۱۷۰۰۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

از گوچي نااميد نيستيم

رضا قوچان‌نژاد مهاجم تيم‌ملي فوتبال ايران ۲ سال پس از حضور درخشان در ترکيب تيم‌ملي و پايه گذاري صعود تاريخي ايران به جام‌جهاني ۲۰۱۴ براي اولين بار طعم نيمکت نشيني را چشيد.

ورزش سه: رضا قوچان‌نژاد مهاجم تيم‌ملي فوتبال ايران ۲ سال پس از حضور درخشان در ترکيب تيم‌ملي و پايه گذاري صعود تاريخي ايران به جام‌جهاني ۲۰۱۴ براي اولين بار طعم نيمکت نشيني را چشيد.

گوچی که در بازی اول موفق به گلزنی نشده بود، در دیدار مقابل قطر پس از مصدومیت سردار آزمون جانشین او شد و با چند شوت به دروازه حریف خودی نشان داد. این بازیکن محبوب تیم‌ملی البته به شدت عطش گلزنی داشت و همین مساله باعث شد در مواقعی تصمیم نادرستی بگیرد و به جای صاحب توپ کردن بازیکنان کناری خود اقدام به حمله به سمت دروازه حریف کند که البته یک بار از این دفعات با اعتراض اشکان دژاگه دوست صمیمی اش مواجه شد.

قوچان‌نژاد که در تیم‌ملی همواره یک مهره ثابت بوده، حالا باید با سردار آزمون جوان رقابت کند که البته این مساله می‌ تواند به کمک تیم‌ملی هم بیاید. اما استرس گل نزدن برای بازیکنی که همواره برای تیم‌ملی ایران موثر بوده، حداقل در این مسابقه تاثیری منفی داشت. با این حال تطابق رضا گوچی با شرایط جدید، شرایط را به سود او خواهد کرد. به یاد داشته باشیم او رکوردی فوق العاده در تعداد گل در بازی های ملی دارد و اگرچه در ۳ مسابقه اخیر ملی موفق به گلزنی نشده، اما بالاخره کار همیشگی خود را شروع خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج