۱۷۱۴۱۰
۶۹ نظر
۱۱۹۵۸
۶۹ نظر
۱۱۹۵۸
پ

روش های تعیین جنسیت نوزاد در سراسر جهان

چشم می تواند عاملی جهت تشخیص باشد. پلک پایین چشم را کشیده و به سفیدی چشمان نگاه کنید. آیا با این کار رگ خونی شکسته به شکل حرف (V) دیده می شود؟

مجله خانواده سبز: چشم می تواند عاملی جهت تشخیص باشد. پلک پایین چشم را کشیده و به سفیدی چشمان نگاه کنید. آیا با این کار رگ خونی شکسته به شکل حرف (V) دیده می شود؟

از دیرباز، انسان کنجکاو علاقه بسیاری به دانستن جنسیت بچه قبل از تولد داشته است و در این راستا ملل مختلف عقاید گوناگونی در تشخیص این مسئله ارائه داده اند.

چرا که روش های ثابت شده تعیین جنسیت فرزند در اکثر کشورهای جهان تولد بچه، پدیده ای است بسیار پیچیده و خارج از تصورات ما و همانطور که ما معتقد هستیم، هستی و نیستی ما در دست خداوند بزرگ می باشد. تولد بچه، راه رفتن، بزرگ شدن، همه و همه به مشیت الهی بستگی دارد. اما این روش های سنتی را که از سراسر جهان جمع آوری شده است، دنبال کنید... می گویند در دنیا خیلی ها جواب گرفته اند...

روش های تعیین جنسیت نوزاد در سراسر جهان

۱- چشم می تواند عاملی جهت تشخیص باشد. پلک پایین چشم را کشیده و به سفیدی چشمان نگاه کنید، آیا با این کار رگ خونی شکسته به شکل حرف (V) دیده می شود؟ اگر شکل حرف (V) در قسمت پایینی چشم راست تان باشد، بدون تردید جنین پسر خواهدبود، حال اگر رگ خونی شکسته به شکل حرف (V) در چشم چپ باشد بچه دختر خواهدبود.

۲- موی پا به عنوان یک عامل تشخیص جنسیت است، اگر رشد موی پاهاسریع باشد جنسیت جنین پسر خواهدبود، ولی اگر رشد آن مثل زمان پیش از بارداری بوده و تغییری نکرده باشد، نشانه داشتن دختر است.

۳- تشخیص جنسیت براساس چگونگی حالت کمر، این بار جهت تشخیص جنسیت باید به چگونگی افزایش حجم کمر توجه کرد، آیا مادر آبستن حس می کند که در ناحیه کمر اضافه وزن یافته است؟ اگر جواب مثبت باشد کودک حتما دختر خواهدبود و اگر اضافه وزنی در این ناحیه حس نشود جنین پسر می شود.

۴- رویارویی با واقعیت؛ این بار به وضع صورت توجه کنید، آیا مادر در این دوران چاق تر و تپل تر شده است؟ اگر جواب مثبت باشد بر طبق باور ایتالیایی ها مادر، دختر در شکم دارد. ولی اگر چهره زن باردار ضعیف بوده و با وضعیت قبل از بارداری تغییر نکرده علامت پسر بودن جنین است.

روش های تعیین جنسیت نوزاد در سراسر جهان

۵- نفس را در سینه حبس کنید! آیا بعد از آبستن شدن دریافته اید که نفس کشیدن برای تان دشوار شده است؟ اگر مادر باردار مواجه با تنگی نفس شده باشد، نشانه این است که پسری در شکم دارد، اما اگر هیچ مشکلی در این رابطه نداشته باشید بدون تردید کودکتان دخترا ست.

۶- از آشپزخانه چه خبر؟ اگر فعالیت مادر باردار در آشپزخانه بیشتر از گذشته باشد، نشانه این است که پسری در شکم دارد که او را شکمو و پرخور کرده است. حال اگر وقت زیادی صرف پختن غذا نشود و فعالیت آشپزخانه ای مادر کم باشد جنین دختر است.

۷- موقعیت جنین در داخل شکم، اگر بچه در قسمت فوقانی شکم حس شود، نشانه دختر بودن است و اگر حرکت در ناحیه تحتانی شکم باشد، خودتان حدس بزنید!

۸- آیا لگد زدن بچه حس می شود؟ براساس باورهای عامه، کودک پسر لگدش را متوجه دنده مادر می کند، حرکات دختر کوچولوها متوجه قسمت تحتانی شکم مادر است.

روش های تعیین جنسیت نوزاد در سراسر جهان

۹- حرکات پاها، آیا حرکات و پرتاب پاهای جنین بیشتر متوجه ناحیه چپ شکم است یا قسمت راست آن؟ براساس باورهای عامه انگلیسی ها، پسرها بیشتر به سمت راست تمایل دارند و دخترها معمولا به سمت چپ لگد می پرانند! اما در موقع خواب، پسر بیشتر در سمت چپ می خوابد، در حالی که دختر سمت راست را ترجیح می دهد.

پسر است اگر:

• اولیل حاملگی، اول صبح حالت تهوع نداشته اید. ضربان قلب نوزاد کمتر از ۱۴۰ در دقیقه است. در قسمت شکم چاق می شوید. شکم تان مثل یک توپ بسکتبال می شود.

• به غذاهای ترش و شور علاقه مند می شوید. به پروتئین، گوشت و پنیر، علاقه مند می شوید.

• پاهای تان سردتر از دوران قبل از حاملگی خواهدشد. موی روی پاهای تان سریع تر رشد می کند. دست های تان خیلی خشک می شود. پدر بچه هم همراه با شما شروع به چاق شدن می کند. حاملگی برای تان بسیار خوشایند است.

• حلقه ازدواج تان را با نخ روی شکم تان آویزان نگاه دارید تا دایره دایره بچرخد سردرد خواهید داشت. سن تان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد زوج به دست می آید.

روش های تعیین جنسیت نوزاد در سراسر جهان

دختر است اگر:

• اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع خواهید داشت. ضربان قلب نوزاد حداقل ۱۴۰ در دقیقه است.

• در قسمت های ران و باسن چاق می شوید. شکم تان شکل هندوانه می شود. به غذاهای شیرین علاقه پیدا می کنید. به میوه ها به ویژه آب پرتقال علاقه مند می شوید.

• در دوران حاملگی نسبتا حال خوبی ندارید. در دوران حاملگی بداخلاق و ترشرو می شوید. صورت تان بیش از همیشه جوش می زند. ته مانده نان را نمی خورید.

• اگر حلقه ازدواجه تان را با نخ روی شکم تان آویزان نگاه دارید، به اطراف خواهد چرخید. سن تان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد فرد به دست می آید.

روش های تعیین جنسیت نوزاد در سراسر جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا نصیب کنه

    • نرگس

      من دراوایل ماه دوم هستم خیلی جوش دردناک روی شونه هاوگردن صورتم دراومده درحالیکه برای دخترم اینطور نبودم رگ خونی وی شکل تو چشم چپم دارم یعنی جنسیت بچه ام چیه؟

    • الینا

      من تو 9هفته بارداری ام .شکل Vدرچشم راست مه،حالت تهوع اصلا ندارم،اشتهام خیلی زیاد شده بیشتر موقعه ها درحال اشپزيم،میل به خوردن ترشی دارم ،آزمایش کلم قرمز انجام دادم بنفش شد.حلقه ازدواج گرد چرخيد،جنین درسونوگرافي سمت چپم بود،اصلا چاق نشدم ،من دختر دارم یا پسر

      پاسخ ها

      • سمینه

        شما پسر دارید

      • سمینه

        بنظرمن هر بچه ایی یه تبی داره احتمالا اینم دختره ولی با یه حالات وعلایم دیگه

    • سمینه

      بخدا همه اینا دروغه شما هم مثل من گول این چرندیات رونخورید.من روی این چرندیات امید بستم وقتی به سونوگرافی رفتم ناامیدشدم وضربه بد روحی خوردم.فقط خواست خدا هرچی باشه همونه.بایه سونوگرافی خیال خودتون رو راحت کنیداگه هم زوده صبرکنیدتا موقش برسه وروی مزخرفات اینا امیدنبندید

    • مریم

      سلام‌ من هفته نهم بارداری هستم.از لحاظ روحی میشه‌گفت داغونم ولی تهوع صبحگاهیم خیلی کمتره نسبت به شبها.نفس تنگی شدید همراه با خلط پشت گلو و‌آلرژی شدید و عطسه های مکرر دیوونم کرده.دست و پاهام به شدت خشک شدن تا حدی که پوست میندازن.هم علایم پسر را دارم هم دختر.آیا در مورد جدول چینی هم میشه بهش اعتماد کرد یا نه؟

    • جمیله عسگری

      دوروغ میکن بخدا

    • مهسا

      من با تقویم چینی تو سایت انگلیسی زبان با تاریخ تولد میلادی پسر حدس زده شد
      حلقه ام گرد میچرخه
      رشد موهای پام زیاد شده
      اولش حالت تهوع داشتم
      صورت و باسنم لاغر شده
      خط وی شکل در چشم چپم دیده میشه
      علاقه به غذاهای ترش و سردی دارم
      یعنی من هر دوتا علائم رو دارم
      تکلیف چیه حالا؟

    • الی

      سلام من هفته هشتم هستم طرف پایین سمت چپ خیلی درد میکنه حرفvدر چشم راستم هست نوک سینم کمی. تیره مایل سرخ رنگی بعداز ظهر بی حال بعضی موقعه ها تهوع دارم چیز شور دوس دارم ککر دردم شدید هست دست وپاهام سردو‌خشک تازگیا عطسه زیاد میکنم اولا خیلی سردم میشد حالا خوبه لطفا نظر بدین جنسیت بچم چی هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پسر است

    • لاله

      دوستان واسه تعیین جنسیت قبل لقاح باید روشهای متفاوتی رو بکار برد مخصوصا رزیم غذایی تو یه لینکی در این باره خوندم خوشم اومد جامع بود مطالبش براتون لینکش میفرستم
      http://www.melikala.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C%D9%87%D8%A7/178-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF

    • بدون نام

      سلام من هفته 16 بارداری است ولی استرس دارم برای انجام سونگرافی توروخدا برایم دعا کنید آخه من دو دختر دارم و خیلی اطرافیانم چشم به من دوختند خدایا کمک کن

    • یسنا

      سلام دوستان من در هفته 17 بارداری هستم هفته 15 سونو گفتن دختر ولی من حرف vدر چشم راست دارم تهوع از اولم نداشتم چاق نشدم تنم داغه ازمایش کلم رنگش قرمز بود به چپ میخابم ولی سونوگرافی که رفتم خیلی دقیق هستش میشه اشتباه کرده باشه

    • بدون نام

      من در چشم چپم یه دونه علامت وی دارم و در چشم راستم دوتا علامت جنسیت بچم چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوقلو

    • بدون نام

      با سلام من هفته چهاردهمین تو جفت چشمان حرف وی دارم تست کلم قرمز ببار بنفش میشه ی بار قرمز بنظرم همش دروغه

    • نازنین

      باسلام من حرف وی درچشم راستمه گوشت خوشم میاد حالت تهوع سبحگاهی ندارم باسنم کوچیک شده به نظرشمابچم چیه یک دختر نازم دارم

    • نازنین

      همه ی این حرفادروغه فقط خداست که تعیین کننده ی جسیت است

    • ثمین

      همش دروغه به هیچ کدوم اعتماد نکنید برای من که اینطور بود

    • بدون نام

      همتون به خدا توکل کنید اگه لایق پسر بودن باشیدخودش بهتون میده واگر دختر داد بدانید که خاست خدا همینه وحکمتی در کار است من خودم هم ۲تا دختر دارم وسومی معلوم نیست هنوز سونگرافی نرفتیم هفته ۱۷ بارداری باسپاس فقط به خدا توکل کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم چ حرفها میزنی مگه پسر داشتن لیاقت میخواد

      • بیگی

        این از اون حرفها بود دختر رحمته من از خدا میخوام بچم دختر باشه

      • بدون نام

        طرز فکر ادمایی مثل شما جامعه رو عقب انداخته،پسر یا دختر
        چ فرقی داره

    • پری

      همه اینا دروغه ، فقط به سونوگرافی اعتماد کنین و بس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام،بنظر منم،همش دورغه،من تمام علایمم پسره،بعد هفته ای۱۲رفتم گفت شاید دختره!

      • Mari

        منم دختر دوست دارم خدا بچه ی سالم وصالح به همه بده ان شاءالله هرچی بود شکرش بی نهایت

    • مامان کیاوش

      سلام بچه ها..من بچه اولم خیلی تهوع داشتم و ترشی زیاد میخوردم و اصلا علاقه به شیرینی نداشتم وطبق سونو بچم طرف چپ شکمم بود و پسر شد...اماحالا که دوبتره باردارم همش شیرینی دوست دارم و این علامت وای تو چشم راستم هست و هنوز سونو چپ و راست رو انجام ندادم...تازه هشت هفته هستم بنظرتون دختر دارم؟؟

    • مامان کیاوش

      سلام بچه ها..من بچه اولم خیلی تهوع داشتم و ترشی زیاد میخوردم و اصلا علاقه به شیرینی نداشتم وطبق سونو بچم طرف چپ شکمم بود و پسر شد...اماحالا که دوبتره باردارم همش شیرینی دوست دارم و این علامت وای تو چشم راستم هست و هنوز سونو چپ و راست رو انجام ندادم...تازه هشت هفته هستم بنظرتون دختر دارم؟؟

      پاسخ ها

      • فاطیما

        خخخخ والا من تو هردو چشمم کلمه وی هست ،دوقولو هم نیست ،نظر شما چیه ...

    • مامان کیاوش

      سلام بچه ها..من بچه اولم خیلی تهوع داشتم و ترشی زیاد میخوردم و اصلا علاقه به شیرینی نداشتم وطبق سونو بچم طرف چپ شکمم بود و پسر شد...اماحالا که دوبتره باردارم همش شیرینی دوست دارم و این علامت وای تو چشم راستم هست و هنوز سونو چپ و راست رو انجام ندادم...تازه هشت هفته هستم بنظرتون دختر دارم؟؟

    • بدون نام

      سلام من همه علائم دختر دارم اما رفتم سونو میگن پسره امکانش هست سونو اشتباه کنه هفته ۲۰هستم تو رو خدا ج بدید

    • امید

      سلام خانما من دیروز سونو دادم ۶هفته و۱روز بود،نفسم زیادبالا نمیاد همش خواب آلودم تهوع ندارم دوست دارم یه چیز طعم ترشو شور بخورم ،الان چشم راستمو نگاه کردم یه شکل پی توش بودب نظرتون بچم چیه،فقط واسم دعا کنید بچم سالم باشه ان شاالله بعدش هم پسر باشه

    • عبدیان

      من تو هفته چهاردهم رفتم گفتن دختره همه علامت هارو هم دارم چشم راستم ب شکل هفت یه دونه دخترم دارم ممکنه سونو اشتباه گفته باشه !!!

    • بدون نام

      خواهش میکنم مطالب سال ۹۳ و ۹۴ و گذشته ها رو نذار .بابا مطلب جدید برای باردای بزارزد دیگه
      ور میداری همون قبلیا رو باز میزاری .فکر کردی خریم نمیفهمیم اه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم کلا برترینها ته کشیده دائم تو همه بخش هاش داره همین کارو میکنه

    • آتنا

      به بعضی از این موارد نباید اعتماد کرد من بچه م پسره در حالیکه اصلا ترش و شور علاقه نداشتم و عاشق شیرینجات بودم تازه ضربان قلبش هم ۱۵۰ یا۱۵۵ بود

    • سحر

      سلام من تازه دیشب تست گرفتم مثبت بوده ی دخترم دارم سر همون یه دختر خیلی اذیت شدم خانواده شوهرم هم پسر دوستن هم پسرزا خیلی غرزدن سرم بهم تیکه مینداختن توچشم چپم علامت ۷هست ولی خوب ملاک نیست تا خواست خدا چی باشه دعا کنید انشاالله خدا یه پسر باایمان صالح وسام بهم بده

    • بدون نام

      باسلام .داشتن حالت تهوع در شب نشانه کدوم جنسیه

    • حیدر

      هرچه خدا بخواد همون میشه من سه تا دختر داشتم با روش تغذیه جواب نگرفتم دوباره دختر شد

    • یسنا

      سلام بچه ها من حالت تهوع شدید داشتم بچم سمت چپ شکم هست اولش لاغر شدم ولی الان یکم دوباره چاق شدم از گوشت مرغ متنفرم ولی از گوشت گوسفند خوشم بنظر تون چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صددرصدپسره

    • ساکار

      سلام منم تا ساعت دوازده صب حالم خوبه ولی از دوازده به بعد حالم بد میشه بچه هم طرف راست هست به نظر شما چیه

    • نگین

      سلام خانوما من ی دختر دارم حرف یو‌‌ تو چشمه چپمه خیلیم گوشنم میشه اب دهنم زیاد فکر میکنید بچم چی تو خدا دعا کنید پسر سالم باش شوهرم خیلی دوست داره

    • شعله

      پناه برخداانشالاه هرکسی هرچی ازخدامیخادخدابهش بده

    • بدون نام

      سلام منم دو تا دختر دارم دعا کنید خدا به منم یه پسره با ایمان و صالح و سالم بده

    • مسیحا

      سلام بنظر من همه چی دست خداست این علائم برای بعضی درست شده ولی گاهی هم اشتباه شده اگر واقعا میخواین بدونین چکار کنین دست از گشتن توی اینترنت بردارین چون چیزی جزاسترس براتون نداره وبخدا توکل کنید چون اول وآخرش همه چی دست خداست عزیزای من از دوران بارداریتون لذت ببرید

    • مریم۶۵

      سلام منم سومین بارداریمه یه دخترو یه پسردارم ولی بازم ازخدا میخوام اول بچم سالم باشه بعدش اگه خداخواست پسربشه هفته ۱۰ بارداریمه اصلا تهوع ندارم فقط بیحالم حرف وی هم طرف چپ چشمه به نظرتون بچم دختره؟

    • بدون نام

      سلام من هفت روزه ازپريدم ميگذره شكل يو داخل چشم چپم هست پاهام ودستام خشك ميشن وسرد لبامم خشك وپوسته ميشه به نظرتون باردارم.كي بهتره تست بدم؟؟

    • تت

      اگر در هر دو چشم شکل v باشد چی هستش لطفا جواب بدید

    • بدون نام

      به خدا اینا همه اش دروغ

    • دنیا

      ایا سونو گرافی وقتی پاهای بچه بسته باشه اشتباه میکنه

    • زیلا

      سلام من هم دوتا پسردارم الان باردآرم دعا کنیددخترباشه

    • زیلا

      سلام من هم دوتا پسردارم الان باردآرم دعا کنیددخترباشه

    • ستاره

      منم سه دختردارم شکل یودرچشم راستم روی سینم همش چوش ازشیرینی وترشی هم دوست دارم همش زیرنافم دردمیکند پیش ازحدمیوهمیخورم به نظرتان چی دعاکنید خدایه پسرخوبم به من بده

    • بدون نام

      برین بابا تو جامعه ای که دخترا بیشتر از پسرا به جایی میرسد پسر دختر نداره دختراهم درسخون ترن دکتر مهندس وجراح وکارمند میشن اون وقت پسرا چی ،،،،،،،،،

    • بدون نام

      من الان 7 هفته 3 روزم هست ویار ندارم سمت چپم هست حروف v توی چشم راستم هست سمت چپم درد دارد ایا پسر هست یا دختر

    • م

      فقط از خدا بچه سالم بخواید اینا همش حرفه مفته

    • سونیا

      سلام من در هفته ی۱۷ هستم از برنج بدم میاد مرغ از بوی غذا بدم میاد ولی شیرینی وشوری خوشم میاد اولین بارهم خرما هوس کردم همسایه ها میگن پسره بعضی ها میکن دختره اشتاه ندارم بیشتر هم روهیم شاد هستش شما هم نظر بدین خواهش میکنم

    • امیر محمد

      سلام من بارداری اولم اصلا تهوع نداشتم بد عاشق چیزای شیرین هم بودم خدا ی گل پسر بهم داد بنظر من طب هر بچه با اون یکی فرق داره پس نباسد از رو اینا بخوایم بگیم جنسیت بچه چیه ربطی نداره ب این حرفا فقط خدا میدونه چی هست بچه بد سونو گرافی بهترین گزینه است

    • غزل

      من هفته ۹ هستم بارداری اول خیلی حالم بد بود بچه ام دختر بود ولی این بار حالت تهوع خیلی کم دارم نفسم میگیره یا داغ میکنم یا یخ میشم یعنی جنسیت بچه ام چیه

    • بدون نام

      همه چی دست خداست حرفvوپاهای سردوکلم بنفش وسفیدچیه دیگه

    • سارینا

      سلام من هفته نهم بارداریمه حالت تهوع خیلی کم دارم همه جور غذا دوس دارم چیزای ترش بیشتر حرف vچشم راسته ب نظرتون بچم چیه

    • سارینا

      سلام من هفته نهم بارداریمه حالت تهوع خیلی کم دارم همه جور غذا دوس دارم چیزای ترش بیشتر حرف vچشم راسته ب نظرتون بچم چیه

      پاسخ ها

      • Mari

        سلام به همه شما عزیزان دوستان لطفا راهنمایی کنید من پنج روز از عادتم گذشته ونزدیکی بدون. جلوگیری داشتم والانم حرف وای در چشم چپم دیده میشه آیا این نشانه ی بارداری می تونه باشه تست هم زدم منفی بود چکار کنم؟؟

    • Mari

      آیا وجود حرف y در چشم نشانه ی بارداریست خواهش میکنم جوابمو بدهید الان پنج روز ازموعدم گذشته و عادت نشدم وفقط حرف y رو تو چشم چپم دیدم تست هم زدم منفی بود چکارکنم لطفا وخواهشا راهنمایی کنید؟؟

    • نازنين

      به نظر منم همه ى اينا دروغ من فقط نخ سوزن قبول دارم واقعا برام درست بود بعدم هرچى خدا بده قدمش ميذاريم رو چشممون

    • فندق

      سلام به همه ، من هم شیرینی دوس دارم هم ترشی، ویارم توت فرنگیه ، حرف v در سمت چپ چشم ، پهلو سمت راست تیر میکشه ، بنظرتون بچم پیه؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        من ۱۲ هفته باردارم v در چشم چپم هست سنو کردم احتمال پسر است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج