۱۷۱۱۵۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گمشده‌ها

طنز؛ در دفاع از جراحی دماغ فیل!

شهرام شهیدی در روزنامه شهروند نوشت:

راستش خوبی ستون گمشده‌ها این است که چون قرار است دنبال گمشده‌ها بگردد و چارت سازمانی‌اش مشخص است بهانه داریم که از بین این همه خبر ریز و درشت سیاسی و بحرانی و تنش‌زا فقط اخبار گمشده‌ها را پیگیری کنیم و عینهو علی بی‌غم از کنار اخبار سیاسی به راحتی بگذریم که نه سیخ بسوزد و نه کباب. درواقع اگر طرف مقابل را سیخ فرض کنیم که فرض درستی هم هست ما کباب محسوب می‌شویم و باید مواظب باشیم کباب خوب و موردپسندی باشیم که شاید بتوانیم موجبات رضایت سیخ جماعت را فراهم و مدت بیشتری بر ذغال جنس خوب دوام بیاوریم. این از مقدمه و اما طبق آخرین گزارش‌ها تهران تبدیل شده به پایتخت جراحی بینی جهان. حالا به نظر شما چرا چنین شده؟ همه‌اش که نمی‌تواند بحث قر و فر باشد. ما امروز سعی کردیم دلایل رشد آمار جراحی بینی در ایران و به‌ویژه تهران را رصد و نتیجه‌اش را به شما اعلام نماییم.

١- دیروز روز هوای پاک بود. دوستی می‌گفت همیشه اسم آدم‌های کچل را می‌گذارند زلفعلی و اسم آدم‌های ریزه میزه را می‌گذارند هیبت! حالا هیبت هوای پاک هم از همان هیبت‌های معروف است . دقیقا اگر سالمند یا کودکی در روز هوای پاک از خانه خارج می‌شد باید صاف مراجعه می‌کرد بیمارستان. بنابراین اگر عمل‌های بینی آن طور که من شنیده‌ام در بسیاری از موارد حس بویایی آدم را ضعیف کرده یا از بین می‌برد من هم به صف موافقان عمل زیبایی بینی می‌پیوندم. چرا؟ چون هرچه کمتر این همه رایحه خوش در این کلان شهر را بو کنید به نفع سلامتی‌تان است.

٢- یکی از خوبی‌های انسان این است که خودش را عادت می‌دهد و به قول فرنگی‌ها آپگرید می‌شود. انسان شهرنشین ساکن در کلان شهرهایی چون تهران هم از این قاعده مستثنا نیست و خیلی زود خود را به روز می‌کند. یکی از ویژگی‌های طبیعی هم که از روز خلقت جهان تا امروز همواره هم برای بشر حسن بوده و هم شر، مبحث جهش ژنتیکی است. یعنی کلا بینی برخی دوستان اگر خیلی بالا رفته و عروسکی شده شاید عیب از دکترشان نیست و جهش ژنتیکی باعث شده چنین نسلی به وجود بیایند.

٣- یک خودروی لوکس ثبت‌نام می‌کنم اما بعد از گذشت مدت زمان زیادی یک خودروی لگن به من تحویل می‌دهند. می‌روم کنسرت ببینم با تعطیلی ناگهانی و بی‌دلیل کنسرت مواجه می‌شوم. بلیت می‌خرم بروم سینما، می‌بینم فیلم موردنظر تا اطلاع ثانوی از پرده پایین کشیده شده. می‌روم فوتبال ببینم در ترافیک گیر می‌کنم و دیر می‌رسم و تماشاچیانی هم که از ورزشگاه خارج می‌شوند می‌گویند داور غش کرده بوده و ... خلاصه عذابتان ندهم. همه اینها نشان می‌دهد من و بسیاری از دوستانم جزو دماغ سوختگان محسوب می‌شویم. یعنی تا دلتان بخواهد در این شهر دلیل دماغ سوختگی وجود دارد که با هیچ مرهم و پماد و ضمادی هم خوب نمی‌شود. بنابراین شما بگویید راه دیگری جز عمل بینی متصور هستید؟

٤- اگر دماغ فیل عینهو داستان شهرقصه برچیده می‌شد آیا کسی دیگر از دماغ فیل می‌افتاد؟ پس می‌بینید که عمل دماغ فیل یکی از ضروریات هر جامعه‌ای است که متأسفانه مغفول و مهجور مانده. این را گفتم که بگویم در هر ماجرایی دنبال مقصر و کسی که از دماغ فیل افتاده نگردید. مهم این است که بتوانید مسبب و فیل را شناسایی و زمینه جرم یا همان دماغ را برچینید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج