۱۶۴۲۸۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پرواز «QZ۸۵۰۱» پیدا شد!

رسانه های خبری از قطع ارتباط با یک هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی «ایر آسیا» که از اندونزی عازم سنگاپور بود، خبر داده اند.

خبرگزاری فارس: خطوط هوایی «ایر آسیا» مالزی روز یکشنبه اعلام کرد ارتباط یک فروند هواپیمای مسافربری این شرکت با برج مراقبت قطع شده است.

بنا بر اعلام «ایر آسیا»، پرواز شماره QZ۸۵۰۱ که از شهر «سورابایا» اندونزی عازم سنگاپور بود، بامداد امروز از صفحه رادار محو شده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات حمل و نقل اندونزی گزارش داده است که این هواپیما حامل ۱۵۵ مسافر به علاوه ۶ خدمه بوده است.

بر اساس برنامه، این پرواز باید ۴ ساعت قبل به مقصد می رسید، اما ارتباط با آن قطع شده و فعلا از سرنوشت آن اطلاعی در دست نیست.

در پی بروز این حادثه، «ایر آسیا» اعلام کرده است که عملیات امداد و نجات برای شناسایی منطقه سقوط احتمالی این هواپیما، در جریان است.

«درک فن دام» کارشناس هواشناسی شبکه سی ان ان گزارش کرده است که در منطقه ای که این هواپیما در حال پرواز بوده، طوفانی شدید در جریان بوده است.

در یک سال گذشته، صنعت هوانوردی مالزی با دو فاجعه ناپدید شدن عجیب پرواز شماره MH۳۷۰ بر فراز دریای جنوبی چین و همچنین ساقط شدن مرموز هواپیمای پرواز MH۱۷ در مرز اوکراین و روسیه، مواجه بود.


پرواز شماره QZ 8501 در دریا سقوط کرده است

خبرآنلاین: اندونزی به صورت رسمی اعلام کرد که هواپیمای ناپدید شده در دریاسقوط کرده است.

سازمان ملی نجات و جستجوی اندونزی اعلام کرد پرواز شماره QZ ۸۵۰۱ پس از مشکلات جدی و تلاش برای تغییر مسیر در دریا سقوط کرده است.

یک روزنامه اندونزیایی به نقل از نماینده این سازمان نوشت: "هواپیمای ایرباس A۳۲۰، پرواز شماره QZ ۸۵۰۱ که از سوربایا به سمت سنگاپور در حال پرواز بود نزدیک جزیره بلیتونگ سقوط کرده است."

هواپیمای ایرباس با بیش از ۱۶۰ مسافر در مسیر سوربایا، اندونزی به سنگاپور، ساعاتی پیش ارتباط خود با برج مراقبت را از دست داد.

این هواپیما شامل ۱۵۷ تبعه اندونزی، سه تبعه کره جنوبی، یک سنگاپوری و یک مالزیایی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج