۱۶۵۱۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

زمان ثبت نام حج تمتع سال آینده

رئیس سازمان حج و زیارت از فراخوان مشمولان حج تمتع سال آینده از ۱۹ دی ماه مصادف با ۱۷ ربیع الاول خبر داد و گفت: قیمت‌ها هفته آینده اعلام می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم اعزام‌ها در سال جاری ۲ روز زودتر از سال گذشته آغاز شود.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حج و زیارت از فراخوان مشمولان حج تمتع سال آینده از ۱۹ دی ماه مصادف با ۱۷ ربیع الاول خبر داد و گفت: قیمت‌ها هفته آینده اعلام می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم اعزام‌ها در سال جاری ۲ روز زودتر از سال گذشته آغاز شود.

سعید اوحدی گفت: ۱۷ ربیع الاول در تقویم کاری سازمان حج و زیارت، زمان فراخوان مشمولان اعزام به حج تمتع سال ۹۴ در نظر گرفته شده و در تاریخ یاد شده، مشمولان حج آتی طی اطلاعیه‌ای برای نام نویسی در کاروان‌ها فراخوان خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۱۰۰ درصد قراردادهای مربوط به اسکان، تغذیه و حمل و نقل زائران ایرانی حج تمتع سال آینده در مکه مکرمه و مدینه منوره منعقد شده است و از این بابت مشکلی وجود ندارد. اوحدی اظهار داشت: قیمت‌های تمتع سال آینده هنوز قطعی نشده است و تا پایان هفته آینده قیمت‌ها نیز اعلام می‌شود.

اوحدی گفت: امسال نیز مانند سال گذشته، فراخوان زائران ایرانی حج تمتع، ۴ ماه زودتر از سال‌های گذشته انجام می‌شود و با توجه به محدودیت هتل‌ها در مدینه و با توجه به اینکه سرعت تخریب هتل‌ها بالاتر از سرعت ساخت آنهاست، پیش بینی می‌کنیم امسال اعزام‌ها ۲ روز زودتر آغاز شود، سال گذشته اعزام‌ها از ۱۰ ذی القعده آغاز شد و امسال از ۸ ذی القعده شروع می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه از دیدار با وزیر حج عربستان در سوم بهمن ماه خبر داد و گفت: در این دیدار، تفاهم‌نامه حج تمتع سال آینده بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان امضا خواهد شد و در حج تمتع سال آینده حدود ۶۴ هزار زائر ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف شدند، سال جاری نیز همین تعداد از ایرانیان عازم حج تمتع شدند.

اوحدی گفت: قرار است از امسال ۱۷ ربیع الاول میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) در تقویم کاری سازمان حج و زیارت به عنوان زمان فراخوان از مشمولان حج تمتع هر سال تثبیت شود.

او ادامه داد: با تشکیل ۶ کارگروه برای حج تمتع تلاش شده است با آسیب شناسی کاستی‌های سال گذشته و دریافت پیشنهادات جدید وضعیت خدمات رسانی به زائران در حج سال جاری را ارتقا دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج