۱۶۹۳۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نحوه خدمت سربازی برخی مشمولان

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مسائل مربوط به خدمت سربازی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح تعیین و اجرا می‌شود گفت: بر اساس مصوبات موجود نخبگان در ازای انجام پروژه‌های تحقیقاتی از خدمت سربازی معاف شده و کارت پایان خدمت می‌گیرند.

خبرگزاری فارس: سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، در رابطه با اظهارنظر برخی از مسئولان در خصوص نحوه خدمت نخبگان گفت: بر اساس قانون و مصوبات موجود نخبگان مانند سایر افراد خدمت نخواهند کرد.

وی افزود: افرادی که از سوی بنیاد ملی نخبگان به عنوان نخبه شناسایی می‌شوند به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح معرفی می‌شوند و از سوی این بنیاد به نیروهای مسلح معرفی شده و در آنجا برای آنها یک پروژه تحقیقاتی مرتبط با مسائل روز کشور تعریف می‌شود.

سردار کمالی گفت: نخبگان بعد از گذراندن این تحقیق که عمدتاً باید یک سال به طول بیانجامد به یک دوره آموزش نظامی می‌روند و سپس کارت پایان خدمت دریافت می‌کنند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در کنار این روندی که برای نخبگان در نظر گرفته شده دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد به بالاتر اگر موفق به انجام یک پروژه تحقیقاتی متناسب با مسائل روز کشور شوند بین ۲ ماه تا ۲۱ ماه کسری خدمت می‌گیرند.

سردار کمالی گفت: با توجه به این توضیحات نخبگان خدمت سربازی نمی‌روند و تنها باید در طول حداقل یک سال بر روی پروژه تعیین شده از سوی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح فعالیت تحقیقاتی کنند.

وی افزود: جوانان کشورمان به این نکته توجه داشته باشند که تصمیمات مربوط به سربازی و خدمت مقدس سربازی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح اتخاذ شده و به اطلاع آنان خواهد رسید.

سردار کمالی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نکاتی که جوانان و نخبگان باید به آن توجه داشته باشند این است که زمان شروع پروژه تحقیقاتی آنها باید پس از فارغ‌التحصیلی باشد و انجام پروژه در حین تحصیل مورد قبول واقع نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج