adexo3
۱۶۷۸۷۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بوق صرفا جهت اطلاع روی سخنان وزیر!

کامران نجف زاده در آیتم های این هفته صرفا جهت اطلاع، ابتدا سراغ نعمت زاده وزیر صنعت رفت که در دیدار با وزیر صنعت ترکیه وقتی از خش خش میکروفن ها ناراحت شد حرف های ناجوری به مسوول صدای سالن زد که تلویزیون مجبور شد به جای آن بوق بگذارند...

خبرآنلاین: کامران نجف زاده در آیتم های این هفته صرفا جهت اطلاع، ابتدا سراغ نعمت زاده وزیر صنعت رفت که در دیدار با وزیر صنعت ترکیه وقتی از خش خش میکروفن ها ناراحت شد حرف های ناجوری به مسوول صدای سالن زد که تلویزیون مجبور شد به جای آن بوق بگذارند...

انتقاد از بی توجهی و مشغولیات تلفنی اعضای شورای شهر تهران هم آیتم دیگر این برنامه بود؛ وايبر و واتس آپ بازي برخي اعضاي شوراي شهر تهران به جايي رسيده بود که خبرنگار واحد مرکزي خبر گفت: «مي دونم هي تو يه گروه جديد ادتون مي کنن هي شما ترک مي کنيد باز ادتون مي کنن... اما حواستون پرت ميشه ها.»

پخش تصاوير درگيري صاحبان ساخت و سازهاي غير مجاز در زمين هاي جهاد کشاورزي با گروه خبري واحد مرکزی خبر با اين جمله نجف زاده و شعر معروف پخش شد که: «پشتش گرمه ...!»

همچنین واحد مرکزی خبر از شهرستانی خبر داد که در آن مسابقات جام محلات برگزار می شود و به تيم اول و دوم هفت قطعه غاز و هفت قطعه بوقلمون اهدا شد. و عنوان جایزه خوردنی را از نجف زاده دریافت کرد.

صرفا جهت اطلاع تلويحا از وزير کار خواست عدالت را اجرا کند و يارانه پولدارها را قطع کند.

پيشنهاد پاياني نجف زاده که سفير ويژه کودکان بي سرپرست است هم اين بود: پيشنهاد مي کنيم به شهرداري امسال براي کودکان خياباني، طرح زمستان امن را جدي اجرا کند. يعني بسته هاي حمايتي اعم از خوراکي و پوشاکي مثل کلاه و شال گردن و دستکش و جوراب بدهد که زمستان سردي داريم ... اين به جاي جنگ و گريز خياباني با کودکان خياباني!

به نظر می رسد رویکرد جدید واحد مرکزی خبر، اعتدال و انتقاد بدون غرض ورزی و رفتارهای جناحی است؛ چیزی که بعد از مدتها طعنه و توصیه به شهرداری تهران نیز از تلویزیون پخش شد و انتقاد از وزرا با ادبیات تندی که شائبه تسویه حساب جناحی باشد در آن دیده نمی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا چرا رئیس جمهور آقای نعمت زاده را عزل نمی کند
      یک وزیر و این جور برخورد ها چه معنی داره؟
      وزیر که اینطور باشه از دیگران چه انتظاری باید داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج