adexo3
۱۶۸۷۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازداشت قاچاقچی مواد مخدر در شرق تهران

رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در شرق تهران به دنبال یک قرار صوری خرید مواد مخدر خبر داد و گفت: از این قاچاقچی ۱۰۰ گرم شیشه و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد کشف و ضبط شد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در شرق تهران به دنبال یک قرار صوری خرید مواد مخدر خبر داد و گفت: از این قاچاقچی ۱۰۰ گرم شیشه و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد کشف و ضبط شد.

سرگرد علیرضا شعبان‌پور با اشاره به دستگیری یکی از توزیع‌کنندگان موادمخدر در محدوده شرق پایتخت اظهار داشت: با توجه به اخبار و گزارش‌های مردمی در خصوص فعالیت یکی از توزیع‌کنندگان موادمخدر در محدوده اتوبان باقری، بررسی موضوع توسط مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام در دستورکار قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی، مأموران متوجه شدند که شخصی با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ اقدام به توزیع مواد مخدر ازجمله ماده مخدر شیشه در حوالی شرق تهران و خصوصاً در حاشیه اتوبان باقری می‌کند لذا در این زمینه پرونده‌ای تشکیل شد و موضوع در دست اقدام قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به شناسایی‌های انجام شده و برای انجام اقدامات تکمیلی، مأموران با تلفن همراه متهم تماس گرفتند و در پوشش خریدار مواد مخدر، وارد معامله با وی شدند که در این راستا موفق شدند با وی یک قرار صوری برقرار کنند.

شعبان‌پور گفت: مأموران پس از اطمینان از حضور متهم بر سر قرار با پلیس، عصر روز یکشنبه در پوشش خریدار در محل قرار واقع در پمپ بنزین رسالت حاضر شدند و پس از حضور متهم در محل، وی را درست در لحظه معامله و فروش موادمخدر دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام در پایان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری متهم، مأموران اقدام به بازرسی وی و خودروی ۲۰۶ او کرده و موفق به کشف دو بسته ۵۰ گرمی شیشه و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج