۱۷۱۹۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کارت طلایی خودرو اجباری نیست

رییس شورای رقابت با تاکید بر اختیاری بودن ارائه کارت طلایی خودرو به مشتریان هم گفت: هیچ خودروسازی نمی‌تواند کارت طلایی خودرو را به اجبار به مشتریان بفروشد و آنها باید در این زمینه مختار باشند.

خبرگزاری ایسنا: رییس شورای رقابت با تاکید بر اختیاری بودن ارائه کارت طلایی خودرو به مشتریان هم گفت: هیچ خودروسازی نمی‌تواند کارت طلایی خودرو را به اجبار به مشتریان بفروشد و آنها باید در این زمینه مختار باشند.

در توضیح این موضوع گفت: خودروسازان داخلی براساس ضوابط و قواعد وزارت صنعت، معدن و تجارت باید خودروهای خود را تا ۴۰۰۰ کیلومتر و یا دو سال بعد از فروش ضمانت کنند و هر خودروسازی باید این قانون را رعایت کند. اما با توجه به این که برخی خودروسازان، خودروهای خود را به صورت اقساطی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند آن‌ها را تا پایان اقساط بیمه بدنه می کنند که تا به اتمام رسیدن اقساط، خودرو کمترین آسیب را ببیند. اما برخی این خدمات را در قالب کارت طلایی به مشتریان ارائه می دادند و مشتری را مجبور به پرداخت مبلغی بابت این کارت می کردند. اما این کارت نباید اجباری باشد و باید به صورت اختیاری در اختیار خریدار قرار گیرد، چون هیچ الزام قانونی در مورد این موضوع وجود ندارد.

وی با رد احتمال افزایش قیمت خودرو، تاکید کرد: بحث افزایش قیمت خودرو دیگر در دستور کار شورای رقابت قرار ندارد و ما با افزایش قیمت تندر ۹۰ هم موافقت نکرده‌ایم. شورا در صورتی با افزایش قیمت‌ها موافقت می‎کند که تولیدکننده خودرو شاهد تورم باشد. اما در غیر این صورت قیمت خودرو افزایشی پیدا نمی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج