۱۷۲۳۴
۸ نظر
۵۰۱۶
۸ نظر
۵۰۱۶
پ

دختردانشجو قربانی رابطه نامشروع با یک جوان

خودكشي دختر جوان راز رابطه پنهاني او را با همكارش فاش كرد و اين مرد به شلاق و تبعيد محكوم شد..

خودكشي دختر جوان راز رابطه پنهاني او را با همكارش فاش كرد و اين مرد به شلاق و تبعيد محكوم شد..

اين پرونده در پي مرگ دختري ۲۲‌ساله به نام مونا كه دانشجوي سال آخر رشته رايانه بود، به جريان افتاد و مادر وي ابتدا همكار دخترش به نام محمود را به عنوان قاتل معرفي كرد. اين زن در شكايتش گفت: «روز حادثه دخترم از خانه بيرون رفت.

نيم ساعت بعد از بازگشت به شدت بدحال شد و من سريع او را به بيمارستان رساندم، اما او فوت شد و پزشكان گفتند مونا قرص برنج مصرف كرده است. بعد از مرگ دخترم من تلفن همراه او را بررسي كردم و در آن تعداد زيادي عكس از پسري جوان كه در بنگاه معاملات املاك همكار دخترم بود، پيدا كردم. بعد از آن يكي از دوستان مونا به خانه‌مان آمد.

او نامه‌اي را با دست‌خط دخترم نشانم داد و گفت مونا از او خواسته است عكسي را كه لاي يكي از كتاب‌هايش دارد، بردارد، اما من كتاب را به آن دختر ندادم و بعد از رفتن او خودم سراغ عكس رفتم و ديدم باز هم تصويري از محمود لاي كتاب است.»

اين زن ادامه داد: «با اينكه شوهرم فوت شده است، دخترم هيچ مشكل روحي نداشت و روابط ما بسيار خوب بود بنابراين دليلي ندارد مونا خودكشي كرده باشد و من فكر مي‌كنم شخصي كه به احتمال زياد محمود است قرص برنج را به زور به دخترم خورانده است.»

پس از طرح اين شكايت نتيجه تحقيقات پزشكي قانوني استعلام شد. در اين نظريه آمده بود مونا بر اثر مسموميت با قرص برنج جان باخته اما آثاري در بدن وي يافت شده است كه نشان مي‌دهد او ساعاتي قبل از مرگ رابطه جنسي داشته ضمن اينكه كبودي‌هايي در قسمت كف و مچ پاي او مشهود است و خراشيدگي‌هايي هم روي صورتش ديده مي‌شود. اين نظريه بر ابهام‌هاي مرگ دختر دانشجو افزود و باعث شد محمود به عنوان مظنون تحت بازجويي قرار بگيرد.

او اتهام قتل را تكذيب كرد و گفت: «من رابطه‌اي با مونا نداشتم و در خودكشي او هم بي‌تقصير هستم.»در نهايت محمود به خاطر نبود مدارك از اتهام قتل عمدي تبرئه اما پرونده وي به اتهام تجاوز به عنف به متوفي و همچنين ترغيب او به خودكشي به شعبه ۷۷ دادگاه كيفري استان تهران ارجاع داده شد.

در جلسه محاكمه‌اي كه روز گذشته در اين خصوص تشكيل شد، مادر مونا اعلام كرد خواستار مجازات محمود است اما متهم باز هم خودش را بي‌گناه خواند و گفت: «مونا چون پدر نداشت، بعضي كارهايش را به من مي‌گفت و من هم كمكش مي‌كردم چون دلم براي او مي‌سوخت آن عكس‌هايي هم كه از من در گوشي موبايل او پيدا شده، تصاويري است كه مونا خودش گرفته. او هر كجا كه مي‌رفتيم از من عكس مي‌گرفت، حتي يك‌بار كه به شمال رفته بودم، دنبالم آمد و در آنجا هم چند عكس از من گرفت.

من هيچ رابطه‌اي با اين دختر نداشتم و در مرگ او هم بي‌تقصير هستم.»در ادامه جلسه دادگاه وكيل متهم خطاب به قضات گفت: «طبق قانون خودكشي جرم محسوب نمي‌شود بنابراين جرمي هم تحت عنوان معاونت در خودكشي وجود ندارد بنابراين موكلم بي‌گناه است و خواستار تبرئه او هستم.»

در پايان اين جلسه هيات قضات وارد شور شدند و چون مدركي كه دال بر تجاوز محمود به دختر دانشجو باشد وجود نداشت اين پسر را به اتهام رابطه نامشروع به تحمل ۹۹ ضربه شلاق و دو سال تبعيد محكوم كردند.


منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دختردانشجو قربانی رابطه نامشروع با یک جوان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      این دختر با این کارش هم جانش را از دست داد، هم آبروشو و هم حق و حقوق خودشو ضایع کرد. واقعا" دلم براش سوخت

    • سام

      اخرش معلوم نشد با کی رابطه جنسی داش.

    • shirin

      ehsan jan az mast ke bar mast...............chizi nadaram begam!!!!!!!!!!!!!!!

    • فاران

      دادگاه چه زود به نتیجه و رسید و حکم صادر کرد !
      واقعا" این موضوع نیاز به تحقیق بیشتر ندارد ؟؟؟

    • فرهاد

      این موضوع نیاز به بررسی بیشتری داشت و دادگاه عجولانه حکم صادر کرده.

    • آسیه

      جسارتاً قضات محترم چون مدرکی وجود نداشته محکومش کردن به 99 ضربه شلاق و 2سال تبعید؟اگه مدرکی وجود داشت پس چه حکمی می دادن؟
      اگه متهم اعتراض کنه و مجدد رسیدگی بشه احتمال نقض حکم هست.

    • yalda

      bnazaram dokhtare az pesare khoshesh miomade mishe goft asheghesh shode bode vali pesare to fkre ina nabode
      halashayadam ye rabete iey ham dashtan vali ian ke jorm nist dokhtaram ya az pesare na omid shode ya radesh karde ya fahmide ba kase dige hast in karo karde rafte ghors khorde

    • edia

      mona jan khodae biyamorzadet ama kash ino az kasi mishnidi in nashod yeki dige ke pida mishod. dige khodkoshi nadasht nashod bade chand modat ke aba az asiab miyofte mahmod khan mirano zendegisho mikone va in toe ke in vasat hif shodi o on madare bicharat

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج