adexo3
۱۶۸۵۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پيروزي تيم‌ملي با ترکيب زير ۲۷ سال

بعد از مدت ها در يک بازي رسمي ملي، تيم‌ملي با ميانگين سني زير ۲۷ سال به ميدان آمد، تيم‌ملي در اين بازي ۲۶.۸ سال سن داشت.

ورزش سه: بعد از مدت ها در يک بازي رسمي ملي، تيم‌ملي با ميانگين سني زير ۲۷ سال به ميدان آمد، تيم‌ملي در اين بازي ۲۶.۸ سال سن داشت. در ترکیب تیم‌ملی ۳ بازیکن کمتر از ۲۳ سال داشتند، جهانبخش، سردار آزمون و مرتضی پورعلی‌گنجی این سه بازیکن بودند ...

به جز این ۳ مرد زیر ۲۳ سال علیرضا حقیقی، احسان حاج‌صفی و سروش رفیعی مردانی بودند که بین ۲۳ تا ۲۷ سال داشتند و با معیار دوران تیم‌ملی زیر ۲۷ سال مجاز به حضور در تیم‌ملی بودند.

چهار بازیکن در ترکیب تیم‌ملی وارد سن تجربه شده اند، این محدوده به بازیکنانی اختصاص دارد که بین ۲۷ تا ۳۰ سال دارند، قوچان نژاد ۲۷ ساله و وریا غفوری، مهرداد پولادی و دژاگه ۲۸ سال دارند.

اما بازیکنان مسن تیم‌ملی یعنی کسانی که وارد چهارمین دهه زندگی خود شده اند، نکونام، جلال حسینی، آندرانیک تیموریان و مسعود شجاعی هستند.

از تیم حاضر در جام‌جهانی ۲۰۱۴، نفرات مسنی از تیم کم شده یا در این بازی به میدان نرفتند. افرادی مثل امیرحسین صادقی، بیک‌زاده، پژمان منتظری و خسرو حیدری در این تیم نبودند تا میانگین سنی نفرات حاضر در میدان از ۲۸.۱ در جام‌جهانی به ۲۶.۸ برسد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج