۱۶۷۶۶
۲۱ نظر
۵۰۰۸
۲۱ نظر
۵۰۰۸
پ

چهل و چهارمين سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختي برگزار شد

علي كريمي بار دیگر مردانگی اش را ثابت کرد

مراسم چهل و چهارمين سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختي در ابن بابويه شهر ري برگزار شد.

مراسم چهل و چهارمين سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختي در ابن بابويه شهر ري برگزار شد.

بار ديگر مردم علاقمند به «جهان پهلوان غلامرضا تختي» در ابن بابويه شهر ري گرد هم آمدند تا سالگرد پهلوان مردمي خود را گرامي بدارند.

مانند هر ساله مسئولين شهر ري امكاناتي را تدارك ديده بودند تا مراسم به شكل آبرومندي برگزار شود. پيشكسوتان و مسئولين زيادي از جمله حسين عرب، دوست و هم دوره غلامرضا تختي، حسين ابراهيميان ديگر دوست و هم دوره نزديك تختي، بهرام افشارزاده دبير كل كميته ملي المپيك، محمدرضا طالقاني رييس اسبق فدراسيون كشتي، حجت الله خطيب سرپرست فدراسيون كشتي و همچنين پيشكسوتان ديگري از جمله ابوالفضل انوري، رحيم علي آبادي، حسين پور، قليچ خاني و ... در اين مراسم شركت كردند. همچنين برخي از مسئولين استاني و كشوري نيز به ابن بابويه آمده بودند.

علي كريمي كاپيتان پرسپوليس تنها فوتباليستي بود كه در مراسم سالگرد درگذشت غلامرضا تختي حاضر شد و نسبت به پهلوان ورزش ايران اداي احترام كرد.


منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

علي كريمي بار دیگر مردانگی اش را ثابت کرد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Faezeh

      ايول به غيرتش!!
      كاپيتان بعضي تيما واسه پول تيم و كشورشونو ول مي كنن اما مال ما...
      واقعا باعث افتخاره!

    • پیمان

      واقعا حرکات آقای کریمی زیبنده است کاش تمام ورزشکارهای ما در چنین روزی برای ادای احترام به اسطوره انسانیت جهان پهلوان تختی تشریف می بردند ،مردم خیلی چیزها رو بیشتر از مدال دوست دارند، اولیش جوانمردی و انسانیت .......

    • یعقوب

      سلام
      چرا شما آقای ابوالقاسم پور راندیدین؟ایشون هم در این مراسم بودن و دست در دست آقای کریمی به اینور و اونور میرفتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ابوالقاسم پور دیگه کیه ؟

    • saeed

      همه ميدانند علي كريمي از بي ادبترين ورزشكاران كشورمان هستش
      ميلياردي كه با همايت مردم به اوج رسيده ولي خيلي وقتها بي احترامي هايي به همين مردم كه طرفتارش بودند كرده و مي كند.... .
      پس لطفا الكي بزرگش نكنيد كه ظرفيتشو نداره

      پاسخ ها

      • majid

        لطفا نظر شخصی خودتان را به همه نسبت ندهید
        دوم اینکه "حمایت" و نه "همایت"
        سوم اینکه ایشان مثل اکثر فوتبالیستها پولشان را راکد نگذاشته اند و یا پدرشان پولدار نبوده بلکه با پولشان کار کرده اند و به قول شما میلیاردر شده اند (به من و شما هم ربطی ندارد)
        و آخر اینکه ادب یک انسان به احترامی است که به "انسانها"ی دیگر می گذارد، به کمکی است که به افراد بی بضاعت می کند، به حمایتی است (و نه همایت!!) که از مردم کشورش در شرایط حساس می کند و ...

      • زهرا

        بشدت بانظرتون موافقم آقاسعید...پرسپولیس واستقلال نداریم...واقعیتها قابل پوشاندن نیست..طرفدارای این آقاحتما بازیهای ایشونم دنبال میکنن..پس سعی کنید حقیقتوببینید...همه طرفداران فوتبال ازرفتارهای زشت وزننده ی این آقاچه تواستیل آذین.چه توپرسپولیس..مطلع هستند.کاشکی به جای عوام فریبی و جلب حمایت آدمای ظاهربین کمی ازمنش تختی رویاد میگرفتند...
        فائزه خانوم...رسانه هاهرچی بگن..سایتها هرچی چاپ کنند بازم فهمیدن حقیقت کاره آسونی نیست..پس لطفا ازکرسی قضاوت تشریف بیارین پایین.شماپرسپولیسی هاکه به شدت ازرفتن کاپیتان استقلال خوشحالید بهتره کاری به علت رفتنش نداشته باشید...برید شاد باشید!!
        علی کریمی _فقط _بازیکن خوبی به نظر میرسه!!!همین... تیترش مفت نمی ارزه...مخصوصا اون _بار دیگر_

      • بدون نام

        چرا دروغ"""

      • افشین

        عزیزم لطفا هیــــــــــــــــــــــــــس ...

      • shirin

        zahra jan shoma ba agha saeed hastin ya faeezeh khanum?????enja comment gozashtin????faeezeh ke chizi nagofteh!!!!!!!!rasti agha saeed adam nabayad hamishe be gesmate khaliye livan nega kone be gesmate pore livan ham tavajoh bayad dashte bashe fagat badiyaro nabin????????janbeye mosbate adama ro ham dar nazar begir azizaaaaam

    • mmnn

      خداکنه تظاهرنباشه

    • بدون نام

      شما اگرمردونگی های جهان پهلوان تختی رادر یک برنامه تلوزیونی یارادیویی ازدید نظر بگذرانید ومتحول شوید اگردر گذشته فرد بداخلاق ناسازگارنابه هنجاریانعوذ بالله بزهکاری بوده اید باید به جرم تحول مورد محاکمه قراربگیرید یا اینکه ازباب اینکه انسان موجودی فطری است واز سرشت پاک خلق شده وهر لحظه رجوع به فطرت ممکن است کاری بکند کارسون پس شما لطف کنید مصادیقی را که میتوانید غبطه دیگر اهالی فوتبال ویابطورکلی اهالی ورزش رادر از دست دادن چنین مجلس باشکوه ومعنوی رابرانگیزد اضافه کنید حتی میتوان برای تلطیف فضای فرهنگی کشور وجهان با توجه به شخصیت این قله نشین ورزش پهلوانی دور پاسداشت از تختی را در سایر محافل ورزشی سریان وجریان داد سابقو بالخیرات می گویند وقتی یک بهشتی وارد بهشت می شود جمع کثیری از بهشتیان به خوش امد واستقبال او می آیند وبه اوتهنیت می گویند و.. اما وقتی یک جهنمی به جهنم می آید یک دعوا ومرافه ای در جهنم در مگیرد که نگو ونپرس ..چراتوجهنم امودی جای خودمون تنگ بود این دیگه کی بود از گردراه رسید .در مجلس تختی جابرای همه است برای همه کسانی که میخواهند به فطرت خود باز گردند افرین به کریمی که تابویی که مانع می شد دراین مجالس شرکت نکند راشکست باید دیگران رابا سخن نیکو به تفکر ومجالس انس دعوت کرد والسلام کوهنور مجروح شیمیایی و..

    • فاران

      ماشاا... به علی کریمی !!
      واقعا" با معرفتی ، دمت گرم !

    • کورش13

      کور شود هرآنکه نتوان دید . علی آقا دمت گرم ....

    • صبا

      باکورش جان موافقم.برای سعید خان هم فقط میشه تاسف خورد

    • رضا2

      واقعا برای افرادی مثل این سعید متاسفم که دنیات خیلی کوچیکه

    • حميد 2

      عشق است على كريمى دمت گرم على جون ! بايد بگم سعيد واست متاسفم (پرسپوليس سرور استقلالس)

    • حسین

      همه یک روزی اخلاق ورفتارشون عوض میشه آقای کریمی هم ازاین قضیه مستثنانیست سالهای پیش رفتارغیرقابل توجیهی داشت امایکی دوسالهست که رفتاروحرکاتشون زمین تاآسمون فرق کرده یه موقع ازیک تکل ساده به راحتی نمی گذشت اما الن سخت ترین خطاهاتوی زمین روش میشه روبایک لبخندساده یا اشتباهات بزرگ داوری روبااعتراض خیلی خفیف ازکنارش میگذره پس نتیجه می گیریم علی آقای کریمی عوض شده وبایدبه فال نیک گرفت چون انسان بانام نیکش تودنیا شناخته میشه به نیکی همین

    • buy sustanon

      برای درک لذت آن www.bartarinha.ir است. مقالات بالا خیلی فوق العاده است، و من واقعا لذت بردم از خواندن وبلاگ شما و نقاط است که شما بیان. من واقعا دوست دارم به نظر می رسد بیش از یک پایه معمولی، ارسال تعداد زیادی در داخل این موضوع. با تشکر برای به اشتراک گذاری ... همچنان به نوشتن!

    • buy anabolics

      این مقاله در www.bartarinha.ir است که به نظر من نشانه ارزش. این صرفه جویی در ارزش به عنوان مرجع در آینده است. خواندن جذاب با بسیاری از نقاط معتبر برای تفکر است. من بر روی تقریبا هر نقطه ساخته شده در درون این مقاله موافقم.

    • مجيد جون

      بالا بري پايين بياي علي كريمي يه دونست كاش هميشه بازي ميكرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج