربنایی در کشتی کشور اعتقاد زیادی داریم ازاین رو بر اساس برنامه ریزی در سال اینده کار مشترکی با وزارت آموزش و پرورش انجام خواهیم داد که با این برنامه پایه های کشتی از مدارس ریخته می شود. ک/ 3

جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۵ اسفند ماه امسال با حضور هشت تیم برتر جهان در تهران برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج